فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

آشنایی با گروهک تروریستی الاحوازیه

الاهوازیه

صبح امروز شنبه ۳۱ شهریورماه در جریان برگزاری رژه نیروهای مسلح در اهواز، چند فرد مسلح مراسم رژه را به‌رگبار بستند.

اخبار اولیه حاکی از آن بود که تعدادی در این حمله تروریستی به شهادت رسیده و تعداد دیگری نیز مجروح شده‌اند. بعد از گذشت یک ساعت از این حمله، گروه تروریستی "الاحوازیه" مسئولیت این حمله را به عهده گرفت. صلاح ابوشریف سخنگوی این گروه تروریستی در گفت‌وگو با تلویزیون اینترنشنال حمله امروز به مراسم رژه را رسما در راستای عملیات های الاحوازیه اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:آشنایی با گروهک تروریستی الاحوازیه

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز +فیلم و عکس

تروریست‌ها از پارک پشت جایگاه مسئولین به رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

 صبح امروز تروریست‌ها با پوشش لباس نظامی به سوی جایگاه رژه نیروهای مسلح در اهواز تیراندازی کردند.

در این حادثه تروریست ها نتوانستندوارد مراسم مراسم رژه شوند و صرفاً از فاصله دور به سوی به سوی مراسم و یگانهای رژه رونده شلیک کرده اند.

شنیده ها حاکی است که در این مراسم چند تن نیز شهید و مجروح شدند.

هم اکنون حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح اهواز خاتمه یافته و گروه های چک و خنثی برای پاکسازی در محل حضور دارند. 

بنابه خبر موثق، یکی از تروریست ها زخمی و یکی دیگر نیز دستگیر شده که موضوع همچنان تحت پیگیری است.

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز / تیراندازی همچنان ادامه دارد +فیلم و عکس

بیشتر بخوانید:

وقوع حمله تروریستی در رژه نیروهای مسلح در اهواز +فیلم و عکس

رژه مشترک نیروهای مسلح برگزار شد

رژه نیروهای مسلح برگزار شد

 در آستانه فرارسیدن هفته دفاع مقدس رژه مشترک نیروهای مسلح کشور صبح امروز شنبه 31 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان و فرماندهان لشکری در حرم مطهر بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) برگزار شد.

انتهای پیام/

رژه مشترک نیروهای مسلح برگزار شد

رئیس جمهور در مراسم رژه نیروهای مسلح:

ایران از ابتدا آغازگر جنگ نبود و قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداشت/ ترامپ می‌خواست ما از برجام خارج شویم تا پرونده ما را به شورای امنیت بفرستد

 حجت‌الاسلام والمسلمین  حسن روحانی درمراسم رژه نیروهای مسلح که به مناسبت سی و هشتمین سالگرد دفاع مقدس در جوار حرم بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، با تقدیر از حضور پرشکوه مردم در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان بویژه در تاسوعا و عاشورا در سراسر کشور، گفت: امسال این مراسم بیش از هر سال دیگر دارای شکوه و عظمت بود.

بیشتر بخوانید:نه تنها دست از توانمندی موشکی برنمی‌داریم بلکه روز به روز آن را تقویت خواهیم کرد

#ارتش_مردمی_انقلابی

همه تجهیزات نظامی و فناوری‌های ما بومی است/ تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: ما مدافعینی قوی در برابر متجاوزین هستیم و تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد.

همه تجهیزات نظامی و فناوری‌های ما بومی است/ تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد امیر حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در حاشیه تمرین رژه هوایی مشترک ارتش و سپاه پاسداران در بندرعباس اظهار داشت: در ۳۱ شهریور ۱۳۵۹ ایران اسلامی در شرایطی که تحت فشار استکبار جهانی آمریکا، درگیریهای جناح ‌های وابسته به غرب و شرق، وارد جنگی شد که نیروهای نظامی هنوز مراحل بازسازی و ساماندهی را به طور کامل پشت سر نگذاشته بود.

بیشتر بخوانبد:همه تجهیزات نظامی و فناوری‌های ما بومی است/ تجاوزگر را از عملش پشیمان خواهیم کرد

#نیروی هوایی_ارتش_مردمی_انقلابی

چگونه با انجام تحقیق و پژوهش کسر خدمت سربازی بگیریم؟ + عناوین پژوهشی

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: لیستی از اولویت های پژوهشی خدمت نظام وظیفه تهیه شده است که دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر برای استفاده از کسرازخدمت می توانند روی آنها پژوهش کنند.چگونه با انجام تحقیق و پژوهش کسر خدمت سربازی بگیریم؟ + عناوین پژوهشی

سردار موسی کمالی، رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در رابطه با  اولویت های پژوهشی برای دانشجویان کارشناسی ارشد و بالاتر  برای استفاده از کسر از خدمت اظهار کرد: لیستی از اولویت های پژوهشی خدمت نظام وظیفه تهیه شده است که مشمولان می توانند یکی از عناوین را به عنوان طرح پژوهشی انتخاب کنند.

اولویت های پژوهشی خدمت نظام وظیفه به شرح ذیل است:

وزیر دفاع دریافت نشان درجه یک فتح را به «دریادار سیاری» تبریک گفت.

به نقل از روابط عمومی ارتش، در پی اعطای نشان درجه یک فتح از سوی فرمانده معظم کل قوا به امیر دریادار سیاری، رئیس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، طی پیامی این افتخار و موفقیت را به وی تبریک گفت.

