فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

سیطره پهپادهای ایرانی از آسمان شمال تا پرواز روی ناو آمریکایی در خلیج فارس

پهپادها امروزه جایگاه مهمی در مجموعه قدرت نظامی کشورهای مختلف دنیا دارند. این پرنده های کوچک با تکیه بر توان اجرای عملیات در شب و روز در مناطق دور و نزدیک بر ضد اهداف ساکن و متحرک و در تمام شرایط آب و هوایی، امکان پروازهای هدایت شونده از دور و یا تمام خودکار، دستاوردهای نظامی بسیار مهمی را در درگیری‌های نظامی سال های اخیر بدست آورده اند.

مهاجری که ناجا را نیرومند می‌کند

سیطره پهپادهای ایرانی از آسمان شمال تا پرواز روی ناو آمریکایی در خلیج فارس

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

راه‌اندازی دو بیمارستان در چذابه و مهران ویژه اربعین

راه‌اندازی دو بیمارستان ۶۰ تختخوابی در چذابه و مهران ویژه اربعینامیر سرتیپ دوم شهنام بابلی رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیروی زمینی ارتش به منظور سهولت و رفاه حال زائران اربعین حسینی، دو بیمارستان ۶۰ تختخوابی صحرایی را که به نام شهید مدافع حرم محسن قوطاسلو مزین شده، در مرزهای چذابه و مهران برپا کرده است.

وی افزود: این دو بیمارستان مجهز به تمامی امکانات و تجهیزات پزشکی اعم از اتاق عمل، اکو، رادیولوژی و آزمایشگاه بوده که به طور شبانه‌روزی آماده ارائه خدمت به زائران حسینی است.

رئیس اداره بهداشت و درمان نیروی زمینی ارتش، با تاکید بر اینکه رعایت اصول بهداشت فردی مهم‌ترین عامل پیشگیری از بیماری‌های ویروسی است، افزود: همچنین برای پیشگیری از بیماری‌های احتمالی، بسته‌های بهداشتی حاوی وسایل مربوط به بهداشت فردی و ضدعفونی کننده‌ها به زائران ارائه می‌شود.

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی

 


 تحقق ارتش 20 میلیونی در اربعین حسینی


از آنجا که ارتش حضرت حجت(عج) فرا ملیتی خواهد بود، باید افراد آن هم اعم از عرب و عجم و ترک و لاتین و... به طور طبیعی یکدیگر را درک کنند و با هم احساس غریبی نکنند!

اینهاا شرایط طبیعی و قهری شکل گیری ارتش حضرت حجت(عج) می باشد که با تحقق آنها فقط باید منتظر ظهور فرمانده بود.

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

متن کامل بیانیه عربستان سعودی درباره قتل خاشقچی

جمال خاشقچی

عربستان سعودی بامداد شنبه به کشته شدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود در ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول اعتراف کرد. متن کامل این بیانیه را بخوانید.

عربستان سعودی بامداد شنبه به کشته شدن «جمال خاشقچی»، روزنامه‌نگار منتقد سیاست‌های آل‌سعود در ساختمان کنسولگری عربستان سعودی در استانبول اعتراف و ادعا کرد وی بعد از وقوع یک نزاع داخل این ساختمان کشته شده است.

بیشتر بخوانید:متن کامل بیانیه عربستان سعودی درباره قتل خاشقچی

واکنش مجری الجزیره به بیانیه کاخ سفید درباره خاشقجی

مجری الجزیره در توییتر درواکنش به بیانیه کاخ سفید درباره خاشقجی نوشت: تصور کنید، فقط تصور کنید ایران خاشقچی را داخل کنسولگری اش می کشت، دو هفته انکارش می کرد و بعد اینقدر مضحک آن را گردن می گرفت. تصور کنید بیانیه آمریکا آن موقع چطور بود. بعد بیانیه (کاخ سفید) را بخوانید. 

عکس/ حق السکوت ترامپ چیست؟!

طرح روی جلد مجله The Week ؛ ترامپ در ازای نادیده گرفتن قتل خاشقجی چه چیزی دریافت می‌کند؟

روایت زیارت یک اسیر از کربلا

فیلم/ باران شدید دیشب کربلا

اردوگاه تکریت مختص اسرای مفقود بود. چون ما مفقودالاثر بودیم هیچ تماسی با هیچ کس نداشتیم. اگر هم کشته می‌شدیم در آن وضعیت کسی از زنده و مرده ما اطلاع پیدا نمی‌کرد...

