فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

چرا آمریکا توان حمله نظامی به ایران را ندارد؟

هزینه حمله آمریکا به ایران بسیار سنگین تر از سودی است که عاید این کشور می شود و به همین دلیل است که این کشور و دیگر کشورها وارد درگیری با ایران نمی‌شوند.

جنگی رخ نخواهد داد

جنگی رخ نخواهد داد" عبارتی بود که در میان سخنان رهبر انقلاب بیش از همه مورد توجه افکار عمومی و کارشناسان قرار گرفت و رسانه ها نیز به رمز گشایی از این عبارت پرداختند. ایشان به نوعی اعلام کردند که ایران به هیچ وجه امتیاز مذاکره را به آمریکا نخواهد داد و با شخصی که زیر توافق های نیاکان خود می زند پای میز مذاکره نخواهد نشست. همچنین سخنان رهبر انقلاب پیغامی به کشورهای دیگر به ویژه اروپایی ها بود که باید تکلیف خود را با ایران و آمریکا روشن کنند و امروز شرایط مانند گذشته نیست که بخواهند ایران را بازی داده و امروز و فردا کنند.


آیا آمریکا توان حمله نظامی به ایران رادارد؟

جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد + عکس

هواپیمای بومی جنگنده پیشرفته مجهز به سامانه‌های اویونیک و کنترل آتش پیشرفته بومی نسل 4 با نام «کوثر» تولید شد.متخصصان و نخبگان سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با مشارکت دیگر سازمان‌های صنعتی وزارت دفاع، نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان و با مدد گرفتن از ساقی کوثر، آسمان ایران را به نام «کوثر» مزین کرده و حراست از سرزمین‌مان را به آن سپردند.

نخستین جنگنده ایرانی با نام «کوثر» به پرواز درآمد


# ارتش - قرمان - انقلابی - جنگنده - کوثر


جنگنده ایرانی با نام «کوثر»

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد

معاون هماهنگ کننده ارتش با بیان اینکه ماموریت ارتش دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی است، گفت: ارتش از توانمندی مقابله با انواع تهدیدات برخوردار است.

ارتش توانایی مقابله با هر نوع تهدید را دارد  امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه آیین اختتامیه شانزدهمین دوره آموزشی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش که صبح امروز سه شنبه 30 مردادماه  در مرکز آموزش درجه‌داری جودالائمه (ع) نزاجا برگزار شد، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همبستگی میان دانشجویان افسری موجب افزایش توان رزم می‌شود، اظهار کرد: ماموریت ارتش، دفاع از مرزهای زمینی، هوایی و دریایی و دفاع از استقلال کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که برای انجام این مهم باید از اقتدار لازم متناسب با تهدیدات روز و نیز قدرت پاسخگویی به تهدیدات برخوردار باشیم.

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

وزیر راه و شهرسازی با فرمانده کل ارتش دیدار کرد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه جمعی از معاونین و مسئولین آن وزارتخانه با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران دیدار کردند.

در این دیدار که در ستاد فرماندهی کل ارتش انجام شد، طرفین پیرامون همکاری و هم افزایی بین دو سازمان تبادل نظر و گفتگو کردند.

در این دیدار که جمعی از سایر مسئولین ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز حضور داشتند، مواردی که دو سازمان می‌توانند به کمک یکدیگر برای کمک به مردم و بهبود امور ذیربط انجام دهند مورد بحث قرار گرفت و توافقاتی انجام شد که طی آن مقرر شد مدیران مسئول در هر حوزه پیگیر اجرایی شدن این توافقات باشند.

انتهای پیام/

وزیر راه و شهرسازی با حضور در ستاد فرماندهی کل ارتش با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی دیدار و گفت و گو کرد.

رهبر معظم انقلاب در پیامی به حجاج بیت الله الحرام:

 سیاست آمریکا، جنگ‌افروزی و کشتار مسلمانان به‌دست یکدیگر است

حضرت آیت الله خامنه‌ای در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند.

حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری استحضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز دوشنبه 29 مردادماه در پیامی به حجاج بیت الله الحرام، تعیین یک میعادگاه دائمی برای انجام فریضه حج را نمادی برای وحدت مسلمانان و امت‌سازی اسلام دانستند و با اشاره به سیاست جنگ‌افروزانه آمریکا در میان مسلمانان تأکید کردند: باید با هوشیاری این سیاست شیطانی را خنثی کرد و حج و برائت از مشرکان، زمینه‌ساز این هوشیاری است.

متن پیام رهبر انقلاب اسلامی که صبح امروز حجت الاسلام و المسلمین قاضی‌عسکر نماینده ولی فقیه و سرپرست حجاج ایرانی آن را در صحرای عرفات قرائت کرد، به این شرح است:

ادامه مطلب

حکم قطعی غلامحسین کرباسچی صادر شد

غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری محکوم گردید.

حکم قطعی غلامحسین کرباسچی صادر شد،  غلامحسین کرباسچی که به جرم تبلیغ علیه نظام در دادگاه انقلاب اسلامی اصفهان محاکمه شده بود بعد از محکومیت، به یکسال حبس تعزیری به جرم توهین به شهدای مدافع حرم؛  محکوم گردید.