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایران

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایرانروزنامه اینترنتی رأی الیوم با اشاره به انتخاب رئیس جدید پارلمان عراق نوشت انتخاب محمد الحلبوسی به منزله پیروزی دیگری برای ایران و شکست دیگری برای آمریکاست که بیش از یک تریلیون دلار برای حمله به عراق هزینه کرد و عراق جدید، عضو مؤثری در محور ایران خواهد بود. 

روزنامه اینترنتی رأی الیوم که از لندن به روز می شود با اعلام این مطلب در سرمقاله خود نوشت: نکته تأمل برانگیز آن است که علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ایران نخستین کسی بود که پس از انتخاب محمد الحلبوسی به عنوان رئیس جدید پارلمان عراق به وی تبریک گفت.

«عراق جدید» یک عضو اصیل و مؤثر در محور ایران

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

انتصاب فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجامراسم تودیع و معارفه فرماندهی قرارگاه منطقه‌ای جنوب غرب ارتش در اهواز که با حضور آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امیر سرتیپ نوذر نعمتی جانشین فرمانده نیروی زمینی برگزار شد.

فرمانده جدید قرارگاه جنوب‌غرب نزاجا منصوب شد

پایان شیرین بلندقامتان در مرحله نخست گروهی.ایران ۳- فنلاند ۲

لحظه به لحظه با دیدار تیم ملی والیبال ایران و فنلاندآخرین روز از مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ امروز برگزار شد و تیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ به مصاف تیم ملی فنلاند رفت.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار با پیراهن قرمز رنگ در زمین حاضر شد و فنلاندی ها در این دیدار آبی پوش بودند.

قضاوت این مسابقه بر عهده یوری یورتیز از کشور دومنیکن و مامر الکابوب از کشور الجزایر بود.

شکست والیبال فنلاند مقابل ایران

حشد الشعبی عملیات تروریستی داعش در جنوب سامراء را خنثی کرد

حشد شعبی عملیات تروریستی داعش در جنوب سامراء را خنثی کرد به نقل از بغداد الیوم، نیرو‌های گردان ۴۳ وابسته به حشد الشعبی موفق شدند نقشه عناصر تروریستی داعش برای اجرای عملیات در اطراف شهر بلد واقع در جنوب سامراء را خنثی کنند.

بر اساس این گزارش عملیات نفوذ عناصر داعش به این منطقه برای اجرای عملیات تروریستی ناکام ماند.

حشد الشعبی اعلام کرد که این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق مبنی بر نقشه داعش برای هدف قرار دادن اماکن امنیتی و غیر نظامی در منطقه مذکور صورت گرفت.

انتهای پیام/

حشد الشعبی عملیات تروریستی داعش در جنوب سامراء را خنثی کرد

حشد شعبی عملیات تروریستی داعش در جنوب سامراء را خنثی کرد به نقل از بغداد الیوم، نیرو‌های گردان ۴۳ وابسته به حشد الشعبی موفق شدند نقشه عناصر تروریستی داعش برای اجرای عملیات در اطراف شهر بلد واقع در جنوب سامراء را خنثی کنند.

بر اساس این گزارش عملیات نفوذ عناصر داعش به این منطقه برای اجرای عملیات تروریستی ناکام ماند.

حشد الشعبی اعلام کرد که این عملیات بر اساس اطلاعات دقیق مبنی بر نقشه داعش برای هدف قرار دادن اماکن امنیتی و غیر نظامی در منطقه مذکور صورت گرفت.

انتهای پیام/

سومین پیروزی بلندقامتان والیبال در جدال جهانی.ایران ۳- کوبا ۱/

ایران صفر- کوبا یک/ برتری ست اول به شاگردان ایگور نرسید ///// بماندتیم ملی والیبال ایران از ساعت ۱۸ و ۳۰ روز (شنبه) سومین دیدار خود در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان را برگزار کرد. ملی پوشان کشورمان بعد از کسب دو پیروزی مقابل تیم های والیبال بلغارستان    و پورتوریکو، به مصاف تیم ملی کوبا رفتند. دیداری که هر دو تیم برای پیروزی به آن پا گذاشته بودند.

این دیدار در پایان با برتری ۳ بر یک تیم ملی ایران تمام شد تا سومین برد شاگردان ایگور کولاکوویچ در مرحله گروهی رقابت‌های قهرمانی مردان جهان ۲۰۱۸ کسب شود.

کوبا مقابل والیبال ایران مغلوب شد

تیتر قابل تأمل مجله آمریکایی درباره قدرت «ایران»

تیتر قابل تامل مجله آمریکایی/اینجا جایی است که ایران، آمریکا را شکست می‌دهدمجله آمریکایی «فارین پالسی» در گزارشی تحت عنوان «اینجا جایی است که ایران، آمریکا را شکست می‌دهد» نوشت: کردهای عراق که نقش موثری را در صحنه سیاسی این کشور بازی می‌کنند پیش از این در کنار آمریکا قرار داشته اند اما امروز به ایران گرایش پیدا کرده اند.

بیشتر بخوانید:اینجا جایی است که ایران آمریکا را شکست می دهد

اسرائیل با تهدید ایران مرگ خودش را تسریع می کند

 اسرائیل با تهدید ایران مرگ خودش را تسریع می کندحجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران: با اشاره به تهدید صهیونیست‌ها در چند روز گذشته مبنی بر حمله به مواضع ایران در عراق تاکید کرد: اگر اسرائیل اقدامی علیه منافع ایران انجام دهد، مرگ خودش را تسریع کرده است و با هر حرکت و اقدام اشتباه زودتر از موعود پیش بینی شده از بین خواهد رفت.