  با آنکه در ۲۷ تیرماه ۱۳۶۷ قطعنامه ۵۹۸ از سوی جمهوری اسلامی ایران پذیرفته شد، اما ارتش بعث عراق به حملات خود ادامه داد و مجدداً داخل خاک ایران شد تا نقاط مهمی از جمله خرمشهر را به دست بیاورد و با دست پر در مذاکرات حضور یابد. هرچند دشمن در این راه موفقیتی به دست نیاورد، اما تعداد نسبتاً زیادی از رزمندگان در همین ایام به اسارت درآمدند. جانباز رحیم رحیم از افسران ارتشی بود که بعد از پذیرش قطعنامه و در ۳۱ تیرماه ۶۷ به اسارت دشمن درآمد. با این رزمنده پیشکسوت کشورمان که طعم جانبازی و اسارت را توأمان چشیده است گفت‌وگویی انجام دادیم تا حال و هوای روزهای پایان جنگ و همین طور اردوگاه‌های رژیم بعث عراق را بهتر درک کنیم. 

#ارتش_مردمی_انقلابی 

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 

 #مرد_میدان_باش

بیشتر بخوانید:.روایت زیارت یک اسیر از کربلا

طلسم آبادان همچنان پابرجا، دومین شکست تراکتور سازان مقابل شاگردان سرجیو

دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و تراکتورسازی تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۸:۳۰ آغاز شد.

ترکیب دو تیم

ترکیب صنعت نفت آبادان:

شهاب گردان، عقیل کعبی، وفا هخامنش، حسین ساکی، سیروان قربانی، اکبر ایمانی، مصطفی احمدی، کرار جاسم، طالب ریکانی، جعفر سلمانی و رضا جبیره

ترکیب تراکتورسازی تبریز:

محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله‌زاده، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان حاج‌صفی، مهدی مهدی‌پور، علیرضا نقی‌زاده، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا، احسان پهلوان و لی اروین

صنعت نفت آبادان ۱ - تراکتورسازی تبریز صفر

بیشتر بخوانید:

صنعت نفت آبادان ۲ -۱ تراکتورسازی تبریز

قاتلِ ناوها، کابوسِ ایرانیِ آمریکا که تنگه هرمز را می‌بندد

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوری‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست.

موشک خلیج فارس

بیشتر بخوانید:قاتلِ ناوها، کابوسِ ایرانیِ آمریکا که تنگه هرمز را می‌بندد.

#ارتش_مردمی_انقلابی

#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم

 #مرد_میدان_باش ‌

شلیک موشک بالستیک «بدر ۱» یمن به مواضع متجاوزان سعودی در «نجران»

شلیک موشک بالستیک «بدر ۱» یمن به مواضع متجاوزان سعودی در «نجران»

نیروهای یمنی به عملیات های خود علیه سعودی ها و مزدوران آنها در جبهه های مختلف نبرد ادامه می دهند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن بار دیگر اقدام به شلیک یک موشک بالستیک به سمت مواضع رژیم متجاوز سعودی کردند.

طبق اعلام رسانه های یمن، یگان موشکی این کشور امروز پنجشنبه ۲۶ مهرماه موشک بالستیک «بدر ۱» را به مواضع متجاوزان سعودی در شهر مرزی نجران شلیک کرده است.

این در حالی است که پیشتر نیز ده ها بار مواضع متجاوزان سعودی در شهرهای مرزی به وسیله موشک های بالستیک یمن درهم کوبیده شده است.

انتهای پیام/

شلیک موشک بالستیک «بدر ۱» یمن

از کویر سمنان تا دهانه اقیانوس هند با موشک بالستیک "قدر"

یکی از موثرترین سلاح‌ها در میدان‌های نبرد که توانایی ضربات سنگین و مهلک در زمین، هوا و دریا را دارند موشک‌ها هستند و یکی از اعضای این خانواده موشک‌های بالستیک هستند.

سریع‌ترین موشک بالستیک ایرانی را بشناسیم

بیشتر بخوانید:از کویر سمنان تا دهانه اقیانوس هند

جمع‌آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی

عراق| جمع آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی

السومریه به نقل از یک رسانه عربی حاشیه خلیج فارس که اشاره‌ای به نامش نکرد، نوشت شماری از نمایندگان پارلمان عراق برای جمع‌آوری امضا برای تصویب قانونی درباره نظامیان آمریکایی مستقر در عراق فعالیت می‌کنند و علائم مثبتی درباره این درخواست وجود دارد.

بیشتر بخوانید:جمع‌آوری امضای نمایندگان پارلمان برای اخراج نظامیان آمریکایی

رکوردشکنی در بازی‌هایی پاراآسیایی به سبک ورزشکاران ایران

  کاروان ایران در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا توانست با جهشی خارق العاده و کسب ۱۳۶ مدال رنگارنگ برای نخستین بار پس از کشور‌های چین و کره جنوبی رده سوم را به خود اختصاص دهد.

این در حالی است که مسئولان کشورمان با شعار "خودباوری و امید" ورزشکاران ایران را راهی جاکارتا کردند و این شعار باعث شد ورزشکاران انگیزه بیشتری بگیرند. کاروان ایران در طول برگزاری این رقابت‌ها نسبت به ۲ دوره گذشته که در اینچئون و گوانگجو برگزار شده بود، هم از لحاظ مرغوبیت مدال بهترین عملکرد ممکن را به نمایش گذاشتند و هم با پشت سر گذاشتن ژاپن و اندونزی و اختلاف میلی متری با کره جنوبی به رده سوم دست یافتند.

