فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فشار بر نمایندگان برای لغو سؤال از رئیس جمهور

ملکشاهی‌راد

نماینده مردم خرم‌آباد با تأکید بر حفظ موضع خود در قبال سؤال از رئیس جمهور گفت: هنوز ابهامات مربوط به مؤسسات مالی و نوسانات نرخ ارز و همچنین معضل بیکاری پابرجاست و رئیس جمهور باید به مردم پاسخ دهد.

 محمدرضا ملکشاهی‌راد در ارتباط با سؤال نمایندگان مجلس از رئیس‌جمهور اظهار  کرد: قانون اساسی میثاق ملی و یک ظرفیت بزرگ برای حاکمیت است و قانون این اجازه را به نمایندگان مردم در مجلس داده است تا به نمایندگی از مردم از رئیس‌جمهور و وزرا سؤال داشته باشد.

  ملکشاهی‌راد در ارتباط با اینکه برخی فشارهای از سوی نمایندگان دولت برای پس‌گیری سؤال نمایندگان از رئیس‌جمهور وارد می‌شود، اظهار داشت: تا کنون افرادی تلاش کرده‌اند موضع من را در قبال سؤال از رئیس‌جمهور عوض کنند اما این فشارها تأثیری در این خصوص داشته و من سعی کرده‌ام آن‌ها را قانع کنم که سؤال از رئیس‌جمهور یک امر خوب و در راستای کمک به حل مشکلات کشور است.

وی در ادامه اظهار داشت: ما در مجلس با سؤال از رئیس‌جمهور به دنبال چوب لای چرخ گذاشتن دولت نیستیم، بلکه به دنبال پاسخگویی به ابهامات مردم و رفع مشکلات آن‌ها هستیم تا نهایتاً بتوانیم در رفع مشکلات به دولت و مردم کمک کنیم.

منبع: فارس
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.