فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

*هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"/ مسئول سعودی‌الاصل "تحریرالشام" کشته شد

سوریه

ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

تمرکز برخی کشورهای عربی بر خرید تسلیحات تهاجمی برای مقابله ایران

تمرکز برخی کشورهای عربی بر خرید تسلیحات تهاجمی برای مقابله ایرانبه نقل از پرس تی‌وی، نتایج مطالعۀ آی‌اچ‌اس جینز نشان می‌دهد که عربستان سعودی و دیگر کشورهای عرب تحت حمایت غرب در واکنش به بالا گرفتن تنش با ایران، بر خرید تسلیحات نظامی تهاجمی متمرکز شده‌اند. 

به گزارش پایگاه خبری بلومبرگ، این گروه تخصصی مطالعات دفاعی و امنیتی اعلام کرد خرید تجهیزاتی با هدف افزایش قابلیت تهاجمی جنگنده‌ها نظیر موشک‌های هوا به زمین، سیستم‌های هدایت پیشرفته و تجهیزات سوخت‌رسانی در آسمان به‌ منظور افزایش زمان پرواز جنگنده‌ها، از جمله خریدهای نظامی عربستان و متحدانش در منطقه بوده است. 
بر اساس اعلام آی‌اچ‌اس جینز، هم عربستان سعودی و هم امارات متحدۀ عربی در 2 سال آینده با هدف مقابله با آنچه تهدیدهای بالقوه ایران عنوان می‌شود، بودجۀ نظامی خود را افزایش می‌دهند.

نباید با برجام از اقتصاد مقاومتی غافل شویم

امریکا همیشه به دنبال حیله و نیرنگ است/باید جدای از برجام به اقتصاد مقاومتی هم توجه کنیمامیر سرتیپ "محمدحسن نامی" رئیس کارگروه ژئوپلتیک مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی  درباره برجام و اینکه آیا این توافق انتظارات را براورده کرده و به چه میزان توانسته در معیشت مردم تاثیر بگذارد و ایالات متحده تا چه حد به تعهدات خود در این معاهده عمل کرده  عنوان داشت: آمریکایی‌ها همیشه دشمن هستند و دشمن همواره به فکر حیله و  نیرنگ است. 

وزیر سابق ارتباطات افزود: ما باید همیشه مراقب دشمن باشیم و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم. 
وزیر سابق ارتباطات با بیان اینکه برجام یک قرارداد بین المللی است، گفت: باید جدای از برجام به توان درونی نیز توجه کنیم. 
امیر سرتیپ نامی تاکید کرد: نیروی انسانی یک مزیتی است که می‌توان از ان برای افزایش قدرت درونی جامعه استفاده کرد. 
وی در پایان با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری درباره اقتصاد مقاومتی خاطر نشان کرد : باید به شکل ویژه به اقتصاد مقاومتی توجه کنیم. 

*هلاکت سرکردگان جبهه‌النصره در شهر "حارم"/ مسئول سعودی‌الاصل "تحریرالشام" کشته شد


سوریه

 ارتش سوریه با موشک‌های هدایت شونده، مسلسل‌های سنگین عناصر تروریستی را در محله "المنشیه" شهر درعا هدف قرار داد که در این حمله شماری از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.

درپی آتش سنگین ارتش سوریه در محله "المنشیه" شهر درعا، "ابوشیما الجزراوی" تروریست سعودی‌الاصل که پیش از این مسئول تروریست‌های "هیئه تحریرالشام" جبهه‌النصره نیز بود؛ به‌هلاکت رسید. 

برای حزب الله افتخار است که تهدید اول برای رژیم صهیونیستی باشد

سید حسن نصرالله: فرماندهان ما، سرمداران پیروزی ها هستند

  به نقل از "العهد"؛ "سید حسن نصرالله" –دبیرکل حزب الله- با سخنرانی در مراسم " گرامیداشت «فرماندهان شهید» "  که در شهرک "شیث نبی" واقع در منطقه "البقاع" برگزار شد ضمن تشکر از گردهمایی حضار گفت: "سلام و درود می فرستیم به روح امام خمینی و به محضر حضرت امام خامنه ای.  