سایه شهابِ ایرانی بر آسمان حیفا و تل‌آویو

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. 

سایه مرگ موشک بالستیک شهاب روی سر رژیم صهیونیستی

بیشتر بخوانید:سایه شهابِ ایرانی بر آسمان حیفا و تل‌آویو

ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

امیر شاهین تقی‌خانی معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران از آمادگی ارتش برای کمک به دستگاه‌های کشوری در پیاده روی اربعین خبر داد و گفت: ارتش آمادگی خود را برای همکاری با تمام دستگاه‌های حاضر در پیاده روی اربعین اعلام کرده و مانند هر سال، ارتش جمهوری اسلامی ایران با سیل داوطلبان مشتاق از سوی خانواده‌های ارتش و کارکنان و پایوران مواجه است که ستاد اربعین در این زمینه نیز ساماندهی لازم را انجام می‌دهد.

بیشتر بخوانید:ارتش برای کمک به دستگاه های کشوری در پیاده روی اربعین آماده است

کدام موشک ایرانی در 7 دقیقه اسرائیل را نابود می کند؟

قدرت موشکی ایران اکنون یکی از دستاورد‌های بزرگ جمهوری اسلامی در عرصه فناوی‌های نظامی و قدرت دفاعی کشور است که نقطه شروع این پیشرفت را می‌توان دوران جنگ تحمیلی و محاصره همه جانبه در آن زمان توسط سایر کشور‌ها دانست. امروز با تکیه بر توانمندی داخلی و استفاده حداکثری از ظرفیت‌های موجود در فواصل زمانی کوتاه، موشک‌های جدید و مدرنی توسط نیرو‌های مسلح کشور رونمایی می‌شود که با معرفی هرکدام از آن‌ها دشمنان از پیشرفت ایران در عرصه دفاعی عصبانی‌تر شده و توانایی جمهوری اسلامی در عرصه دفاعی نمایان‌تر می‌شود.

عماد؛ نخستین موشک دوربرد ایرانی

بیشتر بخوانید: کدام موشک ایرانی در ۷ دقیقه اسرائیل را نابود می کند؟

رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به سبک ملی پوشان ایران

ایران در سومین دوره بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا با ۲۰۹ ورزشکار حاضر شد و ملی پوشان کشورمان توانستند در این رقابت‌ها با رکوردشکنی‌های متوالی نسبت به دوره قبلی بازی‌های آسیایی مدال‌های بیشتری را کسب کنند.

بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به میزبانی شهر جاکارتا از روز شنبه چهاردهم مهر آغاز شده است و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد.

 بیشتر بخوانید:رکوردشکنی در بازی‌های پاراآسیایی ۲۰۱۸ به سبک ملی پوشان ایران

دلت قرص، من اجازه نخواهم داد

#ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_باش‌

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با تأکید بر اینکه عده ای در تلاش برای القای این تفکر به جوانان هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد، گفتند: دشمن می خواهد ملت ایران را به این جمع بندی برساند که در کشور بن بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل امریکا وجود ندارد.من صریحاً اعلام می کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حولِ قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد.

#ارتش_مردمی_انقلابی 
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 
#مرد_میدان_باش‌

 

ارتش از نگاه مردم و رهبر معظم انقلاب،

رژه دیدنی یگان‌های ارتش در حضور فرمانده کل قوا + فیلم

  امیر شاهین تقی‌خانی سخنگوی ارتش در نشست خبری که به مناسبت ۲۴ مهرماه سالروز تاسیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد، اظهار کرد: ارتش در جهت تثبیت و اقتدار نظام از ابتدای انقلاب تلاش‌های بسیاری را با وجود فشارهای زیادی که از طرف گروهک‌ها بود داشته است و با پیشنهاد رهبری و تایید امام(ره) بود که روز ۲۴ مهر سازمان عقیدتی ارتش تشکیل شد و وظیفه اش رشد و گسترش فرهنگ اسلامی در ارتش است و در این حوزه نیز گام های بلند و حرکتهای بزرگی صورت گرفت.

بیشتر بخوانید:ارتش در بیانات فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی)

#ارتش_مردمی_انقلابی 
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 
#مرد_میدان_باش‌

روز هفتم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا/ ۴ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی

 بازی‌های پاراآسیایی به میزبانی شهر جاکارتا از روز شنبه چهاردهم مهر آغاز شد و تا ۲۲ مهرماه ادامه دارد. کاروان ورزشی ایران در این دوره از بازی‌های پاراآسیایی با ۲۰۹ ورزشکار حاضر شده است. 

