فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

داعشی ها در ویتنام!

افسران - داعشی ها در ویتنام!

 داعشی ها در و#یتنام! 
#سربازان #امریکایی و اجساد بدون سر ویتنامی ها

ساخت موشک‌های ویژه برای انهدام پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا

افسران -  ساخت موشک‌های ویژه برای انهدام پایگاه‌های منطقه‌ای آمریکا

 وی با بیان این مطلب که بدین شکل ما در حال پر کردن خلأهای موجود هستیم، بیان داشت: بعدها متوجه شدیم برای اینکه اهداف آمریکا در منطقه را در تیر رس داشته باشیم، به موشک‌هایی با برد ۸۰۰ کیلومتر هم نیاز داریم؛ ولی نه با مشخصات و اندازه‌های بزرگ؛ به عبارت دیگر نیاز به موشکی در ابعاد شهاب ۳ ولی با برد ۸۰۰ کیلومتر داشتیم.
* تک تک موشک‌های ما به اهداف تعیین شده اصابت می کنند

سردار حاجی‌زاده گفت: تمام این فعالیت ها در حالی صورت می گرفت که برنامه دشمنان ما این بود که کشوری مثل ایران موشک نداشته باشد؛ به همین خاطر ابتدا جلوی ورود موشک را گرفتند؛ ولی وقتی اولین توانمندی ساخت موشک در کشورمان ایجاد شد، زیرمجموعه‌های ساخت موشک را تحریم کردند؛ اما هنگامی که دیدند ساخت موشک بومی شده، گفتند سکوهای پرتاب موشک را در مواضع اولیه‌شان می‌زنیم.

 

وی در ادامه تأکید کرد: بعد از این وقتی رصد کردند، متوجه شدند تعداد یگان‌ها، سکوهای موشکی و نیز تعداد موشک‌های ما به قدری زیاد است که تا بخواهند به خودشان بجنبند، اهداف مورد نظر را مورد اصابت قرار داده و نابود کردیم.

 

فرمانده نیروی هوا فضای سپاه اضافه کرد: بر این اساس طرحی را تهیه کردند تا به‌عنوان سپر موشکی بتوانند در نقطه اصابت، موشک‌ها را مورد اصابت قرار دهند. 

وی تأکید کرد: مطمئن باشند روزی که بخواهند ما را مورد تجاوز قرار دهند و آتش جنگ را شعله‌ور سازند، تک تک موشک‌های ما به نقاطی که پیش‌بینی شده، به فضل الهی اثابت خواهد کرد.

 *توانمندی موشکی ایران عامل بازدارندگی است

جزئیات بیشتر در لینک زیر
br-emamali.salehin.i 

افشای دیدار محرمانه پسر پادشاه عربستان با نتانیاهو

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ فعال عربستانی در شبکه های اجتماعی که با نام مستعار «مجتهد» به افشاگری از خبرهای پشت پرده خاندان آل سعود در رسانه های عربی معروف است در صفحه شخصی اش در شبکه اجتماعی توییتر به نقل از روزنامه «الهاشمیه نیوز»، ارگان نزدیک به پادشاه اردن، اعلام کرد: "محمد بن سلمان،" پسر پادشاه عربستان سعودی و وزیر دفاع این کشور در سفر کوتاه اخیر خود به کشور اردن با "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر رژیم صهیونیستی، دیدار و گفتگو کرده است.

29 فروردین | روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

افسران - 29 فروردین | روز ارتش جمهوری اسلامی ایران

 هرچه بگوییم روز ارتش گرامی باد بازم کم گفتیم. پس بازهم می گوییم روز ارتش چرامی باد چون...

من اون دنیا باید جواب بدم. راننده و ماشین که اموال شخصی من نیست ...

افسران - من اون دنیا باید جواب بدم. راننده و ماشین که اموال شخصی من نیست ...

 
 
vaezemousavi
 
 
 
 
 
 
 


گاهی قوم و خویش های شهرستانیمان گله می کردند که « جناب صیاد، هم وسیله دارن، هم راننده. اون موقع ما باید با تاکسی از ترمینال و فرودگاه بیایم خونه تون. این درسته؟ما که تهران را خوب بلد نیستیم.» به پدر که می گفتیم، می گفت : «مسئله ای نیست. فوقش دلخور می شن. اونا که نمی خوان جواب بدن، من اون دنیا باید جواب بدم. راننده و ماشین که اموال شخصی من نیست.»

