فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

سیل صلوات راه بیاندازید .

افسران - سیل صلوات راه بیاندازید .
 علامه طباطبایی
هرگاه میان مشکلات قرار گرفتید، 
سیل صلوات راه بیاندازید .
زیرا آن سیل حتما مشکلات را با خود میبرد 
....

روحیه سربازان سعودی به شدت تضعیف شده است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، فعال افشاگر عربستانی از وضع بسیار بد نظامیان این کشور در مناطق مختلف درگیری خبر داد.  

«مجتهد،» که به دلیل افشای مسائل پشت پردۀ خاندان حاکم در عربستان، شهرت و هواداران بسیاری را در شبکه‌های اجتماعی کسب کرده است، در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: نیروهای ارتش سعودی به صورت روزانه از طرف‌های مختلف هدف حمله قرار می‌گیرند، و در این حملات شماری کشته و یا مجروح می‌شوند. 
 
مجتهد تأکید کرد روحیۀ سربازان سعودی در وضعی بسیار بد است.

امارات دیگر نمی‌خواهد در جنگ بیهوده یمن حضور داشته باشد

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ روزنامه فرا منطقه‌ای رای الیوم در گزارشی به برخی زوایای پنهان جنگ یمن پرداخته است.

این رسانه نوشته است: انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه ،به فاصله چند ساعت پس از آنکه از توقف  عملیات نظامی این کشور در یمن خبر داده بود به ناگاه از ادامه نقش این کشور خبر داد که این نشان دهنده فشار سعودی ها است.
 یک منبع آگاه به رای الیوم گفت سعودی ها از این تصمیم امارات به شدت شوکه و آزرده خاطر شده اند. 
این رسانه می نویسد: قرقاش در حالی از تحریف سخنان خود حرف زده و گفته است: "ما در جنگ هستیم و این باعث تاسف است که بخشهایی از سخنان من به خاطر اهداف خارجی تحریف شده است"؛ که واقعیت این است که سخنان وی از خبرگزاری رسمی امارات نقل شده است. به طور حتم این تغییر موضع  در چارچوب اطمینان بخشی به عربستان و کاستن از حجم خشم آن است.

آیا خوردن پای مرغ مفید است؟

خدیجه رحمانی متخصص تغذیه در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان درباره ارزش غذایی پای مرغ اظهار کرد: پای مرغ یکی از قسمت‌های بدن این جاندار است که حاوی بخشی از ترکیبات مرغ بوده و از ارزش تغذیه‌ای پایینی برخوردار است.
 
وی با اشاره به اینکه هر 100 گرم پای مرغ 215 کالری دارد، گفت: چربی‌ها و کلسترول بیشترین سهم کالری آن را تشکیل می‌دهند و به طور متوسط هر یک پای مرغ در حدود 30 گرم وزن و 73 کالری دارد که 45 کالری آن شامل چربی است. 


 
ادامه مطلب ...

حزب الله در عرض نیم ساعت شمال اسرائیل را تصرف می کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه خبری العالم، یک افسر ذخیرۀ ارتش رژیم صهیونیستی، که ساکن یکی از شهرک های نزدیک مرزهای لبنان است، به پایگاه  صهیونیستی "والاه" گفت که «حزب الله لبنان توان تصرف "الجلیل" را دارد».
پایگاه "العهد" لبنان در این باره گزارش داد: این افسر صهیونیست که به نظر می رسد از توانمندی های حزب الله لبنان بسیار هراسان است، به پایگاه "والاه" گفت که از چند ماه قبل احتمال داده است که جنگی با حزب الله رخ دهد و رزمندگان مقاومت وارد سرزمین های اشغالی شوند، به همین دلیل تونلی حفر و در آن آب و مواد غذایی برای خود و خانواده اش ذخیره کرده است. 
    
این افسر صهیونیست می گوید، «حتی قبل از جنگ دوم لبنان (2006) اعتقاد داشتم که فقط باید به خودم تکیه کنم، به همین دلیل این پناهگاه مخفی را آماده کردم که فقط خودم و خانواده ام از مکانش باخبریم».

