فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ایران "تعداد موشک‌های ذوالفقار و قیام" را افزایش می‌دهد

"تعداد موشک‌های ذوالفقار و قیام" که سپاه در عملیات موشکی علیه مواضع داعش در سوریه به‌کار گرفته، افزایش می‌یابد.

 حسین دلیریان: سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توسعه کمّی موشک‌هایی خبر داده که سپاه در عملیات لیلة القدر علیه مواضع تروریست‌ها استفاده کرده است.

او در همایش فرماندهان نیروی زمینی سپاه که در مشهد مقدس برگزار شد، گفته بود: موشک‌های نقطه‌زنی که در عملیات اخیر موشکی علیه تروریست‌های تکفیری کیلومترها دورتر از مرزهای کشور با دقت و موفقیت به اهداف اصابت کرد، در حال توسعه کمّی است

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک برد بلند صیاد۳ به پدافند هوایی

افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک برد بلند صیاد۳ به پدافند هوایی

 مراسم افتتاح خط تولید انبوه و تحویل موشک برد بلند صیاد۳ به پدافند هوایی انجام  شد.

این مراسم با حضور سردار حسین دهقان وزیر دفاع و امیر فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) برگزار شد.

بشار اسد پیروز می‌شود و داعش به خیابان‌های عربستان می‌رسد

یک پیشگوی مراکشی اعلام کرد بشار اسد در جنگ سوریه پیروز می‌شود؛ اما جنگی دیگر در کشورهای حاشیه خلیج فارس شکل خواهد گرفت.

ادامه مطلب

وقتی پای «سلاح لیزری» به گرد پهپادهای ایرانی هم نمی‌رسد

سلاح لیزر

 آمریکایی ها در حالی مدعی هستند این سلاح لیزری می‌تواند علیه پهپادهای ایرانی به کار گرفته شود که برد عملیاتی این سامانه، بسیار کمتر از سقف و محدوده پروازی پرنده های بدون سرنشین کشورمان است.

ادامه مطلب

پنتاگون: امپراطوری آمریکا در حال سقوط است

یک وبگاه آمریکایی گزارش داد، مطالعات و بررسیهای تازه پنتاگون نشان می‌دهد که امپراطوری آمریکا درحال سقوط است.

ادامه مطلب
 

باکو راه‌آهن و ترمینال‌های باری آستارای ایران را اجاره می‌کند

امضای قرارداد راه آهن بین روسیه و آذربایجان

رئیس سازمان راه آهن جمهوری آذربایجان اعلام کرد باکو خط آهن یک کیلومتر و ۴۰۰ متری آستارای ایران را به مدت ۱۵ سال و چهار ترمینال باری را به مدت ۲۵ سال به اجاره خود درمی‌آورد.

ادامه مطلب

فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی پسابندر بازدید کرد+تصاویر

امیر سرلشکر صالحی به همراه دریادار سیاری با حضور در سواحل مکران از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

فرمانده کل ارتش از پایگاه دریایی در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد

ادامه مطلب
 

جزییات حادثه تیراندازی در آبیک قزوین اعلام شد

به دنبال حادثه تیراندازی در پادگان آبیک قزوین، رئیس بازرسی نیروی زمینی ارتش توضیحات تکمیلی را در اختیار رسانه‌ها قرار داد.

ادامه مطلب

سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در هنگ مرزی میرجاوه زنده است

  نماینده مردم خاش و میرجاوه در مجلس شورای اسلامی گفت:سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح در اردیبهشت ماه زنده بوده و در سلامتی کامل به سر می برد.

 نماینده مردم خاش افزود: رایزنی‌هایی در آن سوی مرز ، توسط علمای کرام و معتمدین و سران طوایف و اقوام دلسوز نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران انجام شده است و ضمن اینکه پرسنل سپاه، وزارت اطلاعات و نیروی انتظامی به آنچه وظایف ذاتی آنها بوده است در برقراری امنیت و آرامش و اقتدار مرز و هم و کوتاه کردن دست تجاوز اشرار مسلح عمل کرده و تلاش کردند که امروز مرزهای جنوب شرقی کشور را با وجود شرایط نامساعد آب و هوایی و جغرافیایی، امن نگه دارند.

کرد در این خصوص گفت: آنچه بنده با اطلاع اعلام می کنم این است که سرباز اسیر شده به دست اشرار مسلح  در سلامت کامل به سر می‌برد و حتی جراحتی که در آن درگیری دیده بود برطرف شده است و شاهد این هستیم که به زودی با سلامت کامل توسط عوامل انقلابی و کسانی که تاکنون در برابر دشمن سرخم نکرده و با اقتدار  بازگشت این سرباز را از دولت پاکستان خواستار بودند، به ایران اسلامی بازگردد تا نگرانی خانواده وی و مردم استان و ایران سربلند تبدیل به شادی و سرور شود.

