فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

امضای تفاهم همکاری میان وزیر دفاع ایران و وزیر صنایع و معادن عراق

  امیر سرتیپ امیر حاتمی در سفر به عراق در دیدار با وزیر صنایع و معادن عراق یادداشت تفاهم همکاری صنعتی امضا کرد.

امیر سرتیپ حاتمی پس از امضای قراداد به همراه وزیر عراقی در یک نشست خبری شرکت کرد.

وزیر دفاع در این نشست خبری با ابراز خرسندی از امضای این یادداشت تفاهم همکاری صنعتی با بیان اینکه امنیت منطقه بهم پیوسته است، اظهار کرد: فقط با نسخه‌های داخل منطقه می‌توان امنیت منطقه را حفظ و تقویت کرد.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران بر توسعه روابط با کشور عراق تاکید دارد، افزود: همین نگاه را نیز مسئولان عراقی نسبت به توسعه همکاری‌های دو جانبه با ایران دارند.

ادامه مطلب: 

http://javaninews.ir   

چه کسانی جاسوس دوتابعیتی را قالب کردند و فراری دادند؟

چه کسانی جاسوس دوتابعیتی را قالب کردند و فراری دادند؟

  26 شهریور 96 با حکم عیسی کلانتری، کاوه مدنی معاون سازمان محیط زیست شد و به این ترتیب از لندن به ایران بازگشت، مدنی بعد از فارغ‌التحصیل شدن در رشته مهندسی عمران در دانشگاه تبریز راهی کشور سوئد شد و در سال 1384 در رشته منابع آب از دانشگاه لوند فارغ‌التحصیل گردید. او در سال 1388 مدرک دکترای خود را در رشته مهندسی عمران محیط زیست از دانشگاه کالیفرنیا، دیویس دریافت کرد. وی پس از آن دوره پسادکتری خود را در رشته اقتصاد و سیاست محیط زیست در دانشگاه کالیفرنیا، ریورساید گذراند.

http://javaninews.ir 

تانک کرار به زودی وارد چرخه دفاعی کشور می‌شود

  امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش با تاکید بر تمرکز ارتش در استفاده از تجیهزات نظامی تولید داخل، اظهار کرد: یکی از برنامه‌هایی که داریم همان‌طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند، بهره‌گیری از صنایع داخلی است. 

وی با اشاره به اینکه تانک «کرار» از جمله تانک‌های پیشرفته ساخت داخل است که توسط دانشمندان ایرانی در وزارت دفاع و با مشارکت نیرو‌های مسلح کشور طراحی و ساخته شده است، ادامه داد: در سال‌جاری نیز مقدمات ورود تانک کرار به چرخه دفاعی کشور را فراهم می‌کنیم.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir  

چگونه هیستوری تلگرام خود را به پیام‌رسان سروش منتقل کنیم؟

هیستوری تلگرام خود را با این ربات به پیام‌رسان سروش انتقال دهید

  با توجه به بخشنامه دولت مبنی بر خروج از پیام‌رسان تلگرام و انتقال به پیام‌رسان‌های داخلی، یکی از دغدغه کاربران این پیام‌رسان غیرقابل دسترس بودن پیام‌ها و مدیاهایی است که برای آنها اهمیت ویژه‌ای دارد. به همین دلیل یکی از سوالات رایج این روزهای کاربران تلگرام این است که محتواهای مهمی که در این پیام‌رسان داریم چه می‌شود؟ چطور آن‌ها را ذخیره کنیم؟

پیام‌رسان سروش این دغدغه را رفع کرده است چراکه شما به راحتی می‌توانید با استفاده از «ربات انتقال» محتواهای مهم‌تان را از تلگرام بهسروش منتقل و آرشیو کنید.

روش استفاده از این ربات بسیار ساده است. تنها با ثبت شماره‌ خود می‌توانید در سروش کانالی ایجاد کرده و محتواهای مورد نظرتان از تلگرام به آنجا منتقل کنید.

برای این منظور می‌توانید از طریق ربات سروش به آدرس https://t.me/SoroushBackupbot استفاده کرده و از محتواهای تلگرامی‌ خود به وسیله ربات پشتیبان‌گیر سروش بک‌آپ تهیه کرده و آن را به سروش انتقال دهید.

البته به دلیل اینکه این ربات در آغاز کار است، احتمالا با مشکلاتی مواجه شود که به مرور رفع خواهد شد.

انتهای پیام/

از معافیت سربازی تا اخذ استاندارد‌های بین المللی با تسهیلات ستاد هوانوردی

آغاز فصل جدیدی از حمایت‌های ستاد هوایی و هوانوردی از دانشجویان / از معافیت سربازی دانشجویان تا کمک برای اخذ استاندارد‌های بین المللی به کمک تسهیلات جدید ستاد هوانوردی

 رونق صنعت هوایی کشور و افزایش تعداد هواپیماها اهمیت بسیاری دارد و امروز ایران برای پیشرفت و ترقی باید بیش از پیش به این صنعت توجه کند، با توجه به این موضوع ستاد هوایی و هوانوردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حمایت‌های جدیدی را در برنامه‌های خود قرار داده است؛ این برنامه‌ها در راستای حمایت از دانشجویان تحصیلات تکمیلی و انتشار مقالات و کتب آن‌ها، حمایت از ثبت پتنت(سند ثبت اختراع) و بهبود فرآیند ثبت آن در داخل و ارتقاء فناوری‌های آزمون و تست محصولات دانش‌بنیان از جمله اهداف این برنامه است، امید است به کمک این حمایت‌ها بتوانیم به آرزوی دیرینه خود یعنی ساخت هواپیمای ملی برسیم.

 http://javaninews.ir/ 

احسان حدادی، پرتاب دیسکِ امید از آمریکا تا توکیو

احسان حدادی نایب قهرمان المپیک لندن پس از هشت سال توانست رکورد بالای ۶۸ متر را تجربه کند.