 

سلام ما را برسانید!


افسران - سلام ما را برسانید!

 


شهید آیت الله مدنی در نطقی که در جمع خبرگان ملّت داشتند و آن هم در سال های اول انقلاب (حدود سال ۵۸ یا ۵۹) هشدار تکان دهنده ای به شخصیِت های مطرح و انقلابیون آن زمان دادند که امروز عمق آن را بیشتر درک می کنیم...
شهید مدنی با اشاره به ماجرای »یوسف و زلیخا« در قرآن حکیم به آن قسمت داستان اشاره کرد که وقتی زلیخا از عیب گیری زنان مصر با خبر شد آنان را به ضیافتی دعوت کرد و به دست آنان کارد و ترنجی داد و در میان مهمانی به یوسف دستور داد که وارد ضیافت شود، آمدن یوسف همان و بریده شدن دست زنانی که ملامت گر زلیخا بودند همان!
سپس آیت الله مدنی با گریه دردناک پشت تریبون ادامه دادند: »آقایان! نکند در محشر و قیامت، محمدرضا (پهلوی) جلوی ما را بگیرد و بگوید دیدید شما هم وقتی به دستتان ترنج دادند دستتان را بریدید و مثل من کاخ نشین و طاغوتی شدید!» 


پ ن: به آن دسته از مسئولینی که آن دنیا با محمدرضا (پهلوی) دمخور میشوید ..سلام مبسوط ما را برسانید

تمدید تاریخ اعزام مشمولان متقاضی طرح سرباز معلم

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان وظیفه عمومی ناجا طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به دلیل عدم تامین اعتبارات ومنابع مالی توسط وزارت آموزش و پرورش و برابر ابلاغ ستاد کل نیروهای مسلح تاریخ اعزام به خدمت مشمولان متقاضی این طرح تا یکم آبان ماه تمدید شد. 
براساس این گزارش، این دسته از مشمولان باید برگ آماده به خدمت جدید خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس + 10 ) دریافت کنند؛ همچنین در صورتی که متقاضی اعزام در یکم تیرماه سال جاری به سایر نیروهای مسلح و خارج از طرح سرباز معلمی هستند ، می توانند درخواست تعجیل در تاریخ اعزام خود را به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس +10 ) ارائه نمایند. 
این اطلاعیه می افزاید: این سازمان نیز حتی المقدور و با نظر مساعد با درخواست های آنها موافقت و در اعزام تیرماه نسبت به اعزام آنان به آموزش اقدام می نماید.

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده "ایرانی"

نهاجا در دوران پس از جنگ تحمیلی هم در تولید قطعات و اورهال جنگنده‌ها نقش مهمی را ایفا کرد و توانست انواع جنگنده‌های موجود در نیروی هوایی جمهوری اسلامی را تعمیر اساسی کند. این تنها بخشی از توانمندی هوایی ارتش و بعد دیگر قدرت نهاجا در تولید جنگنده ها در منطقه غرب آسیا است. 

 

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده

وحشت فرمانده ارشد آمریکایی از جنگنده
 
مقامات آمریکایی پس از ساخت این جنگنده شدیدا از توانمندی آن ابراز نگرانی کردند.  پس از انتشار اخبار ساخت جنگنده‌های ایرانی یکی از فرماندهان ارشد آمریکایی عنوان داشت: ما قبلا اصلا از جنگنده‌های ایرانی نمی‌ترسیدیم، بلکه از قدرت تحلیل و واکنش سریع و غیر قابل پیش‌بینی خلبانان ایرانی بیمناک بودیم، اما اکنون ما اطلاعاتی درباره جنگنده‌های ساخته شده در ایران نداریم و نمی‌دانیم از چه نوع تکنولو‍‍ژی در آنها استفاده شده است و الان هم از جنگنده‌های آنها و هم از خلبانان آنها بیمناکیم. 