انتهای پیام/

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد

فرمانده کل ارتش از تیپ 38 زرهی و پدافند هوایی تربت جام بازدید کرد امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ 38 زرهی تربت جام، توان عملیاتی و میزان آمادگی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع کارکنان تیپ 38 زرهی، با ابراز رضایت از نظم و انضباط موجود در این یگان، ویژگی تیپ 38 زرهی را شادابی و روحیه رزمی کارکنان خواند و افزود: صمیمیت وشادابی، انگیزه به دیگران منتقل می کند و این موضوع، ویژگی بارزی برای کارکنان این تیپ است.

وی «مناعت طبع» را از دیگر خصوصیت کارکنان تیپ 38 زرهی عنوان کرد و گفت: امروز من مناعت طبع شما را دیدم ، وظیفه دارم این خصوصیت را ارج بنهم و به حفظ، ارتقا و توسعه این خصیصه ارزشمند کمک کنم.

همچنین امیر موسوی در بازدید از پدافند هوایی تربت جام آمادگی رزمی این یگان را مورد ارزیابی قرار داد.

امیر حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش و امیر صباحی فرد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) دراین بازدید‌ها فرمانده کل ارتش را همراهی می‌کردند.

عامل پیروزی در جنگ ، مردمی کردن آن توسط امام خمینی (ره) بود

معاون هماهنگ‌کننده ارتش رمز پیروزی دفاع مقدس را مردمی‌ کردن جنگ از سوی امام عنوان کرد و گفت: امام به مردم و ملت تکیه کرد.

عامل پیروزی در جنگ، مردمی کردن آن توسط امام خمینی بودامیردریادار حبیب‌الله سیاری  رئیس ستاد و معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش الماس‌های درخشان و تجلیل از آزادگان ارامنه که عصر روز سه شنبه ۲۳ مردادماه در فرهنگسرای اشراق تهران اظهار کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی دشمن بنا داشت که از طرق مختلف جلوی پیشرفت انقلاب را بگیرد.

وی افزود: ناامنی، ترور و جنگ سه هدف و برنامه دشمن در ابتدای انقلاب بود و تا امروز ۱۷ هزار شهید ترور در جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

#ارتش ، سپاه پاسداران ، انقلاب اسلامی

تذکر به فوتبالیست معروف ایرانی برای مدل موهای جنجالی‌اش!+عکس

ازیکن مشهور ایرانی به خاطر مدل مو‌های جنجالی اش با تذکر از سوی مسئولان مواجه شد.

تذکر به فوتبالیست معروف ایرانی برای مدل موهای جنجالی‌اش+عکس مهدی قائدی مهاجم جوانتیم استقلال که این روزها در اردوی تیم ملی امید حضور دارد روز گذشته با مدل‌موهایش دوباره جنجال ساز شد.وی که تا پیش از سفر تیم امید به اندونزی ظاهری طبیعی داشت بعد از حضور در جاکارتا مدل موهای خود را به شکلی عجیب تغییر داد.

 
ادامه مطلب ...

بازدید امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب

امیر صباحی فرد از منطقه پدافند هوایی غرب بازدید کردامیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) روز سه شنبه 23 مردادماه از منطقه پدافند هوایی غرب (شهدای سوباشی) و ایستگاه رادار شهید دستنبو (سوباشی) بازدید نمودند و با کارکنان این ایستگاه چهره به چهره دیدار کردند. در این بازدید امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد با سربازان وظیفه این یگان نیز دیدار داشتند و دستوراتی جهت برطرف نمودن مشکلات تعدادی از آن ها را صادر نمودند.

وی در این بازدید و در جمع کارکنان این ایستگاه راداری گفت: ایستگاه رادار شهید دستنبو (شهدای سوباشی) بعنوان شناسنامه قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء است و مسلما تمام کارکنان پدافند به این هویت و ارزش افتخار می کنند و چه افتخاری بالاتر از این که در چنین مکان مقدسی خدمت کنیم و بحق باید هنگام ورود به این ایستگاه با وضو وارد شد این ایستگاه پر افتخار ترین ایستگاه راداری است در کشور عزیزمان چه در دوران ۸ سال دفاع مقدس و چه در حال حاضر  جاییکه ۲۰ نفر از بهترین و برجسته ترین افسران قرارگاه عاشقانه، آگاهانه و دلیرمردانه به آغوش شهادت شتافتند. امید است ادامه دهنده راه آن عزیزان باشیم.

تیم ملی امید ایران- عربستان/ دیدار شاگرد اول‌های غرب آسیا به میزبانی شرقی‌ها

تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در گروه F. بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف امید‌های عربستان می‌رود.

 تیم ملی فوتبال امید ایران در نخستین بازی خود در گروه F بازی های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به مصاف امیدهای عربستان می رود.

هدف نهایی ایران و عربستان از تشکیل تیم ملی امیدشان، شکستن طلسم راهیابی به المپیک است. این ۲ تیم به ترتیب ۴۴ و ۲۴ سال از حضور در بزرگ ترین آوردگاه جهان ورزش ناکام بوده اند و به همین دلیل برای افزایش تجربه بازیکنانشان در راستای حضور قدرتمندانه در مقدماتی المپیک ۲۰۲۰، با نفرات زیر ۲۱ سال به اندونزی رفته اند.

