فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

هیچ توطئه‌ای نتوانسته به وحدت نیرو‌های مسلح ضربه بزند

هیچ توطئه‌ای نتوانسته به وحدت نیروهای مسلح ضربه بزند

 سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در همایش "وحدت با شعار ارتشی و سپاهی یک لشکر الهی" که در قرارگاهستاد فرماندهی نزاجا برگزار شد؛ گفت: از تلاش و کوشش امیر حیدری تشکر می‌کنم. وی از زمان آغاز فرماندهی خود در نزاجا تلاش بسیاری برای وحدت دو نیروی زمینی کرد.

وی ادامه داد: توان و آمادگی نظامی‌ها عاملی بازدارنده است. همانطور که این توان را نشان می‌دهیم باید وحدت خود را نیز نشان دهیم. وحدت ما از ابتدای انقلاب وجود داشته و این را در جنگ تحمیلی به همه نشان دادیم.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: ما باید علاقه خود به یکدیگر را ابراز کنیم و این ابراز را رسانه ای کنیم. دشمنان انقلاب در تلاشند این دو بازو را از بین ببرند و خدا را شکر تا امروز تمام این نقشه ها بر باد رفته است. هر زمانی که شرایط به گونه ای بود که مشکلی به وجود می آمد؛نیروهای مسلح در صف نخست مقابله بودند. تاکنون هیچ توطئه ای نتوانسته است در میان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رخنه کند.

پاکپور تصریح کرد: سپاه، ارتش و ناجا تاکنون در مقابل تمام توطئه ها ایستادند، توطئه هایی بعد از انقلاب اسلامی وحدت میان ارتش و سپاه تمامی توطئه ها علیه نظام را بیمه کرده است. عامل وحدت میان سپاه و ارتش امام خمینی(ره) بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.