  نزدیک به هشت سالی می شد که رکوردهای احسان حدادی اعجوبه پرتاب دیسک ایران از ۶۵ متر بالاتر نرفته بود. آنقدر در این سال ها رکوردهایش پایین بود که به غیر از خود احسان دیگر کارشناسان و جامعه دوومیدانی برایشان غیر قابل باور بود که او دوباره بتواند رکورد بالای ۶۸ متر را دوباره پرتاب کند. پس از حذف از دور مقدماتیرقابت های المپیک ریو آن هم بخاطر مصدومیت ،برخی از مخالفان سرسختش چه در بدنه دوومیدانی و چه در بیرون از این فدراسیون به صراحت می‌گفتند این رویداد را باید پایان کار او قلمداد کرد و دیگر احسان نمی تواند رکوردهای المپیک لندن و جهانی دائگو کره جنوبی را در خواب هم برای خودش تجسم کند و ادامه تلاش احسان، دست و پا زدن بی‌مورد است و بهتر است عطای حضور در دوومیدانی را به لقایش ببخشد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

سوریه دو موشک کروز منفجر نشده از حمله موشکی اخیر آمریکا را به روسیه تحویل داد

سوریه دو موشک کروز منفجر نشده از حمله موشکی اخیر آمریکا را به روسیه تحویل داد  به نقل از خبرگزاری ایتارتاس، یک منبع آگاه در وزارت دفاع سوریه روز پنجشنبه اعلام کرد دو فروند موشک کروز که در حمله موشکی آمریکا به این کشور منفجر نشده بود تحویل روسیه داده شد.

این منبع اعلام کرد ارتش سوریه این دو موشک را که به هنگام حمله موشکی آمریکا به این کشور در 14 آوریل منفجر نشده بود پیدا کرده است. این موشک ها 17 آوریل تحویل یک افسر روس داده شد و یک روز بعد با هواپیما به روسیه انتقال یافت.

خبرگزاری ایتارتاس هیچ تایید رسمی از وزارت دفاع روسیه درباره این خبر دریافت نکرده است.

دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا 11 آوریل در پیامی توئیتری نوشت روسیه باید برای حمله موشکی به سوریه آماده باشد و موشک های آمریکا نیز "زیبا، جدید و هوشمند" خواهند بود.

آمریکا، انگلیس و فرانسه 14 آوریل با دور زدن شورای امنیت سازمان ملل، سوریه را هدف حمله هوایی قرار دادند. بنا بر اعلام وزارت دفاع روسیه، پدافند هوایی سوریه 71 موشک از 103 موشک کروز شلیک شده را ساقط کرد.

انتهای پیام/

لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی بوئینگ 737 +فیلم

لحظه حیرت انگیز تیک آف عمودی  بوئینگ 737 +فیلم  بوئینگ 737 یکی از پرکاربردترین هواپیماها در خطوط هوایی است.

فیلمی از لحظه تیک آف یا بلند شدن هواپیمای بوئینگ 737 مکس که به صورت عمودی و 90 درجه انجام میشود ، منتشر شده است که نشان از مهارت بالای خلبان در کنترل و بلند کردن این هواپیمای مسافربری با قدرت مانور پایین  است.

این نوع تیک اف بسیار سخت و البته خطرناک است.

در ادامه این صحنه مهیج را مشاهده کنید.

http://javaninews.ir 

فاکتورسازی تاجرترین رییس‌جمهور آمریکا برای دوشیدن اسپانسر‌های خام

فاکتورسازی تاجرترین رییس‌جمهور آمریکا برای دوشیدن اسپانسر‌های خام /واقعا ۱۰۵ موشک به سمت ۳ هدف آسان در سوریه شلیک شد؟ +تصاویر

 حمله صبح شنبه ائتلاف غربی به سوریه به بهانه حملات شیمیایی در منطقه دوما، در حالی به پایان رسید که با گذشت زمان بیشتری از این حمله و ارائه شدن مستندات متقن و مهمی، چون تصاویر ماهواره ای، ابهامات و سوالات بیشتری در خصوص توضیحات مقامات سیاسی و نظامی غربی درباره این حمله به وجود آمده است که مهمترین آن، مربوط به تعداد اهداف تعیین و منهدم شده، تعداد موشک‌های شلیک شده و میزان موفقیت آن‌ها در هدف قراردادن مراکز مربوطه بوده است؛ مراکزی که با توجه به نحوه ساخت و حفاظت از آنها، مشخص بود که خالی از هرگونه فعالیت و شبیه به یک ماکت بزرگ هستند.

http://javaninews.ir/ 

ارتش جمهوری اسلامی حمله مثلث شرارت به سوریه را محکوم کرد

ارتش با صدور بیانیه‌ای تاکید کرد: ایران همچون گذشته در کنار گروه‌های مقاومت خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً، شکست خواهد خورد.

ارتش جمهوری اسلامی حمله مثلث شرارت به سوریه را محکوم کرد  ارتش جمهوری اسلامی ایران روز یکشنبه 26 فروردین طی بیانیه‌ای حمله موشکی آمریکا و ایادی اش به سوریه را محکوم کرده و آن را ناشی از شکست و استیصال استکبار جهانی دانست.

در این بیانیه آمده است: 

حمله موشکی آمریکا، انگلیس و فرانسه به سوریه که به دنبال ادعای دروغین آنها مبنی بر استفاده دولت سوریه از سلاح شیمیایی علیه ملت سوریه انجام گرفت؛ نمونه بارز حمایت و پشتیبانی از گروه های تروریستی است به نحوی که در سال های اخیر هرگاه در نبرد علیه تروریسم در سوریه و عراق عرصه بر تروریست ها تنگ آمده آمریکا و چند کشور غربی عملاً وارد معرکه شده تا شکست های تروریستها را جبران نمایند.

ادامه بیانیه ارتش:

http://javaninews.ir 

نگرانی شدید آمریکا از حملات جبهه مقاومت؛

نظامیان آمریکا

بسیج مردمی عراق در تدارک واکنش مؤثر و قاطع به استفاده آمریکا از آسمان عراق برای حمله به خاک سوریه است و در این میان برخی اخبار از محاصره یک پایگاه هوایی آمریکا خبر می‌دهند.

http://javaninews.ir 

ارتش یمن مواضع نظامیان سعودی در خاک عربستان را در هم کوبیدند

ارتش و کمیته های مردمی یمن مواضع نظامیان سعودی در جیزان و عسیر واقع در جنوب عربستان را در هم کوبیدند.

ارتش یمنی مواضع نظامیان سعودی در خاک عربستان را در هم کوبیدند

  یک منبع آگاه در وزارت دفاع یمن اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی این کشور موفق شدند بامداد امروز دوشنبه 27 فروردین با توپخانه های خود مواضع نظامیان سعودی و مزدوران وابسته به عبد ربه منصور هادی رئیس جمهور فراری یمن را در مناطق سبحطل، الحاجر، الحداد، التباب السود، الشیبانی و القناص واقع در عسیر در جنوب عربستان هدف قرار دهند.