روز هفتم بازی‌های پاراآسیایی جاکارتا/ ۴ طلا، ۴ نقره و ۴ برنز حاصل تلاش ورزشکاران ایرانی


ادامه مطلب

امیر دریادار خانزادی از تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا (ع) بازدید

امیر دریادار خانزادی از تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا (ع) بازدید

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادیفرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در تیپ سوم تکاوران دریایی حمزه سیدالشهدا، ضمن ارزیابی توان رزمی یکان های مستقر در این تیپ، از کلیه تجهیزات و ادوات جنگی بازید کرد.

امیر دریادار خانزادی همچنین تجهیزات و ادوات رزمی از جمله «سلاح انفرادی SVDجهت تک تیرانداز تکاوران ویژه»، «توپ ۱۰۶میلی متری»، «خمپاره منحنی زن ۱۲۰»، «دستگاه ایران کم جهت شناسایی عوامل شیمیایی» و دیگر تجهیزاتی که ساخت وزرات دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح است را مورد ارزیابی قرار داد.

کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا

 فضای مجازی عراق این روزها مملو از هشتگ‌هایی است که  از نزدیک شدن اربعین حسینی خبر می‌دهد. #الحسین_یجمعنا و #الحسین_یوحدنا هشتگ‎هایی است که کاربران عراقی با اشتراک‎گذاری آن، بروحدت میان شیعیان عراق و ایران تأکید و خود را برای استقبال از زائران اربعین آماده می‌کنند. آن‌ها در صفحات توئیتری خود تصاویری از پیاده‌روی اربعین و پرچم‌های دو کشور ایران و عراق را منتشر می‌کنند و می‌نویسند که خانه‌ها، دل‌ها و قلب‌هایشان را به روی زوار حسین‌(ع) باز کرده‌اند.

میزبانی عراقی‌ها از زائران ایرانی اربعین با

بیشتر بخوانید:کاربران عراقی به استقبال زائران ایرانی رفتند؛ #الحسین_یجمعنا و #الحسین_ یوحدنا

دلت قرص، من اجازه نخواهم داد

#ارتش_مردمی_انقلابی #بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم #مرد_میدان_باش‌

رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: با تأکید بر اینکه عده ای در تلاش برای القای این تفکر به جوانان هستند که هیچ راه حلی جز پناه بردن به دشمن وجود ندارد، گفتند: دشمن می خواهد ملت ایران را به این جمع بندی برساند که در کشور بن بست است و هیچ راهی جز زانو زدن و تسلیم شدن در مقابل امریکا وجود ندارد.من صریحاً اعلام می کنم، کسانی که در داخل، این فکرِ مطلوب و محبوب دشمن را ترویج می کنند، در حال انجام دادن بزرگترین خیانت در حق کشور و ملت هستند.
حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: البته این اتفاق نخواهد افتاد و به حولِ قوه الهی و با همراهی مردم و جوانان، تا جان و توان دارم نخواهم گذاشت چنین اتفاقی در کشور بیفتد.

#ارتش_مردمی_انقلابی 
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم 
#مرد_میدان_باش‌

هیچ فرماندهی حاضر به توضیح این عکس نشد عکس

صحرای کربلا در عملیات رمضان

 سال‌ها از جنگ می‌گذرد و هر عکسی که بتواند سندی از واقعیت‌های هشت ساله دفاع مقدس باشد، منتشر شده است اما اگر نسل امروز ما نتوانسته‌اند با جنگ ارتباط برقرار کنند، مقصر اصلی آن مسئولان فرهنگی هستند.

بیشتر بخوانید:هیچ فرماندهی حاضر به توضیح این عکس نشد

فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی

#ارتش_مردمی_انقلابی عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

عکس کمتر دیده شده از فرماندهان نیروهای مسلح,در رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول الله(ص) در ورزشگاه آزادی.

#ارتش_مردمی_انقلابی

بازدید امیر دریادار خانزادی از پایگاه دریایی پسابندر

بازدید امیر دریادار خانزادی از پایگاه دریایی پسابندر

 امیردریادار حسین خانزادیفرمانده نیروی دریایی ارتش با حضور در منطقه سوم نبوت نداجا از پایگاه دریایی پسابندر واقع در نقطه صفر مرزی ایران و پاکستان بازدید کرد.

ضمن ارزیابی از توان رزمی یگان‌ها و کارکنان، از قسمت های مختلف تأسیساتی پشتیبانی و تجهیزاتی بازدید کرد.

بیشتر بخوانید:

بازدید امیر دریادار خانزادی از پایگاه دریایی پسابندر

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کرد

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کردامیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش در بدو ورود به تیپ ۳۱۶ زرهی همدان با حضور در یادمان شهیدان، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از اختراعات‌ و نوآوری‌های تیپ ۳۱۶ زرهی همدان، اقدامات خلاقانه کارکنان جوان این تیپ را مورد تحسین قرار داد.

