فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

عربستان با سران القاعده در یمن همکاری دارد

  به نقل از این شبکه، ویکی لیکس اعلام کرد به زودی 500 هزار مکاتبات سیاسی محرمانه دیگر را در چند هفته آینده منتشر می کند. 

یکی از اسناد فاش شده ، نامه وزارت امور خارجه عربستان به ملک عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه سابق است و در آن به حمله عناصر القاعده به شهر زنجبار در شهر ابین یمن در سال 2011 اشاره می شود. بر اساس این سند سقوط زنجبار در آن زمان به دست القاعده تحت حمایت فرماندهان نظامی عربستان و یمن رخ داده است. در سند دیگری آمده است قطر 250 میلیون دلار به حمید الاحمر ( از بازرگانان یمنی)  برای ایجاد نا آرامی و خرابکاری در این کشور پول داده است. 
در همین حال وزارت امور خارجه عربستان به شهروندان این کشور در باره وارد شدن به پایگاه اینترنتی ویکی لیکس و اطلاع از اسناد منتشر شده هشدار داد و تاکید کرد این اسناد با هدف ضربه زدن به امنیت و ثبات کشور منتشر شده است. 

ایران به دخالت خود در منطقه پایان دهد


 "عادل جبیر،" وزیر خارجه عربستان در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم در سن پترزبورگ روسیه، با تکرار ادعاهای خود درباره سیاست های منطقه ای ایران اعلام کرد عملیات نظامی عربستان در یمن تاثیرگذار بوده است.


نظریه طاهر:این آقا غلط کرده. مگر دخالت های سعودیها نیست که جان و مال و ناموس مسلمانان را توسط تروریست های دست پرورده خود در کشورهای اسلامی به خطر انداخته، القاعده، النصره، داعش و... اینها همه دست پروده وهابی های عربستان هستند، آنوقت ایران را متهم می کند.حزب ا... ، انصارالله، مردم سوریه، مردم عراق و... تا حالا به کدام کشور حمله کرده اند؟ اینها از خود و مرزها و شرف خود دفاع می کنند، ولی این نامردها با همراهی صهیونیستها، آنها را تروریست می خوانند ولی گروه های تکفیری که صادرشده و دست پرورده سعودیها هستند و هر روز در یک کشور جنایت می کنند را تروریست نمی دانند. آخه چه کسی حرف شما را باور می کند. همه کارهایتان درراستای اهداف صهیونیست است. به خود بیایید و این همه به مسلمانان ظلم نکنید.باطل را با لباس حق به مردم معرفی می کنید.این در صورتی است که ذات شما باطل است و تغییر پذیر هم نیست.
 
ادامه مطلب ...

محمد بن سلمان عاجزانه از پوتین خواست برای پایان جنگ یمن میانجیگری کند


 پایگاه اینترنتی العهد لحظاتی پیش در خبری فوری اعلام کرد: "مجتهد، "وبلاگ نویس مشهور عربستان سعودی، نوشت: "محمد بن سلمان وزیر،" دفاع عربستان سعودی عاجزانه از رئیس جمهور روسیه خواست برای پایان دادن به جنگ یمن میانجیگری کند.
 مجتهد ادامه داد: "جانشین ولیعهد سعودی، که هم اکنون در روسیه به سر می‌برد ، از "ولایمیر پوتین،" رئیس جمهور روسیه، خواست مسئولان ایرانی را قانع کند تا جنگ یمن بدون عذرخواهی عربستان سعودی پایان پذیرد."

تصاویری جالب از غشی های ارتشی!

معمولا تصاویری که از ارتش و ارتشی ها در ذهن عموم مردم وجود دارد، افرادی بسیار قوی، خشن و سفت و سخت است که تحمل هرگونه سختی را دارند.

اما خب بالاخره ارتشی ها هم آدم هستند!

آنها هم خسته می شوند، فشارشان می افتد و یا در اثر زیاد ایستادن زیر تابش مستقیم خورشید، حالشان بد می شود و غش می کنند! اتفاقی که شاید در بعضی اوقات، جالب و خنده دار هم بنظر برسد.

ببینید، لذت ببرید اما غش نکنید!


تصاویری جالب و خنده دار از غشی های ارتشی
 
ادامه مطلب ...

