فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

رهبر انقلاب در دیدار با رئیس و نمایندگان مجلس شورای اسلامی:

رهبر معظم انقلاب فرمودند: نباید نگاه مجلس به توانایی‌ها و ظرفیت‌های ملی مأیوسانه باشد.

لزومی ندارد معاهداتی که میدانیم مشکل دارد به‌خاطر جهات مثبت تصویب کنیم/مجلس خودش قانون مبارزه با پول‌شویی و تروریسم تصویب کند حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان و جمعی از کارکنان مجلس شورای اسلامی، مجلس را رکن رکین نظام و به فرموده امام راحل، عصاره فضائل یعنی جوهره برترین خصوصیات ملت خواندند و افزودند: نمایندگان در قانونگذاری و عمل به وظایف اساسی خود مسائل مهمی همچون «اولویت‌های کشور، رفع مشکلات مردم بویژه طبقات ضعیف و متوسط، تأثیرناپذیری از دیدگاه‌های غربی، انقلابی‌گری و پرهیز از اشرافی‌گری» را مورد توجه کامل قرار دهند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای در ابتدای سخنانشان خدمت خالصانه به مردم را برترین عبادات دانستند و گفتند: همه اقدامات، رفتار و گفتار نمایندگان اگر برای خدا و در راه رضای او باشد، خدمت واقعی و موجب تقرب به پروردگار است.

فرمانده نیروی دریایی از ایستگاه اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش بازدید کرد

امیر دریادار حسین خانزادی از ایستگاه‌های اطلاعاتی نداجا در بوشهر بازدید کرد.

فرمانده نیروی دریایی از ایستگاه اطلاعاتی نیروی دریایی ارتش بازدید کرد امیر دریادار خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران  در ادامه ماموریت بازدید از ناوگان جنوب غرب نداجا که از شمال خلیج فارس تا تنگه هرمز امتداد دارد، ضمن ارزیابی عملیاتی پایگاه های عملیاتی و ایستگاه‌های اطلاعاتی دریایی مستقر در  خرمشهر، جزیره خارک و پایگاه دریایی بوشهر، صبح امروز چهارشنبه 30 خرداد از ناوتیپ شهدای هفتم آذر بوشهر بازدید و از نزدیک میزان آمادگی رزمی یگانهای شناور را  ارزیابی کرد.

ادامه مطلب

چرا آمریکایی‌ها در غرب آسیا پایگاه نظامی ایجاد می‌کنند؟

سوالی که ذهن بسیاری از کارشناسان را مشغول کرده این است که چرا آمریکا باید هزاران کیلومتر دور تر از خاک خود، لشکرکشی کرده و پایگاه نظامی ایجاد کند.

سیاست بزن در رویی که به پایان راه رسیده است

چرایی حضور گسترده آمریکا در منطقه، به خصوص اطراف مرزهای کشورمان چندان هم پیچیده نیست، آمریکایی ها سال ها است که از نفوذ و قدرت جمهوری اسلامی ایران احساس خطر کرده اند و این ساخت و ساز بی رویه پایگاه نظامی در منطقه از همین ترس ناشی می‌شود. ماجرا آنجا جالب تر می شود که بدانیم هم‌اکنون پایگاه های نظامی آمریکا در کشور‌های همسایه ایران مانند بحرین، عراق، عمان، عربستان و افغانستان قرار دارد که فاصله آن‌ها با مناطق مرزی ایران کمتر از ۵۰۰ کیلومتر است، در حالی‌که برد موشک‌های بالستیک ایران بیش از ۲ هزار کیلومتر است و این موضوع یعنی قطعا بزن در رویی در کار نیست.

واکنش AFC پس از حذف سعودی‌ها از جام جهانی ۲۰۱۸

AFC حذف تیم ملی عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه دانست.

واکنش AFC پس از حذف سعودی ها از جام جهانی 2018 روسیهشاگردان خوان آنتونبو پیتزی در دومین دیدارشان در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه مقابل اروگوئه با یک گل شکست خوردند تا پرونده تیم ملی عربستان با کسب دومین شکست متوالی در روسیه بسته شود.

این در حالی است که عربستانی‌ها در بازی افتتاحیه هم در یک دیدار ضعیف با پنج گل برابر میزبان رقابت‌ها تن به شکست داده بودند.

پس از این اتفاق توئیتر AFC در این رابطه واکنش نشان داد و حذف عربستان را یک اندوه و حسرت بزرگ برای سعودی‌ها قلمداد کرد.

جزئیات جدید از پرونده وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران

ماجرای دستگیری یک مقام سابق اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران همچنان نُقل محافل سیاسی و رسانه‌ای رژیم صهیونیستی است.

موضوع بازداشت یک وزیر سابق اسرائیلی به اتهام جاسوسی برای ایران همچنان با وجود گذشت نزدیک به یک هفته، تیتر اول رسانه‌های رژیم صهیونیستی را تشکیل می‌دهد.

جزئیات جدید از پرونده وزیر اسرائیلی متهم به جاسوسی برای ایران

 عکس «گونن سِگِو» مربوط به حدود یک دهه پیش

ادامه مطلب

خواب کاخ سفید برای عراق تعبیر نشد!

ترکیب کنونی پارلمان عراق می‌تواند تهدید‌های ساختگی را به فرصت‌های واقعی تبدیل کند.

 امسال سال انتخاب‌ها در غرب آسیا بود، مردم دو کشور مهم و راهبردی در منطقه یعنی لبنان و عراق پای صندوق‌های رای رفتند تا نامزد‌های مورد نظر خود را  راهی پارلمان  کنند، در حالیکه انتخابات لبنان با حواشی پیش از آن به پیروزی حزب الله منتهی شد؛ اما حاشیه‌ها در عراق پرنگ‌تر بود چرا که علاوه بر آتش سوزی صندوق های رای که انتخابات را تا مرز برگزاری دوباره برد، این کشور دو بحران اساسی را نیز پشت سر گذاشت تا مردمانش انگشت های آب رنگ خود را به نشانه انتخاب جلوی دوربین های خبری بگیرند. 