وی همچنین با حضور در جمع فرماندهان و کارکنان تیپ ۳۱۶ زرهی همدان به تشریح وضعیت عمومی کشور، تهدیدات، توان و آمادگی رزمی و تعالی معنوی و بصیرتی و رفع دغدغه های معیشتی کارکنان پرداخت.

سرلشکر موسوی از تیپ ۳۱۶ زرهی همدان بازدید کرد

من یک #ارتشی هستم

ممکن است مرا در حال مبارزه ببینی
اما هرگز در حال تسلیم شدن نمی بینی
چون من یک #ارتشی هستم
سرلشکر #شهید_آبشناسان


#ارتش_مردمی_انقلابی#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_باش‌

الحاق ناو موشک‌انداز «کنارک» به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش

الحاق ناو موشک‌انداز «کنارک» به منطقه سوم نیروی دریایی ارتشصبح امروز دوشنبه ۱۶ مهرماه در مراسمی با حضور امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امام جمعه و فرماندار شهرستان کنارک، ناو موشک‌انداز جمهوری اسلامی ایران «کنارک»، در راستای تقویت توان رزم به منطقه سوم نبوت نداجا الحاق شد.

انتهای پیام/

الحاق ناو موشک‌انداز «کنارک» به منطقه سوم نیروی دریایی ارتش

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم

#ارتش_مردمی_مقتدر

ما در ره عشق، نقض پیمان نکنیم

گر جان طلبد، دریغ از جان نکنیم

#ارتش_مردمی_انقلابی
#بیعتم_تا_آخرین_قطره_خونم
#مرد_میدان_باش‌ 

امیر دریادار حسین خانزادی:

آمادگی صددرصدی پاسخ به تهدیدات دشمن در دریا را داریمامیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش در مراسم الحاق ناو موشک انداز جمهوری اسلامی کنارک به منطقه سوم نبوت ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: برابر فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، اگر امنیت نباشد دستاوردهای بشری دست یافتنی نخواهد بود.

وی با بیان این که امروز کشور ما امن ترین کشور منطقه است، افزود: امنیت، بستر و فضای مناسبی را برای انجام مجموعه ای از فعالیت‌ها فراهم می‌کند تا مردم ایران بتوانند دستاوردهایی داشته باشند که چرخه انقلاب و مملکت و این نظام مقدس، در راستای رسیدن به اهداف مهم وارزشمند و آرمان‌های انقلاب اسلامی مسیر خود به خوبی طی کند.

بیشتر بخوانید:آمادگی صددرصدی پاسخ به تهدیدات دشمن در دریا را داریم

شرایط بهره‌برداری از پهپادهای غیرنظامی اعلام شد

سازمان هواپیمایی کشوری الزامات بهره‌برداری از پهپاد‌های غیر نظامی را اعلام کردمحمدسعید شرفی مدیرکل دفتر نظارت بر عملیات هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری اظهار کرد: بهره‌برداران پهپاد‌های غیر نظامی باید نسبت به رعایت موارد مرتبط با حریم خصوصی افراد و رعایت حریم ایمنی فرودگاه‌ها در انجام پرواز‌های تفریحی و خدماتی از شعاع هفت کیلومتری از دیوار فرودگاه‌ها اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به ضرورت رعایت حداکثری ارتفاع مجاز پروازی که ۱۰۰ پا معادل ۳۰ متر از سطح زمین است، گفت: بهره برداران باید از پرواز در فراز مناطق پرجمعیت و دارای ترافیک خودرویی و پرواز در شرایط نامناسب جوی و دید کم خودداری کنند و نسبت به رعایت نکات ایمنی با توجه به عملکرد نوع پرنده مورد استفاده، به ثبت پهپاد‌ها در سامانه سازمان هواپیمایی کشوری از آبان ماه سال جاری اقدام کنند.

بیشتر بخوانید:پهپاد‌های غیر نظامی

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی در مهر ۹۷

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی در مهر ۹۷سازمان وظیفه عمومی ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مشمولان فارغ التحصیل مقاطع کاردانی، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ ۹۷/۰۷/۱۹ دریافت کرده‌اند، باید با مراجعه به یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰)، برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش را دریافت و برابر اطلاعات مندرج در آن اقدام کنند.

در این اطلاعیه آمده است، مشمولان ساکن تهران بزرگ باید ساعت ۶ صبح روز پنجشنبه مورخ نوزدهم مهرماه ۱۳۹۷ و مشمولان ساکن سایر استان‌ها نیز ساعت ۷ صبح تاریخ ذکر شده، در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیرو‌های مسلح اعلام شده، حضور یابند تا به خدمت دوره ضرورت اعزام شوند.