چرا شاه، بحرین را در سال 50 از ایران جدا کرد؟

یک فعال رسانه ای درباره سالروز جدا شدن بحرین از ایران در سال ۵۰ در توییتر نوشت:


موشک فاتح مبین صددرصد بومی با قابلیت های فراوان است

رونمایی از موشک فاتح مبین صددرصد بومی با قابلیت های فراوان/ مداخلات پوچ دشمنان در امور دفاعی ایران ارزش پاسخگویی ندارد

وزیر دفاع گفت: موشک فاتح مبین صددرصد داخلی، با قابلیت های فراوان و توسط دانشمندان وزارت دفاع ساخته شده است.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  پیش از ظهر امروز دوشنبه 22 مردادماه در مراسم رونمایی از نسل جدید موشک فاتح مبین با تبریک فرارسیدن 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی به ملت بزرگ ایران و کارکنان وزارت دفاع اظهار کرد: امروز فرزندان رشید ملت سرافراز ایران اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی با بهره مندی از رهنمودهای امام راحل عظیم الشان  و هدایت ها و رهبری های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا (مد ظله العالی) و حمایت های دولت خدمتگزار  قادرند  تمامی نیازهای  متنوع و پیچیده کشور در عرصه دفاعی را تامین کرده  و با  شناسایی ، رصد و درک صحیح و به هنگام از تهدیدات نظام سلطه و دشمنان نظام اسلامی، بومی سازی محصولات راهبردی دفاعی مورد نیاز کشور و نیروهای مسلح را در اولویت قرار داده ودر این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مشکل ارز و سکه به‌خاطر بی‌تدبیری‌ها و بی‌توجهی‌ها بود/

رهبر انقلاب فرمودند: آحاد مردم مشکلات معیشتی امروز را احساس می‌کنند. یک بخشی از مردم واقعاً زیر فشارند و این گرانی مواد غذایی و مسکن و... روی مردم فشار می‌آورد.

کاهش ارزش پول ملی از مشکلات کنونی اقتصاد کشور است حضرت آیت الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح  روز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از قشر‌های مردم از استان‌های مختلف در سخنان مهمی درباره اوضاع اقتصادی و معیشتی، شرارت‌های امریکا و پیشنهاد مذاکره و نیز ضرورت وحدت عمومی مردم و مسئولان خاطرنشان کردند: مشکلات اقتصادی و راه‌حل‌های آن معلوم است، هیچ بن بستی در کشور وجود ندارد و مسئولان در هر سه قوه باید با تلاش، کار مشترک و استفاده از نظرات کارشناسان، مشکلات و فشار‌ها را از دوش مردم بردارند.

مردم زیر فشار مشکلات معیشتی هستند/

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدس

به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان به کشور، ارتش جمهوری اسلامی ایران طی مراسمی از هم وطنان آزاده ارامنه تجلیل خواهد کرد.

تجلیل ارتش از آزادگان ارمنی دفاع مقدسبه مناسبت سالروز بازگشت سرافراز و پیروزمندانه آزادگان به میهن اسلامی، طی مراسمی با عنوان «الماس های درخشان» از آزادگان ارامنه تجلیل می شود.

این مراسم با مشارکت و همکاری ارتش جمهوری اسلامی ایران، جشنواره سینمایی عمار، موسسه پیام آزادگان و با همراهی شورای خلیفه گری ارامنه تهران و شمال در روز سه شنبه23 مردادماه از ساعت 17، در سالن آمفی تئاتر فرهنگسرای شفق برگزار می‌شود.


# ارتش - انقلابی - قهرمان

امروز در عرصه‌ دفاعی روی پای خود ایستاده‌ایم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌های دفاعی روی پای خود ایستادند و می‌توانیم توانمندی‌های دفاعی خود را در اختیار کشورهای دوست قرار دهیم.

امروز نیروهای مسلح در تمام عرصه‌ها روی پای خود ایستادندامیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی‌زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در جریان بازدید از نمایشگاه دستاوردهای جشنواره ایده‌پردازی شهید نامجو که امروز دوشنبه ۲۲ مردادماه برگزار شد و‌ در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس اوامر مطاع مقام معظم رهبری یکی از عرصه‌های مهم روی پای خود ایستادن و  خودکفایی در عرصه دفاعی است.

وی افزود: ما تمام کسانی که در یگان‌های نیروی زمینی دارای اندیشه‌های نورانی هستند و می‌توانند استعدادهای خود را در قالب اختراعات و ایجاد طرح بروز دهند، تشویق و ترغیب می‌کنیم.

موشک فاتح مبین صددرصد بومی با قابلیت های فراوان است

رونمایی از موشک فاتح مبین صددرصد بومی با قابلیت های فراوان/ مداخلات پوچ دشمنان در امور دفاعی ایران ارزش پاسخگویی ندارد

وزیر دفاع گفت: موشک فاتح مبین صددرصد داخلی، با قابلیت های فراوان و توسط دانشمندان وزارت دفاع ساخته شده است.

 امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح  پیش از ظهر امروز دوشنبه 22 مردادماه در مراسم رونمایی از نسل جدید موشک فاتح مبین با تبریک فرارسیدن 31 مرداد سالروز صنعت دفاعی به ملت بزرگ ایران و کارکنان وزارت دفاع اظهار کرد: امروز فرزندان رشید ملت سرافراز ایران اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و روحیه و مدیریت جهادی و انقلابی با بهره مندی از رهنمودهای امام راحل عظیم الشان  و هدایت ها و رهبری های حکیمانه مقام معظم فرمانده کل قوا (مد ظله العالی) و حمایت های دولت خدمتگزار  قادرند  تمامی نیازهای  متنوع و پیچیده کشور در عرصه دفاعی را تامین کرده  و با  شناسایی ، رصد و درک صحیح و به هنگام از تهدیدات نظام سلطه و دشمنان نظام اسلامی، بومی سازی محصولات راهبردی دفاعی مورد نیاز کشور و نیروهای مسلح را در اولویت قرار داده ودر این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

مجازات مفسدان اقتصادی عادلانه و سریع انجام شود

مجازات مفسدان اقتصادی عادلانه و سریع انجام شود

حضرت آیت الله خامنه ای در جواب به نامه رئیس قوه قضائیه فرمودند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع وعادلانه انجام شود.

رئیس قوه قضائیه در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی دشمنان علیه ملت ایران و انجام برخی جرائم از سوی عده‌ای از اخلال گران و مفسدان اقتصادی در این شرایط همسو با اهداف دشمنان، درخواست کرد اجازه اقدامات ویژه در برخورد قاطع و سریع در چارچوب قانون مجازات اخلال گران در نظام اقتصادی کشور و قانون مجازات اسلامی داده شود. در این نامه پیشنهاد شده است که هرگونه تعلیق و تخفیف مجازات اخلال گران و مفسدان اقتصادی ممنوع باشد. رهبر انقلاب اسلامی با این پیشنهاد موافقت و تأکید کردند: مجازات مفسدان اقتصادی سریع و عادلانه انجام گیرد و در مورد اتقان احکام دادگاهها دقت لازم توصیه شود.

متن درخواست رئیس قوه قضائیه و پاسخ رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:  ادامه مطلب ...

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی و حکم دادگاه

طبق رای جلسه دادگاه احکام قضایی متهمان اقتصادی اعلام شد.

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد + اسامی و حکم دادگاهدادستان و سرپرست دادسرای عمومی تهران حکم قضایی متمهان اقتصادی را اعلام کردند.

این احکام در راستای اجرای دستورالعمل مورخ ۱۳۸۶/۱۰/۱۶ رئیس قوه قضاییه طبق تبصره ماده ۳۶ قانون مجازات اسلامی به اعلام عمومی رسیده است. بر اساس این احکام:

احکام برخی متهمان اقتصادی اعلام شد

جنایت بی مکافات + فیلم

سازمان ملل چشمان خود را بر جنایات سعودی‌ها در یمن بسته است.

حمله نظامیان سعودی به بازار و اتوبوس دانش آموزان یمنی ۱۳۰ کشته و زخمی بر جای گذاشت.

نشست شورای امنیت سازمان ملل درباره جنایت سعودی‌ها در یمن نتیجه خاصی نداشته است و آنتونی گوترش دبیر کل سازمان ملل هم بر لزوم برقراری تحقیقات مستقل تاکید کرده است.

تحقیقاتی که دبیرکل سازمان ملل از آن صحبت می‌کند یعنی اینکه جنایات عربستان سعودی در یمن را باید فراموش کنیم چرا که سعودی‌ها بخش عظیمی از بودجه سازمان ملل را پرداخت می‌کنند.

مشاهده فیلم جنایت بی مکافات

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

این موشک‌هاست که مثل دستی بزرگ و بلند، آماده سیلی زدن به کسانی است که قصد سوء استفاده دارند. 

اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود"؛ حسین امیرعبداللهیان، معاون سابق وزارت‌خارجه به تازگی در مصاحبه ای  این جمله را گفت و معتقد است اگر روزی برد موشک‌های ما به حداقل برسد و به تل‌آویو نرسد و تهدیدی برای‌شان نباشیم، این یعنی شروع تهدید جدی جنگ علیه ایران.

قدرتی بازدارنده به نام توان موشکی

 اگر برد موشک‌ها از تل‌آویو کمتر شود تهدید جنگ جدی می‌شود

انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/هلاکت 11 تروریست

روابط عمومی قرارگاه حمزه خبرداد: انهدام یک تیم تروریستی در شمال غرب کشور/هلاکت 11 تروریست

 روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه ای اعلام کرد: شب گذشته یک تیم مجهز تروریستی وابسته به استکبار جهانی و سرویس های اطلاعاتی بیگانه که قصد نفوذ به کشور از منطقه مرزی اشنویه برای ایجاد نامنی و انجام اقدامات خرابکارانه را داشت که در کمین رزمندگان غیور و شجاع قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاهگرفتار و طی درگیری سنگین  11تن از تروریست ها به هلاکت رسیده و تعداد دیگری نیز زخمی شدند.

این اطلاعیه افزوده است : با انهدام این تیم تروریستی مقادیر قابل توجهی سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی ضبط و به دست رزمندگان اسلام افتاده است.