این نیروها هم چنین مواضع نظامیان سعودی در جبل قیس و گذرگاه مرزی الطوال واقع در جیزان در جنوب عربستان را هدف حملات خود قرار دادند.

منبع نظامی مذکور تاکید کرد که ۲ تن از مزدوران منصور هادی در عملیات تک تیراندازهای نیروهای یمنی در نزدیکی گذرگاه علب در عسیر به هلاکت رسیدند.

لحظه مدفون شدن شهر یزد زیر طوفان گرد و غبار + فیلم

طوفان در یزد با سرعت 34 کیلومتر بر ساعت وزید و بر اثر آن دید افقی به 700 متر رسید.

  طوفان که در پی آمدن جبهه سرد موج ناپایدار به استان و بلند شدن گرد و خاک شکل گرفته بود بخش هایی از استان را زیر باران گرد و خاک فرو برد.

این طوفان در بافق با سرعت 102 کیلومتر بر ساعت وزید که دید افقی را به 100 متر رساند . در یزد این طوفان با سرعت 34 کیلومتر بر ساعت وزیدن گرفت که بر اثر آن دید افقی به 700 متر رسید.

پس از طوفان برخی نقاط استان یزد از جمله شهر یزد شاهد بارش اندک باران بود که هوا را به شدت تلطیف کرد.

مشاهده فیلم:

http://javaninews.ir 

پاسخ جامع وزیر ارتباطات درخصوص فیلترینگ تلگرام

محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود به سوالات کاربران درباره فیلترینگ تلگرام پاسخ جامعی داد. 

توضیحات وزیر ارتباطات درخصوص فیلترینگ تلگرام  محمدجواد آذری جهرمی با انتشار پستی در اینستاگرام خود درباره خیل عظیم سوالاتی که برخی کاربران در صفحه ایشان درخصوص فیلترینگ تلگرام مطرح کردند پاسخ جامعی داد.

آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: " مخاطبان زیادی در این صفحه، همواره سوالات و اعتراضات زیادی را در خصوص فیلترینگ یا عدم انجام آن ابراز می‌کنند، لازم دیدم توضیحاتی عرض کنم.
۱. وزارت ارتباطات مرجع تصویب و تصمیم پالایش(فیلترینگ) یا رفع آن نیست، بلکه بر اساس مصوبه مجلس شورای اسلامی و بنابر قانون ملزم به اجرای مصوبات کمیته‌ها و شوراهای مشخص شده در این حوزه و احکام قضایی است.

http://javaninews.ir/ 

پشت پرده شایعات مرگ مشکوک یک فرمانده مشهور! +عکس

پیرامون مرگ خلیفه حفتر فرمانده کل ارتش موسوم به ارتش ملی لیبی شایعاتی وجود دارد که برای درمان در بیمارستانی در فرانسه بستری است.

انتشار خبر مرگ و زنده شدن یک فرمانده از دیروز تا امروز!

 کانال "پانوراما"ی لیبی شب جمعه خبر کوتاهی را منتشر و بنابر اعلام منبعی بدون نام از درگذشت خلیفه حفتر، فرمانده کل ارتش ملی لیبی خبر داد.

همچنین روزنامه الیوم السابع مصر به نقل از مصطفی بکری، نماینده پارلمان این کشور خبر درگذشت فرمانده کل ارتش ملی لیبی را منتشر کرد.

بکری که از نزدیکان پایگاه‌های تصمیم‌گیری در لیبی است، گفت، اخبار منتشره در پاریس تاکیدی بر درگذشت حفتر است، این در حالی است که بکری این خبر را پس از آن در توئیترش تکذیب کرد.

روزنامه الیوم السابع بار دیگر خبری را به نقل از منابع نزدیک به حفتر منتشر و در آن درگذشت وی را رد کرد، این روزنامه نام این منابع را فاش نکرد.

http://javaninews.ir/ 

در کنار ملت سوریه با تروریست ها مقابله می کنیم

رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ملت و نیروهای مسلح ایران مثل گذشته در کنار ملت و نیروهای مسلح سوریه مبارزه خود با تروریست های جنایتکار را ادامه خواهد داد.

در کنار ملت سوریه با تروریست های جنایتکار مقابله می کنیم

  سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی تجاوز جنایتکارانه آمریکا و متحدانش به کشور سوریه که بامداد امروز 25 فروردین ماه انجام شد، عصر امروز در ارتباط تلفنی با سپهبد علی ایوب وزیر دفاع این کشور، ضمن محکوم کردن اقدام تجاوزکارانه ائتلاف غربی به تمامیت ارضی سوریه، از ایستادگی و مقاومت شجاعانه مردم و ارتش سوریه در مقابل متجاوزین تقدیر و تشکر کرد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

ایران به عهد خود با ملت و دولت سوریه پایبند است

وزیر دفاع کشورمان گفت: بر تداوم حمایت از محور مقاومت به ویژه ملت سوریه تاکید دارم.

ایران به عهد خود با ملت و دولت سوریه پایبند است  امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشورمان در گفت وگوی تلفنی با ژنرال علی ایوب وزیر دفاع سوریه، اقدام جنایتکارانه آمریکا، فرانسه و انگلیس در تهاجم به کشور سوریه را نقص قوانین بین المللی و اصول انسانی دانست که به صورت بی شرمانه توسط مثلث شرارت اتفاق افتاد.

وی حمله موشکی به سوریه را مصداق بارز دیگری از عملکرد جنایتکارانه استکبار جهانی علیه مردم مظلوم منطقه دانست و اظهار کرد: استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار سالهاست در امور کشورهای مسلمان دخالت می کند که ظلم و سرکوب مردم مظلوم فلسطین نیز از جمله این جنایات توسط آنها و عواملشان است.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است

هم‌زمان با خجسته سالروز بعثت پیامبر گرامی اسلام، جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی با رهبر انقلاب دیدار کردند.