فراخوان مشمولان کاردانی، دیپلم و زیردیپلم به خدمت سربازی در مهر ۹۷

مراسم بزرگداشت شهدای ارتش در حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

مراسم نکوداشت شهدای ارتش در حادثه تروریستی اهواز، صبح روز (چهارشنبه ۱۱ مهر ماه) در مسجد امام خمینی (ره) ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای ارتش در حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

این مراسم با حضور فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

مراسم بزرگداشت شهدای ارتش در حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

حجت‌الاسلام محمد افچنگی، ستوان یکم محمد الماسیان و محمد طا‌ها اقدامی از شهدای ارتش بودند که در حادثه تروریستی ۳۱ شهریور اهواز به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

مراسم بزرگداشت شهدای ارتش  در حادثه تروریستی اهواز برگزار شد

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد

امیر دریادار امیر رستگاری با امیر خلبان عزیز نصیرزاده دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار کرد امیر دریادار امیر رستگاری رئیس سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع با امیر خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش دیدار و گفت‌وگو کرد.

این دیدار صبح  روز چهارشنبه در ستاد فرماندهی نیروی هوایی انجام شد و درخصوص همکاری بیشترسازمان صنایع دریایی ودجا و نیروی هوایی ارتش بحث و بررسی صورت گرفته است.

انتهای پیام/

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست/دشمنان از صبر ما خوشحال نباشند امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی صبح روز (چهارشنبه ۱۱ مهرماه) در حاشیه مراسم بزرگداشت شهدای حادثه تروریستی اهواز در ستاد ارتش جمهوری اسلامی و در جمع خبرنگاران گفت: مسلمانان با واژه شهادت آشنا هستند و آشنایی ما با شهادت به قدمت تاریخ اسلام است.

وی با بیان اینکه خط قرمز ما هم امنیت مردم، سربلندی و عزت کشورمان است، افزود: ما پای عزت، سربلندی و امنیت کشورمان تا آخر ایستاده ایم، دشمنان ما باید پیام جمهوری اسلامی را تاکنون دریافت کرده باشند.

امنیت مردم و عزت کشورمان خط قرمز ماست

اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال اعلام شد

اسامی بازیکنان تیم ملی اعلام شد

 به نقل از سایت رسمیفدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال اسامی ۲۸ بازیکن جهت حضور در اردوی تیم ملی فوتبال ایران را اعلام کرد.
اسامی ۲۸ بازیکن جهت حضور در دومین اردوی تیم ملی آماده سازی تیم ملی برای مسابقات جام ملتهای آسیا ۲۰۱۹ از سوی سرمربی تیم ملی اعلام شد.
اسامی بازیکنان تیم ملی فوتبال به این شرح است:
دروازه بانها:
۱- علیرضا بیرانوند: پرسپولیس تهران.
۲- امیر عابدزاده: ماریتیمو پرتغال.
۳- رشید مظاهری: ذوب آهن اصفهان.
۴- سید حسین حسینی: استقلال تهران.
خط دفاعی:
۱- صادق محرمی: دیناموزاگرب کروواسی.
۲- وریا غفوری: استقلال تهران.
۳- مرتضی پور علی گنجی: یوپن بلژیک.
۴- محمدرضا خانزاده: الاهلی قطر.
۵- پژمان منتظری: استقلال تهران.
۶- سید مجید حسینی: ترابوزان ترکیه.
۷- روزبه چشمی: استقلال تهران.
۸- میلاد محمدی: احمد گروژنی روسیه.
۹- احسان حاج صفی: تراکتورسازی تبریز.
۱۰- آرمین سهرابیان: استقلال تهران.
خط میانی:
۱- سعید عزت الهی: ردینگ انگلستان.
۲- علی کریمی: استقلال تهران.
۳- احمد نورالهی: پرسپولیس تهران.
۴- وحید امیری: ترابوزان ترکیه.
۵- امید ابراهیمی: الاهلی قطر.
۶- اشکان دژاگه: تراکتورسازی تبریز.
۷- سامان قدوس: آمیان فرانسه.
۸- مسعود شجاعی: تراکتورسازی تبریز.
مهاجمان:
۱- سردار آزمون: روبین کازان روسیه.
۲- کریم انصاریفرد: ناتیگهام فارست انگلستان.
۳- علیرضا جهانبخش: برایتون انگلستان.
۴- مهدی ترابی: سایپا تهران.
۵- مهدی طارمی: الغرافه قطر.
۶- علی قلی زاده: چارلروی بلژیک.

اردوی تیم ملی فوتبال از روز جمعه ۹۷/۰۷/۱۳ آغاز و بازیکنان می بایست بعدازظهر همان روز در اردوی تیم ملی حاضر شوند.
این اردو دومین اردوی آماده سازی تیم ملی پیش از مسابقات جام ملتهای آسیا است. در این اردوی آماده سازی بازی برابر تیم ملی بولیویبرنامه ریزی شده که ۲۴ مهر ماه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.
انتهای پیام/

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد

مراسم اورهال بالگردهای پایگاه هوانیروز شهید آسیایی مسجد سلیمان عصر روز سه شنبه ۱۰ مهرماه با حضور امیر سرتیپ کیومرث حیدری  فرمانده نیروی زمینی ارتش برگزار شد.

