فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

هیچ ارتشی حتی امریکا قادر به ایستادگی مقابل انقلاب اسلامی نیست

فرمانده کل سپاه تصریح کرد: هیچ ارتشی حتی ارتش آمریکا قادر به ایستادگی و مقاومت مقابل انقلاب اسلامی و ملت ایران نیست.

 
ادامه مطلب ...

بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس

 دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات صبح امروز با حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.
 
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب صبح امروز در دیدار با دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات فرمودند: بنده همیشه به دست‌اندرکاران انتخابات می‌گویم پایتان را جای قرص بگذارید و آن جای قرص قانون است. مُرّ قانون را رعایت کنید. به نهادهای قانونی اهانت نشود.
 
یک نهاد قانونی را نباید مورد افترا یا اهانت قرار بدهیم. ایشان افزودند: نه اینکه اشتباه نمی‌کند اما این دلیل نمی‌شود تضعیف کنیم. این باب اگر باز شود هرج و مرج خواهد شد.
 بنده گفتم کسانی که نظام را قبول ندارند رأی بدهند، نه اینکه کسی که نظام را قبول ندارد بفرستند مجلس

طلب ایران را به همراه سود آن بازمی‌گردانیم

  به نقل از سایت وزارت امورخارجه آمریکا؛ "جان کربی،" سخنگوی وزارت خارجه آمریکا، در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسید: آیا می توانید اطلاعات بیشتری درباره اینکه ایرانی ها در لاهه خواهان چه میزان مبلغی بودند، در اختیار ما قرار دهید، پاسخ داد: من در این رابطه جزئیات زیادی در اختیار ندارم؛ اما آنها  چهارصد میلیون دلار مطالبه دارند و بیش از یک میلیارد و سیصد میلیون دلار را به عنوان سود این مبلغ دریافت می کنند. این موضوعی بود که دو طرف بر روی آن توافق کرده بودند. این موضوع به فروش تجهیزات نظامی آمریکا به ایران پیش از انقلاب اسلامی در سال 1979 باز می گردد.
سخنگوی وزارت خارجه آمریکا اظهار داشت سود دارایی‌های توقیف شده ایران بیشتر از اصل آن است.

محمد بن سلمان در پی استخدام مزدوران بلک واتر برای تسلط بر عربستان

  فعال معروف عربستانی، تاکید کرد:محمد بن سلمان، جانشین ولی عهد و وزیر دفاع سعودی، درصدد اجیر کردن مزدوران بلک واتر برای سیطره برعربستان و درگیری های با محمد بن نایف، ولیعهد و وزیر کشور عربستان، است.
مجتهد فاش کرد « محمد بن زاید،» ولیعهد ابوظبی و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح امارات، « روابط بسیار خوبی» با « اریک پرنس» رئیس شرکت آمریکائی « بلک واتر» دارد و مزدوران این شرکت را برای اهداف امنیتی در امارات و تجاوز به یمن استخدام کرده است. 
به گفته این افشاگر سعودی، بن زاید توانسته است  ارتباطی میان اریک پرنس و محمد بن سلمان برقرار کند و تلاش کرده است او را به انعقاد معامله‌ای با بلک واتر قانع کند.

بمب گرافیتی؛ قاتل خاموش

 بمب‌های گرافیتی مهمات غیرکشنده هستند که باعث ایجاد اختلالات کلی و از کار افتادن نیروگاه‌ها، تأسیسات برق و خطوط انتقال نیرو بدون ایجاد صدمات عمرانی ناشی از مواد منفجره می‌شوند.  ادامه مطلب ...

