فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

لقب میرداماد

افسران - لقب میرداماد
 
 
 
 




 شب هنگام ؛ محمد باقر – طلبه جوان - در اتاق خود مشغول مطالعه بود که به ناگاه دختری وارد اتاق او شد در را بست و با انگشت به طلبه بیچاره اشاره کرد که سکوت کند و هیچ نگوید.
 
ادامه مطلب ...

تبریک سال نو

     پیشاپیش سال نو را تبریک عرض می نمایم

پیامک خنده‌دار تبریک عید نوروز

می‌توانیم با عمل به قرآن در مقابل نفوذ دشمن بایستیم

به گزارش صد خبر  ، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور افتتاح نمایشگاه دریایی راهیان نور به خوزستان سفر کرده است در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از فرمانده هان و مسئولین نداجا، در مسجد جامع شهرستان خرمشهر برگزار شد شرکت کرده و گفت: با عمل به قرآن می توانیم در مقابل نفوذ دشمن بایستیم.

وی همچنین به نمایشگاه این نیرو در خرمشهر اشاره کرد و افزود: نمایشگاه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه دریایی خرمشهر آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور جهت نمایش تجهیزات و دستاوردهای این نیرو است.

در ادامه دریادار سیاری از مسجد جامع خرمشهر به عنوان سمبل مقاومت در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: هر وجب از خاک این شهر با خون شهدا آمیخته شده است به همین دلیل بر دروازه های شهر نوشته شده است «بدون وضو وارد نشوید «.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در آغاز جنگ تحمیلی، دشمن با تجهیزات و برنامه کامل قصد تصرف یک روزه خرمشهر و سه روزه آبادان را داشت و روز هفتم جنگ، صدام می خواست در تهران با رسانه ها مصاحبه کند، اما دلیل اینکه ۳۴ روز تصرف خرمشهر به طول انجامید، مقاومت همه اقشار مردم و تکاوران نیروی دریایی ارتش در خرمشهر بود. دفاعی که حتی در بعضی مواقع با دست خالی و نثار جان انجام می گرفت و همین مقاومت ۳۴ روزه، اولین شکست بزرگ دشمن در جنگ تحمیلی بود که البته ضربه بزرگی هم به صدام وارد کرد.

دریادار سیاری در ادامه خاطر نشان کرد: با عمل به قرآن و سرلوحه قرار دادن آن می توانیم در زندگی موفق باشیم و از انقلاب در مقابل دشمنان محافظت کنیم و در جنگ امروز که همان جنگ نرم و نفوذ فرهنگی است، در مقابل دشمن بایستیم.

منبع: مهر 

اولین حرف روزم السلام علیک "یااباعبدالله " الحسین

افسران - ✨اولین حرف روزم السلام علیک


اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِاللهِ وَعَلَی الاَْرْواحِ الَّتی حَلَّتْ بِفِنائِکَ عَلَیْکَ مِنّی سَلامُ اللهِ اَبَداً ما. بَقیتُ وَبَقِیَ اللَّیْلُ وَالنَّهارُ وَلا جَعَلَهُ اللهُ آخِرَ الْعَهْدِ مِنّی لِزِیارَتِکُمْ، اَلسَّلامُ عَلَی الْحُسَیْنِ وَعَلی عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَوْلادِ الْحُسَیْنِ وَعَلی اَصْحابِ الْحُسَیْنِ

پشت پرده انفجار نارنجک در ورشگاه آزادی

یکشنبه 16 اسفندماه دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی در ورزشگاه آزادی برگزار شد، ولی در کنار زیبایی‌های بازی، یک اتفاق تلخ تمام بازی را تحت‌الشعاع قرار داد؛ پرتاب نارنجک دستی روی نیمکت تراکتورسازان باعث شد نیمکت‌نشینان از ترس به داخل زمین فرار کنند.

  ادامه مطلب ...