تحریم‌های جدید کاخ سفید علیه ایران همزمان با تایید پایبندی به برجام

  به نقل از پایگاه خبری بازفید ،  دولت ترامپ پایبندی ایران به برجام را در حالی تایید خواهد کرد که قرار است  تحریم‌های جدیدی علیه 7 نهاد دولتی و 5 فرد ایرانی از سوی کاخ سفیداعمال شود.

مقامات وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شدند این کار برای این است که به ایران نشان داده شود به خاطر فعالیت های بدش تنبیه خواهد شد، زیرا آن فعالیت ها به مثابه یکی از جدی‌ترین تهدیدها ضد منافع آمریکا هستند.

 

ظریف در واکنش به اظهارات اخیر مقام‌های آمریکایی:

خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست

ظریف

«محمدجواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در اجلاس سازمان ملل به نیویورک رفته است،‌ بامداد امروز سه شنبه در شورای روابط خارجی آمریکا حاضر شد و به ایراد سخنرانی پرداخت.

 بنا بر این گزارش،‌ ظریف در این سخنرانی تأکید کرد،‌  ایران به آژانس بین‌المللی انرژی اتمی اختیار راستی‌آزمایی از پایبندی به تعهداتش تحت برجام را داده و آژانس هر بار این پایبندی را تأیید کرده است.

وی در واکنش به اظهارات مداخله ‌جویانه اخیر مقام‌های آمریکایی گفت: خودتان را فریب ندهید؛ تغییر حکومت ایران امکان‌پذیر نیست.

وزیر دفاع قطر از احتمال وقوع کودتا در این کشور خبر داد

وزیر دفاع قطر از احتمال وقوع کودتا در این کشور خبر داد

 به نقل از پایگاه اینترنتی روزنامه ملیت چاپ ترکیه، خالد بن محمد العطیه، وزیر دفاع قطر، ضمن اشاره به احتمال کودتا در این کشور گفت پایگاه نظامی ترکیه در قطر موضوعی مرتبط با روابط دو کشور دارای حق حاکمیت ملی است و هیچکس حق ندارد تعطیلی این پایگاه نظامی را در قطر خواستار شود.

او در پاسخ به پرسشی درباره کودتای نافرجام ۱۵ ژوییه در ترکیه و احتمال وقوعکودتا در قطر گفت: ما هنگام وقوع کودتای ۱۵ ژوییه اوضاع را در ترکیه از نزدیک دنبال می‌کردیم. شیخ تمیم بن حمد آل ثانی (امیر قطر) آن روز نخستین کسی بود که با رئیس جمهور رجب طیب اردوغان تلفنی تماس گرفت.

وزیر دفاع قطر افزود: بر این باورم که ممکن است نوبت قطر نیز فرارسد؛ زیرا ترکیه و قطر موضع مشترکی در جهت حمایت از انسان‌های مظلوم در جهان دارند. با توجه به این موضوع ممکن است قطر هدف بعدی باشد.

قدرت موشکی ایران دفاعی است و قابل معامله نیست/

هم‌ردیف شمردن سپاه با گروه‌های تروریستی "ریسک بزرگی برای آمریکا و پایگاه‌هایش" است

سرلشکر محمد باقری

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، قدرت موشکی ایران را دفاعی و غیر قابل مذاکره و معامله دانست و گفت: هم ردیف شمردن سپاه با گروه‌های تروریستی و اعمال تحریم های مشابه، ریسک بزرگی برای آمریکایی‌ها و پایگاه ها و نیروهای آن‌ها در منطقه است.


پشت پرده حمایت همه‌جانبه سعودی‌ها و اماراتی‌ها از اقلیم کردستان/

بارزانی

 هفته گذشته یک منبع آگاه کُرد در منطقه کردستان عراق افشا کرد که «مسعود بارزانی»، رئیس این منطقه از حمایت گسترده و همه جانبه سه کشور عربستان سعودی، امارات متحده عربی و اردن جهت اجرایی شدن طرح جدایی کردستان از عراق و استقلال این منطقه از بغداد بهره می‌ برد.

اما این منبع مطلع کُرد خاطر نشان کرد که این سه کشور ارائه این کمک ها به بارزانی را منوط به موافقت اربیل با درخواست این کشورها مبنی بر تشکیل پایگاه های نظامی در اربیل و دهوک کرده اند.

منبع مذکور هدف امان، ریاض و ابوظبی از احداث این پایگاه های نظامی را تشکیل نیرویی نظامی در برابر ایران و ترکیه عنوان کرده است.