اوباما شیعه است و انتظار می رود به قم و مشهد سفر کند!+ سند

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه عربی 21، ضاحی خلفان، معاون رئیس پلیس دبی امروز در چندین توییت در حساب خود مدعی شد باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا اصالتی شیعی دارد و برای نزدیک کردن دیدگاه های ایران و آمریکا و متوقف کردن برنامه نظامی هسته ای تهران انتخاب شده است.
وی در ادامه ادعاهای خود گفت: در "علم انسان شناسی" بررسی می شود چگونه خطر یک فرد را می توان دفع کرد؛ مسأله ای که صهیونیست ها در بررسی طبیعت ایرانی ها انجام دادند و از این رو فردی با ریشه های شیعی را (در آمریکا) بر سر کار آوردند. از این رو انتخابات آمریکا را دست های پنهانی که امنیت اسرائیل را محقق می سازد، رهبری می کنند؛ آفرین صهیونیست ها!"
ضاحی خلفان در ادامه پیش بینی های عجیب و خنده آور خود نوشت: روحانی ممکن است از اوباما برای دیدار از ایران دعوت کند؛ آیا ممکن است اوباما پیش از ترک کرسی ریاست جمهوری به ایران برود؟

ریشه گروهک های تروریستی

افسران - ریشه گروهک های تروریستی
mahan777برای از بین بردن تروریست ها باید به ریشه آنها ضربه بزنید.....

حسن‌نیت برجام !!!


افسران - حسن‌نیت برجام !!!
mahan777
قانون جدید کنگره آمریکا مغایر صریح بند «حسن‌نیت» در برجام است

ولادت امام حسن عسکری(علیه السلام ) مبارک باد.

آمد؛ سیزدهمین حلقه از منظومه نور سیزدهمین آیه از سوره عترت و سیزدهمین ساقی میخانه عشق.

افسران - آمد؛ سیزدهمین حلقه از منظومه نور
سیزدهمین آیه از سوره عترت و سیزدهمین ساقی میخانه عشق.
f1212
قدم بر چشم های زمین نهاده ای و جهان روشن شد.
صفا آورده ای به ماتمکده دل دنیا
روشنایی آوردی به شب های بی ستاره اهالی!
ای ستاره دنباله دار! عشق، امروز، در سایبان مهربانی تو منزل می کند.

ما وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم

امیر پوردستان: ما وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم
 بیست و دومین همایش سرانگشتان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران ویژه فرماندهان گردان قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش و رئیس اداره عقیدتی سیاسی نزاجا در مشهد برگزار شد.  
فرمانده نیروی زمینی ارتش در این همایش گفت: یک فرمانده باید توجه کامل به زیر مجموعه خود داشته باشد و سعی در برطرف کردن مشکلات کرده و کسب جایگاه فرماندهی، او را مغرور نکرده و از هدف خود که خدمت است، دور نکند.  

امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان همچنین در زمینه تهدید در فضای جنگ های نیابتی گفت: ما به عنوان بازوهای نظامی ایران وظیفه داریم خود را متناسب با تهدیدها آماده کنیم و تهدید امروز مقابله با گروه‌ک های تکفیری است که دست نشانده آمریکا و اسرائیل هستند و هدف آنها ضربه زدن به اسلام است.  
فرمانده نیروی زمینی گفت: از فرماندهان می‌خواهم جنگ نرم دشمن را جدی بگیرند و در زمینه آموزش و تجهیزات در آمادگی بالایی قرار داشته و همچنین توجه به سربازان را در نظر داشته باشند چرا که دشمن از طرق مختلف از جمله مطالب غیر اخلاقی در شبکه های اجتماعی جوانان ما را هدف قرار داده است پس باید تدابیر و آموزش‌های لازم را در این زمینه لحاظ کنیم . 

جاده ای برای عبور کشتی + تصاویر

؛ پل ماگدبورگ یکی از جاذبه های گردشگری شهر هانوفر آلمان است. طول پل آبی ماگدبورگ 918 متر که 690 فوت بالاتر از زمین است. عمق کانال حدود 34 متر و عرض آن حدود 4.5 متر است. ساخت پل آبی آلمان، حدود 6 سال به طول انجامید که با هزینه‌ای حدود نیم میلیارد یورو ساخته شد تا بتواند بندر درون مرزی برلین را به ساحل رودخانه راین متصل کند.