در پی اعلام این خبر، برخی رسانه های خارجی ادعا کردند که تعدادی از نیروهای سپاه نیز در این درگیری به شهادت رسیدند.

سردار خلیل زاده معاون عملیات قرارگاه حمزه سید الشهدا ضمن تکذیب این خبر اعلام کرد که در جریان این درگیری هیچ آسیبی به هیچکدام از رزمندگان این قرارگاه وارد نیامده است.

به گفته سردار خلیل زاده این درگیری در حوالی ساعت 3 نیمه شب صورت گرفته و مابقی اعضای تروریستها که زخمی شده بودند، با تعقیب از سوی نیروهای سپاه به خاک عراق گریختند.

روزنامه البناء: «نَه» قدرت‌های بزرگ به تحریم‌های ترامپ علیه ایران نشانه فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان

روزنامه البناء لبنان: همراهی نکردن قدرت‌های بزرگ با تحریم‌های ترامپ علیه ایران نشان از فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان است

پایگاه اینترنتی روزنامه البناء لبنان در گزارشی نوشت تحریم‌های آمریکا علیه ایران تاثیری نخواهد داشت و همراهی نکردن قدرت‌های بزرگ با آمریکا نشان از فروپاشی سلطه آمریکا بر جهانو زنده بودن قدرت‌هایی است که دیگر حاضر نیستند نقش سابق آمریکا را بپذیرند ضمن آنکه محور مقاومت روز به روز در حال توسعه است و به مرور کشورهای بیشتری جذب آن می شوند.

نشانه فروپاشی سلطه آمریکا بر جهان

رتبه ایران در میان دارندگان کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر چند است؟+تصاویر

با عملیاتی شدن موشک کروز هوارپرتاب جدید سپاه در این زمینه بالاتر از کشور‌های صاحب فناوری و مهم نظامی دنیا خواهد ایستاد.

\موشک های کروز از جمله سلاح های استراتژیک در زرادخانه هر نیروی نظامی به حساب می آیند و تکنولوژِی های مربوط به توسعه آنها، تنها در اختیار کشورهای معدودی قرار دارد. این سلاح بر اساس موارد مختلفی مثل پلتفرم پرتاب، نوع سر جنگی، میزان سرعت و نوع ماموریت یا برد مورد دسته بندی قرار می گیرند.


رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان/ ایران چهارمین کشور دارای کروز هواپرتاب با برد ۱۵۰۰ کیلومتر +عکس

جنگنده های سوخو ۲۲ سپاه - حاملان آینده موشک کروز ۱۵۰۰ کیلومتری ایرانی

 

همه چیز درباره رکورد منحصربفرد سپاه در میان ارتش‌های مهم جهان

پیشرفت در اوج تحریم‌ها علیه صنایع نظامی/ موشک‌های کروز ایران به بیش از برد ۲ برابری رسید+تصاویر

پیشرفت در اوج تحریم‌ها علیه صنایع نظامی/ موشک‌های کروز ایران به بیش از برد ۲ برابری رسید+تصاویر

خبر دستیابی سپاه پاسداران به موشک کروز با برد ۱۵۰۰ کیلومتر قابل نصب بر روی هواپیما، آنچنان مهم بود که به سرعت با واکنش‌های مختلفی در رسانه‌های داخلی و خارجی و البته با طرح مباحث مختلف در فضای مجازی روبرو شد و برخی نیز در دستیابی ایران به این توانایی را تشکیک کردند.

به همین دلیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نظر به اهمیت این خبر و نقش این دستاورد در ارتقای توانمندی‌های دفاعی کشور برای مقابله با تهدیدات دشمن و همچنین پاسخ به برخی اظهارنظر‌های غیرکارشناسی از سوی اشخاص ناآشنا به فناوری‌های نظامی در فضای مجازی که منجر به سوالاتی در افکار عمومی شد، مصاحبه‌ای را با یکی از متخصصان و مدیران پروژه‌های موشکی نیروی هوا فضای سپاه منتشر و در آن جزئیات جدیدی از این دستاورد نوین را اعلام کرد. 

ادامه مطلب ...

رسوایی حقوق بشری در افکار عمومی جهانیان/ نتایج شکست ائتلاف سعودی در بندر حدیده یمن

 از حمله ائتلاف به رهبری عربستان به بندر حدیده یمن دو ماه می گذرد. اقدامی که با وجود یورش همه جانبه و سنگین سعودی ها به این منطقه تاکنون پیروزی مهمی نصیبشان نکرده و همچنان در یک نبرد فرسایشی و بدون چشم انداز روشن گرفتار شده اند.

رسوایی حقوق بشری در افکار عمومی جهانیان/ نتایج شکست ائتلاف سعودی در بندر حدیده یمن

عملیات نظامی در حدیده را نمی توان از سیر کلی جنگ چهار ساله ی یمن جدا کرد. متجاوزان تاکنون نتوانسته اند به هیچ کدام از اهداف از پیش تعیین شده خود دست یابند. نه تنها انصارالله شکست نخورده و از سپهر سیاسی یمن حذف نشده بلکه روند وقایع این جنبش مردمی را تقویت کرده و مشروعیت بیشتری به آن بخشیده است.

