فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!

جریان ضدانقلاب بار‌ها نشان داده‌ که در تطهیر و بی‌گناه جلوه دادن تروریست‌ها، با تبحری خاص و در نهایت وقاحت با جا زدن "جلاد" به جای "شهید" با فریب افکار عمومی، ژست روشنفکری به خود می‌گیرند.

عنصر تروریستی شناسنامه‌دار!
رامین حسین‌پناهی، همان عنصر تروریستی است که رسانه‌ها و فعالان مجازی ضدانقلاب بنا بر شیوه معمول خود در «جلاد ستایی» در حال تطهیر و غسل تعمید وی هستند و سعی دارند با حربه مظلوم‌نمایی، این عنصر تروریستی را یک فرد مورد ظلم واقع شده جا بزنند.

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!  در روز‌های اخیر، معاندین و عناصر ضدانقلاب با همراهی مزدوران داخلی‌شان در فضای مجازی، هیاهوی باطلی را جهت محاکمه یک عنصر تروریستی به راه انداخته‌اند.

سناریو تازه ضدانقلاب
ضدانقلاب و مزدوران مجازی‌اش، در تازه‌ترین سناریو برای تطهیر یک عنصر ضدامنیتی به سراغ یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله رفته‌اند؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

شیوه مرسوم ضدانقلاب و مزدوران مجازی‌اش نیز در این قبیل سناریو‌های مضحکانه و ضدمردمی کاملا مشخص است؛ آن‌ها بواسطه حکم قانونی صادره برای یک محکوم امنیتیِ عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب یا یک قاتل جانی که در روز روشن با اتوبوس به سمت مردم و نیرو‌های انتظامی یورش برده است، به فضاسازی پرداخته و برای این عناصر تروریستی مرثیه سر می‌دهند تا اغراض و مطامع پلید خود را پیش ببرند.

عنصر تروریستی شناسنامه‌دار!
رامین حسین‌پناهی، همان عنصر تروریستی است که رسانه‌ها و فعالان مجازی ضدانقلاب بنا بر شیوه معمول خود در «جلاد ستایی» در حال تطهیر و غسل تعمید وی هستند و سعی دارند با حربه مظلوم‌نمایی، این عنصر تروریستی را یک فرد مورد ظلم واقع شده جا بزنند.

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!

آخرین مورد در پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب، قضیه قاتلی به نام «ثلاث» بود که حتی در زمان محاکمه و مجازات نیز بر ارتکاب قتل و عدم پشیمانی از جنایتش معترف بود، اما ضدانقلاب به سبب آنکه این قاتل عضو یک فرقه انحرافی بود به تبلیغ و ترویج او می‌پرداختند.

هدف حسین‌پناهی ترور شهروندان بیگناه بود
حسین‌پناهی نیز که ضدانقلاب و مزدوران مجازی معاندین این روز‌ها برایش نوحه‌خوانی و هشتگ‌زنی می‌کنند، فردی است که ضمن خارج شدن غیرقانونی از کشور در قالب عناصر گروهک تروریستی و تجزیه طلب کومله وارد ایران شد و در درگیری مسلحانه با نیرو‌های حافظ امنیت مردم مشارکت داشت. قصد او و همقطارانش ترور شهروندان بیگناه و ایجاد رعب و وحشت و سلب امنیت مردم بود.

رسانه‌های ضدانقلاب و برخی فعالان فضای مجازی در داخل پس از صدور حکم قانونی برای رامین حسین پناهی با پروژه نخ‌نمایِ بیگناه جلوه دادن این عنصر تروریستی در حال مسموم کردن فضا و جنجال‌آفرینی بودند که تصاویر وی بعنوان عضو گروهک تروریستی کومله در حالیکه مجهز به سلاح کلاشینکف بود، منتشر شد. تصاویری که ثابت می‌کرد این فرد از عناصر گروهک تروریستی کومله بوده و برای مقاصد شوم و ضدامنیتی این گروهک تجزیه‌طلب فعالیت می‌کرده است.

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!