جاده آبی + تصاویر


جاده آبی + تصاویر


جاده آبی + تصاویر

امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد

امیر سیاری از نشستن کنار نماینده نیروی دریایی آمریکا خودداری کرد
به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور شرکت در پنجمین همایش فرماندهان نیروی دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند به بنگلادش سفر کرده بود، در ضیافت شام نیروی دریایی بنگلادش شرکت کرد.  
اما در این مراسم نکته‌ای توجه همه را به خود جلب کرد و آن این بود که امیر سیاری هنگامی که متوجه شد میز محل استقرار وی با نماینده نیروی دریایی آمریکا یکی است، از نشستن دور میز شام خودداری کرد.  
پس از تذکر هیات ایرانی، میز شام فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تغییر کرده و در کنار نماینده آلمان قرار گرفت. 

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

نیروی زمینی ارتش در اوج آمادگی رزمی است

  امیر سرتیپ علی آراسته معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ارتش در مراسم صبحگاه ستاد نزاجا با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در سال جاری رزمایش های خوبی را به نمایش گذاشته است گفت: نیروی زمینی ارتش برای ارتقاء  و حفظ آمادگی رزمی خود در سال جاری با برگزاری رزمایش های بزرگ نشان داده است که کارکنان این نیروی بزرگ در اوج آمادگی رزمی هستند. 
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی ادامه داد: تغییرات خوبی را در سطح آموزش های نیروی زمینی ارتش در دستور کار قرار داده ایم، برابر تهدیدات برنامه های مدونی را در پیش گرفته ایم که به تمامی یکان های نیرو زمینی ابلاغ شده است و برنامه های آموزشی به نحو شایسته در حال انجام است. 

ایران قوی‌ترین ارتش دنیا را مجبور به زانو زدن کرد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، باراک اوباما، در سخنرانی سالییانه خود مقابل کنگره گفت: «آمریکا قوی‌ترین کشور جهان است، ما برای ارتشمان بیش از هر کشور دیگری هزینه می‌کنیم و نیروهای ما بهترین جنگجویان در تاریخ هستند؛ هیچ ملتی جرأت حمله به ما و هم پیمانانمان را ندارد؛ چرا که به خوبی می‌دانند که هلاک خواهند شد».

این کلمات دقیقا از زبان باراک اوباما جاری شد و در همان لحظه، سربازان قوی‌ترین ارتش دنیا زانو زده و دستانشان بالای سرشان بود.

تصاویر ایران از تفنگداران آمریکایی به منزله سیلی زدن به ما بود

 به نقل از آسوشیتدپرس، دونالد ترامپ نامزد آتی انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: تصاویری که ایران از تفنگداران پخش کرد دهشتناک و به منزله سیلی به صورت ما بود.  

ترامپ گفت: در رابطه با آنچه که آن‌ها برای ما انجام دادند، این موضوعی تحقیر آمیز برای آمریکا بود، آن‌ها در حالی که بر روی زانوهای خود نشسته بودند و تفنگ‌ها در پشت سر آن‌ها قرار داشت.  
وی افزود: آنگاه شاهد این موضوع هستیم که کری می‌گوید که آن‌ها با بازگرداندن آن‌ها کار بزرگی انجام داده‌اند. این مایه ننگ ما است. ما نباید به آن‌ها چکی به مبلغ یکصد و پنجاه میلیارد دلار در چند روز آتی بدهیم...

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

در پی دستگیری تعدادی از ملوان های آمریکایی متجاوز به مرز دریایی ایران در خلیح فارس، واکنش های متعددی در محافل خبری و فضای مجازی شکل گرفت.

یکی از واکنش های جالب توجه، انتشار تصاویری از شرح حال این سربازان در فضای مجازی و کانال های تلگرامی است.

شرح حال سربازان آمریکایی+ عکس

جنگ‌افروزی آل‌سعود علیه ایران فاجعه‌بار خواهد بود

به باور کارشناس عرب شورای روابط خارجی آمریکا، جنگ تهران و ریاض، سقوط آل سعود، ویرانی عربستان و تخریب انسانی و زیست محیطی خاورمیانه را در پی خواهد داشت.  «امیل نخله،» کارشناس عرب شورای روابط خارجی آمریکا و استاد دانشگاه نیومکزیکو، در مقاله ای که در نشریه اینترنتی «لوبلاگ» به چاپ رسید، تصریح کرد: اگر عربستان وارد جنگ با ایران شود، نابودی خود را رقم می زند.