خنده حلال:)):)):))

افسران - خنده حلال:)):)):))

 یه صهیونیستی میره ﺳﻠﻤﻮﻧﯽ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺮﻩ ﺩﺭ ﺣﯿﻦ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﮐﺮﺩﻥ موهاش
ﺍﺯﺵ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ از ایران چه خبر؟؟
ﯾﺎﺭﻭ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﺪﻩ : خبری ندارم.
.
.
ﺑﻌﺪ ﺩﻭ ﺩﻗﯿﻘﻪ ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺮﻩ ﻣﯿﭙﺮﺳﻪ از ایران چه خبر؟؟
ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ : خبری ندارم ((:
ﺩﻭﺑﺎﺭﻩ ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺮﻩ ﻣﯿﺨﻮﺍﺩ ﺑﭙﺮﺳﻪ ﯾﺎﺭﻭ ﻣﯿﮕﻪ :
ﺗﻮ ﭼﺮﺍ هی از ایران میپرسی؟؟؟
ﺁﺭﺍﯾﺸﮕﺮﻩ ﻣﯿﮕﻪ ﺁﺧﻪ ﻭﻗﺘﯽ ﺍﺳم ایران رو ﻣﯿﺎﺭﻡ
ﻣﻮﻫﺎﺕ ﺳﯿﺦ ﻣﯿﺸﻪ ﺭﺍﺣﺖ ﺗﺮ ﻣﯿﺘﻮﻧﻢ ﮐﻮﺗﺎﻩ ﮐﻨﻢ:))

مقابله امام(ره) با کسانی که می‌گفتند ارتش نمی‌خواهیم!

افسران - مقابله امام(ره) با کسانی که می‌گفتند ارتش نمی‌خواهیم!

  فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: آنهایی که امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم، همان‌هایی هستند که آن روز می‌گفتند ما ارتش نمی‌خواهیم.

وی افزود: آنها می‌گفتند مگر ما با کسی جنگ داریم؟ امام راحل در آن شرایط این توطئه را تشخیص دادند. امام(ره) 29 فروردین حیات مجدد و هویت مجددی به ارتش دادند.

"یگان‌های زرهی نزاجا" مجهز به تانک "تیام" + تصاویر و مشخصات

نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اخیرا چند دستاورد دفاعی را رونمایی کرده که دو زره پوش "چیفتن (Chieftain)" و "تیام" نیز در بین آن ها دیده می شود و این موضوع نشان دهنده حرکت نزاجا برای تولید و بهینه سازی تانک های فرامنطقه ای است تا امنیت ملی کشور هرچه بیشتر تقویت شود. 
"امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان"  فرمانده نیروی زمینی ارتش  با تاکید بر قدرت نظامی ایران اشاره کرد که هیچکس جرأت تجاوز به مرزهای زمینی ما را ندارد مگر آنکه در زیر "شنی" تانک‌های ما له شود. 


سایت  "میلیتاری تودی  (Military-today )" درباره "تانک سبلان" نوشت: درسال 2014 از این تانک رونمایی شد و این یک مدل بسیار تکامل‌یافته‌تر از تانک  "M47 " بوده که به توپ 105 میلی‌متری مجهز است و این تانک دارای قابلیت سیستم کنترل آتش (Fire Control System) است که قابلیت‌های بسیار مناسبی دارد.

   ادامه مطلب ...

کسانی که می‌گفتند ارتش نمی‌خواهیم امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم/

افسران - فرمانده نیروی زمینی: کسانی که می‌گفتند ارتش نمی‌خواهیم امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم/ ارتش در سوریه
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  
فرمانده نیروی زمینی: کسانی که می‌گفتند ارتش نمی‌خواهیم امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم/ ارتش در سوریه "کنار سپاه" است هشــدار نیــوز-فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: یگان‌های واکنش سریع سوریه را در این کشور سازماندهی کرده‌ایم و آموزش‌های لازم خود را به آنها منتقل می‌کنیم...ضد انقلاب دنبال خلع سلاح نظام بود و شعار انحلال ارتش را می‌داد. برخی از مسوولان هم ناآگاهانه بر این باور بودند که نیازی به ارتش نیست و می‌گویند که ما F14 نمی‌خواهیم. همانهایی که امروز می‌گویند موشک نمی‌خواهیم همان زمان می‌گفتند که ارتش نمی‌خواهیم. 

من به ارتش کشورم افتخار می‌کنم

به گزارش مشرق، دکتر رضا سراج تحلیل‌گر مسائل راهبردی در کانال تلگرامی‌اش نوشت:
مقدمه:

دفاع از مرزهای ایران از مأمور یت های ارتش است و ارتش چه در دفاع مقدس و چه پس از آن، به نحو احسن وظیفه خود را انجام داده اما اینک ارتش قهرمان ایران، برای ایجاد امنیت بیشتر به جمع مجاهدان مدافع حرم پیوسته، چرایی و رهاوردهای آن مورد نظر این یادداشت کوتاه است.

