فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

آمریکا به تعهدات خود درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب عمل نکرد

مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکرد

سردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند. 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است

اموزش یعنى ایجاد امادگى براى پذیرش مسؤلیت ؛ امیر سرتیپ محمد حسن باقری معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح در همایش سازوکار مهارت محوری تربیت و آموزش در نیروهای مسلح که صبح امروز پنجشنبه ٢٨ اردیبهشت ماه در دانشگاه فرماندهی و ستاد آجا برگزار شد، اظهار داشت: اساسا آموزش یعنی ایجاد آمادگی و قابلیت در افرادی که قرار است نقش و مسئولیتی را در یک سازمان به عهده بگیرند، لذا هرچه ما بتوانیم متناسب با نقشی که از فرد می‌خواهیم به او آموزش دهیم، همانگونه که ما خواسته ایم عمل می‌کند.
معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: در حال حاضر نظام آموزشی ما مبتنی بر دانستنی‌های ذهنی است تا توانستنی‌های عملی، بهمین خاطر بسیاری از فارغ التحصیلان زمانی که از دانشگاه بیرون می‌ایند کار بلد نیستند.

امیر باقرى در بخش پایانى سخنانش خاطر نشان کرد: رزمایش‌های ما ترکیبی از همه دانش‌های نظامی است و یگان‌های ما در آن شرکت می‌کنند، اما بحث آموزش مهارت محور مربوط به فرد و ارتقای تخصص‌های فردی او است.

انتخابات آزاد در ایران دیکتاتورهای سعودی را به وحشت می اندازد

 به نقل از روزنامه «ایندیپندنت»، «رابرت فیسک» نویسنده و روزنامه نگار در حوزه مسائل خاورمیانه در مقاله ای که روز شنبه در روزنامه انگلیسی زبان «ایندیپندنت» انتشار یافت، می نویسد: «مقامات سعودی از اینکه یک ایرانی خردمند در یک انتخابات آزاد به پیروزی رسیده است، به وحشت خواهند افتاد؛ انتخاباتی که تقریباً هیچ یک از ۵۰ دیکتاتوری به استثنای لبنان، تونس و پاکستان؛ که برای دیدار با ترامپ در ریاض گردهم آمده اند، جرأت برگزاری آن را نخواهند داشت».
رابرت فیسک در بخشی دیگر از مقاله خود با اشاره به نرخ مشارکت ۷۰ درصدی مردم ایران در انتخابات ریاست جمهوری ۱۳۹۶ (در مقایسه با مشارکت اسفبار ۵۸ درصدی مردم آمریکا در انتخابات ۲۰۱۶)، ایرانیان را مردمی آگاه به امور سیاسی و علاقمند و مصمم در انتخابات ریاست جمهوری معرفی می کند. 

تکرار ادعاهای واهی الجبیر علیه ایران

تکرار ادعاهای واهی الجبیر علیه ایران/تیلرسون: امکانات دفاعی اعراب خلیج فارس را برای جلوگیری از نفوذ ایران تقویت می‌کنیم

 
عادل الجبیر
 

آقای وزیر، واق واق کردن در مقابل شیر حق شماست، اما برای جلب رضایت ارباب بعضی ها سکوت می کنند و لبخند می زنند.که امثال تو اینقدر گستاخ شده اند.

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور

130 شهید تازه تفحص شده در انتظار ورود به کشور/ پیکر مطهر 18 غواص شهید عملیات کربلای 4 در این تفحص پیدا شد

  به نقل از پایگاه فرهنگی و اطلاع رسانی تفحص شهدا، سردار سید محمد باقرزاده فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: پیکر پاک 130 شهید در مناطق‌های عملیاتی استان‌های بصره، الاماره و شهر کوت عراق در یک ماه گذشته و طی تفحص‌های گروه تفحص پیدا شده است.

سردار سید محمد باقرزاده افزود: ۱۸ نفر از این شهدا از شهدای غواص عملیات کربلای ۴ هستند که در جزیره ام الرصاص با دستهای بسته پیدا شده اند.

وی گفت: پیکر پاک این شهدا از آبراه اروندرود روز چهارم خرداد ماه وارد کشور می‌شود و در شهر اروندرود مورد استقبال مردم قدر شناس ایران اسلامی قرار می‌گیرند.

امیر اسماعیلی از گردان موشکی منطقه کنارک و سایت رادار مکران بازدید کرد

امیر اسماعیلی از گردان موشکی این منطقه و سایت رادار مکران بازدید کرد

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) به همراه حجت الاسلام محمدباقر روشندل رئیس اداره عقیدتی سیاسی این قرارگاه از گروه پدافند هوایی کنارک بازدید کردند.


فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) در این بازدید با حضور در سایت رادار مکران، گردان موشکی، سایت فاشا و مواضع توپخانه‌ای گردان زمین به هوا با ایجاد وضعیت‌های عملیاتی مختلف، میزان آمادگی رزمی یگانهای عملیاتی را ارزیابی کرد.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات

رسانه‌های غربی ضمن پوشش اخبار مربوط به انتخابات ریاست‌جمهور ایران از مشارکت گسترده مردم، شگفت‌زده شدند.

شگفت‌زدگی رسانه‌های غربی از مشارکت بالای مردم ایران در انتخابات  رسانه‌های غربی روز جمعه حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری را پوشش دادند. 
 
خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت میلیون‌ها ایرانی تا آخرین ساعات روز جمعه در رأی‌گیری برای انتخاب رئیس‌جمهور کشورشان شرکت کردند. 
 
این رسانه آمریکایی با اشاره به اینکه این رأی‌گیری اولین انتخابات از زمان حصول توافق هسته‌ای ایران با گروه 1+5 بوده نوشت این انتخابات عده زیادی از مردم را به پای صندوق‌های رأی کشاند به نحوی که برخی برای رأی دادن ساعت‌ها در صف ایستادند.»

مسئولین بدانند که نمی‌توان به آمریکا اعتماد کرد / شرکت‌های چینی و ایرانی راه حلی برای رفع تحریم‌ها پیدا خواهند کرد / ایالت متحده به تعهدات خود درباره رایکتور 20 مگاباتی خنداب عمل نکرد

سردار سرتیپ "محمد اسماعیل کوثری" مشاور فرمانده کل سپاه  درباره اقدامات اخیر آمریکا در تحریم‌ شرکت‌های ایرانی و چینی مرتبط با برنامه موشکی ایران اظهار داشت: آمریکایی‌ها با این کار خباثت‌شان را به دنیا نشان می‌دهند و می‌گویند که تابع هیچ مقرراتی نیستند. 
وی افزود: در بحث برجام با آنکه در اصل قضیه نکاتی وجود داشت اما این آمریکایی‌ها بودند که برای مذاکره التماس می‌کردند.
 سردار کوثری با اشاره به اینکه نمایندگان آمریکایی در جلسات متعدد قبول کردند که تعهداتی دارند و باید به آن عمل کنند، گفت: آمریکایی‌ها درباره رآکتور 20 مگاواتی خنداب به تعهدات خود عمل نکردند.

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در شهر "الباب" چیست؟

هدف ارتش ترکیه از ساخت پایگاه نظامی در استان حلب چیست؟

"حسن هانی‌زاده" کارشناس مسائل غرب آسیا   درباره ساخت پایگاه نظامی ارتش ترکیه در استان حلب و اهمیت ژئوتوپلیک این پایگاه نظامی عنوان داشت: هدف ارتش ترکیه و اردوغان از گسترش نفوذ جغرافیایی در  شمال سوریه کاملا استعماری و تجزیه طلبانه است.
وی افزود: ارتش ترکیه به دنبال تجزیه بخش شمالی سوریه است که هدف اصلی آن جدا سازی استان "حلب" و "ادلب" و الحاق آن به ترکیه است.
کارشناس مسائل غرب آسیا با اشاره به اقدامات مخرب ترکیه در سوریه گفت: ترکیه از سال 1938 به دنبال آن بوده که بخش‌هایی از شمال سوریه را به "اسکندرون" در ترکیه متصل کند.

تانک آتش نشان +عکس

گذر دقایق و حتی ثانیه ها در هنگام آتش سوزی می تواند هر لحظه اتفاق جدیدی و ناگواری را رقم بزند، سرعت عمل آتش نشانان همراه با تجهیزات پیشرفته ای که در اختیار دارند به درستی جلوی رخداد بسیاری از این حوادث را می گیرد. اما گاهی شدت حادثه به اندازه ایست که نیازمند تجهزات قدرتمندتر برای مهار آتش وجود دارد.

برای جلوگیری از خسارات بیشتر در هنگام آتش سوزی و نجات جان افراد محبوس در آتش می تواند به ساخت و طراحی تجهیزاتی روی آورد تا در کمترین زمان ممکن بیشترین بازدهی را داشته باشند.