دادگستری استان کردستان نیز در اطلاعیه‌ای پیرامون حکم صادره برای رامین حسین‌پناهی، با اشاره به حربه دشمنان نظام اسلامی در استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی جهت پیشبرد مقاصد شوم خود و انجام اقدامات خرابکارانه و تروریستی در پوشش فعالیت‌های مدنی و به ظاهر حقوق‌بشری، اعلام کرد که «بر اساس مدارک مستند رامین حسین‌پناهی سال‌ها قبل از دستگیری تحت تاثیر برادرانش که عضو گروهک تروریستی کومله می‌باشند جذب این گروهک شده و برای آن‌ها در داخل کشور فعالیت‌هایی داشته است. وی در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۴ بصورت غیر قانونی از کشور خارج و به این گروه می‌پیوندد و پس از گذراندن دوره‌های ضد امنیتی در قالب یک تیم نظامی برای انجام اقدامات تروریستی و ترور شهروندان در تیر ماه ۱۳۹۶ به داخل کشور اعزام که در درگیری با نیرو‌های نظامی سه نفر از عناصر نظامی گروهک کشته و وی نیز دستگیر می‌شود».

در ادامه اطلاعیه دادگستری استان کردستان که پاسخی بود به رواج شایعات و اخبار کذب در فضای مجازی تحت عنوان فعال مدنی بودن رامین حسین پناهی! آمده بود: «هنگام دستگیری وی مسلح به سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک بوده است در تحقیقات اقرار به ورود مسلحانه و درگیری با مامورین نموده و نهایتا در یک فرایند دادرسی عادلانه به اتهام بغی و با مداخله وکیل، محاکمه و به استناد مواد ۲۸۷ و مفهوم مخالف ۲۸۸ و ماده ۲۱۱ و تبصره آن از قانون مجازات اسلامی به اعدام محکوم، حکم صارده پس از فرجام خواهی در دیوان عالی کشور ابرام می‌گردد».

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی در داخل
اما در پیشبرد سناریو نخ نما و پوسیده مظلوم جلوه دادن عناصر تروریستی، تکلیف ضدانقلاب و معاندین روشن است؛ آن‌ها از هر اقدام و وسیله و فردی که به مردم ایران و امنیت آن‌ها ضربه بزند استقبال می‌کنند و برای تبلیغ و ترویج اقدام و فرد ضربه زننده به هر دروغی متوسل می‌شوند. در این میان آنچه تعجب برانگیز است رفتار مزورانه افرادی است که در داخل کشور سکنی دارند و به برکت همین نعمت امنیت که جمهوری اسلامی برایش شهید‌ها داده است به فعالیت‌های مختلف هنری و ورزشی و اجتماعی مشغولند. این نمک‌خورده‌های نمکدان شکن، برای جلب توجه و یا برخی اغراض و اهداف دیگر، به پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب می‌پیوندند و جهت عدم محاکمه عناصر تروریستی در صفحات اجتماعی‌شان، دروغ‌های ضدانقلاب را بازنشر می‌دهند.

پروژه «جلادستایی» ضدانقلاب و مشارکت برخی داخلی‌ها/ «قهرمان‌سازی» از یک ترویست؟!

در قضیه رامین حسین‌پناهی عضو گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله نیز برخی فعالان مجازی در داخل کشور با عناصر ضدانقلاب خارج‌نشین همصدا شدند و در صفحات اجتماعی‌شان بدون کوچکترین تحقیق و کسب اطلاعی از گذشته و اقدامات انجام گرفته توسط این فرد، با اقداماتی همچون #هشتگ‌زنی شروع به تبلیغ این گزاره کردند که این عنصر تروریستی بیگناه است!