تحویل ۳۵ تریلی تسلیحات به داعش توسط ترکیه+عکس

افسران - تحویل ۳۵ تریلی تسلیحات به داعش توسط ترکیه+عکس

مرکز رصد و مراقبت آتش بس روسیه مستقر در فرودگاه نظامی "حمیم" استان لاذقیه سوریه گزارش داد که روز گذشته سازمان امنیت دولت ترکیه 35 تریلی مملو از سلاح و مهمات مورد نیاز گروه تروریستی تکفیری داعش را آن تحویل شده است. 
جزئیات بیشتر
atraknews.com/new.as 

و بـالـوالـدین احـسانـا...

 نفرین میکـرد بچه های به ظاهر مؤمنش رو

 نیاز به مراقبت داشت،میگفت فقط سالی یکبار باهام تماس میگیرن!

  دلــش خــون بــود!

 پ ن:

عاق والدیـن یکی از گناهانیه که انسان در

همیـن دنیا عذابش رو میبینه و به آخـرت نمیرسه...

 

به کجا چنین شتابان...

آدم هزار متر زیرخط فقر اقتصادی باشه
اما چند میلیمتر زیرخط فقر فرهنگی نباشه


نـادان در مُرداب بیشتر دست و پا میزنه
بـرای دیـده شـدن
بـه امـیـد نـجـات


کـاش میـدونست کـه مـرگ
حمـاقـتـش رو پـیشاپـیش جـشن گـرفته !

 

یــکم قـدر بـدونـیم...

فـاصلـه گـرفتن ...


از کـسانى کـه دوستـشان داریـم


بـى فـایــده اسـت!


چــرا کــه زمـان بـه مـا نـشان خواهـد داد؛


هیـچ جـانـشیـنى ...


بـراى آن هـا وجـود نـخواهـد داشـت!

 



برگرفته شده از وبلاگ: nayedel255.blog.ir

بـا خـدا بـاش و پـادشاهـی کـن...

افسران - بـا خـدا بـاش و پـادشاهـی کـن...

کـشتی نـوح را یــک

 

غـیر حــرفه ای ساخـت..!!

 

امـا کـشـتی تـایـتانـیک را هـزاران حـرفه ای...

 

بـا خدا بـاش تـا هیـچ طـوفانی نـتواند

 

در مقـابلت قــد عـلم کــند...

دوست مهدی (عج) با نامحرم دوست نمیشه..!!

دختره تو دانشگاه جلوی یه پسر رو گرفت وگفت:

 خیلی مغروری ازت خوشم میاد...


هرچی بهت امار دادم نگاه نکردی ولی چون

 خیلی ازت خوشم میاد من اومدم جلو...

خودم ازت شمارتو بگیرم باهم دوست بشم..


پسرگفت شرمنده نمیتوانم من صاحب دارم...


دختره که از حسودی داشت میترکید گفت:

خوشبحالش که با آدم با وفای مثل تو دوسته..

پسره گفت:نه خوشبحال من که یه همچین صاحبی دارم...


دخترگفت اووووه چه رومانتیک

این خوشگل خوشبخت کیه که این جوری دلتو برده؟

عکسشو داری ببینمش؟

 پسرگفت عکشو ندارم خودم هم ندیدمش

 اما میدونم خوشگل ترین ادم دنیاست..


دختره شروع کرد به خندیدن مسخره کردن

می گفت ندیده عاشقش شدی؟ نکنه اسمشم نمیدونی.؟

پسر سرش رو بالا گرفت گفت اره ندیده عاشق شدم


اما اسمشومیدونم اسمش مهدیه فاطمه (عج) است


دوست مهدی (عج) با نامحرم دوست نمیشه..

عکـــــس تزئیـــنی....


برگرفته شده از وبلاگ: nayedel255.blog.ir

چـادری نـماهـا...

هـرکـس کـه چـادر میـکند بـر سـر کـه مـومن نـیسـت...


مـن از حـجـابِ بـی حـیاها سـخـت بـیـزارم...