آمریکا ستیزی پارلمانی عراق،نقطه وصل با ایران

ادامه مطلب

ایران صفر - اسپانیا یک/فرار ویدیویی ماتادور‌ها از چنگال یوز‌ها

تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸روز «چهارشنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

 تیم‌های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ روز «چهارشنبه» از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف هم رفتند.

گزارش لحظه به لحظه/ ایران صفر - اسپانیا صفر

ادامه مطلب

بازتاب صید اطلاعاتی «سگو»

رسانه های صهیونیستی ابعادی از جاسوسی وزیر سابق این رژیم برای ایران را تشریح کردند.

بازتاب صید اطلاعاتی «سگو» رسانه های رژیم اشغال گر قدس در بازتاب اعلام بازداشت «سگو» وزیر سابق اسرائیلی که چند هفته است در بازداشت به سر می برد و اکنون برای او کیفرخواست صادر شده است، این موضوع را دستاوردی برای دستگاه اطلاعاتی ایران توصیف کردند.

وبگاه تایمز با اشاره به شوی تبلیغاتی «نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستیدرباره اسناد ادعایی هسته‌ای به‌دست آمده از تهران، نوشت: تنها چند روز پس از این نمایش، شاباک و پلیس اسرائیل سگو را به جرم «همکاری با یک کشور دشمن در زمان جنگ و جاسوسی علیه دولت اسرائیل» بازداشت کردند.

ادامه مطلب

تحفه جدید حقوق بشری آمریکایی‌ها چیست؟ + فیلم و تصاویر

تصاویر تازه‌ای که نشان می‌دهد دولت آمریکا مهاجران بازداشت‌شده در مرز‌های این کشور را در قفس‌های بزرگ نگهداری می‌کند ارمغان تازه این کشور برای حقوق بشر دنیا است.

از تحفه جدید حقوق بشری آمریکایی‌ها تا نگهداری مهاجران در قفس+ فیلم و تصاویرتصاویر و فیلم تازه منتشر شده نشان می‌دهند دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا خانواده‌های مهاجران بازداشت‌شده را در قفس‌های بزرگ نگهداری می‌کند.

«دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا در شرایطی که سیاست‌های دولتش به جدا شدن هزاران کودک مهاجر از خانواده‌هایشان منجر شده روز دوشنبه گفت: «آمریکا به اردوگاه مهاجران و تأسیسات نگاه‌داری پناه‌جویان تبدیل نخواهد شد.

ادامه مطلب

از زمین‌گیر کردن کشتی فرانسوی‌ها تا اسارت ۱۶۰ مزدور/بزرگترین حمله جهانی به یمن چگونه ناکام ماند؟

در صورت اشغال الحدیده، جمعیت بالای یمنی‌ها به گونه‌ای نیست که سعودی‌ها بتوانند ناآرامی‌ها را تحمل کنند.

بزرگترین حمله جهانی به یمن چگونه ناکام ماند/ از زمین گیر کردن کشتی فرانسوی‌ها تا اسارت ۱۶۰ مزدور +فیلمنیروهای متجاوز سعودی و اماراتی در حمله‌ای که از چند روز پیش ضد منطقه ساحلی الحدیده آغاز کرده‌اند، همچنان درجا می‌زنند و نتوانسته‌اند به اهداف اعلام شده خود دست پیدا کنند.

تحلیلگران مسائل نظامی اعتقاد دارند که حجم این حمله با مشارکت نیروهای اماراتی و سعودی و حضور افسران نظامی فرانسوی و آمریکایی و مزدوران داخلی شامل نیروهای تروریستی تکفیری و جریان‌های هوادار علی عبدالله صالح رئیس جمهورسابق یمن بزرگترین حمله طی سه سال گذشته در یمن است.

نیروهای متجاوز همچنان در ورودی‌های جنوبی و غربی فرودگاه الحدیده هستند و در حالی که این فرودگاه حدود ۴۰ کیلومتر با شهر فاصله دارد و منطقه‌ای غیر مسکونی است، حتی در رسیدن به یک هدف تبلیغاتی در اشغال فرودگاه نیز ناکام مانده‌اند. این در حالی است که خطوط امدادی آنها از جنوب نوار ساحلی به سمت شمال نیز قطع شده و طی روزهای اخیر محاصره این نیروها در منطقه تشدید شده است.

ادامه مطلب

تصاویر تلویزیون کره شمالی گاف ترامپ را لو داد +عکس

گاف ترامپ

تلویزیون دولتی کره شمالی نخستین تصاویر نشست رهبر این کشور و رئیس‌جمهور آمریکا در سنگاپور را منتشر کرد.

 به نقل از دیلی‌میل، تلویزیون دولتی کره‌ شمالی نخستین تصاویر از نشست کیم‌ جونگ اون و دونالد ترامپ منتشر کرد. 

ادامه مطلب ...

انصارالله: حتی یک ایرانی در یمن نمی‌جنگد

عبدالسلام

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن در واکنش به ادعاهای رسانه‌های وابسته به ائتلاف متجاوز عربستان سعودی گفت که فرودگاه بین‌المللی «الحدیده» در دست نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی است.

به گزارش مشرق، سخنگوی رسمی جنبش «انصارالله» یمن ادعاهای رسانه‌های ائتلاف متجاوز ضد یمن به رهبری عربستان سعودی را تکذیب کرد.

  ادامه مطلب ...