امیرحیدری در این مراسم گفت: ۳ فروندبالگرد ۲۱۴ هوانیروز که بالغ بر شش سال زمین گیر شده بودند با دستان توانمند متخصصان جوان هوانیروز بازسازی و به چرخه ناوگان بالگردی هوانیروز پیوستند.

۳ فروند بالگرد هوانیروز ارتش اورهال شد

رهبر انقلاب در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» حضور خواهند یافت

رهبر انقلاب در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» حضور خواهند یافتحضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب روز پنجشنبه ۱۲ مهر در جمع شرکت‌کنندگان در همایش ده‌ها هزار‌نفری بسیجیان استان تهران در استادیوم آزادی حضور خواهند یافت. حاضران در این همایش، گروه‌های جهادی بسیجی‌ای هستند که شهریور‌ماه امسال در رزمایش خدمت بسیجیان شرکت کرده و به ارائه خدمات مختلف به اقشار محروم در عرصه‌های عمرانی، بهداشتی، فرهنگی و آموزشی پرداخته بودند.

رهبر انقلاب در همایش ده‌ها هزارنفری «خدمت بسیجیان» حضور خواهند یافت

دیوان لاهه آمریکا را ملزم به رفع بخشی از تحریم‌ها علیه ایران کرد

جلسه دادگاه لاهه برای صدور حکم درباره شکایت ایران از آمریکا اغاز شددیوان بین‌المللی دادگستری موسوم به دادگاه لاهه صبح امروز (چهارشنبه) برای صدور رای موقت خود دربارهشکایت ایران از آمریکا به دلیل اعمال تحریم‌های یکجانبه علیه کشورمان تشکیل جلسه داد و در این جلسه، آمریکا را به رفع محدودیت‌های بشردوستانه و هوانوردی علیه ایران و پرهیز از انجام اقدامات تشدیدکننده مناقشه ملزم کرد.

دیوان لاهه آمریکا را ملزم به رفع بخشی از تحریم‌ها علیه ایران کرد

تفنگداران و تکاوران دریایی، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند

تفنگداران و تکاوران دریایی، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستندامیر دریادار خانزادی، فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: تفنگداران و تکاوران نیروی دریایی ارتش، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند.

وی با حضور در جمع کارکنان تیپ یکم تکاوران دریایی امام حسین (ع) ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یادآوری رشادت‌ها و جانفشانی‌های تفنگداران دریایی در حماسه خرمشهر اظهار کرد: در واقع رفتار، حرکات و منش شما بیانگر فرمایشات مقام معظم رهبری در ارتباط با نیرو‌های مسلح که همان بحث ایمان، شجاعت و دانش است  و وظیفه همه ما این است که با تمام همت و تلاش خود بتوانیم به آن نقطه‌ای که فرماندهی مغظم کل قوا تبیین کرده است، برسیم.

تفنگداران و تکاوران دریایی ، دست بلند فرمانده در برابر دشمن هستند

ناو موشک‌انداز با قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور/هرآنچه باید از «سپر» ایرانی بدانید+ تصاویر

چهاردهم آذر سال گذشته بود که با حضور وزیر دفاع و فرمانده نیروی دریایی ارتش، ناو موشک‌انداز «سپر» به ناوگان نیروی دریایی ارتش در منطقه چهارم دریایی امام رضا (ع) ارتش واقع در دریای خزر ملحق شد.

سپر؛ ناو ایرانی که قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور را دارد + تصاویر

ناو موشک انداز «سپر» چهارمین ناو موشک انداز کلاس سینا محسوب می‌شود که با همکاری سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ساخته شد.

بیشتر بخوانید:

ناو موشک‌انداز با قابلیت درگیری همزمان با ۴ شناور/هرآنچه باید از «سپر» ایرانی بدانید

از حنای بی‌رنگ آقای نخست‌وزیر تا مانور‌های مشقی برای تهدید به جنگ/ نمایش‌های پوشالی «بی بی دروغگو» کِی به پایان می‌رسد؟

از حنای بی‌رنگ آقای نخست وزیر تا مانور‌های مشقی برای تهدید به جنگ/نمایش‌های پوشالی �بی بی دروغگو� کِی به پایان می رسد؟ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باز هم حاشیه ساز شد؛ با شواهدی غیر قابل استناد در مورد برنامه هسته‌ای ایران که البته موجی از استهزاء را در بین کاربران فارسی زبان به همره داشت. دنیا در سال‌های اخیر نمایش‌های نتانیاهو را در مورد برنامه هسته‌ای ایران همیشه به خاطر دارد که اوج آن ظاهر شدن وی با تصویر یک بمب خیالی با خط‌هایی نامفهوم بود که مراحل توسعه ساخت یکی بمب اتمی را به نمایش می‌گذاشت.