وحشت اندیشکده مشهور فرانسوی از قدرت و دقت موشک‌های سپاه/

حمله موشکی ایران به داعش

 حمله غافلگیرانه موشکی سپاه پاسداران به مقرهای فرماندهی گروه‌های تروریستی در دیرالزور سوریه را می توان یکی از مهمترین اتفاقات نظامی کشورمان در سالهای اخیر دانست که با شگفتی و واکنش های فراوانی در سطح داخلی و خارجی همراه شد و بسیاری کارشناسان و مسئولان غربی، این اقدام کشورمان را موجب بالاتر رفتن جایگاه و سطح توجه به قدرت موشکی سپاه و ایران دانسته و می دانند.   


ادامه مطلب

تشکیل کارگروه مشترک نیروهای مسلح برای سازه های مرزی

مرزبانی

 شورای مهندسی نیروهای مسلح به ریاست سردارمهرداد رئیس اداره مهندسی و پدافند غیرعامل ستادکل نیروهای مسلح، سردار محمود زاده معاون مهندسی ناجا، مهندس اسلامی معاون مهندسی وزارت دفاع، امیر توانایی معاون مهندسی ارتش و دیگر اعضای این شورا به میزبانی معاونت مهندسی ناجا برگزار شد.

بر اساس این گزارش، در این نشست به تشریح ماشین آلات و تجهیزات مهندسی رزمی، استحکامات و موانع دفاعی، عملیات تخریب و کشف و خنثی سازی و انسداد مرز پرداخته شد.

همچنین در این جلسه مقررشد، کار گروهی متشکل از ناجا، سپاه و ارتش به ریاست سردار یحیی محمود زاده معاون مهندسی ناجا در خصوص دستیابی به الگوی واحد پاسگاه و یا برجک مرزی برای ناجا، سپاه و ارتش با در نظر گرفتن تهدیدات نوین تشکیل و پس از بررسی و اخذ نتیجه مراتب در شورای مهندسی نیروهای مسلح مطرح و پس از تایید عملیاتی شود. 

حقایقی از خلبانی که کودتای معروف به نوژه را لو داد به روایت رهبر انقلاب

درهجدهم تیر۱۳۵۹دولت آمریکا برای پیشبرداهداف شومش درکشورمان باپشتیبانی وحمایت بقایای رژیم دست‌‌ نشانده پهلوی«کودتای نقاب»رابرای سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران طراحی کرد کودتایی که بعدا به اشتباه به نام کودتای شهید نوژه معروف گردید .اما موضوع چه بوده است؟

           Image result for ‫تصویر سازی برای کودتای نقاب‬‎Image result for ‫تصویر سازی برای کودتای نقاب‬‎

 ادامه مطلب

جاسوسی در پوشش پژوهشگر

نفوذ

ظهر امروز محسنی اژه‌ای در نشست خبری خود با اصحاب رسانه از دستگیری یک عامل نفوذ آمریکایی در تهران خبر داد و گفت: یکی از عوامل نفوذی آمریکا که البته دو تابعیتی است با نفوذ خاصی وارد ایران شد.

تهیه آرشیو دیجیتالی برای بزرگترین نهاد جاسوس علیه ایران / وانگ در بن بست چگونه قصد نفوذ به برخی آرشیوهای ملی را داشت؟

نیروی دریایی ارتش ادعای تابش لیزر به بالگرد آمریکایی را تکذیب کرد


بالگرد آمریکایی

 

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش ادعای تابش لیزر به یک بالگرد نیروی دریایی آمریکا از سوی ایران را تکذیب کرد.

 دریادار دوم حسین آزاد فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش گفت: اخیراً نیروی دریایی آمریکا ادعا کرده که در هنگام عبور ناوهای ناوگان پنجم این کشور از تنگه هرمز نیروی دریایی ایران اقدام به تابش نور لیزر به یک فروند بالگرد ناوگان مذکور کرده که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران این موضوع را از اصل تکذیب می‌کند.

 نیروی دریایی آمریکا مدعی شده بود، این حادثه زمانی که ناو بالگرد بر آمریکایی «باتان» (LHD5) به همراه ناوشکن «کول» (DDG 67) و ناو مهمات بر «واشنگتن چمبرز» (T-AKE 11) در حال عبور از تنگه هرمز بودند، رخ داده است.

انگشت ایران "روی ماشه اس۳۰۰" رفت + تصاویر

اس 300

امیر اسماعیلی امروز برای اولین بار اعلام کرده که S۳۰۰ در ایران استقرار یافته است؛ این یعنی از این پس، انگشت پدافند هوایی برای شکار پرنده‌های متخاصم "روی ماشه اس۳۰۰" هم خواهد رفت.