توقیف شناورهای نظامی، شکستی مفتضحانه برای ما بود

مقامات آمریکایی: توقیف شناورهای نظامی، شکستی مفتضحانه برای ما بود

 به نقل از پایگاه خبری شبکه پرس تی وی، مقام‌های کنونی و سابق نیروی دریایی ایالات متحده می‌گویند توقیف دو فروند شناور رزمی امریکایی در آب‌های ایران یک شکست مفتضحانه برای واشینگتن بوده است. این حادثه، پیروزی تبلیغاتی بسیار بزرگ برای ایران بوده است. 

سپاه و ارتش گوش به فرمان مقام معظم رهبری هستند

نیروی دریای سپاه اقتدار نظام را به رخ دنیا کشید

   آیت الله علم الهدی در خطبه های نماز جمعه گفت: امروز بزرگترین قدرت نظامی در برابر سپاه و ارتش ایران ناتوان است و همه این راهبردها و فعالیت‌ها در سایه آموزه‌های رهبری است و این یک تجربه است اگر بنا بود در اقتصاد نیز گوش به فرمان رهبر بودیم و در اقتصاد مقاومتی نیز رهنمودهای رهبری را اجرا می‌کردیم در حوزه سیاسی و اقتصادی همین رشد نظامی را خواهیم کرد.

در ماجرای تفنگداران آمریکایی، ایران پیروز شد

عضو کنگره آمریکا: در ماجرای تفنگداران آمریکایی، ایران پیروز شد

یک عضو کنگره آمریکا در مصاحبه با فاکس نیوز گفت تشکر جان کری، وزیر امور خارجه این کشور، از ایران بابت آزادی تفنگداران نادرست و غیرقابل قبول بود و واشینگتن هرگز نباید از تهران تشکرکند. 

وی در ادامه مدعی شد: رئیس جمهور آمریکا مصمم است نظر ایران را جلب کند و با بزرگ‌ترین دشمن ما به تنش زدایی برسد. اینکه ببینم ده ملوان جوان آمریکایی دستانشان را روی سرشان بگذارند و اسلحه به سمت آن‌ها نشانه گرفته شده باشد و دستگیر شده باشند، تصویری ناراحت کننده است. ایران با این کارش به پیروزی تبلیغاتی دست یافت. پیروزی دوم تبلیغاتی ایران نیز زمانی خواهد بود که رئیس جمهور باراک اوباما یکصد و پنجاه میلیارد دلار را با رفع تحریم‌ها آزاد کند. ماجرای ملوان‌ها برای ایران پیروزی بزرگ تبلیغاتی بود. 

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود/ هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست

رزمایش نزاجا بزودی برگزار می‌شود/ هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ کیومرث حیدری جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه بازدید از باغ موزه دفاع مقدس در جمع خبرنگاران، با اشاره به رزمایش آتی نزاجا اظهار داشت: نیروی زمینی ارتش رزمایشی را به زودی برگزار خواهد کرد که کم و کیف آن را در آینده اعلام می‌کند.
وی با اشاره به اینکه امروزدر کشور در تجهیزات دفاعی خودکفا هستیم، درباره امکان خرید تانک T90 عنوان داشت: اگر فناوری را به خدمت بگیریم، قطعا مشترک ما و کشور مقصد خواهد بود و این پروسه در حال انجام است.
جانشین فرمانده نزاجا با اشاره به اینکه ما منطقه را به خوبی رصد می‌کنیم و از آمادگی کامل برخورداریم، خاطرنشان کرد: هیچ تهدیدی متوجه کشور نیست.