باری دیگر به خانواده های شهدای مقاومت اسلامی و خانواده شهید حاج عماد مغنیه تبریک و تسلیت عرض میکنیم. تصویر واقعی حزب الله و مقاومت اسلامی، همان تصویر شهید سید عباس، شیخ راغب و حاج عماد است."
دبیرکل حزب الله لبنان در ادامه افزود: "امسال، ما به عنوان تهدید شماره یک اسرائیل لقب گرفتیم و این برای ما مایه افتخار است. آنگونه که به نظر می رسد طرحی اسرائیلی سعی در اعمال فشار بر مردم لبنان و به ویژه فضای مقاومت دارد.

جزئیات پیام محرمانه امیر کویت به روحانی

روحانی و امیر کویت

جزئیاتی از نامه محرمانه پادشاه کویت به رئیس‌جمهور کشورمان منتشر شد.

روحانی با اشاره به ابراز خرسندی کشورهای شورای همکاری خلیج فارس در خصوص گسترش روابط با جمهوری اسلامی ایران و سفر رئیس جمهور کشورمان به دو کشور عمان و کویت گفت: دولت کویت پیامی را ارسال کرده بود از طرف این شش کشور مبنی بر اینکه اراده آنها روابط بهتر با جمهوری اسلامی ایران، حل و فصل سوءتفاهم‌ها، ارتقای روابط از طریق گفتگو و مذاکره بین طرف‌هاست.

وی گفت: ما از اصل این پیام استقبال کردیم و در این سفر با دو عضو شورای همکاری خلیج فارس دیدار می‌کنیم و در این زمینه هم بحث خواهیم کرد

کسی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود

نشست خبری امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود.

 

کسی فکر تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود

نشست خبری امیر سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش گفت: اگر کسی فکر تعرض و تجاوز به کشورمان را داشته باشد، آن چنان جوابی می‌گیرد که پشیمان می‌شود.

 

امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد

 هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب دیدار کردنددر آستانه‌ی سالگرد قیام مردم تبریز در ۲۹ بهمن ۱۳۵۶، هزاران نفر از اقشار مختلف مردم استان آذربایجان شرقی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.رهبر انقلاب در دیدار مردم آذربایجان شرقی فرمودند: امسال ۲۲ بهمن برای کشور آبرو شد؛ بنده زبانم قاصر است از اینکه از ملت تشکر کنم؛ خدا را باید شکر کرد. این نسل سوم و چهارم انقلاب است که می‌آید مقابل دشمن می‌ایستد و حرف قاطع خود را می‌زند.مسئولین، این حضور مردمی را به حساب گلایه نداشتن آن‌ها از فعالیت‌های ما مسئولین به حساب نیاورند؛ مردم گله‌مندند؛ مردم با تبعیض و کم‌کاری و بی‌اعتنایی به مشکلات، میانه‌ای ندارند.
ایشان تاکید کردند: ملت با کسانیکه در روز عاشورا جوان بسیجی را کتک زدند آشتی نمی‌کنند، یک عده‌ای تعبیر «آشتی ملی» را می‌گویند؛ اینها به نظر من معنی ندارد؛ مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم باهم قهرند؟
بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی هم نمی‌کنند.

با رفتن ناگهانی فلین، نتانیاهو شریکش برای مقابله با ایران را از دست داد

یک مدیر بروکینگز: با رفتن ناگهانی فلین، نتانیاهو شریکش برای مقابله با ایران را از دست داد

   به نقل از شبکه تلویزیونی بی بی سی، مارتین ایندک، مدیر سیاست خارجی موسسه بروکینگز، گفت با حذف فلین از کابینه ترامپ، نتانیاهو شریکی را در تلاش‌ها برای مقابله با ایران از دست داده است.  

وی درباره کناره‌گیری فلین گفت: به نظر من موضوع در پنهانکاری وی است که در واشنگتن معمولا مشکل‌ساز می‌شود. وی در واقع رئیس جمهور را فریب داده است که به واقع فریب مردم به شمار می‌آید و این چیزی است که نمی تواند پایدار باشد. مسئله هم اینجاست که وی در حال انجام این کار به وسیله همکارانش در دستگاه‌های اطلاعاتی به دام می افتد؛ کسانی که اصولا از روز اول انتخاب، به خاطر رویکردی که به خاطر روسیه داشت در جنگ با رئیس جمهور ترامپ بودند. 