توقف آرژانتین برابر ایسلند/مسی پنالتی آلبی سلسته را از دست داد

مسی

 دومین بازی روز سوم بیست‌ویکمین دوره جام جهانی از ساعت 17:30 امروز (شنبه) در ورزشگاه «اسپارتاک» شهر مسکو پایتخت روسیه با قضاوت «شیمون مارچینیاک» از لهستان آغاز شد و در نهایت به تساوی یک بر یک آرژانتین و ایسلند که اولین حضورش در جام جهانی را تجربه می‌کرد،  انجامید. برای آرژانتین سرخیو آگوئرو در دقیقه 19 گلزنی کرد و تک گل ایسلند نیز توسط آلفرد فینبوگاسون در دقیقه 23 به ثمر رسید تا وی زننده اولین گل تاریخ فوتبال کشورش در جام جهانی لقب بگیرد.

«انصارالله» متجاوزان را در ساحل غربی محاصره کرد

سخنگوی «انصارالله» یمن

 «محمد عبدالسلام» سخنگوی رسمی جنبش انصارالله‌ یمن، عید فطر را به مردم و رزمندگان یمنی در جبهه‌های مختلف نبرد با ائتلاف متجاوز سعودی و نیز پیروزی‌های مستمر ارتش و کمیته‌های مردمی در جبهه‌های داخلی و مرزی کشور را تبریک گفت.

وی در گفت‌وگو با پایگاه خبری شبکه «المسیرة»، ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، راهبرد دقیقی برای ریختن خون دشمنان در ساحل غربی دارند... عملیات اکنون در منطقه «الدریهمی» و چندین منطقه مشخص دیگر، متمرکز است و نیروهای دشمن از جلو و عقب محاصره شده‌اند. دشمن متجاوز در نبرد ساحل غربی و سایر جبهه‌ها به بن‌بست رسیده است و وجهه بین‌المللی آن در حال از بین رفتن است و تاکنون هیچ یک از اهدافش را محقق نکرده است.

توصیه‌های یک‌ساله‌ رهبر انقلاب خطاب به مسئولان

دیدار مسئولان نظام با رهبرانقلاب

در ایام عید سعید فطر، خط حزب‌الله توصیه‌های یک‌ساله‌ رهبر انقلاب خطاب به مسئولان نظام را منتشر کرد.

 رهبر معظم انقلاب اسلامی  در یکسال گذشته توصیه‌های مهمی درباره موضوعات مهم به مسئولان نظام بیان کردند که خط حزب‌الله در ایام عید سعید فطر اقدام به انتشار این توصیه‌ها با عنوان "ای نشسته صف اول" به شرح زیر کرد: 


  ادامه مطلب ...

حملات پهپادی منحصر به فرد یمنی‌ها به مزدوران ائتلاف سعودی

تشدید حملات هوایی ائتلاف سعودی به الحدیده یمنبه نقل از المسیره، مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی یمن، هدف حملات پهپادی منحصر به فرد ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور قرار گرفت.

یک منبع در یگان پهپادی ارتش یمن تاکید کرد که این حملات بعد از رصد دقیق متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی صورت گرفته است.

 یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن صبح یکشنبه هفته گذشته نیز مراکز تجمع متجاوزان و مزدوران در سواحل غربی این کشور را هدف قرار داد.

عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.

رژیم صهیونیستی چند سال تا فاجعه آبی فاصله دارد؟/ حقایقی آشکار از بحران آب در اسرائیل+ عکس

  بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هفته گذشته در ادامه تلاش‌های مذبوحانه خود برای ایجاد شکاف میان مردم و حاکمیت در ایران، این بار نقش "دایه مهربان‌تر از مادر" را بازی کرد و با انتشار یک ویدئو در صفحه توئیتر خود به مردم ایران برای فائق آمدن بر مشکل کم‌آبی پیشنهاد کمک داد!


رژیم صهیونیستی چند سال تا فاجعه آبی فاصله دارد؟/ حقایقی آشکار از بحران آب در اسرائیل+ عکس و فیلم

  ادامه مطلب ...

همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند

همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند

 حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی روز جمعه و در دیدار مسئولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی با رهبر معظم انقلاب اسلامی، دشمن را در شرایط فعلی فاقد تجربه و عقلانیت دانست و افزود: تصمیم دشمن این است که نه تنها تعهدات خود در برابر ملت ایران بلکه همه تعهدات بین‌المللی و منطقه‌ای خود را زیر پا بگذارد.

روحانی گفت: جای شگفتی است قدرتی که دستش به خون مردم این منطقه از افغانستان و عراق و سوریه و یمن گرفته تا سایر مناطق آلوده است، نقاب صلح‌طلبی بر چهره زده و از مذاکره و صلح دَم می‌زند و رژیم غاصبی که هر روز به کشتار مردم می‌پردازد، به دوره‌گردی روی آورده تا چهره غلط و دروغینی را از نظام جمهوری اسلامی و مردم ایران ترسیم کند.

رئیس جمهور اظهار کرد: امروز مردم و کشورهای جهان، شرکای تجاری ایران، اروپا، روسیه، چین، همسایگان، مسلمانان و همه کشورها باید در برابر قلدرمابی حاکمان کاخ سفید بایستند.

رهبر انقلاب در دیدار عیدانه‌ی مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی:

 رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با نابودی رژیم صهیونیستی، امت اسلامی وحدت و عزت خود را به دست خواهد آورد.

مشکل رژیم صهیونیستی با انتقال سفارت هم حل‌شدنی نیست/بدون شک این رژیم نابود خواهد شد حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (جمعه) در دیدار مسئولان نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای کشورهای اسلامی به مناسبت عید سعید فطر، یکی از مهمترین عوامل و عناصر شرافت و کرامت جامعه اسلامی و امت اسلامی را اتحاد و رفع اختلاف ها دانستند و با تأکید بر اینکه رژیم صهیونیستی عامل اصلی ایجاد اختلاف در منطقه و در میان کشورهای اسلامی است، گفتند: مشکل رژیم صهیونیستی، عدم مشروعیت است و رژیمی که بر پایه باطل تشکیل شده باشد، به توفیق الهی و با همت ملتهای مسلمان، قطعاً نابود خواهد شد و از بین خواهد رفت.