**رژیم سعودی باید بهای پشتیبانی آمریکا را بپردازد؟!

همانطور که "دونالد ترامپ" نامزد جمهوری خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفته بود: ما از ریاض حمایت می‌کنیم و اگر این کار را انجام دهیم آن ها باید بهای این پشتیبانی را بپردازند " رژیم سعودی مبلغی را به آمریکایی ها پرداخت کرده تا شناورهای خود را به منطقه گسیل و ضد جمهوری اسلامی ایران و آب های سرزمینی کشورمان استفاده کنند (که البته پس از رها سازی سربازان آمریکایی در آب های بین المللی فرمانده آن ها عذر خواهی کرد). 
اما همانطور که امنیت "خلیج فارس"  و "تنگه هرمز"  بر عهده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده ، هر شناوری باید از قانون جمهوری اسلامی ایران تبعیت کند و اگر این کار را انجام ندهد با شناور خاطی برخورد جدی خواهد شد. 

مشت آهنین

افشای طرح عربستان، موساد و سیا برای ترور سید حسن نصرالله

خشم سعودی ها از دبیرکل حزب الله، ریاض را به برنامه ریزی و همکاری با موساد و سیا برای اجرای طرح ترور وی وادار کرد.

  ادامه مطلب ...

پیام دستگیری تفنگداران آمریکا به سعودی‌ها

"محسن رضایی" دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در پاسخ به سؤال نخست مجری برنامه سیما پیرامون دستگیری تفنگداران آمریکایی گفت: این حادثه بسیار خطرناک بود زیرا کافی بود در این مواجهه درگیری و تیراندازی از سوی طرفین انجام شود.
برخورد مقتدرانه ایران چه پیام ویژه‌ای برای آمریکایی‌ها داشت؟ گفت: این برخورد دو پیام داشت که یک پیام برای کشورهای منطقه به ویژه عربستان بود که با آتش، بازی نکنند، بنابراین اولین پیام برای عربستان بود که در مسیر اشتباه حرکت نکنند و به آن‌ها نشان می‌دهد که در کنار گوش آن‌ها چنین قدرتی وجود دارد که توانسته قایق‌های مدرن‌ترین ارتش دنیا را به راحتی بگیرد و از موضع قدرت آن‌ها را آزاد کند.اقدام پاسداران نیروی دریایی در برخورد با تفنگداران آمریکا بسیار  معقولانه بود
 
رضایی اضافه کرد: یک پیام دیگر این برخورد مقتدرانه به آمریکایی‌ها بود که ایران چنین کشوری است که در اوج اقتدار با اخلاق به تفنگداران برخورد کرده و این رفتار را با رفتار کشورهایی مقایسه کنند که عامل تروریسم در منطقه هستند.

جنگ با ایران موجودیت عربستان را به باد می‌دهد

ایران عربستان سعودی

عربستان با تحمل شکست‌های منطقه‌ای در سوریه و یمن و اوضاع نابسامان داخلی سعی دارد ضمن سیاست تحریک‌آمیز خود در قبال ایران فضایی جدید را ایجاد و اندکی از سرعت حرکت به‌سمت فروپاشی جلوگیری کند.

پاسخ کوبنده ایران به تجاوزات آبی آمریکا

اقدام ایران در توقیف دو قایق آمریکایی و 10 سرنشین آنها در آبهای خلیج فارس، واکنش مقامات واشنگتن را به دنبال داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سی ان ان، جان کری - وزیر خارجه آمریکا - اعلام کرد 10 سرباز آمریکایی به دست نیروهای ایرانی دستگیر شدند. 

نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: در ساعت 16:30 دو شنبه دو فروند شناور جنگی آمریکایی حامل 10 تفنگدار که وارد آب‌های سرزمینی جمهوری اسلامی ایران در حوالی جزیره فارسی شده بودند، از سوی واحدهای شناوری رزمی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه توقیف و به جزیره فارسی منتقل شدند.

گزافه گویی اردوغان:

رئیس جمهور ترکیه مدعی شد ایران از تحولات سوریه، عراق و یمن، برای گسترش نفوذ خود استفاده می کند.
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "الجزیره"؛ "رجب طیب اردوغان" – رئیس جمهور ترکیه - با حضور در جمع تعدادی از سفرای ترکیه، در سخنانی پس از حمله تروریستی به استانبول گفت: "شهروندی سوری، حمله استانبول را انجام داده است."
"اردوغان" مدعی شد: "ترکیه، اولین هدف برای گروه های تروریستی است. ما با جدیت به مبارزه خود با تروریسم ادامه خواهیم داد. آنکارا بیشتر از سایرین با تروریسم مبارزه می کند." 
 