 آشنایی با تهدید پیش رو:
تردیدی وجود ندارد که جنگ نیابتی محور غربی، عبری، عربی توسط تروریست های تکفیری، مهمترین تهدید پیش روی کشورمان است. آشنایی با چگونگی این جنگ و تاکتیک های تروریست ها، تقویت روحیه رزمی و نمایش اقتدار ارتش به دشمنان و از همه مهمتر دفاع از حرم اهل بیت( ع) دلایلی است که ارتش را به صفوف مدافعان حرم گسیل داشته است.
حماسه مقتدرانه ارتش:
گروهی از تکاوران تیپ نوهد ارتش در یک درگیری نفسگیر 15 ساعته به همراه سایر مجاهدین افغانستانی و پاکستانی مدافع حرم، توانستند پاتک 2500 نفره تکفیری های النصره را ناکام بگذارند و تلفات سنگینی را به تروریست های دست آموز اسرائیلی وارد کنند. در این نبرد 4 تکاور قهرمان مدافع حرم به خیل شهیدان پیوستند.
این اقدام ارتش بی گمان ضریب امنیت مرزهای ج . ا . ایران را بیش از پیش ارتقاء داده و دشمنان را وادار به محاسبه مجدد می نماید.

تحریم‌ها برای ما فرصت "قدرت‌نمایی" ایجاد کرد

تحریم‌ها برای ما فرصت قدرت نمایی ایجاد کرد/تسلیح بالگردهای نزاجا به موشک‌های هدایت شونده

به گزارش   خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ "احمدرضا پوردستان" فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی و تحویل دستاوردهای دفاعی به نزاجا که در پادگان شهید فلاحی برگزار شد گفت: انقلاب سال 57 وابسته به عوامل زیادی بود که می‌توان مهمترین آن را حضور روحانیت به رهبری امام خمینی در خط مقدم نهضت دانست که کشتی را به سلامت به مقصد رساند.


 

ادامه مطلب ...

تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه های معنوی دارد

افسران - تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه های معنوی دارد

 رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه های معنوی دارد و هم «کارایی» دارد و در کشوری برخوردار از «استقلال سیاسی» عمل می کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

 

چگونگی شهادت کلاه‌سبزهای مدافع حرم ارتش در سوریه

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش که عصر امروز برای ادای احترام به شهدای مدافع حرم تیپ 65 نوهد، شهیدان مجتبی یداللهی و محسن قیطاسلو در معراج شهدا حضور یافته بود، به خبرنگاران اظهار داشت: به عنوان سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران وظیفه داریم که اگر هر جا ماموریتی باشد، در آنجا حاضر شویم و اجرای ماموریت کنیم.
وی در خصوص حضور مستشاری ارتش در سوریه گفت: داعش را در حد و اندازه‌ای نمی‌بینیم که یک یگان نظامی را وارد کنیم. دشمن اصلی ما آمریکاست و ما متناسب با تهدیدات آن‌ها خودمان را آماده می‌کنیم.
فرمانده نیروی زمینی ارتش تصریح کرد: در ماموریت مستشاری سوریه تعدادی از کارکنان نزاجا حضور یافته‌اند و به‌حمدالله با قوت و استحکام در کنار نیروی قدس و سایر کسانی که در جبهه انجام وظیفه می‌کنند حضور مومنانه‌ای داریم.
امیر پودستان درباره چگونگی شهادت تکاوران مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی در سوریه عنوان کرد: در عملیاتی که چند هزار نفر از نیروهای جبهه النصره و تکفیری‌ها حمله وسیعی و گسترده‌ای را به جنوب حلب انجام داده بودند، این رزمندگان رشادت‌ها و دلاورمردی‌های مومنانه و شایسته‌ای از خود نشان دادند و 4 نفر از عزیزان نیروی زمینی در این نبرد به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: البته این عزیزان توانستند تعدادی از تانک‌ها و نفربرهای گروهک تروریستی النصره را منهدم کنند و 200 کشته از آن‌ها بگیرند که تمامی اسناد آن نیز موجود است و این گوشه‌ای از خدمات و تلاش‌های رزمندگان ارتشی است که در کنار سپاه قدرتمند در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و مرزهای عقیدتی و ایمانی نظام جمهوری اسلامی دفاع می‌کنند.
فرمانده نیروی زمینی  در پایان خاطرنشان کرد: ما یک یگان را در سوریه شرکت ندادیم؛ بلکه تعدادی از پرسنل را از تمامی یگان‌ها شرکت دادیم؛ که تیپ 65 نوهد هم ازجمله آن‌هاست.