ابطحی خطاب به روحانی: وزرای سوپرمحافظه‌کار شما، عامل وضع موجود هستند

ابطحی

عضو مجمع روحانیون مبارز خطاب به روحانی نوشت: خیلی از وزرای سوپر محافظه‌کار شما، عامل به وجود آمدن این فضای به قول شما روانی هستند؛ تو را به خدا زودتر تغییرشان دهید.

به گزارش مشرق، سیّد محمّدعلی ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز در واکنش به اظهارات رئیس‌جمهور در جمع اصحاب رسانه در کانال خود نوشت: فاصله بین اتاق رؤسای دولتی با واقعیت های گرانیِ بازار مشکلی است که بار آن بر دوش مردم است. 

ادامه مطلب ...

روس‌ها وزیر ورزش عربستان را راهی بیمارستان کردند! +عکس

تیم ملی روسیه

به دنبال شکست 5 بر صفر عربستان مقابل روسیه وزیر ورزش این کشور راهی بیمارستان شد.

به گزارش مشرق، دیدار افتتاحیه جام جهانی 2018 روسیه با پیروزی 5 گله میزبان مقابلعربستان همراه بود. به دنبال شکست اولین نماینده آسیا ترکی آل شیخ وزیر ورزش عربستان راهی بیمارستان شد و تحت مراقبت قرار گرفت.


در عکسی که از آل شیخ منتشر شده او زیر سرم رفته و با کپسول اکسیژن تنفس می کند. وزیر ورزش عربستان بعد از این باخت مورد طعنه و کنایه هواداران قطری و مراکشی قرار گرفته است. محمد بن سلمان ولیعهد عربستان نیز به همراه پوتین از نزدیک شاهد این بازی بودند.

وضعیت ترکی آل شیخ بعد از شکست عربستان

خروج قریب‌الوقوع آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل در حمایت از صهیونیست‌ها

خروج قریب‌الوقوع آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل در حمایت از صهیونیست‌ها

 به نقل از ­خبرگزاری رویترز، گفتگو‌ها با آمریکا در رابطه با چگونگی تغییر اصلی‌ترین نهاد حقوق بشری سازمان ملل نتوانسته پاسخگوی تقاضا‌های آمریکا باشد که این امر به معنای خروج این کشور از شورای حقوق بشر سازمان ملل است که نشست آن از روز دوشنبه شروع می‌شود.

یک منبع مطلع آمریکایی گفت: خروج آمریکا از شورای حقوق بشر سازمان ملل قریب الوقوع است، اما به جزئیات آن اشاره نکرد.

منابع دیپلماتیک گفتند خروج آمریکا از این شورا، اما و اگر ندارد و در حال حاضر موضوع صرفا زمان خروج آمریکا از آن خواهد بود که نشستی سه هفته‌ای تا ششم ژوئیه خواهد داشت.

سخنگوی ارتش یمن: حدیده به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهد شد

سخنگوی ارتش یمن: حدیده به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهد شد

 به نقل از شبکه تلویزیونی پرس تی وی، سخنگوی ارتش یمن گفت: رزمندگان یمنی حدیده را به گورستان مزدوران سعودی تبدیل می‌کنند.

با وجود حملات هوایی، زمینی و دریایی همه جانبه ائتلاف متجاوز به سرکردگی سعودی‎ها علیه بندر حدیده یمن، مقامات یمنی می‌گویند این بندر همچنان باز است و کار خود را ادامه می‌دهد.

سخنگوی ارتش یمن در کنفرانسی خبری با برشمردن پیروزی‎های نیرو‌های یمنی و رزمندگان انصارالله، بر موفقیت آن‌ها در خنثی کردن تلاش‌های عربستان سعودی و مزدورانش در تصرف حدیده تاکید کرد و افزود در میدان نبرد، رزمندگان یمنی با روحیه‌ای بالا همچنان حملات نیرو‌های تحت حمایت سعودی‌ها و اماراتی‌ها را خنثی می‌کنند.

او همچنین گفت: «ما تلفات سنگینی به نیرو‌های اشغالگر و متجاوز وارد کردیم. ما صحرای حدیده و دریا را به گورستان مزدوران سعودی تبدیل خواهیم کرد؛ همان‎هایی که خود را برای خدمت به توطئه‎های آمریکا و اسرائیل در منطقه فروخته‎اند. ما حاضریم هر چیز با ارزشی که داریم نثار دفاع از وجب به وجب خاک کشورمان کنیم».

جایزه وطن‌فروشی به اضافه حمایت از دراویش داعشی

خبر ویژه

دویچه وله آلمان به صادق زیباکلام جایزه دفاع از آزادی ‌بیان داد. زیباکلام نیز این جایزه را به امیرانتظام (جاسوس مرتبط با لانه جاسوسی آمریکا) هدیه کرد.

 روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

زیباکلام که برای دریافت این جایزه به آلمان رفته بود، ضمن سخنانی، جمهوری اسلامی ایران را متهم به نقض حقوق بهائیان، سنی‌ها، دراویش، مسیحیان، اعضای عرفان حلقه و فعالان محیط‌زیست کرد و ضمنا مدعی شد هرچه جمهوری اسلامی ضدآمریکایی‌تر شده، به همان اندازه از آزادی و دموکراسی  دورتر شده است. به عبارت دیگر زیباکلام ادعا می‌کند طیف همسوی با وی که مدعی آزادی و دموکراسی هستند، گرایش به آمریکا دارند(!) 

ادامه مطلب ...