مجلس ‌کمک‌هایی ‌برای ارتش و نیروی دریایی در نظر گرفت‌

علی لاریجانی

رئیس مجلس گفت: مجلس شورای اسلامی امسال کمک‌هایی را برای ارتش و نیروی دریایی در نظر گرفته است.

  علی لاریجانی ظهر امروز در حاشیه مراسم رژه پایانی رزمایش "امنیت و اقتدار دریایی 96" نداجا در جمع خبرنگاران در بندر انزلی اظهار داشت: نقش امیر سیاری در ساماندهی نیروی دریایی ارتش کاملاً بارز و نمایان است.

اهداف رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه

حسن الحسن

یک کارشناس مسائل نظامی و راهبردی سوری با تشریح اهداف رژیم صهیونیستی در جنوب سوریه درباره نقش ترکیه اظهار داشت:بعید نمی‌دانم که نقش ترکیه در سوریه در حقیقت جزئی از طرح صهیونیستی آمریکایی باشد.

رزمایش نیروی دریایی ارتش در دریایی خزر پایان یافت

ناوشکن دماوند

رزمایش امنیت و اقتدار دریایی ۹۶ نیروی دریایی ارتش با حضو رئیس مجلس و رژه یگان های شناور حاضر در رزمایش پایان یافت.

 نیروی دریایی ارتش رزمایش 5 روزه خود با عنوان «امنیت پایدار و اقتدار دریایی 96» در دریای خزر را امروز با رژه یگان‌های شناور دریایی و یگان‌های پروازی در برابر مقامات عالیرتبه کشوری و لشکری به اتمام رساند.

یکاتور/ تغییر از نوع خودرو داخلی!!!

تغییر در آخرین سال حیات / در جلسه امروز شورای رقابت مجوز افزایش حداکثری ۱.۵درصد برای انواع پراید تصویب و قیمت سمند نیز ۲.۵ درصد افزایش یافت.

کاریکاتور/ تغییر از نوع خودروه داخلی!!!

فوتبال جام جهانی زیر 17 سال؛ایران حریفان خود را شناخت

  ،مراسم قرعه کشی رقابت های فوتبال جام جهانی پسران زیر 17 سال امروز (جمعه) در بمبئی هند از ساعت 19 به وقت محلی، برگزار شد و تیم ملی نوجوانان کشورمان که در سید دوم مسابقات قرار گرفته بود با تیم های آلمان، کاستاریکا و  گینه هم گروه شد.

نتایج کامل قرعه کشی به شرح زیر است:

  گروه A: هند- آمریکا- کلمبیا- غنا
گروهB: مالی- نیوزیلند -ترکیه- پاراگوئه
گروه C:آلمان -ایران - کاستاریکا-‘گینه
گروهD: برزیل- اسپانیا -کره شمالی – نیجر
گروهE: فرانسه – ژاپن – هندوراس- کالدونیای جدید
گروه F: مکزیک -انگلیس – عراق- شیلی

جام جهانی نوجوانان از روز 6 اکتبر(14 مهر) آغاز می شود و در تاریخ 28 اکتبر  (6 آبان) به پایان می رسد.
تیم ملی نوجوانان کشورمان در سال های 2001، 2009 و 2013، در این رقابت ها حاضر بوده و موفق شده دو بار از مرحله گروهی صعود کند.
انتهای پیام/

افشاگری سفیر قطر درباره حادثه یازده سپتامبر

روابط قطر و عربستان نسبت به سال‌های اخیر به پایین‌ترین سطح خود رسیده است.

 افشاگری قطر در برابر  تشدید  فشارهای سیاسی و اقتصادی چهار  کشور عربی از جمله عربستان سبب شد تا بار دیگر پرونده حملات تروریستی   یازده سپتامبر باز شود.

سفیر قطر در واشنگتن جزییات بیشتری را از نقش عربستان درمورد حملات تروریستی یازده سپتامبر بازگو کرد.

پس از پایان ضرب‌الاجل، این‌گونه با قطر برخورد می‌کنیم

امارات: پس از پایان ضرب‌الاجل، این‌گونه با قطر برخورد می‌کنیم

  انور قرقاش، وزیر مشاور امارات در امور خارجه در مصاحبه با شبکه سی ان ان اعلام کرد که مهلت داده شده به قطر اگر پایان یابد و قطر پاسخی ندهد، جنجال بزرگی رخ نخواهد داد بلکه فشارهای اقتصادی به صورت تدریجی تشدید می‌شوند.