رای نهایی AFC صادر شد

رای نهایی AFC صادر و در نهایت با اینکه ایران میزبان بازیهای نمایندگان ایران و عربستان در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا شود، مخالفت شد.
رای نهایی AFC صادر شد
به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، کنفدراسیون فوتبال آسیا با ارسال نامه ای به فدراسیون های فوتبال جمهوری اسلامی ایران و عربستان سعودی به آنها اطلاع داد که  مسابقات نمایندگان آنها در لیگ قهرمانان آسیا در کشوری بی طرف برگزار خواهد شد و از دو کشور خواسته شده تا 25 مارس در خصوص کشورهای بی طرف پیشنهاد  گزارش دقیقی ارائه کنند. 
پس از این که سعودی‌ها بهانه‌تراشی کردند و مدعی شدند که به دلیل مسائل امنیتی برای رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا به ایران نمی‌آیند و بازی‌های نماینده‌هایشان با تیم‌های ایرانی باید به کشوری بی‌طرف انتقال داده شود،

با این میوه آلزایمر را فراری دهید

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، بلوبری یکی از خوشمزه ترین میوه های حاوی ویتامین C است، این میوه  یکی از منابع سرشار از ویتامین  C است که حدود ۲۵ درصد از نیاز روزانه شما را به این ویتامین تامین می کند، همچنین این میوه در سلامت قلب نیز تاثیر دارد.  فیبر و منگنز موجود در بلوبری به سلامت استخوان ها کمک می کند.
همچنین این میوه یک آنتی اکسیدان قوی است که خطر بیماری قلبی و سرطان را پایین  می آورد، علاوه بر این در تحقیقات جدید نشان داده شده است که بلوبری حتی خطر بیماری آلزایمر را نیز کاهش می دهد.
 
ادامه مطلب ...

معجزه مصرف سیر و عسل با شکم خالی در یک هفته

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوانبه احتمال زیاد شما در طول زندگی‌تان ترکیب شیر و عسل خورده باشید اما کم پیش آمده است که سیر و عسل خورده باشید. سال‌های سال، سیر به عنوان نوعی ماده غذایی و همچنین نوعی دارو در نظر گرفته شده است و افراد از فواید بسیار آن استفاده کرده‌اند.
در زمان‌های پیش‌تر از سیر به عنوان نوعی پماد و در درمان عفونت‌ها و ضعف‌های جسمانی و فشار خون بالا و مشکلات قلبی عروقی نیز استفاده می‌شده است.
از طرف دیگر، عسل ماده‌ای معجزه‌آسا تلقی می‌شود و خواص دارویی، درمانی و خوراکی بسیاری دارد که مصرف آن تاثیرات مثبتی بر قسمت‌های مختلف بدن دارد. حال از ترکیب این دو ماده مفید چه به دست می‌آید و چه فوایدی ممکن است داشته باشد؟
برای این کار به یک لیوان عسل خالص و 24 حبه سیر پوست کنده نیاز دارید. در لیوان حبه سیرها را قرار دهید و عسل را روی آن بریزید و چند روز آن را به همان حالت بگذارید. سپس، آن را به مدت یک سال یا کمی بیشتر در یخچال نهگداری کنید و از یک قاشق چای‌خوری از آن به مدت 7 روز با شکمی خالی استفاده کنید.
از جمله فواید این ترکیب می‌توان به برطرف کردن عفونت‌ها، سرماخوردگی، سرفه، تب، خراش‌ها و زخم‌ها اشاره کرد.

قدرت نمایی ایران آزمونی برای غرب است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ در گزارش پایگاه اینترنتی ایندین اکسپرس مدعی شد:‌ نمایش قدرت همواره سبب بروز احتیاط می شود، به ویژه اگر آن کشور ایران باشد. آزمایشات موشکی ایران در هفته گذشته به بروز واکنش های گسترده ای به ویژه در پی برگزاری انتخابات اخیر منجر شد. توافق ژوئیه گذشته -که سبب محدود شدن برنامه هسته ای ایران در ازای برداشته شدن تحریم های غربی شد- نیز سبب بروز امیدواری هایی درباره وجود ایرانی نرم تر شد. شاید به همین دلیل تهران تصمیم گرفته است بر روی موضوع نظامی اش تأکید کند. 


 
ادامه مطلب ...

چهارشنبه سوری








افسران - پاسخ استفتاء: حضرت امام خامنه ای: چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود. (آلودگی صوتی ایجاد نکنید حق الناس است به خدا)

پاسخ استفتاء: حضرت امام خامنه ای: چهارشنبه سوری هیچ مبنای شرعی ندارد و مناسب است از آن اجتناب شود. (آلودگی صوتی ایجاد نکنید حق الناس است به خدا)

 

حسرت

بوی عیدی ... بوی حسرت ...

