فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

وی با بیان این که «شیطان هم کار خود را می‌کند و دائم در تلاش است که انسان‌ها را از مسیر الهی باز بدارد»، اضافه کرد: بی دلیل هم نیست که شیاطین بزرگ و کوچک این قدر در برابر بسیج با بغض و دشمنی برخورد می‌کنند.  فرمانده کل ارتش با اشاره به این که  در چند ماه گذشته و پس از بیان خاطره‌ای درباره این که حدود بیست سال پیش نزد رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا گفته بود که آرزوی قلبی‌اش است که در بسیج فعالیت کند، هجمه‌های فراوانی از سوی دشمنان انقلاب و نظام علیه او شکل گرفته است، افزود: در آن زمان حضرت آقا با آن دید بلندشان و با نهایت بزرگواری بلافاصله از این موضع تمجید کردند. اما در مقابل، گروهی نیز با شدت و قدرت هر چه تمام‌تر شروع به مخالفت و دشمنی با این موضع کردند و این موضوع تا الان هم ادامه دارد. به نظر می‌رسد این موضوع درسی برای همه ما و یک ایجاد انگیزه والبته روشن شدن و نشان دادن راه است تا هر آن جا که دشمن بیش از همه حساسیت نشان می‌دهد، ما هم از زاویه خودمان روی آن حساس باشیم.

وی با بیان این که «بخش عمده‌ای از کسانی که این مخالفت‌ها و دشمنی‌ها را می‌کنند، این سرباز کوچک را به خوبی می‌شناسند»، ادامه داد: این حرف برای آن‌ها غیرمنتظره نبود. آن‌ها از سال‌ها پیش میزان علاقه من به بسیج را می‌دانند، از خصوصیات و اعتقاد قلبی من به بسیج آگاه هستند و سابقه عملی ارتباط من و بسیج را دنبال می‌کنند. اعلام موضع من برای آن‌ها جدید نبود. به نظر می‌رسد چیزی که باعث شد آن‌ها حساس شوند، این بود که می‌خواستند این موضع برای جوان‌ها الگو نشود.

بسیجی بودن محدود به یک سازمان خاص نیست

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان شروع شده است

سرلشکر موسوی هشدار داد: ما باید خیلی مراقب باشیم. می‌گویند آدم عاقل دو بار از یک سوراخ گزیده نمی‌شود، اما ما چند بار باید گزیده شویم؟ وظیفه بسیجیان در این عملیات و جنگ روانی بسیار مهم است. دشمنان اصلی ما واقعا قدرت مقابله با ما را ندارند. آن‌ها می‌دانند که شمارش معکوس برای پایان عمرشان شروع شده و لحظه به لحظه به افول و زوال نزدیک می‌شوند، اما جوری رفتار می‌کنند که به ما بباورانند در وضعیت بدی قرار داریم.

وی تصریح کرد: ایران در درون خود همه چیز برای آن که سرزمینی سربلندتر و آبادتر از امروز باشد را دارد. حتی اگر دور این کشور دیوار بکشند هیچ اتفاقی نمی‌افتد. ما ۸ سال با این وضعیت با عالم جنگیدیم، دشمن را زمین زدیم و پشتش را به خاک مالیدیم. این همان ملت است و باز هم توانایی آن را داریم.

فرمانده کل ارتش اضافه کرد: دشمن این را می‌داند و با پادوهایش در ایران روی موج‌ها سوار می‌شوند. ما باید مراقب باشیم گرفتار جنگ روانی دشمن نشویم. درس بزرگتر این است که حتی اگر دشمنان نفوذی کرده‌اند و جاهایی موفق شدند، راه‌های نفوذ را پیدا کنیم، آن‌ها را ببندیم و مقابل دشمن بایستیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.