وی پیش‌بینی کرد که ایالات متحده و کشورهای اروپایی در هر توافقی در آینده با دوحه درخصوص "حمایت مالی و پناه دادن قطر به تروریست‌ها و تحریک علیه تروریسم و ارائه حمایت سیاسی به تروریست‌ها" نقش داشته باشند.

قرقاش تصریح کرد که ناظران درخصوص این امر تحقیق خواهند کرد که قطر برای جلوگیری از "رسیدن پول‌ها به دست تروریست‌ها و اتخاذ تدابیر قانونی علیه افرادی که نامشان به عنوان تروریست درج شده است و در قطر زندگی می‌کنند و پایان دادن به تحریک‌های الجزیره تلاش می‌کند یا خیر".

از سوی دیگر، این مسئول اماراتی اظهار کرد که به جان مک‌کین، سناتور آمریکایی گفته است که پایگاه نظامی آمریکا در قطر از بحران شکل گرفته میان کشورهای عربی با قطر تاثیر نخواهد پذیرفت و فعالیت این پایگاه متوقف نخواهد شد.

کانادا نام ایران را در فهرست کشورهای حامی تروریسم حفظ نکرد

کانادا نام ایران را در فهرست کشورهای حامی تروریسم حفظ کرد

  پایگاه اینترنتی وایس در گزارشی، نوشت به نظر می‌رسد «جاستین ترودو»، نخست‌وزیر کانادا، نقشه خودش را برایبهبود روابط با ایران به فراموشی سپرده باشد. دولت کانادا ماه گذشته میلادی تصمیم گرفت نام ایران را همچنان در فهرست کشورهای حامی تروریسم حفظ کند. اتاوا هر دو سال یکبار این فهرست را بازنگری می‌کند.

دولت کانادا روز جمعه از تصمیم ماه گذشته‌ی خود برای حفظ نام ایران در این فهرست خبر داد.

در حال حاضر تنها نام دو کشور سوریه و ایران در این فهرست دیده می‌شود. این بدان معناست که دادگاه‌های کانادایی می‌توانند به بهانه دست داشتن این دو کشور در حملات تروریستی، دارایی‌های آن‌ها را در کانادا توقیف کنند.

شهروندان آمریکایی بخاطر باقی ماندن دارایی‌های اندکی از ایران در آمریکا، این کشور را از طریق کانادا تحت پیگرد قرار داده‌اند تا بتوانند اموال و حساب‌های بانکی ایران را در کانادا مصادره کنند. 

توطئه جدید ترامپ در راه است +عکس

توطئه جدید ترامپ در راه است +عکس

  سفر ترامپ به عربستان که بازتاب‌های گسترده‌ای در پی داشت موجب برخی تصمیمات در خاندان آل سعود شده است. پس از سفر ترامپ به عربستان موازنه قدرت داخلی در این کشور جابه جا شد. ترامپ قرارداد‌های بزرگی را با شاه آل سعود امضا کرد و پول‌های عربستان به غارت برد اما نه تنها سیاسیون عربستان اعتراضی نکردند بلکه از این سفر به عنوان یک سفر موثر در تقویت روابط بین ریاض و آمریکا یاد می‌کنند.

همکاری ترامپ و آل سعود

پس از سفر ترامپ به عربستان اختلافاتی میان قطر و سایر کشورهای منطقه ایجاد شد. دونالد ترامپ که پیش از این از مردم خواسته بود اخبار موثق را از توییترش دنبال کنند و به دروغ‌های رسانه‌های آمریکایی توجهی نکنند با انتشار پستی در توییترش نوشت:"با پادشاه عربستان سعودی درباره صلح در خاورمیانه گفت‌وگو کردم. اتفاقات جالبی در حال وقوع است"

 

امروز ایران قدرت اول خاورمیانه است و هیچ کس نمی تواند این موقعیت را به چالش بکشد/

ایران با تدبیر و هدایت رهبری، پشتیبانی مردم، برنامه ریزی و تلاش نیروهای نظامی خود، قدرت اول منطقه خاورمیانه است و هیچ کس نمی تواند این موقعیت را به چالش بکشد.

  سرلشکر محمد علی جعفری که در صبح روز سه شنبه در مراسم معرفی فرمانده جدید سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ با اشاره به آخرین وضعیت منطقه گفت:جمهوری اسلامی ایران در پیش برد راهبرد تولید امنیت دستجمعی در منطقه با تمرکز بر وحدت اسلامی و منافع ملت های منطقه موفق بوده و امروز دشمن چاره ای جز اعتراف به این موفقیت و تلاش برای سازگار کردن خود با چارچوب های ایران ندارد، اگرچه می دانیم به سادگی به این موضوع تن نخواهند داد و تا جایی که بتوانند مقاومت می کنند. و تهمت هایی چون حمایت از تروریست را به این گونه تلاشهای جمهوری اسلامی وارد می کنند.