نقشه شوم دستگاه اطلاعاتی ترکیه برای تجزیه سوریه

 دستگاه اطلاعات ترکیه با سیاست‎های اردوغان در حمایت از گروه‌های تروریستی هم‎راستا و متحد است.در حقیقت دولت، ارتش و دستگاه اطلاعات ترکیه از سال 2011 میلادی یک اراده جدی برای نابود کردن زیرساخت ها و نظام سوریه داشته اند که تاکنون این دسیسه  به نتیجه نرسیده است. 


ادامه مطلب

موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

 این موشک به غیر از سامانه جستجوی فروسرخ خود، یک فیوز و سامانه تشخیص لیزری نیز دارد که به آن کمک می کند تا هدف را بهتر را تشخیص داده و با آن مقابله کند. این قابلیت  از آنجایی مهم است که امروزه اقدامات متقابل علیه موشک های دوش پرتاب حرارتی در بالگردها و هواپیمای رزمی، شدیدا توسعه پیدا کرده و توسعه این فیوز جدید می تواند شانس مورد اصابت قرار دادن هدف را افزایش دهد.  

خبر بد «میثاق» برای کروزها و جنگنده‌های دشمن/ موشک جدید دوش پرتاب ایران با «فیوز لیزری» آمد +عکس

سکوت در قبال جنایات آل‌سعود شراکت در نسل‌کشی است

کشورهای غربی باید برای جلوگیری از تسری تروریسم با ایران همکاری کنند

؛ دریابان علی شمخانی نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی و ژان اسلبورن وزیر امور خارجه لوکزامبورگ عصر امروز (25 بهمن ماه) در خصوص موضوعات دوجانبه، تحولات منطقه و بین‌المللی و همچنین گسترش همکاری‌ها بلند مدت و پایدار دیدار و گفتگو کردند.و با بیانa ضرورت ورود اتحادیه اروپا به بحران یمن و جلوگیری از کشتار بی رحمانه مردم این کشور از سوی عربستان سعودی خاطر نشان کرد: سکوت در قبال جنایات تاسف آور آل سلمان برعلیه زنان و کودکان بی دفاع یمنی شراکت در نسل کشی و انهدام منابع و زیر ساختهای این کشور فقیر است.

دشمن سرسخت اسرائیل مسئول حماس در غزه شد


السنوار

آزاده فلسطینی که محافل صهیونیستی وی را قوی‌ترین مرد حماس می‌دانند، به سمت مسئول حماس در غزه منصوب شد.

  به نقل از المیادین، جنبش حماس، یحیی السنوار آزاده فلسطینی را به  سمت مسئول سیاسی خود در غزه منصوب کرد.


مدیریتی در فضای مجازی کشور نداریم


محمدحسین انتظاری دبیرسازمان ملی فضای مجازی

 دبیر سابق شورای عالی فضای مجازی گفت: در حال حاضر ۴۰درصد جمعیت کشور را جوانان ۱۸ تا ۲۵ سال شامل می‌شود که همه جزو افراد خبره هستند اما بدون آموزش قبلی وارد فضای مجازی می‌شوند که این به‌نوبه خود می‌تواند تهدیداتی را به‌همراه داشته باشد.

قاهره آماده همکاری با ارتش لبنان است

عون لبنان سیسی قاهره مصر

 رئیس جمور مصر پس از دیدار با رئیس جمهور لبنان در قاهره گفت که این کشور آماده همکاری با ارتش لبنان و مبارزه علیه تروریسم است

۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی وارد بحرین شدند

نیروهای امنیتی بحرین

 در آستانه ششمین سالگرد آغاز انقلاب مردم بحرین، منابع آگاه از ورود ۶۰ نیروی ویژه رژیم صهیونیستی به فرودگاه منامه خبر دادند.

ادامه مطلب

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس

«مرکز مطالعات استراتژیک و بین‌الملل» در توصیف قدرت بی‌رقیب موشکی ایران در منطقه می‌نویسد تهران از نظر تعداد و تنوع موشکی در خاورمیانه جایگاه اول را دارد و از رژیم صهیونیستی گرفته تا کشورهای اروپایی در تیررس این کشور هستند.