لبیک کاربران به پیام رهبر انقلاب با هشتگ #به_همه_بگویید +تصاویر

کاربران درخواست رهبری را با هشتگ به همه بگویید لبیک گفتند+ تصاویر

 در جدیدترین شماره نشریه "خط حزب الله" متعلق به پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله خامنه‌ای مطلبی با عنوان " به همه بگویید" در رابطه با پاسخ رهبری درباره برخی نگرانی‌ها نسبت به آینده آمده است:

اخیراً جمعی از فعالان فرهنگی خارج از کشور، دیداری با رهبر انقلاب داشتند که در خلال آن یکی از حضار، دغدغه و نگرانی علاقه‌مندان به انقلاب در آن سوی مرزها را از آینده بیان کرد. رهبر انقلاب در پاسخ به نگرانی این شخص فرمودند: "نسبت به اوضاع ما اصلاً نگران نباشند، هیچ‌کس هیچ غلطی نمی‌تواند بکند، مطمئن باشند، هیچ تردیدی در این جهت وجود ندارد؛ این را به همه بگویید".

کاربران فضای مجازی هم با انتشار هشتگ #به _همه_ بگویید در تلاشند این سخن رهبری را به گوش جهانیان برسانند و  به منافقان، سلطنت‌طلبان، آمریکا و حامیانش بگویند هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

 

رزمایش سپاه در خلیج فارس پیامی به آمریکا بود/ ایران قطعا می‌تواند تنگه هرمز را ببندد

رزمایش سپاه در خلیج فارس پیامی به آمریکا بود

 به نقل از سی‌ان‌ان، ژنرال «جوزف ووتل» فرمانده نیروهای آمریکایی مستقر در خاورمیانه در یک نشست خبری در پنتاگون گفت رزمایش دریایی هفته گذشته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خلیج فارس، پیامی به آمریکا در آستانه اجرایی شدن تحریم‌ها بود.

وی در ادامه با بیان اینکه "آنها (ایران) می‌خواستند به ما بگویند که در صورت اجرای تحریم‌ها توانمندی‌هایی دارند"، اضافه کرد: هدف ما از انتشار این پست در توییتر که "ارتش آمریکا از افزایش فعالیت ایران در خلیج فارس و تنگه هرمز آگاه است و اوضاع را زیرنظر دارد" نیز ارسال یک پیام متقابل به ایران بود.

ادامه مطلب

خیال خام غربزده ها...

خیال خام غربزده ها...

کسانی که خیال می‌کنند آمریکا قدرت حمله نظامی به ایران را دارد، گزارش موسسه رَند برای دفتر بازبینی دفاع چهارگانه ارتش آمریکا با عنوان "قدرت اعمال فشار" را حتما مطالعه کنند‌. آمریکا اذعان می‌کند که امکان استفاده از قدرت نظامی علیه سه کشور ایران، چین و روسیه را ندارد و باید از سه گزینه جایگزین استفاده کند:
۱.تحریم مالی
۲.حمله سایبری
۳.حمایت از اپوزیسیون داخلی
⚡️لازمه کارگر بودن تحریم مالی، اجرای اف ای تی اف از سوی ایران است.
⚡️لازمه کارآیی حمله سایبری، عدم توسعه شبکه ملی اطلاعات و ایجاد زیرساخت‌های فنی ارتباطی وابسته به خارج است.
⚡️و شرط موفقیت اپوزیسیون داخلی، انفعال نظام در برابر تحرکات ضدانقلاب و جریان فتنه است.

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

#مرد_میدان_باش

دلایل ماندگاری انقلاب

دی‌ماه ۹۴، رهبر انقلاب در دیدار با مردم قم، بحث مفصلی درباره‌ی دلایل استحکام، تداوم و ماندگاری انقلاب اسلامی، در مقایسه با دو نهضت پیش از انقلاب (یعنی نهضت مشروطه و نهضت ملی شدن صنعت نفت)، و دو انقلاب بزرگ بین‌المللی (یعنی انقلاب فرانسه و انقلاب روسیه) ارائه دادند. برخی از مهم‌ترین این دلایل عبارتند از:

با حکم رهبر معظم انقلاب؛ رئیس، دبیر و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام منصوب شدند

 
 

ادامه مطلب ...

بحران زده‌ها، میزبان پرسپولیس/ آخرین فرصت خداداد برای اعاده حیثیت

هفته سوم لیگ برتر فوتبال

 هفته سوم لیگ برتر فوتبال روز پنج شنبه با برگزاری 4 بازی پیگیری می شود و سرخپوشان پایتخت در اهواز به مصاف آبی پوشان اهوازی می روند.

گسترش فولاد-سپیدرود رشت/ روز پنج شنبه ساعت 19:50

استقلال خوزستان-پرسپولیس / روز پنج شنبه ساعت 20:30

سایپا-ذوب آهن/ روز پنج شنبه ساعت 20:30

نساجی مازندران-پارس جنوبی جم/ روز پنج شنبه ساعت 20:30

هفته سوم لیگ برتر فوتبال؛

 

خنثی‌سازی گروهک‌های تکفیری و تجزیه طلب در خوزستان و کردستان

خبر خنثی سازی اقدامات تروریستی گروهک‌های تجزیه طلب در خوزستان و کردستان

 وزارت اطلاعات  امروز سه شنبه با انتشار اطلاعیه ای از شناسایی و خنثی کردن دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری در کردستان و خوزستان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

 در این اطلاعیه آمده است: سربازان گمنام امام زمان (عج) دو اقدام تروریستی گروهک های تجزیه طلب و تکفیری را در کردستان و خوزستان شناسایی و خنثی کردند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است: یکی از این تیم های تروریستی در اقدامی کور به مقر پلیس آگاهی شهرستان سقز با نارنجکی حمله کرد که با اطلاع رسانی به موقع و هوشیاری نیروی انتظامی خسارتی در بر نداشت.