عاقبت رانت‌های برجامی ایران خودرو و سایپا

آسترکی فعال شبکه‌های اجتماعی در انتقاد از قراردادهای انحصاری پسابرجام برای ایران خودرو و سایپا نوشت:

تیتر جالب روزنامه عربستانی بعد از باخت سنگین +عکس

یکی از روزنامه‌های سرشناس عربستانی بعد از باخت سنگین تیم کشورش در بازی مقابل روسیه از تیتر عجیبی در صفحه مجازی خود استفاده کرد.

 شب گذشته تیم ملی عربستان دیدار افتتاحیه جام جهانی روسیه را برابر کشور میزبان انجام داد و در نهایت با تحمل شکست تحقیرآمیز 5-0 به رختکن رفت تا دومین باخت سنگین و تاریخی خود را در جام‌های جهانی تجربه کند.  

ادامه مطلب ...

بنر میدان ولیعصر بازطراحی شد +عکس

خانه طراحان انقلاب اسلامی با صدور اطلاعیه‌ای از تغییر طراحی بنر نصب شده در میدان ولیعصر(عج) خبر داد.

در بیانیه خانه طراحان انقلاب اسلامی آمده است:

سلام
«وحدت» مهم‌ترین عامل پیش‌برنده کمپین جام جهانی بود. کمپینی که قرار بود حال مردم را خوب کند! رویکرد «وحدت» از بین ده‌ها مورد دیگر انتخاب شد تا در خدمت نزدیک کردن دل‌ها به همدیگر و کنار گذاشتن اختلافات و تفاوت‌ها باشد. کنار گذاشتن تفاوت‌ها و تحمل کردن همدیگر برای یک هدف بزرگتر؛ پیشرفت کشور عزیزمان ایران…

اما به دلیل برخی سوءبرداشت‌های پیش‌آمده و همچنین سوءاستفاده‌های رسانه‌های بیگانه از این رویداد بزرگ، کاری که قرار بود وحدت را یادآوری کند به صورتی توسط رسانه‌ها عرضه شد که نتیجهٔ معکوس داد. در حالی که این اثر، شروع یک کمپین بزرگ برای حمایت از تیم ملی ایران در جام جهانی بود.

حالا ما تصمیم گرفتیم برای احیا کردن هدف اصلی این کمپین که چیزی جز «در کنار هم بودن و وحدت» نیست، یکی دیگر از آثار این کمپین را در میدان ولی‌عصر«عج» اکران کنیم.

حال محمد بن سلمان بعد از دریافت ۵ گل +عکس

یک کاربر توییتر تصویری از محمد بن سلمان در کنار اینفانتینو رئیس فیفا که بازی عربستان و روسیه را تماشا می‌کردند، با توضیحی طنزآمیز منتشر کرده است:

رهبر انصار الله: ساحل غربی باتلاق بزرگ متجاوزان خواهد شد

الحوثی

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد: به یاری خداوند، ملت یمن ساحل غربی به باتلاق بزرگی برای متجاوزان تبدیل خواهد کرد.

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله یمن در آخرین سخنرانی خود به مناسبت ماه مبارک رمضان از مواضع و ایستادگی بزرگ فرزندان آزاده و شرافتمندان منطقه تهامه (استان الحدیده) و دلاوریهای آنها در جبهه های نبرد ستایش کرد و گفت که آنها نیازمند کمک قدرتمند دولت و ملت هستند و سطح نبردها این امر را ایجاب می کند.

وی بار دیگر تاکید کرد که نباید هرگونه نفوذی باعث چالش شود و باید برای تامین نیرو برای نبرد در منطقه ساحل غربی تلاش کرد.

الحوثی تصریح کرد: از طریق تامین نیروی انسانی برای نبرد می تواند همه نفوذهای صورت گرفته در داخل ساحل غربی را بازپس گرفت.

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه+ نقشه میدانی

دولت ترکیه از دو سال قبل برای تشکیل هلال تروریستی جرابلس، ادلب وارد عمل شد و با اشغال شهر عفرین و مناطق حومه تا حدودی به هدف نزدیک شد.

خواب جدید آمریکا، فرانسه، سعودی‌ها و ترکیه برای شمال سوریه + نقشه میدانیبا پاکسازی مناطق مرکزی سوریه از لوث وجود گروه‌های تروریستی و به آغاز شمارش معکوس برای شروع عملیات در جنوب، حامیان تروریست‌ها به دنبال افزایش نفوذ خود در شمال سوریه هستند.

آزادسازی کامل استان دمشق، جنوب استان حماه و شمال استان حماه باعث شد تا اهرم فشار جبهه غربی - عربی - صهیونیستی بر دولت مرکزی در پایتخت برداشته شود، اما این به معنای پایان ماجراجویی حامیان تروریست‌ها نیست.

ادامه مطلب

شباهت ادعای خسارت روزانه عدم اجرای برجام و ادعاها درباره نپیوستن به FATF

روزنامه اصلاح طلب

روزنامه‌های اصلاح‌طلب به صورت هماهنگ به نمایندگان مخالف FATF حمله کرده و مدعی شده‌اند که تأخیر در پیوستن به FATF خسارات بزرگی برای کشورمان در پی دارد؛ مثل تأخیر در عدم اجرای برجام.

در روزهای گذشته لوایح چهارگانه جنجالی FATF موضوع اصلی جلسه علنی مجلس شورای اسلامی بود، تاکنون از چهار لایحه فوق، سه لایحه علیرغم مغایر بودن با منافع ملی کشورمان از سوی مجلس تصویب شده و تصمیم‌گیری در مورد چهارمین لایحه به ۲ ماه بعد موکول شده است.