ناگفته‌هایى از به آتش کشیدن کنسولگرى جمهوری اسلامی ایران در بصره + فیلم

موشن گرافیکی با عنوان فتنه بصره را مشاهده می‌کنید.

مرکز ارتباطات و امور رسانه‌اى  مقاومت اسلامى نُجَباء  در ایران اقدام به تهیه موشن گرافیکی با عنوان فتنه بصره کرده است.

این موشن گرافیک درباره اغتشاشات اخیر در بصره و به آتش کشیدن کنسولگرى جمهوری اسلامی ایران در این شهر است.

مشاهده فیلم:

ناگفته‌هایى از به آتش کشیدن کنسولگرى جمهوری اسلامی ایران در بصره + فیلم

فرمانده نیروی هوایی ارتش از مجتمع اوج بازدید کرد

امیر خلبان عزیز نصیرزاده

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش از مجتمع اوج فرماندهی آماد و پشتیبانی نهاجا بازدید کرد.

امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در بازدید سه ساعته از مجتمع اوج فرماندهی آماد و پشتیبانی گفت: یکی از دغدغه‌های مهم در نیروی هوایی، اطلاع و رسیدگی به مشکلات و پیشنهادهای کارکنان است.

وی با تاکید بر فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) منبی بر کار جهادی اظهار داشت: باید از حداکثر ظرفیت‌های موجود در مجتمع اوج بهره برداری شود.

در ادامه فرمانده نیروی هوایی ضمن بازدید از بخش های مختلف این مجتمع، دیداری صمیمی و به دور از تشریفات با مدیران، کارکنان و کارگران در جهت کسب اطلاع از دغدغه ها و مشکلات و بهره برداری بیشتر از توانمندی های موجود انجام داد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش از مجتمع اوج بازدید کرد

#ارتش_مردمی_مردمی

وداع با 135 شهید گلگون کفن در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)/ مردم باحضورشان چهره شهر را تغییر دادند+ فی

مراسم تشییع پیکرهای پاک و مطهر ۱۳۵ شـهید گمنام تازه تفحص شده ایام دفاع مقدس، صـبح امروز پنـج شــنبه (۲۲ شهریورماه) مصـادف با سـوم محـرم الحـرام در تهران از سـاعت ۹ صبح از مقابل دانشگاه تهران تا معراج شــهدا برگزار شد.

گفتنی است مراسـم شـب وداع با این شـهدا، شب گذشته( چـهارشـنبه ۲۱ شهریور ماه) همـزمان با اقـامۀ نـماز جماعت مغرب و عشاء در «موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس» ( واقع در تهران میدان ونک - بزرگراه شهید حقانی - انتهای خیابان سرو - روبروی پارک طالقانی ) برگزار شد.

همچنین روز دوشـنبـه ۲۶ شـهریور ماه مصادف با هفتم محرم الحرام ، مراسم تشـییع شـهدای گمنام در شهرهای اصفهان ، شیراز، اهواز ، مشهدمقدس ، تبریز ، ساری ، کرمان و کرمانشاه با حضور خیل عظیم امت حزب الله به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

مشروح مراسم وداع و تشییع پیکرهای پاک و مطهر شهیدان گمنام دفاع مقدس را در ادامه می‌خوانید:

وداع با 135 شهید گلگون کفن در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)

بیشتر بخوانید:وداع با ۱۳۵ شهید گلگون کفن در ایام سوگواری سیدالشهدا (ع)/ مردم باحضورشان چهره شهر را تغییر دادند+ فیلم و عکس 

#فرمانده کل قوا در مراسم دانش آموختگی دانشگاه های آجا "

#فرمانده_کل_قوا در مراسم #دانش آموختگی دانشگاه های #آجا "شما باید بایستید(#فضای_مجازی ) ... خدای متعال به شما کمک خواهد کرد."
#ارتش_مقتدر
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#چالش_دعوت_به_هوشیاری 

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

از زنده‌زنده سوزاندن مردم بی‌گناه تا قربانی کردن بسیجی‌ها جلوی پای عروس و داماد

یکی از مباحث داغ و بحث برانگیزی که این روزها کاربران فضای مجازی دنبال می‌کنند موضوع  اعدام و به دار مجازات آویختن 3 تن از اعضای گروهک تروریستیکومله است.

دشمنان انقلاب اسلامی از زمان تأیید حکم اعدام رامین حسین پناهی و دو تن دیگر از تروریست‌های وابسته به گروهک کومله، با به راه انداختن کمپین‌های حمایتی از این تروریست‌ها در صفحات مختلف فضای مجازی و فعال کردن هشتک های مرتبط با اهداف خود در بی‌گناه جلوه دادن آن‌ها و معرفی آنها به عنوان فعال سیاسی و مدنی و نجات آن‌ها از جوخه اعدام سعی می‌کردند و البته این تلاش مغرضانه و به دور از وجدان بیدار انسانی بی‌نتیجه ماند.

رونمایی از زیردریایی «فاتح» تا پایان سال جاری

رونمایی از زیردریایی «فاتح» تا پایان سال جاری

امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع روز سه شنبه ۲۰ شهریورماه در شبکه خبر درباره «طرح تحول صنعت دریایی کشور مبتنی بر اقتصاد مقاومتی» اظهار کرد: 

این طرح در راستای جایگزینی شناورهای استیجاری و همچنین نوسازی ناوگان حمل و نقل و نفت‌کش و ناوگان خدمات و پشتیبانی سکوهای نفتی فرا ساحل درخلیج فارس در سال گذشته به تصویب شورای عالی صنایع دریایی رسید و مقرر شد که تعداد ۱۷۶ فروند شناور به ارزش یک و نیم میلیون یورو توسط چهار سازمان صنعتی کشور ساخته شود.