توان موشکی ایران در خاورمیانه بی‌رقیب است +عکس و فیلم

نقشه جدید ترامپ برای عراق/

شاخص‌های اولیه نشان از آن دارد که گزینه تقابلی در دستور کار آمریکا قرار داشته و ترامپ می‌خواهد گام‌های خود را در عراق مستحکم کند، چرا که مدعی است نفوذ ایرانی‌ها در عراق افزایش یافته است.

ادامه مطلب

سرعت عمل و اقدام به موقع" ویژگی اصلی نیروی هوایی ارتش است

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: از جمله ویژگی های بارز نیروی هوایی ارتش اقدام به موقع و سرعت عمل در کار است و این خصوصیت از همان روزهای آغازین انقلاب در این نیروی الهی وجود داشته است.

ادامه مطلب

دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندند

دزدان دریایی از حمله به کشتی ایرانی ناکام ماندم

 به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نداجا، در ورودی تنگه باب المندب تعداد 11 فروند قایق تندرو دزدان دریایی سومالیایی که با پول‌های بادآورده خریداری شده‌اند،قصد تعرض به کشتی تجاری ایران را داشتند که با حضور به موقع تکاوران ناوگروه 44 نداجا متواری شدند.

 
متاسفانه این دزدها با پول‌های بادآورده و کلانی که با دزدی از کشتی‌های تجاری و نفتکش بقیه کشورها به دست آورده‌اند توانسته‌اند برای خود قایق‌های بزرگ سوخت رسانی و پشتیبانی تهیه کنند و به مسیرهای دورتر از ساحل خود رفته و کشتی ها را بربایند.
 
گفتنی است ناوگروه 44 نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن الوند و ناوپشتیبانی رزمی بوشهر از 15 مهر ماه به ماموریت اعزام شده است و 15 اسفند از ماموریت باز می گردد و در منطقه یک امامت نداجا پهلو می گیرد که این ماموریت پنج ماهه یک رکورد محسوب می شود.

هزاران سرباز آمریکایی در تیررس ایرانند

یک روزنامه آمریکایی هشدار داد رویارویی با ایران هزینه‌های بزرگی برای ترامپ دارد و ممکن است به شکست برای وی منتهی شود؛ ترامپ در حالی خود را به این معرکه رویارویی با ایران افکنده که هیچ طرح استراتژیکی برای آن آماده نکرده است و در هفته‌های آغازین دوره کاریش کماکان بی‌برنامه است.«فرماندهی مرکزی آمریکا» هزاران نیرو در عراق و خلیج(فارس) دارد و همه این سربازان می‌توانند در مقابل حملات تلافی‌جویانه ایران آسیب‌پذیر باشند.


ناکام ماندن تلاش تروریست‌ها برای خروج از عراق به سمت سوریه

ناکام ماندن تلاش تروریست‌ها برای نفوذ از عراق به سوریه به نقل از رای الیوم، یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد: نیروهای بسیج مردمی تلاش تروریست های داعش برای حرکت از غرب تلعفر به سوی مرز سوریه را با شکست مواجه کردند.

به گفته این منبع، تروریست های داعش که در 5 خودرو بودند، قصد داشتند از نزدیک شهرک "شریعه" در غرب تلعفر به سوی منطقه مرزی بروند که نیروهای گردان "حزب‌الله" بسیج مردمی عراق با آنان مقابله کردند.
نیروهای بسیج مردمی این خودروها را به شدت مورد هدف حملات توپخانه‌ای خود قرار دادند و ضمن انهدام آنها، تمامی سرنشینانشان را به هلاکت رساندند.

ترامپ خبرنگاران را در زیرزمین زندانی کرد!

پایگاه اینترنتی نشریه هیل نوشت: رئیس جمهور آمریکا هنگام بازی گلف با نخست وزیر ژاپن، خبرنگاران را در زیرزمین حبس کرد. 

این پایگاه اینترنتی نوشت «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، و «شینزو آبه» ، نخست وزیر ژاپن، پس از دیدار و نشست خبری روز جمعه در کاخ سفید در باشگاه گلف ترامپ در فلوریدا حاضر شدند و یک ست گلف بازی کردند. 

ترامپ خبرنگاران را در زیرزمین زندانی کرد!