تانکی که در ادامه تصاویر آن را خواهید دید بزرگ ترین و قدرتمندترین ماشین آتشنشانی جهان است، این وسیله به اندازه ای قدرت دارد که می تواند یک ساختمان دو طبقه گرفتار در آتش را در کمتر از پنچ دقیقه خاموش کند.

تانک آتش نشان + عکس 
 
تانک آتش نشان + عکس

ترامپ اسرار سری داعش را افشا کرد

واشنگتن پست مدعی شد دونالد ترامپ در خلال دیدار هفته گذشته وی با مقامات روسیه اطلاعاتی فوق محرمانه در اختیار آنها گذاشته است.

 ادامه مطلب

مجسمه‌هایی نامتعارف در سراسر دنیا +تصاویر

مجسمه‌هایی جالب و تا حدودی نامتعارف در کشورهای مختلف جهان وجود دارد که شاید تاکنون ندیده باشید. تصاویر تعدادی از آنها را اینجا از نظر می‌گذرانید.

عجیب‌ترین مجسمه‌های دنیا +تصاویر

  ادامه مطلب

آمریکا به دنبال نمایش دروغین قدرت در جهان است

رییس قرارگاه عمار گفت: حضور ناوهای آمریکا در شبه جزیره کره نشان می دهد که آمریکا به دنبال نمایش قدرت است.

حجت الاسلام والمسلمین"مهدی طائب"پیرامون تحولات شبه جزیره کره اظهار داشت: شیطنت‌های  آمریکا در برابر کره شمالی نمایش دروغین قدرت است.
رییس قرارگاه عمار گفت: ترامپ در تبلیغات رییس جمهوری خود به مردم آمریکا اعلام کرد که بدهکاری‌ها مردم آمریکا را نابود می کند و این بدهکاری ها ناشی از حضور ما در عراق افغانستان و خلیج فارس است.ما باید نیروهایمان را برگردانیم و اینها باعث شد که در دنیا آمریکا هیمنه خودش را کاملا از دست بدهد.

 

اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید

افسران - اسراییل 25 سال آینده را نخواهید دید
یهودیان ارتدوکس، عروسک سرباز اسرائیلی و پرچم اسرائیل را در خود اسرائیل به آتش کشیدند

ان شاءالله اسراییل از  درون در حال تجزیه است .

بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است

بزرگترین عامل بازدارنده در برابرتهدیدات حضور حداکثری مردم است

 ؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح طی سخنانی در جمع کارکنان این وزارت، با تبیین ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت اظهار داشت: بزرگترین عامل بازدارنده در برابر تهدید نظام سلطه، حضور حداکثری مردم است. 
سردار دهقان افزود: حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای در روز جمعه ۲۹ اردیبهشت ماه تضمین کننده‌ی حیات و بقای انقلاب اسلامی است و استمرار بخش پیشرفت، عزت و سربلندی ایران اسلامی خواهد بود.

سامانه‌های موشکی جدید وارد چرخه دفاعی پدافند هوایی شده‌اند

سامانه‌های بومی نیاز ما را برآورده کرده/ سامانه‌های موشکی جدید پدافند هوایی عملیاتی شده‌اند

 ؛ امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا (ص) در جمع کارکنان این قرارگاه اظهار داشت: پدافند هوایی در حوزه کشف و شناسایی، راداری، تجهیزات شنود الکترونیکی و سامانه‌های شناسایی دوست از دشمن به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است. 
وی افزود: استقرار این سامانه‌های متعدد در ساختار پدافند هوایی کشور باعث شده است تا مرزهای هوایی تحت رصد دایمی و دقیقی قرار گیرد.

اسماعیلی در ادامه اظهار داشت: در بخش توانایی‌های دفاعی و پدافندی، سامانه‌های توپخانه‌ای و موشکی پدافند که به صورت بومی تولید شده‌اند نیاز ما را برای درگیری با اهداف هوایی متخاصم برآورده می‌کنند.

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی افزود: سامانه‌های موشکی جدید هم پس آزمایش موفق عملیاتی در چرخه دفاعی پدافند هوایی کشور قرار گرفته‌اند و به انجام ماموریت می‌پردازند.