رونمایی از زیردریایی «فاتح» تا پایان سال جاری

منابع خلیج فارس به تاراج می‌رود، اگر قدرت دریایی نداشته باشیم/ سواحل مکران و دریای عمان و حضور در منطقه یک گنج و ذخیره است

منابع خلیج فارس به تاراج می‌رود، اگر قدرت دریایی نداشته باشیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حتما یک نیروی دریایی ممتاز و برجسته می خواهیم که امنیت را در دریاها برقرار کند و اگر در این حوزه قدرت نداشته باشیم دیگران منابع خلیج فارس را به تاراج می‌برند.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران روز سه شنبه 20 شهریورماه در جمع کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به موقعیت ژئوپلوتیک کشورمان از لحاظ جغرافیایی اظهار کرد: کشورمان در موقعیتی قرار گرفته که هم در شمال و هم در جنوب دریا دارد؛ در شمال 700 تا 800 کیلومتر مرز دریایی و در جنوب نزدیک 1200 کیلومتر در خلیج فارس مرز داریم که یک مزیت مهم برای کشور است.

#ارتش_مردمی_انقلابی

تیم ملی ایران یک - ازبکستان صفر/کی‌روش حسرت پیروزی را بر دل ازبک‌ها گذاشت+فیلم

تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان در چارچوب دیداری دوستانه شب «سه شنبه» به مصاف هم رفتند.

در چارچوب دیداری دوستانه تیم‌های ملی فوتبال ایران و ازبکستان شب «سه شنبه» از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف هم رفتند.

تیم ملی ایران یک - ازبکستان صفر

تیم ملی ایران صفر - ازبکستان صفر /گزارش لحظه به لحظه

تیم ملی ایران یک - ازبکستان صفر/کی‌روش حسرت پیروزی را بر دل ازبک‌ها گذاشت+فیلم

رژه دیدنی یگان‌های ارتش در حضور فرمانده کل قوا + فیلم

فرمانده معظم کل قوا ، در مراسم تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی، حضور یافتند. 

در این مراسم فرماندهان، استادان و دانش‌ آموختگان نمونه ارتش جوایز خود را از دست فرمانده معظم کل قوا دریافت کردند و نمایندگان دانشجویان و دانش‌آموختگان نیز درجه و سردوشی دریافت کردند.

سپس گوشه‌هایی از آمادگی عملیاتی دانشجویان ارتش به نمایش درآمد و یگان‌های حاضر در میدان از مقابل فرمانده کل قوا رژه رفتند.

بیشتر بخوانید: فیلم کامل سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر

ارتش برای دشمنان آتش غضب خداوند است

ارتش برای دشمنان آتش غضب خداوند استامیرسرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در مراسم مشترک تحلیف و دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری در سخنانی در محضر فرمانده معظم کل قوا اظهار کرد:

با شکر و سپاس به درگاه خداوند بزرگ که ارتش جمهوری اسلامی ایران را شایسته میزبانی، ولی امر مسلمین قرار داد و با عرض خیر مقدم و تشکر از آن مقام معظم که توفیق زیارت را نصیب فرزندان ارتشی خود فرموده‌اند.

وی افزود: در پرتو برکات چهلمین سال پیروزی انقلاب و تشکیل نظام الهی جمهوری اسلامی ایران، امروز در این میدان شاهد رویش جوانه‌های انقلاب اسلامی در کسوت دانشجو و دانش آموخته هستیم که معنویت، بصیرت و بالندگی آن‌ها مایه روشنی چشم دوستان انقلاب و ناامیدی دشمنان غدّار اسلام و ایران است.

فیلم کامل سخنان آیت‌الله خامنه‌ای در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر

تانک کرّار، دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور در رزم زمینی

امروز روزآمدسازی تجهیزات زرهی یکی از اصلی ترین راهبردهای نظامی ایران در حوزه رزم زمینی بشمار می آید. از همین رو روز 22 اسفندماه 1395 ،کرّار اوّلین تانک کاملاً بومی کشورمان با حضور وزیر دفاع وقت رونمایی شد و از خط تولید انبوه این تانک پیشرفته فوق مدرن در صنایع زرهی بنی هاشم شهرستان دورود بهره برداری شد.

تانك کرّار، دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور در رزم زمینی

  بیشتر بخوانید:تانک کرّار، دستاورد مهم نیروهای مسلح کشور

برانکو یک پله جهش کرد / نزول چهار پله ای سرخ پوشان / قلعه نویی برترین مربی ایرانی

در جدید‌ترین رده بندی بهترین مربیان فوتبال باشگاهی جهان که توسط سایت کلاب ورلدرنکنیگ انجام شد،برانکو ایوانکوویچ با ۲۲۷۰ امتیاز و یک پله صعود در رده ۲۲۹ بهترین مربیان جهان ایستاده است.

  • امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم فوتبال  سپاهان با ۱۵۳۳ امتیاز بدون تغییر در رده ۳۴۶ قرار دارد.
  • علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با امتیاز ۵۰۳ امتیاز در رده ۶۹۰ با ۲ پله نزول مربیان جهان جای گرفت.
  • فیروز کریمی، سرمربی سابق تیم فوتبال  گسترش فولاد تبریز، با ۳۵۷ امتیاز در رده ۷۷۵ حاضر شد.
  • مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال پیکان، با ۳۱۵ امتیاز و با ۲ پله ارتقا در جایگاه ۸۰۳ حضور دارد.
  • مهدی تارتار، سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی، با ۲۹۴ امتیاز و ۲ پله جهش در رده ۸۲۲ قرار گرفت.
  • عبدالله ویسی سرمربی نفت مسجد سلیمان، با ۲۵۲ امتیاز و ۳ پله صعود در رتبه ۸۵۱ جا گرفته است.
  • بیشتر بخوانید: نزول چهار پله ای سرخ پوشان

سیاری: هرکس توانمندی ما را باور ندارد می تواند بیاید و ببیند

حبیب‌الله سیاری نمایه

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به بی اعتمادی برخی به توانمندی های نظامی کشور و ایجاد شک و شبهه در آن گفت: این موضوع قابل دیدن است و هرکس که باور نمی کند می تواند بیاید و ببیند.

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیردریادار حبیب‌الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در برنامه جهان  سیاست گروه سیاسی رادیو ایران گفت: براساس قانون اساسی یکی ازماموریت های ارتش دفاع از تمامیت ارضی کشور  است که این وظیفه را با اتکا به توانمندی های داخلی به خوبی انجام داده است.

بیشتر بخوانید:سیاری: هرکس توانمندی ما را باور ندارد می تواند بیاید و ببیند

حقوق کارمندان توان پرداخت‌ حداقل‌های زندگی را ندارد/ بسته پیشنهادی دولت برای یکسان‌سازی و افزایش حقو

عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: حقوق کارمندان توان پرداخت حداقل‌های زندگی را ندارد و این عاملی شده تا دولت با توجه به بحث حقوق‌ها بخواهد به‌وسیله این بسته به نوع یکسان‌سازی کرده و حقوق‌های پایین را افزایش دهد.

حقوق کارمندان توان پرداخت‌ حداقل‌های زندگی را ندارد/ بسته پیشنهادی دولت برای یکسان‌سازی و افزایش حقوق کارمندان استغلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با اشاره به بسته پیشنهادی دولت برای افزایش حقوق کارمندان، گفت: اصلاح حقوق تمام کارمندان دولت در جهت تقویت معیشت و قدرت خرید آنها صورت می‌گیرد.

حقوق کارمندان توان پرداخت‌ حداقل‌های زندگی را ندارد

منابع خلیج فارس به تاراج می‌رود، اگر قدرت دریایی نداشته باشیم/ سواحل مکران و دریای عمان و حضور در منطقه یک گنج و ذخیره است

منابع خلیج فارس به تاراج می‌رود، اگر قدرت دریایی نداشته باشیم

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: حتما یک نیروی دریایی ممتاز و برجسته می خواهیم که امنیت را در دریاها برقرار کند و اگر در این حوزه قدرت نداشته باشیم دیگران منابع خلیج فارس را به تاراج می‌برند.

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه ۲۰ شهریورماه در جمع کارکنان سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با اشاره به موقعیت ژئوپلوتیک کشورمان از لحاظ جغرافیایی اظهار کرد:

کشورمان در موقعیتی قرار گرفته که هم در شمال و هم در جنوب دریا دارد؛ در شمال ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر مرز دریایی و در جنوب نزدیک ۱۲۰۰ کیلومتر در خلیج فارس مرز داریم که یک مزیت مهم برای کشور است.

منابع خلیج فارس به تاراج می‌رود، اگر قدرت دریایی نداشته باشیم

رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم

رامین حسین پناهی، یکی از عناصر گروهک تروریستی و تجزیه‌طلب کومله بود؛ گروهکی که اعضایش در جنایتکاری روی متوحشان داعشی را سفید کرده‌اند و اقدامات ضدایرانی‌شان بر هیچکس پوشیده نیست.

رامین حسین پناهی، حاتم مرمضی و سارو قهرمانی تروریست‌هایی هستند که رسانه‌های بیگانه با به راه انداختن شانتاژ رسانه‌ای قصد داشتند آنها را فعالان سیاسی جلوه دهند.

رمزگشایی از دروغ پردازی های رسانه های بیگانه در ماجرای رامین حسین پناهی+ فیلم

دوم تیرماه سال گذشته یک تیم تروریستی از گروهک تروریستی کومله که قصد داشت تا برای انجام عملیات‌های تروریستی ازمرزهای غربی وارد کشورمان شود، در نزدیکی شهر سنندج با نیروهای سپاه پاسداران درگیر می‌شود که در نتیجه آن سه تن از اعضای این تیم تروریستی به هلاکت رسیده و یک نفر از آنها به نام رامین حسین پناهی مجروح شده و با مقادیر قابل توجهی سلاح و مهمات دستگیر می‌شود.

رامین حسین پناهی کیست؟

رمزگشایی از دروغ‌پردازی‌های رسانه‌های بیگانه در ماجرای رامین حسین‌پناهی+ فیلم

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاهحمله موشکی اخیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مقر تروریست‌های حزب دموکرات کردستان (ح‌د‌ک) بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های منطقه و جهان داشته است.

در این میان، روزنامه اسرائیلی جروزالم‌پست در گزارشی در واکنش به این حمله نوشت: حمله موشکی ایران به دفتر حزب دموکرات کردستان در خاک عراق حاوی پیامی روشن برای واشنگتن، ریاض و تل‌آویو بود.

در ادامه این گزارش آمده است: ایران با این حمله که در روز روشن انجام شد، نشان داد که هر کاری که بخواهد می‌تواند نه تنها در عراق بلکه در کل منطقه انجام دهد.