حمله‌ی سحرگاه امروز به سوریه یک جنایت است/اینکه رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید توانسته داعش را شکست دهد، دروغ است

  حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (شنبه) در دیدار جمعی از مسئولان نظام، سفرای کشورهای اسلامی و قشرهای مختلف مردم، حمله سحرگاه امروز امریکا و دو کشور غربی به سوریه را جنایت دانستند و با دروغ خواندن ادعای آنها مبنی بر مخالفت با استفاده از سلاح شیمیایی، تأکید کردند: جمهوری اسلامی همچونگذشته در کنار گروههای مقاومت حاضر خواهد بود و آمریکا نیز قطعاً در اهداف خود در منطقه، شکست خواهد خورد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

تجاوز «مثلث شرارت» به سوریه/تمسخر موشک‌های به اصطلاح هوشمند ترامپ توسط صهیونیست‌ها!

تجاوز آشکار آمریکا، فرانسه و انگلیس به سوریه به بهانه نخ نمای «حمله شیمیایی» درحالی اتفاق افتاد که حتی رسانه‌های جیره‌خوار صهیونیستی هم به ناکارآمدی آن اذعان کردند.

تجاوز «مثلث شرارت» به سوریه؛ موشک‌های هوشمند به سخره گرفته شدند

 ،سه کشور آمریکا انگلیس وفرانسه بامداد امروز در حمله هوایی و موشکی مراکزی را در سوریه مورد هدف قرار دادند. خبرهای رسیده حاکی است فرودگاه مزه، مرکز پژوهش ها در برزه، جمرایا و مصیاف در سوریه مورد هدف قرار گرفتند. در این حمله که با مشارکت آمریکا، انگلیس و فرانسه انجام گرفته، از کشتی های نظامی و از هواپیما استفاده شده است. دقایقی پس از آغاز حمله، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: اندکی پیش من به نیروهای مسلح آمریکا دستور آغاز حملات به مواضعی در سوریه که با توانمندی‌های شیمیایی بشار اسد مرتبط هستند را صادر کردم.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

امیر قربانی گفت: در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، هوانیروز بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

روایت فرمانده هوانیروز ارتش جهوری اسلامی از درگیری با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران

  امیر خلبان یوسف قربانی فرمانده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران طی گفت‌وگویی با ماهنامه صف به تشریح توان بالگردی ارتش و موضوع مقابله با داعش در ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران پرداخته است. 

قربانی در این گفت‌وگو تاکید کرد: امروز بالگردهای ما از عهده تمام ماموریت‌های محوله برمی‌آیند. در واقع هوانیروز با توجه به تهدیدهای موجود، برنامه‌ریزی و عمل می‌کند. به عنوان مثال در سال ۱۳۹۳ که نیروهای گروهک تروریستی داعش تا ۴۵ کیلومتری مرزهای ایران آمدند، مقام معظم رهبری محدوده مورد تهدید داعش را خط قرمز نظام می‌دانستند و هوانیروز با اطاعت اوامر و نظر به تدابیر ایشان وارد عمل شد و بلایی را که بر سر منافقین آورده بود را بر سر نیروهای تروریستی داعش آورد.

http://javaninews.ir 

انتقام شکست در عملیات دروغ جاویدان؛ رمز شهادت صیاد دل‌ها

19 سال از شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی می گذرد و در این مدت بارها شاهد برگزاری یادواره هایی در اقصی نقاط کشور برای این شهید گرانقدر بوده ایم. هر ساله 21 فروردین ماه روزی تداعی می شود که گروهک تروریستی منافقین به ناحق این امیر والامقام را مقابل درب منزلش به شهادت رساندند. صیاد شیرازی یک ارتشی بود که دفاع از کشورش را جزء اعتقادهای خود می دانست.

جدیت صیاد شیرازی در کارها باعث شد تا او به یک فرمانده مقتدر تبدیل شود. امیر علی صیاد شیرازی در اوج جدی بودن خیلی مهربان بود. این موضوع را می توان از همرزمان و کسانی که روزی با او بودند پرس و جو کرد.

انتقام شکست در عملیات دروغ جاویدان؛ رمز شهادت صیاد دل‌ها

http://javaninews.ir  

بازدید سرلشکر پاسدار رشید از مناطق نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران

بازدید سرلشکر پاسدار رشید از مناطق نیروی دریایی ارتش در سواحل مکران  سردار سرلشکر پاسدار غلامعلی رشید فرمانده قرار مرکزی خاتم الانبیاء(ص) صبح  روز دوشنبه 20 فروردین از مناطق دوم و سوم نیروی دریایی ارتش در جاسک و کنارک بازدید کرد.

 وی طی این بازدید و در جمع کارکنان این مناطق با بیان این که تدابیر فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) همواره راه گشا بوده است، گفت: استقرار نیروی دریایی در سواحل مکران تصمیمی هوشمندانه و بجا بود که فرماندهی معظم کل قوا اتخاذ فرمودند و در همین راستا دولتمردان ما این نکته را باید درک کنند که نگاه به دریا و روی آوردن به این مقوله موجب پیشرفت کشور خواهد بود.

رشید افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توجه به نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران را از اولویت‌ها می دانند، بنابراین در مسیر مرتفع ساختن مشکلات این نیرو لازم است تلاشهای زیادی انجام شود.

http://javaninews.ir 

شعله‌ور شدن خوشه‌های خشم پس از مرگ تدریجی دیپلماسی بین روسیه و آمریکا

تنش‌ها بین روسیه و آمریکا از مسائل انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده خارج شده و ابعاد دیگری به خود گرفته است تا آینده‌ روابط این دو کشور روز به روز تیره و تیره‌تر شود. هر چند کارشناسان معتقدند بین مسکو و واشنگتن همواره اختلافاتی وجود داشته است اما اختلافات اخیر بین این دو کشور که با موضوع «سرگئی اسکرپیال» که یک جاسوس روسی در انگلیس بود به اوج رسیده است.