ملاحظات: ایشان غلط اضافی کرده، با دروغ پردازی های خود قصد دارد جنایات خود و عربستان در قبال مردم سوریه و عراق را توجیه نماید. اینها و عربستان انسانیت، مسلمانی، وجدان و شرف را زیرپا گذاشته اند تا بتوانند چند صباح حکومت ظالمانه خود را تداوم بخشند.

ایران در قیاس با عربستان، از لحاظ آموزش و پرورش و فرهنگ، ادبیات و فیلم، علوم و دانشگاه، تعهد اجتماعی، اخلاق کاری و پویایی فکری و به‌طور کلی در زمینه "قدرت‌ نرم"، یک دنیا فاصله دارد.

نشریه آلمانی «فرانکفورتر روندشاو» در گزارشی به ارزیابی قدرت عربستان سعودی در برابر ایران در مؤلفه‌هایی مانند جامعه مدنی و قدرت فرهنگی پرداخته است.به گزارش این نشریه عربستان سعودی توانایی اندکی برای مقابله با توان اجتماعی ایران دارد و جامعه مدنی ایران در مقایسه با همتاهای عربی خود در سطح متفاوتی قرار گرفته است. گسست روابط با تهران از سوی ریاض، نشانه‌ای از ضعف به نظر می‌رسد.
این نشریه آلمانی می‌نویسد: «این یکی از آن لحظات نادری بود که اشتون کارتر، وزیر دفاع آمریکا نارضایتی خود را از متحدان سعودی این کشور آشکارا ابراز کرد. او در مقابل کمیته دفاعی کنگره آمریکا گفت: آنها به طور مداوم نزد من شکایت می‌کنند که ایرانیان تا چه اندازه توانا هستند. من به آنها همیشه پاسخ می‌دهم بله، درست است، شما از لحاظ کارآیی عملی در صحنه، در سطح متفاوت و پایین‌تری نسبت به آنها هستید.»

ضعف عربستان در برابر توان اجتماعی و فرهنگی ایران /// در حال ویرایش

اسرائیل غاصب به دنبال تنش میان آل سعود و ایران است

به گزارش مشرق، سرلشکر رحیم صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در حاشیه تشییع سردار فولادگر در جمع خبرنگاران گفت: سیاست‌های آل سعود تحت تاثیر رژیم صهیونیستی است. رژیم صهیونیستی بیشتر از آمریکا به دنبال آن است که منطقه را نا امن کند و منطقه را به آشوب و هرج و مرج بکشاند.

وی افزود: به همین خاطر بایستی تاثیرات این رژیم را بر آل سعود و اینکه تنها در سوریه و عراق تاثیر ندارد بلکه حدود ده ماه است مردم یمن را به خاک و خون کشانده بررسی شود.

سرلشکر صفوی با اشاره به اینکه این سیاست‌ها سیاست‌های صهیونیست‌ها است تصریح کرد: امیدواریم مسلمانان و کشورهای منطقه هوشیار و بیدار باشند چون اسرائیل غاصب به دنبال تنش بین آل سعود و ایران است.

وی در پایان تاکید کرد: مسئولان سیاسی کشورمان باید هوشیاری به خرج دهند زیرا ناامنی‌های منطقه به نفع اسرائیل تمام می‌شود.

الجبیر ایران را تهدید کرد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، عادل الجبیر وزیر خارجه سعودی در نشستی خبری بعد از نشست فوق العاده وزاری خارجه شورای همکاری خلیج فارس گفت که کشورش به دنبال اتخاذ اقداماتی بیشتر علیه جمهوری اسلامی ایران است.
وی افزود اگر ایران به سیاست‌های فعلیش ادامه بدهد، ما اقداماتی بیشتر علیه این کشور اتخاذ خواهیم کرد.
عربستان در ادامه تلاش برای وادار کردن کشورهای عضو شورای همکاری خلیج فارس به همراهی با سیاست‌های تنش‌آمیز و خصمانه این رژیم علیه جمهوری اسلامی ایران، نشست فوق العاده اعضای این شورا را در ریاض برگزار کرد.
عادل  الجبیر در این نشست به جوسازی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخت و در حالی که رژیم آل سعود از پنج سال پیش در سوریه از طریق ده‌ها هزار تروریست مزدور خود تاکنون ده‌ها هزار شهروند سوری بیگناه را قتل عام کرده و در یمن هم از 9 ماه پیش جنگ ویرانگری به راه انداخته و هزاران یمنی بیگناه را به کام مرگ کشانده، مدعی شد که ایران نقش منفی در یمن و سوریه ایفا می‌کند.وی ادعا کرد عربستان از حل سیاسی بحران یمن و بحران سوریه حمایت می‌کند.