بیشتر بخوانید: 

http://javaninews.ir/%d8%b4%d8%a8%d8 

آغاز غنی سازی در فردو و نصب ماشین‌های جدید در نطنز پس از خروج از برجام

ب

آغاز غنی سازی در فردو و نصب ماشین‌های جدید در نطنز پس از خروج از برجام

بهروز کمالوندی سخنگوی سازمان انرژی اتمی در ابتدای مصاحبه درباره برنامه سازمان انرژی اتمی در احیای فردو‌ پس از خروج از برجام‌ اظهار کرد: مقامات ارشد نظام و هیئت‌ نظارت بر برجام‌ درباره‌ احیای فردو‌ خارج از بر‌جام تصمیم می گیرند.

بیشتر بخوانید

http://javaninews.ir/%d8%a2%d8 

رژیم صهیونیستی چندین بار حریم هوایی لبنان را نقض کرد

رژیم صهیونیستی چندین بار حریم هوایی لبنان را نقض کرد

  امروز چهارشنبه اسرائیل حریم هوایی لبنان را نقض کرد.

بر اساس این خبر، نیروی هوایی ارتش رژیم اشغالگر قدس چندین پرواز اکتشافی در چندین منطقه در جنوب لبنان انجام داده است.

این پروازها در منطقه مزارع شبعا، روستاهای العرقوب و النبطیه و منطقه التفاح انجام شده است.

این اقدام اسرائیل نقض آشکار حقوق حاکمیتی لبنان به شمار رفته و در تعارض با قوانین بین المللی است.

انتهای پیام/

فرمان فرمانده کل ارتش برای بهبود آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره)

فرمان فرمانده کل ارتش برای بهبود آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره)

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به همراه هیأتی از کارشناسان نظامی امروز چهارشنبه 23 خرداد از آسایشگاه جانبازان امام خمینی(ره) بازدید کرد.

وی در این بازدید ضمن عیادت از جانبازان بستری شده در این آسایشگاه، از نزدیک در جریان مشکلات جانبازان قرار گرفت و برای بهبود وضعیت آسایشگاه جانبازان دستورات لازم را به هیأت همراه صادر کرد.

آیا اسرائیل به ایران حمله می‌کند؟

رضا سراج نمایه

موقعیت ژئوپلتیکی از عوامل مهم و موثر بر امنیت اسرائیل است. فقدان عمق استراتژیک، منشاء تهدید واقعی برای بقاء این رژیم جعلی محسوب می شود.

به گزارش مشرق،  رضا سراج کارشناس مسائل سیاسی در کانال شخصی خود در پیام رسان سروش نوشت:

بر اساس اطلاعات موجود بین 80 تا 90 درصد از ساکنان صهیونیستِ سرزمین های اشغالی، در منطقه‌ای به مساحت 120 کیلومتر از سواحل حیفا تا اشدود ساکن هستند. علاوه بر تمرکز جمعیت، تاسیسات حیاتی، حساس و مهم اسرائیل نیز در مناطق مذکور واقع گردیده است.

  ادامه مطلب ...

خطر FATF از برجام بیشتر است

خطر کنوانسیون FATF از برجام بیشتر است/ تصویب آن به منزله پذیرش تحریم‌های غرب برای ۲۳۰ شخصیت ایرانی است

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد  با تأکید بر اینکه نگاه ما باید به ظرفیت‌های داخلی‌مان باشد، اظهار کرد: در این شرایط و در صورت خروج کشورمان از برجام، ضرورتی به الحاق ایران به  FATF نیست.

وی افزود: قانون مبارزه با تامین مالی تروریسم، قانون مبارزه با پولشویی و معاهده پالرمو در رابطه با جرائم سازمان یافته فراملی، چهار طرحی است که دولت در پی اجرایی شدن قوانین آن در کشور است.

ادامه مطلب

حقوق همه کارکنان، شاغلین و بازنشستگان تا قبل از عید فطر پرداخت می‌شود

نشست خبری سخنگوی دولت آغاز شد

 محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در نشست هفتگی با اصحاب رسانه اظهار کرد: حقوق همه کارکنان، شاغلین و بازنشستگان با توجه به درصد افزایش صورت گرفته؛ تا قبل از عید فطر پرداخت می‌شود.(اگر راست بگوید)

سخنگوی دولت افزود: در نیمه اول سال پاداش بازنشستگى کارکنان و فرهنگیان که در مجموع پنج هزار و چهارصد میلیارد تومان است، پرداخت خواهد شد.

وی ادامه داد: ما با لب خندان پول‌های بازنشستگان را می‌دهیم تا نگویند دولت برای پول دادن به مردم عزا گرفته است.(مگر غیر از این است)

گام‌های مهم هوانیروز برای پوست اندازی کبرا‌های ایرانی

گام‌های مهم هوانیروز برای پوست اندازی کبرا‌های ایرانی/ بالگرد مشهور دوران دفاع مقدس هم تا دندان مسلح شد +تصاویر

اگرچه ناوگان بالگردی نیرو‌های مسلح علی رغم تحریم‌ها و محدودیت‌های مختلف در دوران پس از انقلاب، توانسته با پشت سر گذاشتن دوران سخت جنگ تحمیلی، به نیاز‌های متنوع نیرو‌های مسلح و سایر نهاد‌های کشور همچون وزارت بهداشت نیز پاسخ مناسبی بدهد، اما ضرورت ارتقاء و بهینه سازی اجزاء مختلف آن با توجه به نوع تهدیدات و نیاز‌های کشور، طی سال‌های اخیر بیش از هر زمانی احساس می‌شود.

 ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/%da%af%d8%a7%d9 

حقوق بازنشستگان چقدر بیشتر از شاغلان افزایش می یابد؟+سند

 با ابلاغ جداول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان صندوق بازنشستگی کشور و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح حقوق بازنشستگان دولت امسال بیشتر از حقوق شاغلان افزایش می‌یابد.