شعله‌ور شدن بحران‌های جهانی با اوج گیری اختلافات روسیه و آمریکا

پلیس بریتانیا که اسکریپال و دخترش را بیهوش در پارکی در شهر سالیزبری پیدا کرده، اعلام کرده است که آنها با یک عامل اعصاب نادر و کشنده، مسموم شده بودند.

http://javaninews.ir 

کشور‌هایی که بدون هماهنگی با دولت سوریه وارد این کشور شده اند، باید خاک این کشور را ترک کنند

تهران گمان نمی‌کند که داعش در خاک افغانستان قدرت خود را احیا کند

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با تلویزیون راشاتودی روسیه گفت‌وگو کرد.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تلویزیون راشاتودی اظهار کرد: پیروزی قاطع ولادیمیر پوتین در انتخابات ریاست جمهوری روسیه را به ملت و دولت روسیه تبریک می‌گویم. با شنیدن اظهارات دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، مبنی بر قصد وی برای خروج نیرو‌های آمریکایی از سوریه، بسیار تعجب کردم، زیرا برای استقرار در این کشور و حرکت به سمت مناطق دیگری از سوریه، نقشه‌های زیادی کشیده بودند. زمانی که این حرف‌ها را شنیدم باور نکردم و از خود پرسیدم چرا وی چنین اظهاراتی را مطرح کرد؟ اما با توجه به شناخت خود از آمریکا، بر این باورم که این کار، توطئه جدیدی است. آن‌ها اکنون در حال طراحی توطئه جدیدی هستند؛ اما پس گرفتن این حرف، خود نشان دهنده تناقضات و اختلافات داخلی آنهاست. باقی ماندن در سوریه یا خروج از آن، موضوعی است که نشان دهنده اختلاف اعضای مختلف هیئت حاکم آمریکاست، امیدوار هستم برادران ترکیه‌ای ما به تمامیت ارضی و حاکمیت ملی سوریه احترام بگذارند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

تهران گمان نمی‌کند که داعش در خاک افغانستان قدرت خود را احیا کند

تهران گمان نمی‌کند که داعش در خاک افغانستان قدرت خود را احیا کند

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با تلویزیون راشاتودی اظهار کرد: با وجود اینکه داعش تهدیدات امنیتی را در افغانستان بوجود آورده است، ایران مانند برخی کشورها از جمله روسیه فکر نمی‌کند که افغانستان به پایگاه جدید داعش تبدیل شود.

وی افزود: شکی نیست که تروریست‌های داعش به افغانستان رفته‌اند، اما بر سر شمار آن‌ها اختلاف نظر وجود دارد. برخی شمار تروریست‌ها را تا 10 هزار نفر اعلام می‌کنند در حالی که دولت افغانستان می‌گوید تعداد آن‌ها کمتر است، اما بدون شک در افغانستان در حال عملیات هستند.

http://javaninews.ir 

چه کسانی با فیلترینگ تلگرام مخالفند؟

با وجود اثبات مکرر مخاطرات فعالیت تلگرام در کشور، مدافعان آزادی این پیام‌رسان به دنبال چه چیز هستند؟

چه کسانی با فیلترینگ تلگرام مخالف هستند؟

 با گسترش فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی، استفاده مردم از این فضا بیشتر شده و مردم بسیاری از نیازهای خود را در این فضا رفع می‌کنند و به نوعی به این فضا وابسته شده‌اند.

در این بین نرم‌افزار پیام‌رسان تلگرام به دلایل مختلف بیش از سایر شبکه‌‌های اجتماعی مورد اسقبال مردم قرار گرفته و به فراگیرترین شبکه‌ی اجتماعی مورد استفاده مردم کشور ما و به ابزار اصلی ارتباط اینترنتی جامعه تبدیل شده است.

این نفوذ و فراگیری تلگرام، شرایط خوبی برای مجرمان سایبری به وجود آورده است؛ در فضایی که ده‌ها میلیون از افراد جامعه قرار دارند، هر کسی که دست به اقدامات مجرمانه بزند، به طور طبیعی می‌تواند سود زیادتری نسبت به بسترهای دیگر داشته باشد. آنطور که سردار سیدکمال هادیان‌فر رئیس پلیس فتا نیروی انتظامی گفته، بیش از 46 درصد جرائم سایبری در تلگرام رخ می‌دهد.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir 

چرا امریکا مجوز اینترنت آزاد را برای ایرانیان صادر کرد؟

دفتر کنترل دارایی های خارجی امریکا(اوفک) در حالی که تحریم های گسترده ای علیه مردم ایران وضع کرده است، در اقدامی مداخله جویانه به شرکت ها مجوز داد تا در ایران اینترنت رایگان دایر کنند. 

ادامه مطلب

واکنش کاربران به قهرمانی پرسپولیس +تصاویر

امروز تیم پرسپولیس تهران در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت 17 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد به مصاف تیم پدیده رفت. این دیدار با پیروزی یک بر صفر پرسپولیس برابر پدیده به پایان رسید. تک گل این دیدار را وحید امیری در دقیقه ۷۶ به ثمر رساند.

پرسپولیس با برد مقابل پدیده ۶۰ امتیازی شد و برای دومین سال متوالی توانست قهرمان زودهنگام لیگ برتر شود. پرسپولیس دور قهرمانی را در مشهد زد و قرار است جشن قهرمانی در تهران با حضور گسترده هواداران برگزار شود و جام قهرمانی به این تیم اهدا شود.

 پس از این دیدار، کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی، نظرات خود را در خصوص قهرمانی پرسپولیس به اشتراک گذاشتند. در ادامه برخی از این پست‌ها را مشاهده می‌کنید.

واکنش کاربران به قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر

http://javaninews.ir 

اولویت نزاجا در سال جدید تجهیز تیپ‌های واکنش سریع است

 به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش؛ امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در دیدار ØªØ¬Ù‡ÛŒØ² نیروهای واکنش سریع از اولویت های نزاجا در سال جدید استنوروزی با فرماندهان، معاونان و کارکنان این نیرو ضمن تبریک ماه رجب و سال جدید اظهار کرد: فرصت‌ها را غنیمت بشمارید، بندگی خدا را به جای آورید و کسی که در مسیر بندگی خدا قرار گیرد از هر گزندی دور خواهد بود. حیدری با اشاره به حوادث غیر مترقبه که در سال گذشته برای هموطنان عزیز رخ داد؛ بیان کرد: درسال ۹۶ سه حادثه ناگوار زلزله سرپل ذهاب، حادثه کشتی سانچی و سقوط هواپیمای مسافربری تهران – یاسوج اتفاق افتاد که تعلمات روحی زیادی را برای هموطنان عزیز به همراه داشت که با درایت مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی) تمامی نیرو‌ها پای کار آمدند و اندکی از غم و اندوه مردم کاسته شد؛ در این حوادث نیز کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضوری موثر در کنار مردم بودند 

http://javaninews.ir 

جزئیات حمله سایبری شب گذشته

شب گذشته از حدود ساعت ۲۱، بخش وسیعی از زیرساخت‌های اینترنت ایران از دسترس خارج شد؛ مشکلی که طبق گفته وزیر ارتباطات فراتر از ایران بود. 