شناسایی و دستگیری گروه تروریستی در اهواز

 به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس سردار شاهوار پور فرمانده سپاه ولیعصر خوزستان (عج)  با اعلام  خبر دستگیری عوامل تیراندازی تروریستی که منجر به شهادت دو تن از پرسنل نیروی انتظامی در استان خوزستان شد گفت:با تحقیق عناصر اطلاعاتی سپاه در استان خوزستان در صبح امروز 26 اردیبهشت ماه موفق شدیم که این گروه تروریستی وابسته را، که در حال خروج از کشور بودشناسایی و دستگیر کنیم. 
نفراتی که دستگیر شدند یک فایل صوتی را در فضای مجازی پخش کردند و امکاناتی که در اختیارشون بود، توسط عناصر اطلاعاتی کشف و ضبط شده است. 
وی ادامه داد: این اقدام نشان از اشرافیت نیروهای اطلاعاتی در استان خوزستان دارد که اقدامات دشمن را با اشراف کامل تعقیب می کنند. 
سردار شاهوارپور اظهار داشت: این هدیه ای است به مردم استان خوزستان و خانواده شهدا که انشاالله این عوامل هر چه زودتر توسط مقام قضایی به سزای اعمالشان خواهند رسید.

تهدید هکر‌ها به افشای جاسوسی‌ آمریکا از برنامه‌های موشکی ایران

خبرگزاری فارس: تهدید هکر‌ها به افشای جاسوسی‌ آمریکا از برنامه‌های موشکی ایران

یک گروه هکری که یک ماه قبل روش‌‌های جاسوسی سایبری آژانس امنیت ملی آمریکا را افشا کرده بود، قصد دارد در ماه ژوئن یعنی یک ماه دیگر اطلاعات تازه‌ای در این زمینه منتشر کند.

آل‌سعود تشنه کشتار و خونریزی است

العهد: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل‌سعود است

  پایگاه اینترنتی العهد لبنان نوشت: اقدامات عربستان در عوامیه، تشدید محاصره ساکنان این منطقه و ویران کردن خانه ها و مساجد این منطقه بار دیگر خوی کشتار و خونریزی آل سعود را نشان می دهد اما جامعه جهانی و در راس آن آمریکا نه تنها از این اقدامات آل سعود چشم پوشی می کند بلکه واشنگتن با فروش میلیاردها دلار سلاح به ریاض در جنایات آن شریک است. 

 
این پایگاه اینترنتی نوشت: تشنه کشتار و خونریزی بودن، ویژگی رژیم آل سعود است و حمله به منطقه عوامیه و محاصره آن از چند روز پیش تاییدی بر این موضوع است. این رژیم جام خشم خود را بر این منطقه و ساکنان بی دفاع آن می ریزد، جوانان و کودکانش را می کشد و به خانه های این منطقه حمله و مساجد آن را ویران می کند. علاوه بر این آب و برق ساکنان این منطقه را بدون هیچ توجیه به حقی قطع می کند؛ گویی این رژیم به علت شکست های خود در سوریه و یمن و منطقه با کشتن مردم آن و ریختن خونهای آنها انتقام می گیرد، بدون اینکه جامعه بین المللی واکنشی به آن نشان دهد. 

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

بدون کارت ملی هم می توانید رای بدهید

 سیف اله ابوترابی؛ سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: مردم بدانند برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری  نیازی به داشتن کارت ملی یا کارت هوشمند ملی نیست.
 
وی افزود: فقط به همراه داشتن شماره کارت ملی و اصل شناسنامه الزامی است.
 
سخنگوی سازمان ثبت احوال کشور گفت: زمان صدور کارت ملی هوشمند را به حداقل یک ماه رسانده ایم اما بازهم با این وجود صدور کارت ملی هوشمند را به بعد از برگزاری انتخابات موکول کرده ایم.

شهرهای موشکی ضامن امنیت شهرک‌های صنعتی است

سرلشکر جعفری

   سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.

امانوئل مکرون قدرت را در دست گرفت/ اولاند کاخ الیزه را ترک کرد

مراسم تحلیف امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور منتخب فرانسه، در کاخ ریاست‌جمهوری این کشور برگزار شد.

امانوئل مکرون برای برگزاری مراسم تحلیف وارد کاخ الیزه شد

  ادامه مطلب ...

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  گفت: برخی مدعی بودند جاسوسی دری‌اصفهانی در موضوع مذاکرات برجام دروغ است اما وی به اتهام جاسوسی در حال محاکمه است. 