 

چرا عربستان نگران سقوط فلوجه است

ریشه اصلی نگرانی عربستان سعودی از سقوط فلوجه به این دلیل است که این شهر بیش از هر منطقه دیگری «عمق استراتژیک» بغداد شمرده می شود و نقش حایلی سنی ‌نشین میان بغداد با شهرهای شیعی مهمی مانند کربلای معلی و نجف  اشرف و حله را ایفا می کند و نیرویی که در این منطقه دست بالا را داشته باشد، قدرت مانور را در پایتخت عراق و شهرهای شیعه نشین جنوب این کشور خواهد داشت. 

شاید بتوان گفت، تنها منطقه‌ «جرف الصخر» موقعیتی مشابه فلوجه را برای سعودی ها داشت، منطقه سنی نشینی که همچون جزیره مناطق شیعه نشین آن را احاطه کرده بودند، با این حال صرف نظر از آزادی این منطقه توسط نیروهای عراقی، باز موقعیت راهبردی فلوجه را در تهدید یا تحت فشار گذاشتن بغداد نداشت. 

چرا سیدحسن نصرالله هشدار جنگ قریب‌الوقوع را داد

اطلاعات میدانی نشان می‌دهد در جنوب لبنان، آمادگی برای جنگ قرب الوقوع شدت یافته است، جنگی که به اعتقاد حزب الله علیه این گروه تدارک دیده می‌شود.

  ادامه مطلب ...

مذاکره بدون قدرت دفاعی یعنی مذاکره برای تسلیم

رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی گفت: شاید می‌توان گفت که ما جزو پنج کشوری هستیم که از موشک‌هایی با دقت بالا و دقتی که به دقت نقطه زنی تعبیر می‌شود، برخورداریم.

ایران جزو ۵ کشور برتر جهان در دقت موشکی است/ مذاکره بدون قدرت دفاعی یعنی مذاکره برای تسلیم

 

رکود اقتصادی موانعی را برای کشور ایجاد کرده است

سرلشکر صالحی: خانه‌دار کردن کارکنان آجا در اولویت بتاجا باشد

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر عطاالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم انتصاب امیر بیوک عباسزاده به عنوان مدیرعامل جدید بتاجا، ضمن تقدیر از تلاش ها و خدمات امیر عباس محتاج در سال های حضور در بنیاد تعاون ارتش گفت: در شرایطی که بنیاد وضعیت مطلوبی نداشت آقای محتاج با تلاش تحسین برانگیز وارد میدان شد و در 2 سال اول کارها با کیفیت خوب پیش رفت که در ایام اخیر، رکود در حوزه‌های اقتصادی و مسکن برخی موانع را در کشور و در بنیاد ایجاد کرد.




  ادامه مطلب ...

دو ضربه سنگین بر سر حکام آل‌سعود!

دو ضربه سنگین بر سر حکام آل‌سعود!

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العالم، آمریکا و دبیرکل سازمان ملل متحد تنها در یک روز دو ضربه سنگین به عربستان سعودی وارد کردند. 
نخستین ضربه به عربستان سعودی از طرف واشینگتن وارد شد که اعلام کرد نه تنها انصارالله را سازمان تروریستی نمی داند بلکه آنها را یکی از طرف‌های گفت وگوهای سیاسی جاری در کویت برای پایان دادن به بحران یمن می داند.





 
ادامه مطلب ...

جنگنده "سوخو 30 " در انتظار تصمیم سخت "کرملین" ؟! + تصاویر

"کرملین" درباره فروش یا تولید تحت لیسانس تجهیزات نظامی روسی به ایران، اظهارات ضد و نقیضی را مطرح کرده است.

جنگنده   ادامه مطلب ...

چرا مدافعان حرم واسه جنگ رفتن سوریه؟

چرا مدافعان حرم واسه جنگ رفتن سوریه؟


اگه ازت پرسیدن:
چرا مدافعان حرم واسه جنگ رفتن سوریه؟
این عکسو نشونشون بده و بگو اونا از تمام تعلقات دنیویشون گذشتن تا این صحنه تو کشور ایران اتفاق نیوفته