اذعان روزنامه اسرائیلی به قدرت موشکی و اطلاعاتی سپاه

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کردامیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده‌ ارتش جمهوری اسلامی ایران، به پاس خدمات شایسته و صیانت از مرزهای آبی کشور و دریای عمان و حفظ منافع ملی و اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و اهتمام به نوسازی تجهیزات و آبادانی سواحل مکران در مدت تصدی فرماندهی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران به دریافت نشان درجه‌ یک فتح از سوی فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مفتخر گردید.

این نشان در مراسم صبح امروز تحلیف و دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش در دانشگاه امام خمینی نیروی دریایی با حضور فرمانده معظم کل قوا بر سینه دریادار سیاری نصب شد.

انتهای پیام/

امیر سیاری نشان درجه‌ یک فتح را دریافت کرد

آزمایش موفق سامانه موشکی باور 373

باور 373

جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: یکی از موفقیت‌های این وزارتخانه، آزمایش موفق سیستم سلاح موشکی پدافند هوایی موسوم به باور ۳۷۳ بود.

سردار قاسم تقی‌زاده  در حاشیه آیین افتتاح مرکز فرهنگی، آموزشی و بصیرت افزایی الغدیر سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در جمع خبرنگاران با اشاره به پرتاب ماهواره‌های ایرانی به فضا اظهار کرد: در برنامه ۱۰ ساله فضایی کشور قرار است که هر دو تا سه سال یک بار، برنامه پرتاب ماهواره ساخت دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی صورت بگیرد، در این راستا برنامه ریزی کردیم که یک ماهواره را در سال جاری پرتاب کردیم،

وی ادامه داد: آزمایش ماهواره در سال جاری یک برنامه دانشگاهی و تحقیقاتی است و در صورت موفقیت پرتاب این ماهواره، پرتاب ماهواره‌های دیگر در زمینه هواشناسی را در دستور کار خواهیم داشت.

آزمایش موفق سامانه موشکی باور ۳۷۳

رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان:

هدف دشمن در جنگ رسانه‌ای ایجاد اضطراب، یأس و بدبینی در مردم است/ایجاد تشکیلات موازی با دولت راه اصلاح نیست

رهبر معظم انقلاب فرمودند: دعوا و ایجاد تشکیلات موازی با دولت، اصلاح کار نیست؛ کار جهادی باید توسط خود مسئولین و از مجاری قانونی انجام گیرد.

اعضای مجلس خبرگان با رهبر معظم انقلاب دیدار کردندحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح روز (پنجشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان فرمودند:

بسم الله الرّحمن الرّحیم
والحمدلله ربّ العالمین والصّلاه والسّلام علی سیّدنا ابی‌القاسم المصطفیٰ محمّد و علی آله الاطیبین الاطهرین المنتجبین سیّما بقیّهالله فی ‌الارضین (ارواحنا فداه و عجّل الله فرجه و صلوات الله علیه).

خیلی خوش‌آمدید آقایان محترم؛ بنده تشکّر میکنم از اینکه زحمت کشیدید و بعد از این اجلاس پُرکاری که در این دو روز داشتید، امروز را لطف کردید و اینجا تشریف آوردید.

بیشتر بخوانید:ایجاد تشکیلات موازی با دولت راه اصلاح نیست

آغاز حملات هوایی گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در ادلب و حماه

حملات هوایی گسترده ارتش سوریه به مواضع تروریست‌ها در ادلب و حماه

جنگنده‌های سوری و روس امروز به شدت مواضع گروه‌های تروریستی را در شمال غرب استان حماه و ریف غربی ادلب هدف قرار دادند.

جنگنده‌های روس امروز سه‌شنبه 13 شهریورماه حملات خود به مواضع تروریست ها در ریف ادلب و حماه را از سر گرفتند.

 این حملات هوایی گسترده، مواضع تروریست ها در ریف جنوبی ادلب تا منطقه «سهل الغاب» را هدف قرار داد و این مسئله در راستای فراهم‌سازی مقدمات عملیات نظامی گسترده ارتش سوریه در این منطقه است.

جهانبخش در حضور پدر و مادرش کفش طلا و عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند را تصاحب کرد + عکس

جهانبخش در حضور پدر و مادرش کفش طلا و عنوان بهترین بازیکن لیگ هلند را تصاحب کرد + عکس

 مراسم انتخاب بهترین‌های فصل گذشته لیگ دسته اول هلند برگزار شد و علیرضا جهانبخش، ستاره ایرانی حال حاضر برایتون انگلیس و فصل گذشته آلکمار علاوه بر دریافت کفش طلا به خاطر آقای گلی در فصل گذشته، عنوان برترین بازیکن فصل قبل این رقابت‌ها را هم به دست آورد.

ادامه مطلب

هیزمی که آمریکا در آتش جنگ خاورمیانه می ریزد

آمریکا سیاست روشنی در قبال تحولات خاورمیانه ندارد، دیگر بازیگر اصلی منطقه نبوده و رقبایی همچون ایران،روسیه، ترکیه و سوریه جای آن را گرفته‌اند.

7 تریلیون دلار رقمی بوده که  آمریکا  در هفده سال حضورش در خاورمیانه هزینه کرده است. مبلغی که این روزها انتقادهای ترامپ را هم به دنبال داشته ، تاجایی که در مصاحبه ای با رویترز حضور نیروهای این کشور در خاورمیانه را بزرگترین اشتباه آمریکا در طول تاریخ خوانده است.