امسال به جای خرید وسایل آتش بازی یک هدیه کوچک برای نیازمندان تهیه کنیم

هر چند کوچک ...

اعضای شورای امنیت آزمایش های موشکی ایران را ناقض قطعنامه 2231 ندانستند

مدیرکل سیاسی و امنیت بین الملل وزارت امور خارجه در یادداشتی نوشت: مهمترین جمع بندی که شورای امنیت و اعضای این شورا پذیرفتند این بود که آزمایش های موشکی اخیر ایران نقض قطعنامه 2231 محسوب نمی شود.
 
ادامه مطلب ...

اولین حرف روزم السلام علیک "یااباعبدالله " الحسین✨ ashura

افسران - ✨اولین حرف روزم السلام علیک

رو به شش گوشه ترین قبله ی عالم هر صبح
بردن نام حسین بن علی میچسبد:
✔چِــقَدر نـام تــو زیبـاس اَبا عَبـــــدالله
چَشــم تـو خــالق دُنیـــاس اَباعَبـــدالله

هر کسـی داد سَـلامی به تـو و اَشکَــش ریــخت
اونَظـَرکَرده ی حَضـرت زَهــراس اَباعبــدالله✔

پدر است دیگر ...

افسران -  پدر است دیگر ...

قامتی خمیده

یک دنیا سکوت
یک عمر دلتنگی ...

┘◄ پدر شهید عبدالرشید رشوند کنار مزار فرزندش

ریاض باید خاورمیانه را با ایران تقسیم کند

رئیس جمهور آمریکا در ادعایی، اختلافات ایران و عربستان را عامل اصلی مشکلات خاورمیانه عنوان کرد.
گلدبرگ،» خبرنگار نشریه آتلانتیک، با باراک اوباما مصاحبه مفصلی داشته که قرار است به صورت یک مقاله تحت عنوان دکترین اوباما در ماه آوریل (31 روز منتهی به 13 اردیبهشت) به چاپ برسد . موضوع این مصاحبه تصمیمات سخت و دشوار اوباما درباره نقش آمریکا در جهان بوده است....
این روزها در کاخ سفید نیز برخی اوقات شنیده می شود که مقامات شورای امنیت ملی اوباما به بازدید کنندگان یاد آوری می کنند اکثر هواپیمارباهای یازده سپتامبر سعودی بودند نه ایرانی و خود اوباما نیز علیه زن ستیزی در عربستان سعودی موضع گیری می کند و در خفا می گوید: « کشوری که نیمی از جمعیت خود را سرکوب می کند، نمی تواند در دنیای مدرن زندگی کند.» 
ادامه مطلب ...

درمان گرفتگی رگ های قلب با عصاره سیر و لیمو ترش

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛  برای بازشدن رگ های قلبتان فقط کافی است روزی نصف استکان معادل 30 CC از این شربت غلیظ و طبیعی میل نمایید ؛ تا به کلی برطرف گردد.




 
ادامه مطلب ...

11سپتامبر، برنامه‌ریزی واشینگتن، ریاض و تل‌آویو بود

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون پرس تی وی، «اسکات بنت،» افسر سابق ارتش آمریکا، حوادث 11 سپتامبر سال 2011 را کار سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و عربستان دانست.
او در گفتگو با این شبکه از شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا گفت:« حکم اخیر دادگاه آمریکا درباره تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازده سپتامبر سبب می شود فرصتی جدید برای تحقیقات در این خصوص فراهم  شود. این تحقیقات می تواند به روشن شدن ماهیت واقعی این حملات منجر شود. روز به روز اطلاعات بیشتری درباره 11 سپتامبر به دست می آید. 
وی افزود: باید ماهیت این حملات روشن شود. باید مسببان اصلی آن‌ها مشخص شوند. باید مشخص شود آیا از نظر مهندسی و معماری، چنین حمله ای و اینگونه سقوط برج های دو قلو امکان پذیر است؟ این حوادث، دسیسه‌ای حساب‌شده بوده‌اند.