 ادامه مطلب

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

   هموطن ایرانی با غیرت توجه کن، کشورمان ایران همانند سوریه و عراق نشود!

کشورمان ایران همانند سوریه و عراق نشود!

پشت مرزهای شرقی کشور، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم - از جمله القاعده، طالبان، جندلله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، اتحاد الجهادی الاسلامی و غیره - با صدها هزار نیرو مستقر هستند. 

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

# مرد میدان باش.

 

ارتش فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفت

ارتش فرارسیدن روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک گفتارتش حمهوری اسلامی ایران امروز سه شنبه 16 مردادماه طی پیامی فرارسیدن 17 مرداد روز خبرنگار را به اصحاب رسانه تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

«ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ»

روز خبرنگار، در حقیقت یادآور اراده عظیم مردان و زنانی است که برای بازگویی حقائق، پرچم اطلاع‌رسانی را بر دوش گرفته و چراغ راه جامعه خویش گشته‌اند. 

روشنگری، بصیرت، تعهد، بیان حقائق، انتقاد منصفانه و سازنده، در نظر گرفتن مصلحت جامعه و نظام در چارچوب دین و اخلاق، تنها بخشی از آرمان‌های شهیدان عرصه اطلاع رسانی است که میراث عظیم اخلاق رسانه ای را برای قشر فرهنگ ساز و خدوم رسانه بر جای نهاده اند تا رسالت خویش را به نحو مطلوب تحقق بخشند.

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

#فوری

 #فوری

 رضا پهلوی با خالد بن سلمان سفیر عربستان در آمریکا دیدار کرده و ۳۰۰ میلیون دلار برای سقوط نظام ایران کمک دریافت کرده!!!

بعد اینا میگن ما

#عرب_پرست نیستیم!!

#چالش_دعوت_به_هوشیاری


آئین بزرگداشت شهید عباس بابایی برگزار شد

آئین بزرگداشت شهید عباس بابایی برگزار شد

 همزمان با سی‌ویکمین سالگرد شهادت خلبان «عباس بابایی»، یادواره این شهید والامقام صبح روز دوشنبه ۱۵ مرداد با حضور خانواده این شهید، در مرکز آموزش‌های هوایی شهید خضرایی تهران برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «عباس محمدحسنی» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، سردار «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیرو‌های مسلح، امیر «ابراهیم گلفام» جانشین معاونت فرهنگی و تبلیغات ستادکل نیرو‌های مسلح و امیر «فرج‌الله برات‌پور» خلبان بازنشسته نیروی هوایی، از جمله چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.

انتهای پیام/

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

   هموطن ایرانی با غیرت توجه کن، کشورمان ایران همانند سوریه و عراق نشود!

کشورمان ایران همانند سوریه و عراق نشود!

پشت مرزهای شرقی کشور، ‌ده‌ها گروه مسلح تروریستی متخاصم - از جمله القاعده، طالبان، جندلله،‌ جیش‌العدل، جیش محمد، شبکه حقانی، حرکت انصار، اتحاد الجهادی الاسلامی و غیره - با صدها هزار نیرو مستقر هستند. 

#چالش_دعوت_به_هوشیاری

# مرد -میدان  - باش.

ادامه مطلب

دوراهی شهادت؛ عباس بابایی از قزوین تا عرفات

بعد از به ثمر نشستن انقلاب اسلامی مردم ایران آمریکا و اذنابش تاب تحمل چنین اتفاقی را نداشتند و هجوم همه‌جانبه نظامی را کلید زدند و با استفاده از جاه طلبی و غرور حکام عراق آن روزها به کشور حمله کردند. این جنگ که با شعارهای قومی و با هدف تجزیه ایران و به امید فتح سه روزه ی تهران و سقوط نظام اسلامی آغاز شد، خرابی های بسیاری در منطقه به بارآورد که کم نظیر بود و شاید تا سال‌ها در هیچ جنگی دیده نشود.


خلبان دلیر و بی باک جنگنده‌های تیزپرواز

دوراهی شهادت

شهید بابایی به روایت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای

شهید بابایی به روایت رهبر انقلاب

به مناسبت پانزدهم مرداد، سالروز شهادت سرلشکر خلبان شهید عباس بابایی، معاون عملیات نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، پایگاه اطلاع‌رسانیKHAMENEI.IR اقدام به انتشار خاطراتی از این شهید بزرگوار به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای می‌نماید:

* کارستان بابایی
 
ادامه مطلب ...

شایعاتی که دوباره از رسانه‌های ضد انقلاب منتشر شد +عکس

گزارش اعتراضات صنفی مردم در برخی استان‌ها

کانال‌های ضدانقلاب تصویری را تحت عنوان تجمعات مردم ساری در 11 مرداد منتشر می‌کنند که مردم در آن تصویر کاپشن بر تن دارند!