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر چند جلسه از دادگاه دری اصفهانی برگزار شده و اعترافات وی به زودی منتشر خواهد شد. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: بنده خواهان این هستم که مردم با طوماری از قوه قضاییه بخواهند تا اعترافات دری اصفهانی منتشر شود. 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اعترافات دری اصفهانی درباره پشت پرده‌های برجام بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم/

برای آن که فضای انتخابات متشنج نشود، دم فرو بسته‌ایم

  حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در حاشیه سمینار تخصصی حفاظت اطلاعات قوه قضاییه درباره اینکه برخی از نامزدهای ریاست جمهوری در مناظرات پخش شده از صدا و سیما سخنانی را مطرح کرده و معتقد بودند که قوه قضاییه با فساد دولت قبل برخورد نکرده و در برخورد با پرونده وزیر آموزش و پرورش تبعیض‌آمیز رفتار کرده است، اظهار داشت: متاسفانه در برخی از مناظرات و برخی صحبت‌های اخیر مطالبی گفته شد که در زمان خودش پاسخ لازم و قاطع به آن‌ها داده خواهد شد. 

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

ارتش ایران در فهرست 25 ارتش قدرتمند جهان+ لیست

  به نقل از نشریه «آلگماینر»، تازه‌ترین رده‌بندی که تحلیلگران مسائل نظامی روز گذشته (جمعه) در وبسایت «گلوبال فایر پاور» منتشر کردند، نشان می‌دهد ارتش ایران در میان 25 ارتش قدرتمند نخست جهان قرار دارد.

با کمک ایران و حزب الله هر کس که توافق آتش بس را نقض کند، هدف قرار می دهیم

  شبکه تلویزیونی العالم اعلام کرد: بشار اسد -- رییس جمهور سوریه -- در مصاحبه با شبکه تلویزیونی «او ان تی» بلاروس گفت من خسته نشده ام و عقب نشینی نخواهم کرد. 
رئیس جمهور سوریه افزود پیشنهاد روسیه برای ایجاد مناطق عاری از تنش و درگیری در سوریه به صورت اصولی یک ایده مناسبی است. 
بشار اسد با بیان اینکه از طرح ایجاد مناطق عاری از تنش دفاع خواهد کرد گفت با حمایت ایران و جنبش حزب الله آنهایی را که تلاش خواهند کرد توافق درباره ایجاد این مناطق را نقض کنند، هدف قرار خواهیم داد. 
وی افزود ایجاد مناطق عاری از تنش فرصتی در اختیار عناصر مسلح مخالف قرار می دهد تا سلاح هایشان را زمین بگذارند و روند آشتی با دولت را در پیش گیرند.

آخرین اخبار معافیت سربازی را اینجا بخوانید

سازمان نظام وظیفه عمومی شاهد اخباری از جمله فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد بوده است.

از فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی تا مهلت ثبت‌نام در طرح جریمه ریالی سربازی تا 15 خرداد

ادامه مطلب

حاکمان سعودی نگران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند

العهد: حاکمان سعودی نگران ظهور حضرت مهدی (عج) هستند

پایگاه العهد نوشت نگرانی از ظهور حضرت مهدی (عج) خواب را از چشمان محمد بن سلمان و سران آل‌سعود ربوده است.

عربستان ید طولایی در دامن زدن به اختلافات طایفه ای و مقابله با تلاش ها برای نزدیک کردن مذاهب اسلامی به یکدیگر دارد از این رو وقتی محمد بن سلمان چنین سخنانی بیان می کند در واقع طبق عقیده وهابی خود عمل می کند که از هر اختلافی در داخل جوامع اسلامی برای تقویت دو دستگی بر مبنای مذهبی بهره برداری می کند. 
 
فؤاد ابراهیم افزود برنامه وهابیت که در سخنان بن سلمان بروز یافته است، فقط گروهی از مسلمانان را هدف قرار نمی دهد بلکه همه مسلمانان را هدف قرار می دهد. وی گفت: «حاکمان سعودی نگران ظهور امام مهدی (عج) هستند و حتی افرادی را به یمن فرستاده اند زیرا اعتقاد دارند افرادی «یمنی» بخشی از برنامه ظهور هستند از این رو بدون شک از این مسئله می ترسند و آن را در مناسبت های متعدد بیان کرده اند. این ها از هر چیزی که خطری برای حکومتشان باشد می ترسند». 

شهرهای موشکی ضامن امنیت شهرک‌های صنعتی است

سرلشکر جعفری

  سردار سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه در مراسم دانش آموختگی  دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) که امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد، در سخنانی با اشاره به پیروزی‌های پی در پی جبهه انقلاب اسلامی در مقابل نظام سلطه، راهبرد کنونی دشمن علیه ملت را «فشار اقتصادی» دانست.