بزرگترین تهدید برای اسرائیل،

  به نوشته «تایمز آو اسرائیل»، آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به گفتگوی آتی نتانیاهو و ترامپ رئیس جمهور آمریکا گفت: چالشی که اسرائیل از سوی ایران با آن رو به روست، باید در راس دستور کار این گفتگوها باشد. 

به نوشته این روزنامه، وی در مصاحبه با شبکه دو تلویزیون رژیم صهیونیستی گفت: «بزرگترین تهدید برای اسرائیل، ایران است، ایران، ایران. ایرانی با سلاح‌های هسته‌ای و موشک‌های بالستیک؛ ایرانی که سالانه با یک میلیارد دلار پول حزب‌الله را (در لبنان) حمایت مالی می کند، و همه سلاح ها و مشاوران نظامی آن را تامین می کند؛ ایرانی که حماس و جهاد اسلامی را (در غزه) تقویت می کند.» 

تصویر فرزند و نوه های حضرت آقا

افسران - تصویر فرزند و نوه های حضرت آقا

شرکت در راهپیمایی 22 بهمن 95 فرزند و نوه های حضرت آقا که نوه های عزیزش عکس های امام خمینی (ره)و امام خامنه ای (حفظ الله) و سید حسن نصرالله و سردار سلیمانی و سید بدراللدین الحوثی را در دست دارند.

احتمال وقوع جنگ میان ایران و آمریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

ایندیپندنت:احتمال جنگ ایران و امریکا به دلیل عقدۀ فکری ترامپ

 به نقل از پرس تی وی، پاتریک کاکبرن، روزنامه‌نگار و نویسندۀ برجستۀ ایرلندی می‌گوید عقدۀ فکری دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا برای بازگرداندن اقتدار به کشورش و تلاش وی برای اهریمن جلوه دادن ایران ممکن است به جنگ میان این دو کشور طی یک یا دو سال آینده منجر شود. 

کاکبرن، تحلیلگر جنگ امریکا در عراق، سوریه و خاورمیانه در مقاله‌ای که روز جمعه در روزنامۀ انگلیسی ایندیپندنت منتشر شد نوشت: باراک اوباما، رئیس‌جمهور پیشین امریکا از ورود به «یک جنگ گسترده علیه ایران» خودداری کرد. 
این تحلیلگر سیاسی افزود: اوباما به متحدان امریکا در خاورمیانه مانند عربستان سعودی و دیگر کشورهای عضو شورای همکاری خلیج‌فارس مظنون بود و می‌دانست این کشورها مشتاق هستند که امریکا از طرف آن‌ها وارد جنگ با ایران شود.

22 بهمن 95؛ «فاطمیون» هم آمدند + تصاویر

سی‌وهشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران امسال مانند دو سال  گذشته حاضرانی ویژه داشت؛ رزمندگان و خانواده شهدای فاطمیون در شهرهای مختلف ایران در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کردند.  

ادامه مطلب

مردم و مسئولین در کنار هم/ شعار «مرگ بر آمریکا» در بزرگترین تجمع سالیانه ایرانیان/

راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن‌ماه سال 1395 از ساعت 9 صبح جمعه همزمان در سراسر کشور با حضور گسترده ملت و مسئولین ایران برای برگزاری جشن سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و پاسداشت این حماسه بی‌بدیل برگزار شد.

راهپیمایی شکوهمند 22 بهمن‌ماه تا ساعتی دیگر آغاز می‌شود+مسیرهای ۱۰گانه

نظریه: مشرق تصاویر شخصیت های متعددی را به نمایش گذاشت الا شخصیت های ارتش جمهوری اسلامی را.چرا؟!

عقب‌نشینی ترامپ از قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست سازمان‌های تروریستی

امضای فرمان اجرایی ترامپ در مورد سپاه، به دلیل هشدار سازمان‏‌های امنیتی آمریکا، متوقف شده‎‏ است.

ادامه مطلب

شماری از عناصر داعش در کشور دستگیر شد

دادستان کل کشور از شناسایی و دستگیری شماری از عناصر داعش در کشور خبر داد.