حقوق بازنشستگان بیشتر از شاغلان افزایش می‌یابد+ سند سازمان اداری و استخدامی کشوراعلام کرد جداول همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، موظفین و مشترکین صندوق بازنشستگی کشور و سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح، موضوع افزایش امتیازات جداول مواد (۱۰۹) و (۱۱۰) قانون مدیریت خدمات کشوری جهت اجرا، ابلاغ شد. با اجرایی شدن این ابلاغیه، حقوق بازنشستگاندولت امسال بیشتر از حقوق شاغلان افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب

تهران امشب میزبان طوفانی با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت است/ آمار خسارات طوفان شب گذشته

تهران امشب میزبان طوفانی با سرعت ۸۵ کیلومتر بر ساعت است/ آمار خسارات طوفان شب گذشته

صمیم مرادی روز‌بهانی سخنگوی ستاد مدیریت بحران اظهار داشت: بر اساس پیش بینی‌ها در ساعات پایانی امروز هم شاهد وزش‌ باد و طوفان شدید خواهیم بود که تا 85 کیلومتر در ساعت سرعت دارد.

وی با بیان اینکه طوفان شب گذشته هم 85 کیلومتر سرعت داشته، از آسیب دیدن 19 نفر در طوفان شب گذشته خبر داد و گفت: 13 نفر به صورت سرپایی مداوا شدند و 6 نفر هم به مراکز درمانی انتقال یافته‌اند.

مرادی‌ روز‌بهانی با بیان اینکه 150 درخت شکسته شد و دو دکل مخابراتی هم سقوط کردند، اظهار کرد: در طوفان شب گذشته تهران 11 خودرو آسیب دیده‌اند.

سخنگوی ستاد مدیریت بحران خاطرنشان کرد: شهروندان قبل از خروج طولانی مدت از منزل پیش بینی آب و هوا را بررسی کنند و جعبه کمک‌های اولیه را همواره در منزل آماده داشته باشند.

وی افزود: هنگام وقوع طوفان باید در یک ساختمان یا خودرو محکم پناه گرفت و اگر امکان خارج شدن از خودرو و پناه گرفتن در نقطه امنوجود دارد، باید به سرعت این کار را انجام داد.

مرادی‌ روز‌بهانی در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده سیم‌های آویزان برق از آنها دور شده و موارد را به مقامات مسئول اطلاع دهند.

سرلشکر موسوی از «اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷» بازدید کرد

سرلشکر موسوی از «اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷» بازدید کرد امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» از نحوه اجرای رزمایش روی نقشه ذوالفقار ۹۷ در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش بازدید کرد.

در این بازدید سرلشکر موسوی از آموزش‌ها و نحوه طرح‌ریزی و اجرای رزمایش تاکتیکی ذوالفقار ۹۷ دافوس ارتش که به مدت ۵ روز و به صورت آب خاکی بر روی نقشه‌ها و کالک‌های عملیاتی درحال برگزاری است، بازدید کرد.

رزمایش تاکتیکی روی نقشه ذوالفقار ۹۷ دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش یکی از انواع تمرینات و از مراحل آمادگی‌های فکری و ارزیابی توان طرح ریزی و اتخاذ تصمیات در شرایط مختلف است که تا روز چهارشنبه (۲۳ خرداد ماه) با شرکت کلیه رسته‌های تخصصی، به صورت مشترک و با حضور فرماندهان و اساتید پیشکسوت سال‌های دفاع مقدس در این دانشگاه ادامه دارد.

اجازه هیچگونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد

اجازه هیچگونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد امیر سرتیپ «علیرضا صباحی‌فرد» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم تجدید پیمان با آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی که امروز دوشنبه 21 خرداد ماه در حرم مطهر برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز به همراه معاونان، فرماندهان و کارکنان پدافند هوایی به حرم مطهر امام خمینی (ره) آمدیم تا به مقتدای خود حضرت امام خمینی (ره) بگوییم که سربازان شما در پدافند هوایی تا آخرین قطره خون از آرمان‌های انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نخواهند کرد.

صباحی‌فرد بیان داشت: ما به مردم عزیز ایران قول می‌دهیم که با بهره‌گیری از بهترین امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم، اجازه هیچگونه تجاوزی به دشمنان جمهوری اسلامی ایران نخواهیم داد.

انتهای پیام/

حقایقی وحشتناک از زندان مخوف ابوغریب/ از ضرب و شتم مرگبار تا خشونت جنسی!

شکنجه‌هایی که در زندان ابوغریب عراق انجام گرفته در دستگاه‌های شکنجه‌ی دنیا مثل رژیم صهیونیستی و مانند آن -که سرآمد شکنجه‌گری هستند- کم‌نظیر است.

ابوغریب؛ سند وحشی‌گری آمریکا/ جنایاتی که قابل انتشار نیست/ پرونده باید دنبال شود

ادامه مطلب:

http://javaninews.ir/%d8%ad%d9%82%d8 

چرا رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر نمی‌شود؟

چرا رئیس جمهور در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر نمی‌شود؟

 سید محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور، درباره حضور نیافتن رئیس‌جمهور در جلسات تشخیص مصلحت نظام گفت: روش آقای رئیس‌جمهور با گذشته فرقی نکرده است،‌

هم در این مجمع و هم مجمع قبل به این دلیل که روزهای شنبه ایشان برنامه‌هایی دارند که عملا به آن برنامه‌ها می‌پردازند، امکان حضور در جلسات مجمع فراهم نمی‌شود.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: این روزها آقای رئیس‌جمهور بسیار سرشان شلوغ است به هر حال در مجمع افراد مختلفی هستند و اگر زمانی هم لازم باشد آقای روحانی در ین جلسات شرکت می‌کند .

وی ادامه داد: در حال حاضر برنامه آقای رئیس‌جمهور همان گونه که گفتم با گذشته تفاوتی نکرده است اما مسائل مختلفی وجود دارد که ایشان باید رسیدگی کنند. 