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

«دُری اصفهانی» در حال محاکمه است

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد  گفت: برخی مدعی بودند جاسوسی دری‌اصفهانی در موضوع مذاکرات برجام دروغ است اما وی به اتهام جاسوسی در حال محاکمه است. 
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: در حال حاضر چند جلسه از دادگاه دری اصفهانی برگزار شده و اعترافات وی به زودی منتشر خواهد شد. 
کریمی قدوسی تاکید کرد: بنده خواهان این هستم که مردم با طوماری از قوه قضاییه بخواهند تا اعترافات دری اصفهانی منتشر شود. 
این نماینده مجلس در پایان خاطرنشان کرد: معتقدم اعترافات دری اصفهانی درباره پشت پرده‌های برجام بسیار تکان‌دهنده خواهد بود.

میلاد امام زمان(عج) مبارک باد


اس ام اس نیمه شعبان 96
  
بر منتظران این خبر خوش برسانید
کامشب شب قدر است همه قدر بدانید
با نور نوشتند به پیشانی خورشید
ماهی که جهان منتظـرش بود درخشید
 
اس ام اس نیمه شعبان 96

اگر کسی علیه امنیت کشور قیام کند، قطعا سیلی خواهد خورد/

هدف کوتاه‌مدت دشمن به‌هم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه در کشور است مراسم دانش آموختگی دانشجویان افسری و تربیت پاسداری دانشگاه امام حسین(ع) صبح امروز با حضور حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا برگزار شد.

در این مراسم، حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به عوامل اقتدار کشور و ملت ایران و علت مخالفت بدخواهان با این عوامل اقتدار، به تبیین «اهداف کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت» دشمنان نظام اسلامی پرداختند و با تأکید بر اینکه امنیت و آرامش موجودِ کشور در منطقه پرآشوب، یکی از افتخارات جمهوری اسلامی است که مورد هدف قدرت های استکباری نیز قرار دارد، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را به چند موضوع مهم از جمله «اعلام صریح و قاطعانه اینکه مسایل اقتصادی و معیشت مردم در اولویت آنها است»، سفارش کردند و گفتند: امنیت ملی و آرامش کشور بسیار مهم است و کاندیداهای محترم مراقب باشند به‌خاطر خطای در تشخیص، گسل های اعتقادی، جغرافیایی، زبانی و قومی را تحریک نکنند و در مسیر طراحی ناتمام دشمن قرار نگیرند، زیرا اگر کسی بخواهد برخلاف امنیت کشور اقدام کند، قطعاً با سیلی سختی مواجه خواهد شد.

 

عکس/ تغییر به نفع این آقازاده‌ها!

انسانهای بزرگ قامتشان بلندتر نیست، خانه شان بزرگتر نیست، ثروتشان هم بیشتر نیست، آنها قلبی بزرگ و نگاهی مهربان دارند.

از 4 محصول جدید دفاعی رونمایی شد

از 4 محصول جدید دفاعی رونمایی شد

   همزمان با جشنواره جوان سرباز  با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع پشتیبانی نیروهای مسلح، سلاح‌های انفرادی کلاش 133، تک تیرانداز 12.7 میلی‌متری نصر، رادیو نرم‌افزار مالتی‌باند حمایلی واسع یک و نصر 2 رونمایی شد.

این محصولات به دست متخصصان و صنعتگران سازمان صنایع دفاع و صاایران  طراحی و ساخته شده است.
 رادیو نرم‌افزار مالتی‌باند همایلی واسع یک و نصر 2، رادیوهای تاکتیکی کوچک و سبک با قابلیت برقراری ارتباط صوتی و دیتا در حالت فرکانس ثابت و جهش فرکانس بوده و قابلیت برقراری ارتباط با انواع رادیوهای آنالوگ را دارد.
 اسلحه کلاش 133 دیگر محصولی است که امروز رونمایی شد. 
سلاح تک تیرانداز 12.7 میلی‌متری نیز یکی دیگر از محصولاتی بود که همزمان با جشنواره جوان سرباز رونمایی شد .  

جلسه ترکیه و آمریکا برای استرداد «گولن»

گولن

«بکر بوزداغ» وزیر دادگستری ترکیه و «جف سشنز» همتای آمریکایی او طی دیدار ۴۵ دقیقه‌ای که در مقر وزارتخانه دادگستری ایالات متحده در «واشنگتن» داشتند درباره موضوع دستگیری گولن پیش از استرداد به ترکیه صحبت کردند. 

به نوشته روزنامه «دیلی صاباح» بوزداغ در این دیدار از سشنز خواست هرچه سریعتر پرونده‌هایی را که از سوی ترکیه به آمریکا ارسال شده، به دادگاه ارجاع داده شود. 