موشکهای انصارالله مزدوران سعودی را به خاک و خون کشید/ 73 کشته و زخمی

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی المسیره در خبری فوری گزارش داد در حمله موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن به محل تجمع مزدوران رژیم آل سعود در شهر ذباب، بیست و سه تن به هلاکت رسیدند و پنجاه تن دیگر زخمی شدند. در این حمله یکی از فرماندهان مزدوران رژیم آل سعود به نام سالم مبارک نیز به هلاکت رسید.
 
شهر ذباب در استان تعز یمن واقع شده است.

باز هم وعده سرخرمن روس ها

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم

مقام روس: اس-300 را 6 ماه دیگر به ایران تحویل می‌دهیم
 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «سرگئی چمزوف،» رئیس شرکت دولتی روستک روسیه، اعلام کرد نخستین محموله سامانه های دفاع هوایی «اس-300» در ماه اوت یا سپتامبر 2016 (حدود 6 ماه دیگر) به ایران ارسال خواهد شد. وی این اظهارات را در مصاحبه با نشریه وال استریت ژورنال بیان کرد.

داروی سحرآمیز داعش؛ روان‌گردانی که مرگ را آسان می‌کند + تصاویر

کپتاگون به تکفیری‌های داعش کمک می‌کند تا چند روز بیدار بمانند و با احساس بی‌خیالی به کشتار ادامه دهند.
 
ادامه مطلب ...

اسرائیل منتظر نابودیت باش....// به زودی...

افسران - اسرائیل منتظر نابودیت باش....// به زودی...
اسرائیل منتظر نابودیت باش....// به زودی...

11سپتامبر، برنامه‌ریزی واشینگتن، ریاض و تل‌آویو بود

 به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از تلویزیون پرس تی وی، «اسکات بنت،» افسر سابق ارتش آمریکا، حوادث 11 سپتامبر سال 2011 را کار سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) و سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) و عربستان دانست.
او در گفتگو با این شبکه از شهر سان فرانسیسکو در ایالت کالیفرنیا گفت:« حکم اخیر دادگاه آمریکا درباره تبرئه عربستان سعودی از دست داشتن در حملات یازده سپتامبر سبب می شود فرصتی جدید برای تحقیقات در این خصوص فراهم  شود. این تحقیقات می تواند به روشن شدن ماهیت واقعی این حملات منجر شود. روز به روز اطلاعات بیشتری درباره 11 سپتامبر به دست می آید. 
وی افزود: باید ماهیت این حملات روشن شود. باید مسببان اصلی آن‌ها مشخص شوند. باید مشخص شود آیا از نظر مهندسی و معماری، چنین حمله ای و اینگونه سقوط برج های دو قلو امکان پذیر است؟ این حوادث، دسیسه‌ای حساب‌شده بوده‌اند.

میوه‌ای که شیمی‌ درمانی می‌کند

ﻣﺤﺼﻮﻟﯽ ﻣﻌﺠﺰﻩ‌ﮔﺮ ﺩﺭ ﻧﺎﺑﻮﺩﯼ ﺳﻠﻮﻝ‌ﻫﺎﯼ ﺳﺮﻃﺎﻧﯽ که ۱۰,۰۰۰ ﺑﺎﺭ ﻗﻮﯾﺘﺮ ﺍﺯ ﺷﯿﻤﯽ ﺩﺭﻣﺎﻧﯽ ﻋﻤﻞ ﻣﯽ‌ﮐﻨﺪ. ﺑﺴﯿﺎﺭﯼ ﺍﺯ ﻣﺮﺩﻡ ﺩﺭ ﺍﺛﺮ ﺳﺮﻃﺎﻥ ﻣﯽ ﻣﯿﺮﻧﺪ ﺩﺭﺣﺎﻟﯿ ﮑﻪ ﺍﯾﻦ ﺭﺍﺯ ﻫﻤﭽﻨﺎﻥ ﺣﻔﻆ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ ﺗﺎ ﻣﻨﺎﻓﻊ ﺷﺮﮐﺖ ﻫﺎﯼ ﺩﺍﺭﻭﺳﺎﺯﯼ ﺑﻪ ﺧﻄﺮ نیفتد.

  ادامه مطلب ...