فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

رزمایش تسلیحات ارتفاع پست قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد

رزمایش تسلیحات ارتفاع پست قرارگاه پدافند هوایی برگزار شد  رزمایش سیستم چک سلاح سنگین پدافند هوایی بابلسر با حضور فرماندهی این گروه برگزار شد. 

بر اساس این گزارش، فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر سرهنگ رحمت‌الله مولا در حاشیه برگزاری رزمایش سیستم چک سلاح سنگین این یگان در ساری، گفت: حفظ و افزایش آمادگی نیروی انسانی همواره یکی از مهم‌ترین برنامه‌های نیروهای نظامی در سراسر دنیا است.

وی با اشاره به اینکه افزایش توان رزم همواره مورد تاکید استراتژیست‌های جنگی است، افزود: ارتقای آمادگی نیروهای نظامی با محوریت چابک‌سازی و تاکتیک‌پذیری در زمان صلح به‌منظور بهره‌گیری در مواقع مورد نیاز به‌ویژه در شرایط جنگی از جمله موارد مورد تاکیدی است که به شکل مداوم مورد توجه نیروهای نظامی کشور به‌ویژه ارتش است لذا در همین زمینه این رزمایش به شکل برنامه‌ریزی شده و با بکارگیری سلاح‌های سنگین در این یگان انجام می‌گیرد.

فرمانده گروه پدافند هوایی بابلسر با اشاره به اینکه این سلاح‌ها ابزار دفاع در ارتفاع پست هستند، خاطرنشان کرد: بحث نگهداری، بازبینی و آزمایش در حالت واقعی از جمله اهداف اجرای این رزمایش است تا در مواقع موردنیاز صحت، سلامت و کارآیی این ابزار آگاهی لازم وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.