جزئیات حمله سایبری شب گذشته  شب گذشته حدود ساعت ۲۱:۲۰ ناگهان تعداد زیادی از سایت‌های اینترنتی از دسترس کاربران اینترنت خارج شد. این اختلال ناشی از یک حمله سایبری به زیر ساخت‌ های کشور بود. در این حمله سایبری سایت باشگاه خبر نگاران  جوان به همراه تعدادی دیگر از سایت‌های خبری برای چند ساعت از دسترس کاربران خارج شد که به خاطر این مشکل از همه مخاطبین گرامی عذرخواهیم.

پس از این قطعی گسترده، محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پست‌هایی در صفحه شخصی خود در توئیتر این حمله سایبری به برخی مراکز داده کشور را تأیید کرد. آذری جهرمی اعلام کرد دامنه حملات فراتر از ایران و به دلیل اعتراض به انتخابات آمریکا صورت گرفته و موضوع در دست بررسی است. او همچنین در ساعات پایانی شب اعلام کرد که بیش از ۹۵ درصد مسیریاب‌های متاثر از حمله به حالت عادی بازگشتند و سرویس‌دهی را از سر گرفتند.

http://javaninews.ir 

مجتبی خامنه و سید مجتبی حسینی خامنه ای یک نفر یا دو نفر ‼️⁉️⁉️

معرفی پدرمجتبی خامنه ؟ 

Hojjat-ol-Islam Sayyed Mojtaba Khamenei 01.jpg

داستان از آنجا شروع شد که عده ای در شبکه VOA از جمله پرویز ثابتی مقام امنیتی نفر دوم ساواک و... ادعا کردند پسر رهبر ایران تاجر است و حال اصل ماجراچیست ؟ 

آقای مجتبی_خامنه شخصی ست که از پدری ایرانی و مادری اهل دبی به دنیا آمد نامبرده بواسطه ثروت مادری در اول جوانی بعنوان یکی از ده تاجر برتر دبی به فعالیت خود ادامه می دهد که هم اکنون در خیلی از شهرهای ایران هم سرمایه گذاری نموده است و این شخص هیچ گونه ارتباطی با خانواده مقام معظم رهبری نداشته و با توجه به اینکه نام ایشان تقریبا با نام آقای سید مجتبی خامنه ای همخوانی دارد تهمت های زیادی را متوجه پسر رهبری کرده که خیلی از این موارد از طریق شبکه های ماهواره ای در اختیار مردم ایران قرار می گیرد. 

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

کی روش در میان گزینه‌های هدایت تیم ملی کامرون

سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان در میان گزینه‌های هدایت تیم ملی کامرون قرار دارد.

کی روش در میان گزینه های هدایت تیم ملی کامرون  براساس اعلام سایت فوتبال آفریقا، کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبالکشورمان در میان گزینه های هدایت تیم ملی کامرون قرار دارد. کامرونی ها که نتوانسته اند به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنند، قصد دارند هدایت تیم ملی کشورشان را به یکی از مربیان مطرح و کارنامه دار فوتبال جهان بسپارند. نام کی روش به همراه مربیانی همچون فیلیپ تروسیه، ویلی سانیول و کلود ماکه له له در بین بیش از 60 گزینه مربیگری تیم ملی کامرون قرار دارد.

قرارداد کی روش با تیم ملی ایران پس از رقابت های جام جهانی 2018 روسیه به پایان می رسد و وضعیت تمدید قرارداد او هنوز مشخص نیست.

انتهای پیام/

پرسپولیس-پدیده، یک امتیاز، یک جام / استقلال -مشکی پوشان، نا امید‌ها زیر تیغ مردان آبی پایتخت

هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال روز‌های پنج شنبه، جمعه و شنبه هفته آینده در شهر‌های مختلف پیگیری می‌شود.

  لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه با برگزاری یک بازی وارد هفته بیست و هفتم می شود و مابقی بازی ها هم روزهای جمعه و شنبه هفته آینده پیگیری می شود.

صنعت نفت آبادان-پیکان/ پنج شنبه ساعت ۱۹

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در اولین بازی خود در سال ۹۷ برابر گسترش فولادبه نتیجه تساوی بدون گل دست یافت. این تیم با ۳۴ امتیاز در جایگاه هشتم قرار دارد و در صورت برد برابر پیکان در همین رتبه باقی می ماند.

در آن سوی میدان، شاگردان جلالی در نخستین بازی خود در سال جدید برابر  زردپوشان اصفهانی به برتری دست یافتند و با ۴۴ امتیاز در رتبه چهارم قرار گرفتند.

http://javaninews.ir 

ناگفته‌هایی درباره جاسوسان مسموم شده روسی/ هزینه همکاری روسیه با غرب چیست؟

معاون اسبق خزانه‌داری آمریکا معتقد است اگر سفیر روسیه در سازمان ملل به جای اتکا به قوانین بین‌الملل، انگلیس و آمریکا را تهدید نظامی می‌کرد،آنها غیر از خیس کردن شلوارشان هیچ کاری نمی‌توانستند بکنند.

   اوایل ماه مارس سال جاری میلادی، یک جاسوس دوجانبه روسی-انگلیسی به نام «سرگئی اسکریپال»همراه با دخترش «یولیا» در شهر «سالزبری» انگلیس مسموم شدند. دولت انگلیس به سرعت این پرونده را در قالب «سوءقصد» بررسی، مسکو را به دست داشتن در ترور این دو نفر متهم، و به نشانه اعتراض، ۲۳ دیپلمات روس را از خاک خود اخراج کرد؛ اقدامی که واکنش مشابه روسیه را در پی داشت. به فاصله چند روز، آمریکا و برخی کشورهای اروپایی نیز از اتهامات علیه روسیه دفاع کرده و روی هم رفته ده‌ها دیپلمات روس را از کشورهای خود اخراج کردند. این بازی سیاسی که تا امروز هم ادامه پیدا کرده است، فصل جدیدی را در تیرگی روابط میان روسیه و کشورهای غربی رقم زد و کارشناسان بین‌المللی، پیامدهای مختلفی را برای این فصل جدید پیش‌بینی کردند.

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

امیر حاتمی: اظهارات متناقض مقامات آمریکایی درباره خروج از سوریه نشانه توطئه‌ای جدید است

امیر سرتیپ «امیر حاتمی» درباره مسائل مختلف منطقه ازجمله موضوع خروج نیروهای آمریکایی از سوریه با راشاتودی گفتگو کرد.