ادامه مطلب

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد/

انقلاب اسلامی معادلات جهانی را تغییر داد/ جریان منفعت‌گرا هیچ اعتقادی به توانمندی نسل جوان ندارد/ عده‌ای به صورت مداوم به دنبال کند کردن سرعت کشتی انقلابند

مهرداد بذرپاش نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انقلاب اسلامی در شرایطی به پیروزی رسید که بسیاری از کشورهای زورگوی غربی برای منطقه خاورمیانه و حتی جهان معادلاتی را طراحی کرده و بر اساس منافع خود، مسائل بین‌الملی را هدایت می‌کردند.

دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد

دبیرکل حزب‌الله عراق ترور شد

  پایگاه خبری «روداو» به نقل از یک منبع عراقی اعلام کرد "باسم الموسوی"، دبیرکل حزب الله عراق، که بخشی از نیروهای بسیج مردمی است، شب گذشته در حمله عناصر مسلح ناشناس در مرکز استان بصره واقع در جنوب عراق، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 

سرگرد جمعه الحمرانی در این خصوص اعلام کرد باسم الموسوی، دبیرکل گروه حزب الله عراق ساعات پایانی شب گذشته، بر اثر تیراندازی افراد مسلح ناشناس به خودروی او در منطقه «الحیانیه» در مرکز بصره، ترور شد و دو تن از همراهانش نیز زخمی شدند. 
به گفته این منبع عراقی، عناصر مسلح پس از این عملیات متواری شدند و تاکنون هیچ شخص یا گروهی مسئولیت این عملیات را برعهده نگرفته است.

تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/

بشار اسد: تل آویو را موشک‌باران می‌کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

رئیس جمهور سوریه تهدید کرد چنانچه رژیم صهیونیستی بار دیگر دمشق و فرودگاه "المزه" را بمباران کند، این کشور "تل آویو" و فرودگاه "بن‌گوریون" را با موشک اسکاد روسیه هدف قرار خواهد داد.
بشار اسد: تل آویو را موشکباران می کنیم/ روسیه: مانعی وجود ندارد

پویشی مجازی برای حماسه‌ای فراموش نشدنی: فردا همه می آییم

به مناسبت فرارسیدن ۲۲ بهمن روز پیروزی انقلاب اسلامی پویش‌هایی در فضای مجازی به راه افتاده است که در آن کاربران قرار گذاشتند فردا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

ادامه مطلب

از قدرت آمریکا ترسی نداریم/ تهدیدات این کشور عزم ما را برای پیشرفت بیشتر می‌کند

جانشین فرمانده ارتش جمهوری اسلامی گفت: ما نه تنها از قدرت آمریکا ترسی نداریم بلکه عزم و اراده‌مان با وجود این تهدیدات برای طی مسیر پیشرفت بیشتر می‌شود.

تهدیدات آمریکا عزم ما را برای پیشرفت کشور بیشتر می کند


ادامه مطلب

مسلمانان درسی به ترامپ خواهند داد که هرگز فراموش نکند

دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: ترامپ اگر بخواهد به جسارت خود درمورد کشورهای اسلامی ادامه دهد مسلمانان درسی به او خواهند داد که هرگز فراموش نکند.

انقلاب اسلامی ایران متعلق به همه جهان اسلام است/ مسلمانان درسی به ترامپ خواهند داد که هرگز فراموش نکند

وی افزود: امواج خروشان بیداری اسلامی به سرتاسر جهان اسلام و بشریت رسیده و هر روز آثار مبارک آن در جهان آشکار می‌شود 

ولایتی تصریح کرد: همه ما مدیون اسلام هستیم و اسلام همیشه زنده است.

رهبر انقلاب، پیروز «جنگ روایت‌ها»؛ تازه واردی که چهره عریان آمریکا را نشان داد

اقدامات ترامپ که رویکرد آشکارتری در ایران‌ستیزی دارد، موجب شده است که صحت «روایت» آیت الله خامنه‌ای از دشمن و آمریکا بار دیگر به اثبات برسد.
 آمریکایی‌ها از مدت‌ها پیش به‌ویژه در سه سال اخیر تلاش زیادی برای خنثی‌سازی و حتی مضر نشان‌دادن روایت رهبر انقلاب از حکومت و ماهیت آمریکا انجام دادند
دولت اوباما با فریب به‌دنبال تغییر 15 ساله در ایران بود و تلاش داشت روایت‌های دیگری را جایگزین روایت رهبر انقلاب از غرب به‌ویژه آمریکا کند 

 

خبرهای خوشی از مقابله با تروریست‌ها داریم

سفر وزیر اطلاعات به بوشهر

    حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی وزیر اطلاعات در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه 20بهمن) هیئت دولت با حضور در جمع خبرنگاران، گفت: خبرهای خوشی داریم، اما هنوز موقع اعلام آن نشده است. برای جلوگیری از اقدامات تروریستی عملیات‌هایی انجام داده‌ایم که وقتی نهایی شد، خبرهای آن را اعلام می‌کنیم.