خاورمیانه

بیشتر بخوانید:هیزمی که آمریکا در آتش جنگ خاورمیانه می ریزد.

علت حاضر نشدن ورزشکار فلسطینی برابر کاراته‌کار ایرانی

حاضر نشدن رزاق طنطیش، حریف فلسطینی در مقابل «سجاد گنج زاده» حاشیه‌هایی را در فضای مجازی به وجود آورد.

درحالی برخی علت حضور نیافتن حریف فلسطینی سجاد گنج‌زاده در مسابقات جاکارتا را به مسائل غیرورزشی گره زدند که خود «رزاق طنطیش» از این موضوع ابراز ناراحتی کرد و تصاویری از سلفی‌هایش با قهرمانان کاراته ایران در رقابت‌های گذشته را در اختیار ما قرار داد.

چرا ورزشکار فلسطینی از بازی برابر کاراته کار ایرانی انصراف داد؟+ تصاویر

چرا ورزشکار فلسطینی از بازی برابر کاراته کار ایرانی انصراف داد؟+ فیلم و تصاویر

معاون جدید تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافندهوایی منصوب شد

معاون جدید تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافندهوایی منصوب شد

امیر سرتیپ محمود ابراهیمی‌نژاد طی حکمی از سوی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان معاون جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی منصوب شد.

پیش از این، امیر سرتیپ شمخالی معاونت تحقیقات و جهاد خودکفایی این قرارگاه را به‌عهده داشت.

سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی قرارگاه پدافند هوایی به‌مثابه مغز متفکر این قرارگاه بوده و در دو حوزه تحقیق و توسعه تجهیزات و همچنین طراحی و تولید اولیه محصولات پدافندی فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/

تحقیقات و جهاد خودکفایی   قرارگاه پدافندهوایی

همه واقعیت‌ها درباره یک داعشی وطنی ؛ رامین حسین پناهی کیست؟+ تصاویر

اخیرا در شبکه‌های مجازی خبری مبنی بر نزدیک بودن اجرای حکم اعدام رامین حسین پناهییکی از اعضای گروهک ترویستی کومله منتشر شده است. همزمان با انتشار این خبر، مخالفان جمهوری اسلامی و عناصر ضد انقلاب در اقدامی هماهنگ تلاش کردند تا او را صرفا یک فعال مدنی و سیاسی معرفی کنند.

 بیشتر بخوانید:رامین حسین پناهی در بین اعضای نظامی گروهک کومله

امیر شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش شد

امیر خلبان حسن شاه‌صفی، به سمت جانشینی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

امیر شاه‌صفی جانشین معاون هماهنگ کننده ارتش شد امیر خلبان حسن شاه‌صفی، امروز دوشنبه 12 شهریورماه به سمت جانشینی معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران منصوب شد.

امیر شاه‌صفی قبل از این، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بود.

انتهای پیام/

نصب نشان نصر بر سینه امیر سرتیپ خلبان شاه‌صفی

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در ستاد فرماندهینیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده این نیرو دیدار کرد.

نصیرزاده در این دیدار تصریح کرد: بحث هم افزایی مورد تاکید فرماندهی معظم کل قوا و جزو سیاست های فرمانده کل ارتش است.

فرمانده نهاجا گفت: نیروی هوایی ارتش و نیروی هوافضای سپاه در کنار هم می‌توانند با هر نوع تهدیدی مقابله کنند.

ارتقاء توان رزمی و همکاری میان نیروی هوافضای سپاه و نیروی هوایی ارتش

مغز متفکر صربستانی سِحر ۴۴ ساله واترپلو ایران را باطل کرد

تیم ملی واترپلو کشورمان با هدایت "الکساندر چیریچ" توانست بعد از ۴۰ سال به مدال بازی‌های آسیایی برسد.

تیم ملی واترپلوی ایران در دیدار رده بندی بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با نتیجه نزدیک ۱۵ بر ۱۶ تیم چین را در ضربات پنالتی شکست داد و پس از ۴۴ سال به مدال برنز بازی‌های آسیایی رسید. مدالی که برق آن از هر مدال طلای دیگر در چشم خانواده واترپلو و دوستداران این رشته درخشان‌تر است.

مغز متفکر صربستانی سِحر ۴۴ ساله واترپلو ایران را باطل کرد

 بیشتر بخوانید:چیریچ وارد می‌شود

رهبر انقلاب از مجموعه تفریحی کدام «بانک دولتی» انتقاد کردند؟+ فیلم و تصاویر

رهبرمعظم انقلاب در دیداری که اخیرا و به مناسبت هفته دولت با رئیس و اعضای دولت دوازدهم داشتند، ضمن انتقاد از رفتار‌های خارج از وظیفه بانک‌ها، نسبت به بنگاه‌داری و تصاحب املاک برخی از بانک‌ها فرمودند:

چرا بانک‌ها مشکل نقدینگی پیدا می‌کنند برای اینکه شعبه زیاد می‌کنند. برای اینکه آسایشگاه برای افراد خودشان می‌سازند. بنده یک وقتی در تهران از جایی عبور می‌کردم، دیواری طولانی بود که هرچی می‌رفتیم ادامه داشت! پرسیدم این تشکیلات عظیم برای کیست؟ گفتند مال فلان بانک است، بانک غلط می‌کند که چنین کاری کند.

حالا اینکه تشکیلاتی است که لابد برای تفریح و این حرف‌ها است. بانک‌ها بنگاه‌داری می‌کنند. جلوی بنگاه‌داری بانک‌ها را بگیرید. بانک برای بنگاه‌داری نیست.