تست سرد «ذوالفقار» درحضور وزیر دفاع/ تولید سلاح مدرن با ۲ میلیون تومان

سلاح انفرادی جدید ذوالفقار

مدیر مؤسسه مصاف با اشاره به تست سرد سلاح انفرادی ذوالفقار در حضور وزیر دفاع، گفت: سردار دهقان اسلحه را دید و از آن استقبال کرده و دستوراتی برای پیگیری کارهای مربوطه داد.

به گزارش مشرق، بطور معمول کار طراحی و ساخت سلاح در ایران بر عهده نهادهای نظامی است که مجموعه‌هایی نظیر وزارت دفاع و سازمان‌های جهاد خودکفایی نیروهای مسلح این وظیفه را بر عهده دارند، اما این بار یک موسسه فرهنگی هنری به همت جوانان متخصص اقدام به طراحی یک سلاح انفرادی کرده است.

موسسه فرهنگی «مصاف ایرانیان» در روز قدس از یک سلاح انفرادی با نام «ذوالفقار» رونمایی کرد که مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

این موسسه با مدیریت علی‌اکبر رائفی‌پور از سال 1391 بطور رسمی فعالیت خود را در زمینه دشمن شناسی و مهدویت و با هدف زمینه سازی ظهور آغاز کرده و تا کنون در زمینه‌های مختلفی فعالیت داشته است.

موشک "زلزال 2"، کابوس پادگان‌های مرزی عربستان

رزمندگان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، عملیاتی را به‌منظور هدف قرار دادن مواضع مزدوران سعودی در استان جوف اجرایی کردند.

در این عملیات نظامیان عربستان متحمل خسارات سنگینی در عرصه نفرات نظامی و ادوات جنگی شدند.

نیروهای یمنی روز دوشنبه اخیر نیز طی عملیاتی در منطقه الخلیفین در شهرستان‎های خب و الشعف، خسارت گسترده‌ای را به نیروهای دشمن وارد کردند.

*فرود "زلزال2" مقاومت یمن بر فراز پادگان المعزاب عربستان

 موشک

قدرت بی‌رقیب ایران در تولید موشک‌های کروز + تصاویر

در این گزارش می‌توانید با بهترین موشک‌های کروز جهان آشنا شوید.

////////////////////////////  

ادامه مطلب

پیش از شکست داعش، ایران را از سوریه بیرون کنید

آیزنکوت: پیش از شکست داعش، ایران را از سوریه بیرون کنید

 به نقل از اسرائیل نشنال نیوز، «گادی آیزنکوت»، رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (چهارشنبه) در سخنانی در کمیته روابط خارجی و (جنگ) کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) و در ادامه یاوه‌گویی‌های مقامات رژیم اشغالگر قدس، اظهار داشت بیرون راندن ایران از سوریه و جلوگیری از گسترش نفوذ این کشور، در قیاس با شکست گروه تروریستی داعش از اهمیت کمتری برخوردار نیست.

آیزنکوت در ادامه مدعی شد: در 11 سال گذشته و از زمان دومین جنگ با لبنان، قابلیت‌های اطلاعاتی و عملیاتی اسرائیل به طور چشمگیری افزایش یافته است. رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی همچنین جنبش حزب‌الله لبنان را به نقض مکرر قطعنامه 1702 شورای امنیت سازمان ملل متحد و تحرکات نظامی در جنوب لبنان متهم کرد.

*بمباران منازل شهروندان یمنی، راهکار سعودی‌ها برای فرار از شکست‌های میدانی

 

موشک

درپی بمباران جنگنده‌های ارتش سعودی علیه منازل شهروندان یمنی در منطقه یختل از شهرستان المخاء در غرب استا تعز، 15 نفر از مردم بی‌گناه که تمامی آنان از زنان و کودکان بودند، به‌شهادت رسیدند.

این جنایت به جرایم پی‌در‌پی دشمن سعودی علیه شهروندان یمنی طی بیش از دو سال گذشته افزوده می‌شود، جنایاتی که در آن ده‌ها هزار تن از شهروندان در بیشتر استان‌های یمن به‌شهادت رسیدند.

 

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان بخشیده شد

اضافه خدمت سنواتی و انضباطی سربازان بخشیده شد

 سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح پیرامون موضوع اضافه خدمت کارکنان وظیفه اظهار داشت: بر اساس پیشنهاد ستاد کل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا، اضافه خدمت سنواتی کارکنان وظیفه‌ی در حال خدمت، بخشیده شد.