بیشتربخوانید:

نمایش‌های پوشالی «بی بی دروغگو» کِی به پایان می‌رسد؟

ناکام ماندن یورش نظامیان سعودی در جبهه عسیر

ناکام ماندن یورش نظامیان سعودی در جبهه عسیر

 ارتش و کمیته های مردمی یمن امروز دوشنبه 9 مهرماه یورش نظامیان سعودی را در غرب مجازه در عسیر دفع کردند.

همچنین ارتش و کمیته های مردمی یمن در عملیاتی به مواضع مزدوران در اطراف هیلان در صرواح در استان مآرب شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند و زخمی کردند.

ارتش و کمیته های مردمی یمن مانع از یورش مزدوران وابسته به ائتلاف سعودی-امریکایی به تپه الرباح در جبهه نهم شدند و شماری از مزدوران را به هلاکت رساندند.

در استان البیضاء نیز ارتش و کمیته های مردمی یمن طی عملیاتی در جبهه قانیه، خسارات و تلفات سنگینی به مزدوران وابسته به ائتلاف تحت سرکردگی آل سعود وارد کردند.

انتهای پیام/

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

 حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح روز یکشنبه ۸ مهرماه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد ویژه نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند گفت: دشمنان با اقدامات ضد امنیتی در تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور هستند، ولی مطمئنا در آتش این حسادت خواهند سوخت و به طور حتم در رسیدن به هدف های خودشان موفق نمی شوند.

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

حمله موشکی سپاه پاسداران به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز +تصاویر

حمله موشکی سپاه پاسدران به مقر طراحان حمله تروریستی اهواز

روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد دوشنبه از هدف قرار دادن مقر سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در شرق فرات در کشور سوریه با چندین فروند موشک بالستیک زمین به زمین، از سوی یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه خبر داد.

بر اساس اطلاعات اولیه دریافتی شمار زیادی از تروریست‌های تکفیری و سرکردگان جنایت تروریستی اهواز در این حمله موشکی به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.

سپاه مقر سرکردگان جنایت اهواز را با موشک هدف قرار داد

دشمنان فهمیدند دوران بزن و در رو تمام شده است

دشمنان فهمیدند که دوران «بزن و در رو» تمام شده است

امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۹ مهرماه در حاشیه مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه عالی دفاع ملی و در جمع خبرنگاران، با اشاره به عملیات موشکی صبح امروز سپاه پاسداران علیه عاملان حادثه تروریستی اهواز اظهار کرد: دشمنان بدانند و آگاه باشند همه مردم ایران در دفاع از کشورشان مصمم هستند و جواب هرگونه تهدید را می‌دهند.

وی افزود : مسئولان از قبل اعلام کرده بودند که اگر تروریست ها و کشورهایی که آنها را پشتیبانی می‌کنند، آسیبی به امنیت کشور وارد کنند، تنبیه خواهند شد.

معاون هماهنگ کننده ارتش تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اعلام فرمودند، دوران «بزن و در رو» تمام شده است و اگر دشمنان نظام اسلامی یکی بزنند ۱۰ تا می‌خورند و در این حمله موشکی، به آنها ثابت شد.

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران  صبح روز یکشنبه ۸ مهرماه در آیین رونمایی از نسخه اندروید بازی نوهد ویژه نیروهای ویژه هوابرد نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند گفت: دشمنان با اقدامات ضد امنیتی در تلاش برای ایجاد ناامنی در کشور هستند، ولی مطمئنا در آتش این حسادت خواهند سوخت و به طور حتم در رسیدن به هدف های خودشان موفق نمی شوند.

امروز دشمنان به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی حسادت می کنند

میزبانی امارات در جام ملت‌ها به خطر افتاد/ جنگ‌زده‌ها صلاحیت میزبانی ندارند

حمله پهبادی شب گذشته نیرو های مبارز یمنی به فرودگاه دبیتوسط سخنگوی نظامی ارتش یمن تایید شد و او اعلام کرد که این حملات با افزایش قابلیت موشک های بالستیک به زودی بیشتر می شود  و این اتفاق در حالی است که امارات متحده عربی خود را آماده میزبانی جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ می کند.

میزبانی امارات در جام ملت‌ها به خطر افتاد/ حمله یمن به امارات چالش جدید فوتبال آسیا

بیشتر بخوانید:جنگ‌زده‌ها صلاحیت میزبانی ندارند.

دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشید

دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشیدششمین دوره فرماندهی عملیات مشترک و مرکب و دوره کارشناسی ارشد رشته های ژئوپلیتیک، مدیریت بحران و مدیریت آموزش دفاعی روز شنبه ۷ مهرماه با حضور امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس) برگزار شد.


دشمن از اهداف خود دست نخواهد کشید