امیر حاتمی: همکاری های نظامی و فنی ایران و روسیه پس از توافق هسته ای روبه افزایش است«امیر حاتمی»، وزیر دفاع ایران که به روسیه سفر کرده بود، در مصاحبه اختصاصی با راشاتودی خواستار خروج نیروهایی که بدون مجوز دمشق در سوریه حضور دارند، شد.

وی همچنین از مقامات ترکیه خواست تا نگرانی های امنیتی بوجود آمده در شمال سوریه را با دولت دمشق برطرف کنند؛ بخصوص آنکه آنکارا پیوسته درباره اهمیت حفظ یکپارچگی سوریه سخن می گوید.

وی در بخش دیگری از سخنانش در خصوص اظهارات متناقض دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در خصوص حضور نیروهای آمریکایی در سوریه گفت نمی توان به اظهارات مقامات آمریکایی اعتماد کرد و این نشانه توطئه‌ای جدید است.

بیوگرافی بازیگر نقش الیزابت در سریال پایتخت +عکس

نیلوفر رجایی فر تسلط کاملی به زبان انگلیسی دارد و همین امر باعث شده است که او در سریال پایتخت نقش دختر یک داعشی را بازی کرده که از دست این گروهک در حال فرار است.

نیلوفر رجایی فر با بازی در نقش الیزابت در سریال پایتخت به چهره‌ی معروف چند وقت اخیر تبدیل شده است.

او در سریال پایتخت یک دختر انگلیسی می‌باشد.نیلوفر رجایی فر اصالتا ایرانی تبار بوده و زادگاهش تهران می‌باشد.

وی متولد سال ۱۳۷۲ می‌باشد و ۲۵ سال سن دارد. نخستین سریال تلویزیونی او سریال پایتخت ۵ می‌باشد.
ادامه مطلب:

ایران قدرت نخست ساخت تیربارهای سنگین در جهان/ تیربارهایی که نفس هر متجاوزی را قطع خواهد کرد

طراحان تسلیحات نظامی برای پاسخگویی به این نیاز دست به طراحی و ساخت اسلحه‌های پیشرفته زدند و تقریبا هم موفق بودند؛ آن‌ها توانستند انواع تفنگ‌های تک‌تیرانداز و سلاح‌های انفرادی را بسازند، اما نیاز به ایجاد یک خط آتش گسترده تا رسیدن نیرو‌های پشتیبان از اولویت‌ها بود و تولیدکنندگان برای رفع آن به ساخت سلاحی جدید روی آوردند.

ایران اولین قدرت سازنده تیربارهای سنگین در جهان/ رگبار تیربارهای ایرانی بر سر دشمنان

http://javaninews.ir/ 

جیغ و داد مردم برای گرانی منصفانه نیست/ برای توافق با عربستان باید از برخی منافع چشم پوشی کنیم

فیلم/ حمله نوبخت به یک رسانه منتقد

همشهری می‌نویسد: امکان ندارد نوعی توافق و مصالحه میان تهران و ریاض، بدون کوتاه آمدن طرفین و دست کشیدن از برخی منافع صورت بگیرد و متاسفانه در هیچ یک از این دو کشور چنین آمادگی به چشم نمی‌خورد.

  می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری ویژه‌نامه‌های نوروزی، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از ویژه نامه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

********

** نوبخت: جیغ و داد مردم برای گرانی منصفانه نیست

«محمد باقر نوبخت» سخنگوی دولت در مصاحبه با ویژه نامه نوروزی روزنامه همشهری گفت:

«اینکه عده‌ای بیایند و جیغ و داد گرانی سر دهند، نه درست است و نه منصفانه».

نوبخت در بخش دیگری از این مصاحبه با اشاره به اعتراضات دی ماه ۹۶ در پاسخ به این سؤال که «شما رقبای دولت را عامل اولیه می دانید؟» گفت:

«بله، آن‌ها بسترساز بودند. ما که نمی‌توانیم نارضایتی‌های موجود در جامعه را کتمان کنیم. نارضایتی در هر جامعه و هر کشوری وجود دارد...منتها اینکه ما بیاییم و این دولت را عامل همه مشکلات عالم بدانیم و بخواهیم دولت فعلی را عامل رشد و تحقق خواسته‌های جامعه معرفی کنیم، درست نیست».

قبلاً همه چیز را به گردن دولت قبل می انداختن، حالا چون دولت قبل خودشان هستند به دنبال مقصر جدید می گردند که مظلوم تر از مردم دیگر نتوانستندگیر بیارند، فعلاً به جریان رغیب و مردم گیر دادند.

http://javaninews.ir/ 

تصویری دیده نشده از سریال پایتخت

تصویری دیده نشده از سریال پایتخت در دل داعش سوار بر تانک را مشاهده می‌کنید.

مجتبی خامنه و سید مجتبی حسینی خامنه ای یک نفر یا دو نفر ‼️⁉️⁉️

معرفی پدرمجتبی خامنه ؟ 

Hojjat-ol-Islam Sayyed Mojtaba Khamenei 01.jpg

داستان از آنجا شروع شد که عده ای در شبکه VOA از جمله پرویز ثابتی مقام امنیتی نفر دوم ساواک و... ادعا کردند پسر رهبر ایران تاجر است و حال اصل ماجراچیست ؟ 

آقای مجتبی_خامنه شخصی ست که از پدری ایرانی و مادری اهل دبی به دنیا آمد نامبرده بواسطه ثروت مادری در اول جوانی بعنوان یکی از ده تاجر برتر دبی به فعالیت خود ادامه می دهد که هم اکنون در خیلی از شهرهای ایران هم سرمایه گذاری نموده است و این شخص هیچ گونه ارتباطی با خانواده مقام معظم رهبری نداشته و با توجه به اینکه نام ایشان تقریبا با نام آقای سید مجتبی خامنه ای همخوانی دارد تهمت های زیادی را متوجه پسر رهبری کرده که خیلی از این موارد از طریق شبکه های ماهواره ای در اختیار مردم ایران قرار می گیرد. 

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

باید برای اعتمادسازی، برد موشک‌هایمان را کاهش دهیم/

ناصر هادیان

متاسفانه اصلاح طلبان و حامیان دولت به هیچ عنوان به تجربه پرهزینه برجام توجهی نمی‌کنند. اظهارات فعالین این جریان در توجیه مذاکرات موشکی دقیقاً همانند توجیه مذاکرات هسته‌ای است. 