وی همچنین از بخشیده شدن اضافه خدمت مشمولان غایبی که تا ۲۲ بهمن سال ۹۶ خود را جهت انجام خدمت دوره سربازی معرفی کنند خبر داد.

سردار کمالی افزود: علاوه بر اضافه خدمت سنواتی، معظم‌له با بخشش اضافه خدمت انضباطی کارکنان وظیفه در حال خدمت نیز موافقت کرده اند.

وی بیان کرد: این بهترین فرصت برای مشمولان غایب است که با اخذ دفترچه آماده به خدمت خود را جهت انجام خدمت سربازی معرفی کنند.

سردار کمالی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح باید با اولویت قرار دادن کسانی که در حال انجام اضافه خدمت هستند، ابتدا آن‌ها را از خدمت ترخیص کنند.

کاریکاتور/ رابطه‌ بین پارلمان‌اروپا و داعش!!!

 موشک‌های سپاه پاسداران مواضع گروه تروریستی تکفیری وهابی را در سوریه هدف قرار می‌دهد و ده‌ها نفر از آنها را به هلاکت می‌رساند، اتحادیه اروپا دقیقاً پس از این عملیات،‌خواهان قرار گرفتن نام سپاه در لیست سیاه خود می‌شود. چنین سیاستی نشان می‌دهد که اروپا نه تنها با گروه‌های تروریستی مبارزه نمی‌کند بلکه با آنهایی که در حال مبارزه با تروریست هستند دشمنی کرده و در صدد محدود کردن آنها است.

کاریکاتور/ رابطه‌ بین پارلمان‌اروپا و داعش!!!

کاریکاتور/ داعش رو به زوال...

وزارت دفاع عراق: هیچ منطقه‌ای برای داعش باقی نمانده است عملیات آزادسازی موصل، پایتخت خودخوانده گروه تروریستی داعش در عراق، از ۲۶ مهر ۱۳۹۵ و با مشارکت ده‌ها هزار تن از نیروهای ارتش و پلیس عراق و با همراهی نیروهای داوطلب مردمی و پیشمرگه کُرد آغاز شد و نیروهای عراقی بعد از حدود ۱۰۰ روز شرق موصل را به‌طور کامل آزاد کردند.

کاریکاتور/ سقوط داعش

کاریکاتور/ سودای سلمانیسم !!!

ولیعهد جوان در سودای پادشاهی/ هفته‌نامه انگلیسی آبزرور نوشت که انگیزه اصلی محمد بن سلمان تحمیل زمامداری عربستان بر جهان عرب و مقابله با چالش رو به افزایش ایران در منطقه است / چراغ سبز دولت آمریکا به محمد بن سلمان کمک کرد تا حرکت های بحران آفرین خود را استمرار ببخشد.

کاریکاتور/ سودای سلمانیسم !!!

دستگیری بیش از 90 نفر از مرتبطین حمله داعش به مجلس

دستگیری بیش از 90 نفر از مرتبطین حمله داعش به مجلس

ابوالفضل حسن‌بیکی   با بیان اینکه عصر امروز جلسه کمیسیون امنیت ملی با حضور جمعی از مسئولین امنیتی و انتظامی کشور برگزار شد، گفت: بر پایه گزارش های مطرح شده در جلسه بیش از 90 نفر از مرتبطین حمله داعش به مجلسشناسایی و دستگیر شده‌اند و بخشی از آنها هم در تعقیب و گریزها کشته شده‌اند.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با اشاره به اینکه در میان دستگیر شدگان علاوه بر اتباع خارجی اتباع ایرانی هم وجود داشتند، گفت: عوامل زمینه‌ساز این حادثه صرفا نفوذ فیزیکی داشتند و هر شایعه ای مبنی بر خیانت رد است. 

 

دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب پس از عملیات موشکی لیلةالقدر

دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با رهبر انقلاب پس از عملیات موشکی لیلةالقدر / سیلی موشکی؛ عبادت رمضانی

   ساعاتی پس از یورش غرورآفرین موشکی سپاه پاسداران به مراکز تجمع داعش در دیرالزور سوریه، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در دیداری صمیمانه با جمعی از سرداران و فرماندهان سپاه، با قدردانی از تلاش‌های سپاه در عرصه‌ی موشکی فرمودند: «کارتان خیلی عالی بود، خداوند از شماها قبول کند. این، عبادت ماه رمضان است.»

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: «هر چه می‌توانید روی موشک کار کنید؛ ببینید دشمن چقدر روی موشک حساس است، پس بدانید که چقدر کارتان مهم است.»