رهبرانقلاب به کدام مجموعه تفریحیِ متعلق به یک «بانک دولتی» اشاره کردند؟+ عکس، فیلم و نقشه

 فیلم: در باشگاه آجودانیه بانک ملی چه خبر است؟

تغییرموازنه قدرت به نفع محور مقاومت در منطقه؛ بی اعتنایی به تهدیدات محور شرارت

سرانجام محورشرارت (آمریکا، اروپا و رژیم صهیونیستی) پس از چند روز عملیات روانی سنگین و تهدیدات مکرر مبنی بر حمله گسترده به سوریه، ناچار به عقب نشینی شده و ترامپ در آخرین موضع گیری اش، با بیان اینکه این عملیات هشداری جدّی به ایران و سوریه بود، دستور حمله به سوریه را لغو کرد.

تغییرموازنه قدرت به نفع محورمقاومت درمنطقه؛ بی اعتنایی به تهدیدات محورشرارت

این در حالیست که وزیر خارجه آمریکا روز جمعه (۹۷/۶/۹) روسیه را به حمایت از یک حمله قریب الوقوع نیروهای سوری به استان ادلب، متهم و عنوان کرده بود: آمریکا این موضع را به عنوان یک روند “تشدید درگیری از پیش برنامه ریزی شده” تلقی می کند.

این هشدار آمریکا در پی ۱۰ روز کش و قوس میان قدرت های غربی از یک طرف و سوریه و روسیه از طرف دیگر مطرح شده است.غربی ها اخیراً در بیانیه ای تهدید کرده بودند: همانطور که قبلا هم نشان داده ایم، به هرگونه استفاده مجدد از سلاح های شیمیایی! توسط حکومت سوریه پاسخ متناسب خواهیم داد.

فرمانده کل قوا در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش:

قرارگاه پدافند هوایی در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران است

حضرت آیت الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار فرماندهان و مسئولان قرارگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، این قرارگاه را بخشی بسیار حساس از نیرو‌های مسلح و در خط مقدم مقابله با دشمنان ایران خواندند و بر افزایش آمادگی‌ها و توانمندی‌های پدافند هوایی و کارکنان آن تأکید کردند.

در این دیدار که به مناسبت روز پدافند هوایی برگزار شد، حضرت آیت الله خامنه‌ای با تأکید بر اینکه از لحاظ محاسبات سیاسی احتمال وقوع جنگ نظامی وجود ندارد، افزودند: در عین حال، نیرو‌های مسلح باید با هوشیاری و با مدیریت کارآمد و چابک، توانایی‌های انسانی و تجهیزاتی خود را روز به روز ارتقا دهند و بدانند هر گامی که در جهت تقویت آمادگی‌های نیرو‌های مسلح برداشته شود، یک عبادت و حسنه در نزد پروردگار متعال است.

در این دیدار، امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیاء (ص) ارتش گزارشی از اقدامات و برنامه‌های این قرارگاه بیان کرد. 

درگیری لفظی نجاح محمدعلی با مجری من و تو بر سر خبر کذب خدمات جنسی در مشهد + فیلم

کارشناس عراقی شبکه من و تو جواب یاوه گویی‌های مجری این شبکه را داد.

نجاح محمدعلی کارشناس عراقی شبکه ماهواره‌ای من‌ و تو در واکنش به خبر کذب خدمات جنسی در مشهد که توسط مجری این شبکه خوانده شد، گفت: اگر من در ایران بودم شما را محاکمه می‌کردم.

وی افزود: شما به کدام حق می‌گویید ایرانیان یا عراقی‌ها، این کار شما بسیار اشتباه است. در اربعین پاسخ این توطئه را خواهید گرفت.


درگیری لفظی نجاح محمدعلی با مجری من و تو بر سر خبر کذب خدمات جنسی در مشهد + فیلم

پاسخ رهبر انقلاب به سوال "چرا برجام را آتش نزدید؟" + فیلم

رهبر معظم انقلاب در بخشی از بیانات خود علت آتش نزدن برجام را شرح دادند.

رهبر معظم انقلاب، حضرتآیت الله خامنه ای در بخشی از سخنان خود فرمودند رابطه با اروپا باید ادامه پیدا کند اما هرگز نباید به کشورهای اروپایی اطمینان کرد و باید از این کشورها قطع امید شود.

ایشان علت آتش نزدن برجام را هم اینگونه توصیف کردند که شاید بتوان منافع ملی را تامین کرد و اگر این منافع تامین نشود ماهم توافق را آتش خواهیم زد.


پاسخ رهبر انقلاب به سوال "چرا برجام را آتش نزدید؟" + فیلم

هدف قرار گرفتن کشتی جنگی عربستان در سواحل جیزان

هدف قرار گرفتن کشتی جنگی عربستان در سواحل جیزان

 یک منبع وابسته به نیروی دریایی یمن روز شنبه 10 شهریورماه اعلام کرد که نیروی دریایی این کشور یک کشتی جنگی عربستان سعودی را در سواحل جیزان هدف قرار داده است.

این منبع با اشاره به تلفات وارده به نظامیان سعودی بیان کرد: متجاوزان، زخمی شدگان را از کشتی جنگی سعودی به بیمارستان های جیزان منتقل کرده اند. عملیات ضد کشتی جنگی عربستان در واکنش به هدف قرار دادن ماهیگیران یمنی در سواحل یمن است.


اتهام‌زنی به ایران برای حضور در یمن ؛ فرارِ رو به جلو از نوع سعودی