  می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری ویژه‌نامه‌های نوروزی، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از ویژه نامه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ همراه شوید.

http://javaninews.ir/ 

واکنش تحلیلگر آمریکایی به تهدید مقام سعودی علیه ایران

آرون دیوید میلر

تحلیل‌گر آمریکایی در واکنش به تهدید مقام سعودی به حمله موشکی به تهران تصریح کرد، سعودی‌ها نباید به خاطر صرف مبالغ گزاف در ارتش خود مقابل ایران رجزخوانی کنند زیرا بدون حمایت آمریکا، دوام نمی‌آورند.

  «آرون دیوید میلر» تحلیل‌گر برجسته آمریکایی و مدیر برنامه غرب آسیای اندیشکده «ویلسون» به تهدید موشکی تهران از سوی یکی از مقامات سعودی واکنش نشان داد و به آنها خاطرنشان کرد که بدون حمایت آمریکا، چیزی نیستند.

http://javaninews.ir/ 

نیروهای مسلح با تمام توان از کالای ایرانی حمایت خواهند کرد

سردار باقری: نیروهای مسلح با تمام توان از کالای ایرانی حمایت خواهند کرد

  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار عیدانه که با حضور حجت الاسلام علی سعیدی ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، معاونین، مسؤولین و جمعی از کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن تبریک سال نو از تلاش بی‌وقفه کارکنان نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف و برنامه های دفاعی کشور، قدر دانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: زمینه سازی برای حمایت از کالای ایرانی موجب کاهش تورم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش عدالت اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد و نیروهای مسلح با تمام توان و بهره گیری از روحیه جهادی، اهتمام لازم را در جهت حمایت از تولیدات داخلی به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

تلگرام در هیچ کشوری پیام رسان غالبی نیست به جز ایران/

تلگرام در هیچ کشوری پیام رسان غالبی نیست به جز ایران/روش تلگرام تضعیف پول ملی ایران است/تلگرام میلیون ها نفر را بیکار می کند و یک راهزن است

دبیر شورای عالی فضای مجازی در گفت‌وگوی تلویزیونی توضیحاتی را در خصوص پیام‌رسان تلگرام و آینده شبکه ملی اطلاعات مطرح کرد. 

 ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی با حضور در برنامه روی خط خبر شبکه خبر توضیحات مهمی در خصوصپیام‌رسان تلگرام و آینده شبکه ملی اطلاعات ارائه داد. 

وی در این گفت‌و‌گو در رابطه با تلگرام اظهار داشت: تلگرام در هیچ کشوری به جز ایران پیام رسان غالب نیست. تلگرام به صورت رسمی اعلام کرد به عنوان یک سکوی اقتصادی استفاده خواهد شد؛ روش تلگرام تضعیف پول ملی ایران است.

http://javaninews.ir/ 

تداوم همکاری‌های ایران و روسیه تا نابودی کامل تروریست‌ها

  به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در این ‌دیدار‌ با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران ‌برای ‌کنفرانس امنیتی بین‌المللی مسکو اهمیت خاصی قائل بوده و در تمام دوره‌های کنفرانس شرکت ‌داشته ‌است،‌ اظهار داشت: ‌در چهار کنفرانس ‌امنیتی مسکو‌  ‌وزیر دفاع سابق‌ شرکت کرده بود و‌ در این دوره من حضور دارم.‌

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/ 

پرداخت وام ۶۰ میلیونی بدون سپرده به تهرانی‌ها

رحیمی انارکی

مدیرعامل بانک مسکن گفت: در سال جدید سقف تسهیلات خرید مسکن بدون سپرده با اولویت بافت فرسوده در تهران ۶۰میلیون، شهرهای بزرگ و مراکز استان ۵۰میلیون و سایر شهرها ۴۰میلیون تومان است.

  رحیمی انارکی ضمن تشریح تسهیلاتی که در سال جدید برای ساخت و خرید مسکن در نظر گرفته شده است، به ۵ محور سیاست‌های اعتباری سال ۹۷ اشاره کرد و افزود: تأمین مالی با اولویت بافت فرسوده، تقویت توان مالی خانه‌اولی‌ها، اولویت در تأمین مالی واحدهای میان‌متراژ، استفاده از ظرفیت بازار سرمایه و همچنین حمایت از تأمین مالی پروژه‌های ساختمانی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین ساخت، ۵ محور سیاست‌های اعتباری در سال جدید است.

http://javaninews.ir/ 

نیروهای مسلح با تمام توان از کالای ایرانی حمایت خواهند کرد

  سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در دیدار عیدانه که با حضور حجت الاسلام علی سعیدی ریاست دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، معاونین، مسؤولین و جمعی از کارکنان ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شد، ضمن تبریک سال نو از تلاش بی‌وقفه کارکنان نیروهای مسلح در پیشبرد اهداف و برنامه های دفاعی کشور، قدر دانی کرد.

وی با اشاره به نامگذاری سال ۹۷ از سوی فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی) به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اظهار داشت: زمینه سازی برای حمایت از کالای ایرانی موجب کاهش تورم، حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و افزایش عدالت اجتماعی در سطح جامعه خواهد شد و نیروهای مسلح با تمام توان و بهره گیری از روحیه جهادی، اهتمام لازم را در جهت حمایت از تولیدات داخلی به عمل خواهند آورد.

انتهای پیام/

اسامی جانباختگان ایرانی در ترکیه


تصادف

در پی سقوط خودرو گردشگران ایرانی در استان بایبورت ترکیه ۵ تن از هموطنانمان جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، ابراهیم طاهریان سفیر ایران در ترکیه با ابراز همدردی و تسلیت به خانواده جانباختگان سانحه خودرو در استان بایبورت ترکیه، گفت: با تلاش‌های انجام شده از سوی بخش کنسولی سفارت ایران در آنکارا و سرکنسولگری ایران در ارزروم نسبت به بررسی وضعیت مجروحین حادثه اقدامات مقتضی انجام شد.

بیشتر بخوانید

سانحه برای گردشگران ایرانی در ترکیه

وی افزود: برابر گزارش بخش‌های کنسولی کشورمان در حادثه مزبور متاسفانه 5 نفر از هموطنان ایرانی به اسامی علیرضا باقی زاده، الهه شاکری نصب، آدرینا باغی زاده، کاظم پور محمدی و فریده مولوی جان خود را از دست داده‌اند و الباقی سرنشینان خودرو که مجروح شده‌اند نیز به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار دارند.