حکم اعدام ۸ نفر از گروهک تروریستی حمله کننده به مجلس تایید شد

حجت الاسلام و المسلمین غضنفرآبادی رئیس دادگاه انقلاب اسلامی اظهار کرد: حکم اعدام ۸ نفر از عوامل حمله به مجلس شورای اسلامی و مرقد امام راحل از سوی دیوان عالی کشور تایید شد.

گفتنی است، رئیس دادگاه انقلاب ۲۳ اردیبهشت ماه از صدور حکم ۸ نفر از عوامل گروهک تروریستی داعش در حمله به مجلس و حرم مطهر امام راحل خبر داد.

 

ادامه مطلب ...

درخواست استقلال و پرسپولیس برای جذب سرباز رد شد

فوتبال نمایه

باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از تربیت‌بدنی نیروهای مسلح درخواست جذب بازیکن سرباز را داشتند که این درخواست مورد موافقت قرار نگرفت.

 درخواستی برای جذب بازیکنان سرباز به دو تیم پرطرفدار استقلال وپرسپولیس به تربیت‌بدنی نیروهای مسلح ارایه شد که این درخواست از سوی مسئولان مربوطه مورد موافقت قرار نگرفت و این دو باشگاه امکان جذب بازیکن سرباز را نخواهند داشت.

سردار مهر علی باران چشمه این خبر را تایید کرد.

منبع: فارس

بن سلمان در زمان پنهان شدن از انظار عمومی با مقامات صهیونیست دیدار کرده است

به نقل از بخش انگلیسی المنار، گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد محمد بن سلمان، ولیعهد سعودی، در روزهایی که در مقابل دوربین حاضر نمی‌شد با مقامات رژیم صهیونیستی دیدار داشته است.

خبرگزاری الخلیج الجدید به نقل از چند منبع آگاه مصری گزارش داد ولیعهد سعودی در تازه‌ترین اقدام ریاض برای عادی‌سازی روابط با اسرائیل، با مقامات بلندپایه رژیم صهیونیستی دیدار کرده است.

محمد بن سلمان از زمان حادثه تیراندازی در محوطه کاخ سلطنتی در ریاض در تاریخ 21 آوریل (1 اردیبهشت)، در انظار عمومی ظاهر نشد. روز 5 ژوئن (15 خرداد)، مقامات سعودی تصویری از وی منتشر کردند که او را در حال دیدار با نخست وزیر لیبی در جده نشان می‌داد.

به گفته منابع مصری، بن سلمان در دیدار با مقامات صهیونیست به دنبال تشکیل اتحادی علیه ایران در منطقه بوده است. 

المنار نیز گزارش داد محور اقدامات محمد بن سلمان در راستای ادعای دروغینش مبنی بر حمایت از فلسطین با راهکاری علیه ایران و اردن بوده است.

انتهای پیام/

تجمع جمعی از طلاب قم در اعتراض به لایحه FATF مقابل دفتر رئیس مجلس+تصاویر

جمعی از خانواده‌های شهدا، جانبازان، طلاب، دانشجویان و اقشار مختلف مردم قم عصر امروز در اعتراض به لایحه FATF در مقابل دفتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در قم تجمع کردند.


ادامه مطلب

ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد

جان کری: ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد/ آمریکا به دنبال براندازی است.وزیر خارجه پیشین آمریکا خروج از برجام را بزرگترین خطای استراتژیک واشنگتن از زمان جنگ عراق و یکی از مهمترین اشتباهات تاریخ آمریکادانسته و استراتژی واشنگتن را تغییر رژیم در ایران ارزیابی کرد. 

جان کری: ترامپ نگرانی‌های رهبر ایران را تایید کرد/ آمریکا به دنبال براندازی است

"جان کری"، وزیر امور خارجه سابق آمریکا در مصاحبه‌ای با روزنامه سوئیسی "نویه زوریخه سایتونگ" انتقاد شدیدی به سیاست های "دونالد ترامپ"، رئیس جمهوری آمریکا در قبال توافق هسته‌ای با ایران وارد کرده و گفت: خروج ترامپ از توافق هسته‌ای مطمئنا بزرگترین خطای استراتژیک از زمان جنگ عراق و یکی از مهم ترین اشتباهات در تمام تاریخچه آمریکا است.

تدارک ویژه شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش بازی های جام جهانی/ امتیاز پخش بازی ها خریداری شد

شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی تمام رقابت‌های جام جهانی فوتبال را که در مجموع بیش از یک ماه طول می‌کشد پوشش می‌دهند.

تدارک ویژه شبکه های رادیویی و تلویزیونی برای پوشش بازی های جام جهانی/ امتیاز پخش بازی ها خریداری شد

فدراسیون فوتبال کشورمان صدا و سیما را یار دوازدهم تیم ملی فوتبال می‌داند. بر همین اساس تلاش گسترده‌ای در شبکه‌های صدا و سیما برای همراهی تیم ملی فوتبال در رقابت‌های جام جهانی فوتبال ۲۰۱۸ روسیه در پیش گرفته تا علاوه بر آنکه مردم عزیز کشورمان بتوانند از طریق شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی هنرنمایی بچه‌های تیم ملی فوتبال را پیگیری کنند، حرکتی حمایتی برای دلگرم شدن این نمایندگان شایسته فوتبال ایران در جام جهانی رقم بخورد. این تلاش‌ها از ویژه برنامه‌های زنده و تولیدی درباره جام جهانی گرفته تا پخش مستقیم بازی‌ها و کلیپ‌های تهییج کننده در باره تیم ملی را شامل می‌شود.

تیم ملی فوتبال کشورمان برای پنجمین بار به جام جهانی صعود کرده است و در گروه دوم رقابت‌ها، در کنار تیم‌های پرتغال، اسپانیا و مراکش تلاش خواهد کرد به دور بعدی مسابقات راه یابد و این تلاش شاگردان کارلوس کی روش برای صعود به دور یک هشتم نیازمند تشویق و دلگرمی است.