منابع مطلع از جلسه می‌گویند طرفین برآیند کلی آن را سازنده با «فضای مثبت» ارزیابی کردند. 

«رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور ترکیه فتح‌الله گولن را طرح اصلی کودتای نافرجام ۱۵ جولای ۲۰۱۶ و همچنین گروه تروریستی او را (جنبش گولنیست) در پس عملیات‌های خرابکارانه در این کشور می‌داند.

امنیت ضامن پیشرفت کشور است + تصاویر

فرمانده نداجا در ادامه سفر خود صبح امروز سه‌شنبه 19 اردیبهشت ماه از منطقه سوم نبوت نیروی دریایی ارتش بازدید و در جریان آخرین وضعیت زیرساخت‌های این منطقه و سواحل مکران قرار گرفت.
 
اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت + تصاویر
در جریان این بازدید امیر سیاری در جمع نیروهای این منطقه اظهار داشت: هر پیشرفتی به خاطر وجود امنیت است، اگر امنیت نباشد هیچ پیشرفتی در کشور وجود نخواهد داشت.
وی افزود:معیار برقرای امنیت پایدار در کشور نیروهای مسلح است که با استقرارشان در قسمت های مختلف کشور به ویژه مرزها و فراتر از مرزها موجب برقراری امنیت می شوند .  
لازم به ذکر است منطقه پسابندر نقطه صفر مرزی میان دو کشور ایران و پاکستان است و یکی از پایگاه‌های مهم اطلاعاتی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران محسوب می‌شود.

 

حمله به قدرت موشکی سپاه صهیونیست‌ها را ذوق‌زده کرد

محافل و رسانه‌های رژیم صهیونیستی از سخنان خلاف امنیت ملی ...درباره قدرت موشکی ایران استقبال کردند.

...از اینکه سپاه پاسداران به هنگام تهدید آمریکا و اسرائیل، زرادخانه‌های موشکی ایران را به نمایش گذاشته بود، اظهار ناخرسندی کرده و آن را کارشکنی در مقابل برجام خوانده بود!

روزنامه صهیونیستی تایمز اسرائیل در این زمینه نوشت:  ... در مناظره‌های انتخاباتی، سپاه پاسداران را متهم کرد که با نوشتن شعار علیه اسرائیل روی موشک‌ها، اقدام به مانع‌تراشی در توافق هسته‌ای کرده است. او گفت چرا شهرهای زیرزمینی موشک را نشان دادند؟

روزنامه جروزالم‌پست هم با برجسته کردن سخنان ... نوشت؛ او تندروها را متهم به اخلال در توافق هسته‌ای کرد و گفت نباید روی موشک‌ها نوشته می‌شد «اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود».

نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد

نمایش اقتدار موشکی ملت ایران ربطی به برجام ندارد

 سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم فارغ التحصیلی دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین، اظهار داشت: ورود و کار در نیروی انتظامی اگر با نیت خالص و برای خدمت به کشور و ملت عزیز باشد عبادتی مهم و افتخاری بی‌بدیل است.

عضو شورای امنیت ملی با اشاره به توانمندی‌های ملت ایران و اقتدار نیروهای مسلح، گفت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان فرماندهی معظم کل قوا و خدمتگذاران ملت شریف ایران اقتدار و توانایی خود را در دفاع از میهن اسلامی، امنیت و منافع ملی به خوبی مدیریت کرده و آن را ارتقا می‌دهد.  

سرلشکر باقری با تأکید بر اینکه ما تنها بخشی از توان و اقتدار دفاعی خود را به رخ دشمن می‌کشیم، اظهار داشت: اصلا خوب نیست مقام مسئولی نمایش اقتدار ملت در قدرت موشکی را که به برکت خون شهیدان حاصل شده و عامل بازدارندگی در برابر تهدیدات است را به مسئله کوچکی چون برجام ربط دهد.

آموزش‌وپرورش ملزم به اجرای سند تحول بنیادین شد/

2030

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: بر اساس ماده ۷۹ برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش باید فقط سند تحول بنیادین را اجرا کند و اجرای سند ۲۰۳۰ از نظر قانونی لغو است.

سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو چیست؟/ دلایلی که نباید به سند یونسکو خوشبین بود

 

آموزش‌وپرورش ملزم به اجرای سند تحول بنیادین شد/

2030

رئیس کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه گفت: بر اساس ماده ۷۹ برنامه ششم توسعه، وزارت آموزش و پرورش باید فقط سند تحول بنیادین را اجرا کند و اجرای سند ۲۰۳۰ از نظر قانونی لغو است.