کابوس جدید اسرائیل

غربی‌ها و بخصوص کشورهای عربی سعی کرده‌اند تا حزب الله لبنان را از بین ببرند و اینک شاهد ظهور پدیده ای با نام حزب الله سوریه در ساختار محور مقاومت هستیم که این موضوع سبب تحکیم هر چه بیشتر این جبهه می‌شود. 
 
حزب‌الله سوریه
 
حزب‌الله سوریه در فروردین 1393 مصادف با آوریل 2014 میلادی ضمن اعلام به شهادت رسیدن هشت تن از رزمندگانش اعلام موجودیت کرد. بیانیه حزب الله سوریه، مبنی بر اعلام شهادت 8 نفر از اعضای آن در میدان های نبرد سوریه، این نکته را در بردارد که این جنبش نوپا، از همین ابتدای تأسیس، از تشکیلات رزمی برخوردار است. 
حزب‌الله سوریه شاخهٔ مقاومت اسلامی در کشور سوریه است. این گروه از مبارزان حامی بشار اسد در جنگ سوریه است و به صورت محدود به ارتش این کشور در پیکار با مخالفان دولت اسد یاری می‌رساند. طبق گزارش‌ها اعضای حزب‌الله از شیعیان سوریه تشکیل شده‌است و آموزش و فرماندهی آن‌ها بر عهدهٔ فرماندهان حزب‌الله لبنان دانسته است. تعداد نیروهای این گروه بیست هزار نفر برآورد می‌شود.
 
نیروهای حزب الله سوریه در مناطق حساس سوریه همچون حومهٔ دمشق، درعا، حلب، قنیطره حضور دارند و همچنین از مناطق شیعه‌نشین سوریه و مرقد زینب دفاع می‌کنند.

**ویژگی‌های موشک کروز "سومار"

موشک زمین به زمین "سومار" یک موشک با ویژگی‌هایی در حوزه برد و دقت نسبت به موشک‌های قبلی است و نقش مهمی در ارتقا توان دفاعی و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران دارد. 

آیا موشک آیا موشک

 سردار سرتیپ "حسین دهقان" وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درباره موشک کردند "سومار" گفت: این موشک‌های توانایی انهدام طیف وسیعی از اهداف را دارد وبا توجه به قابلیت‌های تاکتیک پذیری بالا، ماندگاری طولانی در صحنه نبرد و رادارگریزی می‌تواند در هر شرایطی اهداف مورد نظر را منهدم کند.

بدترین اشتباه آمریکا، دوستی با عربستان بود

سایت تحلیلی سالون در گزارشی اذعان کرد دوستی آمریکا با کشوری که به فساد مالی و نقض حقوق بشر متهم است، برای واشینگتن گران تمام می‌شود.  ادامه مطلب ...

ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت

 



افسران - ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت

 

 ما منتظر تحقق این وعده امام خمینی هستیم که فرمودند: ان شاء الله ما اندوه دلمان را در وقت مناسب با انتقام از امریکا و آل سعود برطرف خواهیم ساخت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم نهاد، و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجدالحرام وارد خواهیم شد.

عربستان کشوری سرکوبگر و ناقض حقوق بشر است/

به گزارش صد خبر؛عبدالرزاق بوغنبور در بیانیه‌ای در قالب پیش نویس نامه‌ای به "زید رعد الحسین" کمیسیر عالی حقوق بشر در ژنو که شبکه تلویزیونی المیادین نسخه ای از آن را دریافت کرد، آورده است: "عربستان بعد از کشتار اعدامهای گروهی اخیر، در بین اعضای شورای حقوق بشر جایی ندارد".