چند سوال مشخص از همراهان مجازی ضدانقلاب
رسانه‌های ضدانقلاب و برخی فعالان فضای مجازی که برای رامین حسین پناهی از اعضای گروهک تروریستی کومله، سینه چاک می‌کنند و او را فعال مدنی جا می‌زنند که کسی را به قتل نرسانده! باید به چند سوال مشخص پاسخ دهند؛ نخست آنکه در کجای دنیا یک فعال مدنی با خود سلاح کلاش، اسلحه کمری و نارنجک حمل می‌کند؟! و سوال دوم آنکه مگر حسین پناهی این عضو گروهک تروریستی کومله با حافظان امنیت مردم درگیری مسلحانه نداشت؟ قصد وی از حمله سلاح و شلیک به سمت نیرو‌های حافظ امنیت مردم چه بوده است؟ هر کسی که اندک آشنایی با کارنامه سیاه گروهک تروریستی کومله داشته باشد نسبت به جنایت‌ها و ادم کشی‌های عناصر این گروهک تروریستی و تجزیه طلب شهادت می‌دهد بویژه مردمان سرافراز و انقلابی کُرد ایرانی که به خاطر دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از دهه ۶۰ مورد تجازو و تعرض کومله‌هایی تروریست مسلک قرا گرفته‌اند.

فرمان صادره از سرویس‌های جاسوسی و اتاق‌های عملیات روانی بیگانگان 
البته همانطور که در سطور بالا اشاره شد اقدام ضدانقلاب و معاندین در تطهیر تروریست‌ها امری بدیع و تازه نیست و کاملا هماهنگ شده به نظر می‌رسد؛ به طوری که فرمان از جانب محفلی وابسته به سرویس‌های جاسوسی و اتاق‌های عملیات روانی بیگانگان صادر می‌شود و به قول خودشان طوفان توییتری به راه می‌اندازند و در این میان برخی به اصلاح فعالان داخلی که ولع جذب فالوور و موج سواری روی ترند‌ها را دارند، وارد ماجرا می‌شوند و برای خوشآمد بیگانگان به مردم و امنیت مردم پشت می‌کنند.

بررسی رفتار جریان مجازی مشکوک و به اصطلاح مزدوران توییتری، این گزاره را به اثبات می‌رساند که آن‌ها تمایل زیادی به تبلیغ عناصر گروهک‌های تروریستی و فرقه‌ای با هدف مشوش کردن فضای روانی جامعه دارند. این رفتار ضدمردمی و ضدامنیتی به قدری آشکار شده است که دیگر مشت ضدانقلاب را برای مخاطبان فضای مجازی باز کرده است و مخاطبان با بی تفاوتی به این قبیل خبرسازی‌ها و دروغ پردازی‌ها می‌نگرند.

علاوه بر قضیه «ثلاث» قاتل خیابان پاسداران که در بالا اشاره شد، نمونه بارز از اینگونه اقدامات عناصر تابلودار فضای مجازی برای حمایت از تروریست‌های گماشته شده را می‌توان در مورد تروریست معدوم «شهرام احمدی» نیز مشاهده کرد در جایی که همه عناصر حمایتی با حضور در فضای مجازی برای آزادی‌اش هشتگ می‌زدند و فریاد آزادش کنید سر می‌دادند، اما زمانی که اصل اقدامات وی روشن شد و پرده افتاد دیگر صدایی از کسی در نمی‎آمد. میزان پیش‌تر از اقدامات همپالگان و همفکران شهرام احمدی و فیلم اعترافات این عضو گروهک تروریستی «توحید و جهاد» گزارش داده بود.

به هرترتیب، پیگیری رویه ضدمردمی و ضدامنیتی «جلادستایی» و «بیگناه جلوه دادن تروریست‌ها» اگر چه از سوی ضدانقلاب و معاندین، به منزله راه ارتزاق و کاسه‌لیسی سرویس‌های جاسوسی و اتاق‌های عملیات روانی بیگانه محسوب می‌شود، اما آن دسته از فعالان فضای مجازی در داخل اعم از بازیگر و ورزشکار و فعال اجتماعی که در پروژه‌های نخ‌نمای تجویز شده از خارج مشارکت می‌کنند باید از مزدوری مجازی برای ضدانقلاب دست بردارند و بدانند که درصورت استمرار این رویه برای همیشه در پیشگاه ملت منفور و مغضوب خواهند بود و بعنوان عنصری وطن فروش شناسایی خواهند شد؛ چرا که مردم مخلان امنیت فیزیکی و روانی‌شان را هرگز نخواهند بخشید.

منبع: میزان

انتهای پیام/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.