سند آموزش ۲۰۳۰ یونسکو چیست؟/ دلایلی که نباید به سند یونسکو خوشبین بود

 

کاریکاتور/ کارگر ایرانی طعمه وارداتچی‌ مظلوم!

واردات پوشاک کارخانه‌ها را تعطیل و کارگران را بیکار کرد/دولت با وزیر وارداتچی برخورد قاطع کند / ... : به وارداتچی مظلوم و به حقوق بگیر ۲۰۰ میلیونی ذخیره انقلاب می‌گویند / ....: دختر وزیر بیکار و مظلوم بود و به شغل شریف واردات پوشاک روی آورد / در حالی که دولت و وزرا در شعار بر لزوم حمایت از تولید داخل تاکید می ورزند و مردم را نیز به خرید کالای ایرانی ترغیب می‌کنند چرا باید یک وزیر وارداتچی کالایی باشد که واردات آن تولید داخل را نابود و کارگر ایرانی را بیکار کرده است؟

کاریکاتور/ کارگر ایرانی طعمه وارداتچی‌ مظلوم!

وزارت دفاع ادعای یکی از کاندیداها را تکذیب کرد

وزارت دفاع ادعای یکی از کاندیداها را تکذیب کرد

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ادعای «میرسلیم» کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مبنی بر اینکه "آقایان در مذاکرات کم آورده بودند به همین دلیل خواستند که آزمایش موشکی انجام شود.اگر باور ندارید از وزیر دفاع بپرسید." را تکذیب کرد.

 ، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع، در اطلاعیه این وزارتخانه آمده است: ادعای این نامزد انتخابات ریاست جمهوری نادرست و آزمایشات موشکی جمهوری  اسلامی ایران طبق برنامه های مشخص و از پیش تعیین شده انجام می شود و ارتباطی به اینگونه امور ندارد.

تصویر ماهواره‌ای از حمله اسرائیل به فرودگاه دمشق

 رژیم صهیونیستی حدود دو هفته پیش فرودگاه بین‌المللی دمشق را مورد هدف قرار داد که این حمله تلفات جانی نداشت اما خساراتی از خود به جای گذاشت.

منابع آگاه در گفتگو با شبکه المیادین نیز گزارش دادند که در این حمله انبارهای سوخت و سلاح در فرودگاه دمشق مورد هدف قرار گرفته است.

به تازگی تصاویر ماهواره‌ای منتشر شده است که مکان مورد هدف قرار گرفته شده را به خوبی نشان می‌دهد.

تصویر ماهواره‌ای از فرودگاه دمشق و محل مورد هدف قرار گرفته شده

تصویر ماهواره‌ای، قبل و بعد حمله رژیم صهیونیستی به محل اصابت در فرودگاه دمشق را نشان می‌دهد

هشدار وزیر دفاع ایران در مورد حماقت سعودی‌ها

 ، سردار حسین دهقان در گفتگو با شبکه تلویزیونی المنار لبنان با هشدار به ریاض تصریح کرد: تکبر موجب شده است تا سخنانی را به زبان بیاورند که خود آن را درک نمی کنند، همه کاری که آنان می توانند انجام دهند تحریک نتانیاهو علیه ایران است، حتی تحریک آنان علیه مردم بحرین نیز نتوانسته است این مردم را از پیگیری حقوق مشروعشان بازدارد، نه زندانبانان، نه جلادان و نه محاصره آیت الله عیسی قاسم از برجسته ترین چهره های این کشور، نتوانسته است در اراده این مردم خلل وارد کند.

وزیر دفاع کشورمان اعلام کرد، اگر عربستان حماقتی علیه ایران مرتکب شود، جز مکه و مدینه، دیگر مناطق این کشور را امن نخواهیم گذاشت.

واکنش فلسطینی‌ها به اتهام‌زنی سخنگوی «ابومازن»

«قدردان ایرانیم، ایران حامی اصلی فلسطین است» 
 

رام الله/ پاسخ به ابور دینه/ 3

شهروندان فلسطینی با محکوم کردن اظهارات خصمانه و بی‌اساس سخنگوی ابومازن علیه ایران و هشدار درباره پیامدهای منفی این اتهام زنی تاکید کردند ایران همواره از ملت فلسطین در رویارویی با اشغالگران صهیونیستی و نبرد آزادیبخشی این ملت حمایت کرده‌ است.