وی افزود: "عربستان با سرکوب و قتل بیشتر بر میزان اعمال محدویت علیه حقوق بشر و آزادیهای اساسی می افزاید و با اینکار تار و پود ارزشهای کرامت، مساوات و عدالت اجتماعی را از هم می پاشد".

بوغنبور تصریح کرد: عربستان با این میزان نقض حقوق بشر و " دهها اعدام در هر سال در قعر کشورهای مخالف حق حیات قرار داد".

وی افزود: عربستان امروز و با این "کشتار" از نظر قوانین بین المللی و اساسنامه دادگاه جنایی کیفری مستحق مجازات است.

بوغنبور گفت: شرم آور است که عربستان (در چنین وضعیتی) در شورای حقوق بشر کرسی بگیرد و در بین اعضای آن قرار گیرد و به در اختیار داشتن این کرسی تا امروز ادامه دهد؛ درحالی که جهان آن را به عنوان یک کشور سرکوبگر شدید و ناقض برنامه ریزی شده و قانونمند حقوق بشر می شناسد.


رویترز: موشک‌های ایران کارآمدتر از قبل شده‌اند

به گزارش مشرق، یک رسانه انگلیسی در مطلبی با اشاره به نمایش دومین شهر موشکی ایران ، جمهوری اسلامی را تسلیم ناپذیر نام نهاد.
به نوشته خبرگزاری «رویترز» ایران در نمایشی از تسلیم نشدن در برابر غرب روز سه‌شنبه پایگاه جدید موشکی خود در اعماق زمین را همراه با موشک هدایت شونده عماد که قادر به حمل کلاهک هسته‌ای است (ادعای رسانه یاد شده) ، به نمایش گذاشت.
کارشناسان می‌گویند که موشک‌های کنونی ایران بسیار کارآمدتر از نمونه‌های قبلی هستند زیرا ایرانی‌ها موفق به بهبود دقت اصابت آن‌ها شده‌اند.

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

در این گزارش صرفاً به چند مورد از سلاح‌هایی اشاره می‌شود که تهران می‌تواند در صورت بروز جنگ به آن‌ها روی بیاورد.

1- نیروی قدس

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

2- موشک‌های بالستیک

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

3- شناورهای تندروی تهاجمی

5 سلاح ایران که عربستان باید از آن بترسد

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر

5- موشک‌های کروز «سومار»

پنج سلاح ایران که آل‌سعود باید از آن بترسد +تصاویر


اتحاد ضد ایرانی اعراب و آمریکا برای عملیات علیه ایران

 نشریه فارن‌افرز متعلق به شورای روابط خارجی آمریکا «Council on Foreign Relations» که از اندیشکده‌های آمریکایی است،پیشنهاد داده که دشمنان ایران یک مجموعه از نیروهای ویژه تشکیل دهند که قادر به عملیات در داخل خاک ایران با هدف بهره‌برداری از نارضایتی اقلیت‌های قومی باشد و جهان عرب، تحت نظارت آمریکا مقابل تهران متحد شود.
تشویق جهان عرب توسط آمریکا برای مقابله با ایران.
ضربه به جمهوری اسلامی، با عملیات در داخل خاک ایران.
اعتقاد به یک توافق خام.
پیشنهاد برای اصلاح یا ارائه مجدد برجام.
مقابله با ایران نیاز به یک استراتژی جامع دارد.
این گزارش «فارن افرز» که متعلق به شورای روابط خارجی آمریکا است، در واقع به بهانه مذاکرات هسته‌ای و برجام، یک دستورالعمل کامل براندازی جمهوری اسلامی برای واشنگتن دیکته کرده است که از این حیث برای افکار عمومی ایران و مسئولان جمهوری اسلامی حائز اهمیت است، چراکه اگر استراتژی دشمن شناسایی شود، می‌توان با حمله کردن به آن استراتژی تمام نقشه‌های دشمن علیه ملت ایران را از کار انداخت. (طاهر)