/اسامی چهار شهید ارتش جمهوری اسلامی در سوریه +عکس

 4 تن از مستشاران نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران که برای همراهی با نیروهای سوری در دفاع از حرم اهل بیت عصمت و طهارت(ع) راهی سوریه شده بودند، طی چند روز گذشته توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

جزئیاتی از شهادت ۴ مستشار ارتش جمهوری اسلامی در سوریه +عکس
 

ستوان دوم «شهید مجتبی یداللهی» از تیپ 65 نوهد(نیروی مخصوص ارتش جمهوری اسلامی) از اهالی تهران است که طی عملیات مستشاری در سوریه به شهادت رسید.

شهید «محسن قطاسلو» از تکاوران تیپ 65 نوهد ارتش جمهوری اسلامی از اهالی پاکدشت در استان تهران است که به‌ تازگی به کاروان شهدای مدافع حرم پیوسته است.

سروان «شهید مرتضی زرهرند» یکی از تکاوران تیپ 258 شهید پژوهنده شاهرود و از اهالی شهرستان شیروان از استان خراسان شمالی است که طی عملیات مستشاری و در سن 36 سالگی به شهادت رسید.

سرهنگ «شهید مجتبی ذوالفقار نسب» از رکن دوم تیپ 45 تکاور از اهالی شهرستان شوشتر در استان خوزستان است که طی عملیات مستشاری در سوریه توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

برگزاری اولین رزمایش نیروی زمینی سوم خردادماه/

اولین رزمایش نیروی زمینی سوم خردادماه برگزار خواهد شد

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در نشست خبری که به مناسبت 29 فروردین ماه روز ارتش برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و روز ارتش، اظهار داشت: اولین رزمایش نیروی زمینی در سال 95 در سوم خردادماه و در منطقه نصرآباد اصفهان برگزار خواهد شد، در این رزمایش از ادوات و تسلیحات نظامی جدید استفاده خواهد شد.

شهادت امام هادی نقی علیه السلام تسلیت..


افسران - شهادت امام هادی نقی علیه السلام تسلیت..

 
النّاسُ فِی الدُّنْیا بِالاْ مْوالِ وَ فِی الاَّْخِرَةِ بِالاْ عْمالِ

مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجمّلات شهرت می یابند،
ولی در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد.

أَلْغَضَبُ عَلی مَنْ تَمْلِکُ لُؤْمٌ
خشم بر زیردستان از پستی است. 

تنـها نیـروی مسـلح جهـان . . .


افسران - تنـها نیـروی مسـلح جهـان . . .
 
رهبر انقلاب، ظهر امروز (22 فروردین 1395) در دیدار نوروزی فرماندهان ارشد نیروهای مسلح: تنها نیروی مسلح جهان که هم «مکتبی» است و انگیزه‌ های معنوی دارد و هم «کارایی» دارد و در کشوری برخوردار از «استقلال سیاسی» عمل می‌کند، نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران هستند.

ایران چهارمین عضو سازندگان پهپاد مسلح

افسران - ایران چهارمین عضو سازندگان پهپاد مسلح

 در حال حاضر به نظر میرسد چیزی کمتر از ۳۰ کشور جهان هستند که کاربران پهپادهای مسلح یا پهپادهای با توانایی حمل سلاح هستند اما آنانی که خود به تنهایی توان ساخت پهپاد مسلح را دارند بسیار کمتر هستند.

ایران بازیگر جدید در مربع پهپادی جهان

شهادت امام هادی نقی علیه السلام تسلیت..

افسران - شهادت امام هادی نقی علیه السلام تسلیت..

 
النّاسُ فِی الدُّنْیا بِالاْ مْوالِ وَ فِی الاَّْخِرَةِ بِالاْ عْمالِ

مردم در دنیا به وسیله ثروت و تجمّلات شهرت می یابند،
ولی در آخرت به وسیله اعمال محاسبه و پاداش داده خواهند شد.

أَلْغَضَبُ عَلی مَنْ تَمْلِکُ لُؤْمٌ
خشم بر زیردستان از پستی است.

چرا آمریکا در "تل آویو" پایگاه نظامی می‌سازد؟ + تصاویر

افسران - چرا آمریکا در

 اخیرا آمریکا تصمیم جدیدی برای ساخت پایگاه نظامی در سرزمین های اشغالی دارد. 
 
جزئیات بیشتر
atraknews.com/new.as