ایشان گفتند: «همگی می‌توانید و تا می‌توانید و امکان دارید کار کنید؛ دشمن باید سیلی بخورد.»

ادامه مطلب

روایتی دسته اول از شکار خفاش عراقی توسط خلبان ایرانی پس از ۳۰ سال +عکس

اف 5

شاید بتوان گفت در ۱۳ تیرماه سال ۶۵ یکی از خاص ترین نبردهای هوایی در جنگ ۸ساله تحمیلی رخ داد؛ شکاری که با شجاعت خلبان ایرانی و امداد الهی، در تاریخ جهان ثبت شد.

ادامه مطلب

اعترافات صریح لیبرمن در کنفرانس هرتزلیا:

لیبرمن

«هر کس سرنوشتش را به ما گره زد، باخت. از پدربزرگ ملک عبدالله [پادشاه اردن] و انور سادات گرفته تا بشیر جُمیّل و ارتش لبنان جنوبی.البته حس می‌کنم آنها هم به میزان کافی، کاری که باید می‌کردند را نکردند.»

دامه مطلب

کاریکاتور/ترس‌رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران

یکی از اعضای ارشد کنست مدعی شد که تلاش های جاری ایران برای تجهیز خود به مرگبارترین و دقیق ترین تسلیحات یک خطر برای اسرائیل به حساب می آید و اسرائیل باید برای مقابله با این خطر در درگیری های آتی با جمهوری اسلامی ایران و شاخه های منطقه ای آن برنامه ریزی کند.

کاریکاتور/ترس رژیم‌صهیونیستی‌ از توان‌نظامی‌ ایران

لفاظی ترکی‌الفیصل

ترکی الفیصل در سخنانی مداخله‌جویانه گفت : تلاش برای براندازی نظام ایران تلاشی مشروع است. وی افزود :افتخار میکنم که برای دومین بار در این اجلاس شرکت میکنم.

لفاظی ترکی‌الفیصل: تلاش برای براندازی در ایران تلاشی مشروع است/بولتون: ترامپ صد در صد مخالف جمهوری اسلامی ایران است

حضور مقامات آمریکایی، اروپایی و سعودی در اجلاس ۲۰۱۷ منافقین در پاریس



ادامه مطلب

ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر/

تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس

این سلاح می تواند با تغییر لوله در سه کالیبر ۵۱*۷.۶۲ ، ۳۹*۷.۶۲ و ۵.۵۶ میلی متری مورد استفاده قرار بگیرد. وزن ذوالفقار بین ۳.۵ الی ۳.۸ کیلوگرم است که به نسبت ژ-۳ کاهش چشمگیری را شاهد هستیم.

ذوالفقار؛ اولین سلاح هجومی ایران با قابلیت تغییر کالیبر/ تلفیق ایرانی کلاشینکف و ژ-۳ آمد +عکس

انهدام پادگان "تداوین" عربستان با موشک‌های "اوراغان" یمن/

توپخانه ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، مرکز تجمع مزدوران سعودی را در شمال صحرای "میدی" استان حجه هدف قرار داد.

در این حملات نیروهای مقاومت یمن، ضربات مهلکی بر صفوف نیروی دشمنان وارد شد.

اما جنگنده‌های سعودی- آمریکایی طی ساعات گذشته 11 حمله را علیه مناطق "حرض" و "میدی" یمن صورت دادند.

لازم به‌ذکر است که رزمندگان یمنی روز پنج‌شنبه با استفاده از بمب‌های دست‌ساز، 3 دستگاه از وسایل نقلیه ارتش سعودی را در شمالی صحرای میدی منهدم کردند.

*موشک‌های "اوراغان" یمن، پادگان «تداوین» مارب را منهدم کرد

انهدام پادگان

ایران همسایه مستقیم ما شده است

یک کارشناس صهیونیست در یادداشتی با مطرح کردن ادعاهایی، نوشت رژیم تل‌آویو باید بپذیرد ایران پیروز نهایی جنگ سوریه است.

کارشناس صهیونیست: ایران همسایه مستقیم ما شده است/ اسرائیل اعتراف کند تهران پیروز بزرگ و نهایی جنگ سوریه است به نقل از پایگاه اینترنتی خبری العهد لبنان، «مردخای کیدار»، پروفسور صهیونیست و کار‌شناس امور غرب آسیا با انتشار یادداشتی در پایگاه «میوزاکلیو» در خصوص آنچه که آن را تهدید روزافزون ایران در منطقه خاورمیانه و خطر آن برای رژیم صهیونیستی نامید، سخن گفت.

وی نوشت دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، اعتقاد ندارد که «افزایش قدرتایران در سوریه» مسئله‌ای است که نیازمند برخورد قاطعانه باشد.