ایستادگی عراق در مقابل تروریست‌ها، تأمین کننده امنیت منطقه است/


نخست وزیر عراق با رهبر معظم انقلاب دیدار کرد

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری، حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (چهارشنبه) در دیدار آقای حیدر العبادی نخست وزیر عراق و هیأت همراه، هوشیاری برای حفظ وحدت سیاسی و ملی عراق را بسیار ضروری دانستند و با اشاره به عزم و همت و شجاعت جوانان عراقی در نبرد با تروریستها تأکید کردند: ظرفیت بزرگ نیروهای داوطلب مردمی، برای آینده و پیشرفت عراق در عرصه های مختلف بسیار کارآمد و تاثیرگذار خواهد بود.
 
ادامه مطلب ...

وداع با «غواصان کربلایی»


گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ 29 سال از آن روز می‌گذرد، روزی که بنام «عملیات کربلای4» معروف است و تقویم‌ها آن را در روزشمار 3 دی‌ماه 1365 ثبت کرده‌اند.


پس از 6 ماه طراحی و کار خستگی‌ناپذیر، عملیات ساعت 22 و 30 دقیقه با رمز «یا محمد رسول‌الله» آغاز شد، خط‌شکنی با گردان‌های غواص بود که باید در آب عمل می‌کردند.
وداع با «غواصان کربلایی»
 
 
ادامه مطلب ...

سوخو 22؛ جنگنده‌ای که با عمردهی انقلابی به آسمان ایران بازگشت +عکس


بر اساس اطلاعات منتشره توسط این نشریه تخصصی، جنگنده های سوخو 22 می توانند به موشکهای هوا به سطح هدایت لیزری و تلویزیونی h-29 و Kh-25 به همراه موشکهای هوا به هوای R-60MK برای دفاع از خود و انواع بمب های سقوط آزاد و راکت انداز مجهز شوند.
 
ادامه مطلب ...

عربستان حامی فکری و مالی داعش است


به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران؛ به نقل از پایگاه خبری العهد، کارین کناسیل کارشناس اتریشی امور غرب آسیا در گفتگو با یک روزنامه اتریشی تاکید کرد: رژیم آل سعود گروه تروریستی داعش را تشکیل داده است و از آن حمایت می کند.



 
ادامه مطلب ...

برای حاجت گرفتن از حضرت فاطمه(س) این ذکر را بخوانید


به گزارش حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران؛ در روایتى از امام صادق(علیه السلام) آمده است که هرگاه حاجت مهمّى داشته باشى به گونه اى که از نظر روحى در فشار شدید باشى، دو رکعت نماز بخوان و پس از نماز، سه بار تکبیر و سپس تسبیح حضرت فاطمه زهرا(علیها السلام) را بگو، آنگاه به سجده برو و صد مرتبه بگو:
«یا مَوْلاتى فاطِمَهُ اَغیثینى»
 
ادامه مطلب ...

ممنوعیت استفاده از گوشی‌های هوشمند برای مسئولین

 سردار غلامرضا جلالی در نشست مطبوعاتی خود با اصحاب رسانه درباره‌ی استفاده مسئولین از گوشی‌های هوشمند اظهار کرد: برای این موضوع دستورالعملی تهیه کردیم که در حال ارسال برای تصویب است. چون مسئولینی که اطلاعات طبقه بندی شده دارند مجاز نیستند از گوشی‌های هوشمند استفاده کنند. و برای این دست کارکردهای اداری طبقه بندی شده باید از سایر گوشی‌ها استفاده کنند.

 

ادامه مطلب ...

نیروهای بسیج مردمی عراق: به کمک نظامی آمریکا احتیاج نداریم


 به نقل از العربیه؛ نیروهای بسیج مردمی عراق برای مقابله با داعش به کمک نیروهای امنیتی این کشور آمدند و ضربات سختی به گروه تروریستی داعش وارد کردند. اعضای این گروه تابع قوانین عراق هستند و با انجام عملیات مسلحانه علیه مواضع داعش تلاش می‌کنند شهرهای اشغال شده بوسیله اعضای این گروه تروریستی را بار دیگر آزاد کنند.
نظریه طاهر:آمریکا ادعا می کند که قصد کمک به عراق برای مقابله با داعش را دارد، تا بتواند در منطقه حضور داشته باشد و بتواند به موقع به داعشی ها کمک کند و مانع پیروزی مردم عراق بشود، نه اینکه به عراقی ها کمک کند تا در مقابل داعش پیروز شود.
 
ادامه مطلب ...