وی افزود: سربازام گمنان امام زمان(عج) اشراف دارند و  هوشیارند و هرگونه حرکتی را در جهت آسیب‌زنندگان به کشور خفه می‌کنند.

رژیم آل‌سعود در حال فروپاشی از درون است

یک کارشناس انگلیسی تأکید کرد عربستان سعودی تفسیر جنون‌آمیز خود را از اسلام به نام وهابیت برای سرکوب مخالفان به‌کار می‌برد.

ادامه مطلب

رزمایش ولایت 95 به زودی برگزار خواهد شد

رزمایش ولایت 95 به زودی برگزار خواهد شد

امیر دریادار حبیب‎الله سیاری، فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  اظهار داشت: رزمایش ولایت 95 نداجا به‎زودی برگزار خواهد شد. 
 
وی در ادامه گفت: به‎احتمال فراوان ناوگروه جدید نداجا 25 بهمن ماه سال جاری عازم جنوب شرق آسیا می‎شود.


هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند

فرماندهان و جمعی از کارکنان نیروی هوایی ارتش با رهبر انقلاب دیدار کردند

 همزمان با نوزدهم بهمن ماه سالروز بیعت تاریخی همافران نیروی هوایی ارتش با حضرت امام خمینی (ره) و روز نیروی هوایی، جمعی از فرماندهان، افسران، خلبانان و کارکنان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) صبح امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.
ایشان در این دیدار فرمودند: رئیس‌جمهور جدید آمریکا می‌گوید باید از اوباما متشکر باشید! چرا؟ متشکر باشیم به‌خاطر داعش و آتش در عراق و سوریه و حمایت علنی از فتنه‌ی ۸۸؟ او بود که تحریم‌های فلج‌کننده برای ملت ایران آورد؛ البته به خواستش نرسید و هیچ دشمنی نمی‌تواند ملت ایران را فلج کند، [ترامپ] می‌گوید از من بترسید! نه؛ مردم پاسخ این حرف‌ها را در ۲۲ بهمن خواهند داد و نشان می‌دهند ملت ایران چه موضعی در برابر تهدید می‌گیرد.

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از مسلمانان در مقابل جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی است

نیروی هوایی ارتش آماده دفاع از مسلمانان در مقابل جنایتکاران تکفیری و صهیونیستی است

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در مراسم نمادین گرامیداشت بیعت تاریخی کارکنان نهاجا که در مدرسه علوی تهران برگزار شد، عنوان داشت: 38سال پیش در چنین دورانی کارکنان همیشه آگاه و هوشمند نیروی هوایی با بصیرتی مثال زدنی به عنوان اولین واحد نظامی و خط شکنان عرصه ظلم و بیداد ستم شاهی با تشخیص صحیح راه حق از باطل نظام سست و زورمدار پهلوی را که واپسین روزهای حیات فاسد خود را طی می‌نمود رها کرده و دعوت حکیمانه رهبر معظم انقلاب را لبیک گفتند و تا پای جان بر سر این میثاق ایستادند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه نیروی هوایی در حوزه‌های مختلف از جمله آموزش نیروی انسانی متخصص، تعمیر تجهیزات پیچیده، ساخت و تولید قطعات متعدد، ساخت انواع شبیه‌سازهای پروازی، طراحی و ساخت انواع مهمات هوایی و موشک‌های پیشرفته، طراحی و ساخت جنگنده بومی به بالاترین سطح خودباوری و افتخار رسیده است و به عنوان دستان بلند ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت و رهبری فرماندهی معظم کل قوا آماده دفاع از مسلمانان مظلوم و ستم کشیده در مقابل جنایتکاران و خون خواران متحد تکفیری و صهیونیستی می باشد.