رسانه‌های ضدانقلاب دور جدیدی از فعالیت‌های خود را همزمان با برخی تجمعات در شهرهای کشور کلید زدند. آن‌ها برای مک کردن به آشوب در ایران و برهم زدن آرامش جامعه دست به هرکاری می‌زنند،  سیاه‌نمایی، بزرگنمایی، دروغ، استفاده از تصاویر فوتوشاپی یا قدیمی و فیلم های جعلی ابزارهایی است که آن ها در دستور کار خود قرار می‌دهند.


پمپ بنزین شهید حججی را در اصفهان به آتش کشیدند.

پرداخت ارز مسافرتی متوقف شد

فیلم/ چه کسانی ارز دولتی گرفته اند؟

پرداخت ارز مسافرتی توسط بانک‌های عامل متوقف شده و پرداخت جدید با اجرای بسته جدید ارزی به نرخ ارز بازار ثانویه پرداخت می‌شود.

 دیگر پرداخت ارز مسافرتی توسط بانک‌های عامل پرداخت نمی‌شود.

با توجه به اینکه از فردا سیاست‌های جدید ارزی اعلام و اجرایی می‌شود، پرداخت ارز مسافرتی با نرخ رسمی (هم‌اکنون ۴۴۰۰ تومان) دیگر انجام نمی‌شود و پرداخت‌ به روش جدید پس از اعلام سازوکار جدید ارزی عملیاتی می‌شود.

براساس سیاست‌های جدید ارزی، پرداخت ارز مسافرتی مطابق با نرخ ارز معاملاتی در بازار ثانویه خواهد بود.

حمله به پایگاه هوایی عربستان پاسخی به جنایت الحدیده

فیلم/فرود موشک بالستیک یمن بر سر مزدوران سعودی

سخنگوی نیروی هوایی یمن تاکید کرد که حمله پهپادی نیروهای یمنی به پایگاه هوایی عربستان پاسخ به جنایت ائتلاف سعودی در شهر الحدیده بود.

 «عبدالله الجفری» سخنگوی نیروی هوایی یمن تاکید کرد: هدف قرار گرفتنپایگاه هوایی ملک خالد در خمیس مشیط واقع در خاک عربستان در واقع پاسخی به جنایت و کشتار اخیر ائتلاف متجاوز در شهر الحدیده بود که به دنبال آن دهها تن از بیگناهان کشته و زخمی شدند.

وطن فروشی که نام خود را دیپلمات گذاشته است

قاسم محبعلی.jpg

یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!

 روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

قاسم محبعلی از مدیران وزارت امور خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه با القدس العربی گفت: چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران جز از طریق وارد کردن شوک نظامی ایجاد نخواهد شد. او گفت‌وگو بین تهران و واشنگتن را در کوتاه و میان مدت بعید دانست.
محبعلی افزود: همه قدرت‌های بزرگ بر ضرورت چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران تاکید دارند تا شرایط برای آغاز مذاکرات جدید با واشنگتن فراهم شود.

وطن فروشی که نام خود را دیپلمات گذاشته است

قاسم محبعلی.jpg

یکی از مدیران ارشد وزارت خارجه دولت اصلاحات در یک وطن فروشی آشکار، به دشمن پیشنهاد کرده است که فشارهای اقتصادی کارساز نیست و باید شوک نظامی به ایران وارد کرد!

 روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

قاسم محبعلی از مدیران وزارت امور خارجه در دولت اصلاحات در مصاحبه با القدس العربی گفت: چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران جز از طریق وارد کردن شوک نظامی ایجاد نخواهد شد. او گفت‌وگو بین تهران و واشنگتن را در کوتاه و میان مدت بعید دانست.
محبعلی افزود: همه قدرت‌های بزرگ بر ضرورت چرخش اساسی در سیاست خارجی ایران تاکید دارند تا شرایط برای آغاز مذاکرات جدید با واشنگتن فراهم شود.


بیشتر بخوانید: وطن فروشی

فتنه جدید منافقین علیه ایران مقدمه چیست؟

وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توییتر درباره فتنه اخیر منافقین علیه ایران، نوشت:

فتنه جدید منافقین علیه ایران مقدمه چیست؟

وحید یامین پور مجری و تهیه کننده تلویزیون، در توییتر درباره فتنه اخیر منافقین علیه ایران، نوشت:

تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس/ هر زمان که اراده کنیم، این تنگه را می بندیم

تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در واکنش به هشدار حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی رئیس جمهور در خصوص صادرات نفت ایران از تنگه هرمز گفت: هشداری که آقای روحانی دادند هشدار جدیدی نیست؛ ملت و نیروهای مسلح ما سال هاست این حرف را می زنند.

وی ادامه داد: امروز هم مثل گذشته همین حرف را می زنیم که تنگه هرمز یا باید برای همه باز باشد یا برای هیچکس.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در واکنش به بستن تنگه هرمز نیز گفت: هر زمان که اراده کنیم، این تنگه را می بندیم.

گفتنی است حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در جمع ایرانیان مقیم سوئیس گفته بود آمریکایی‌ها گفته بود که می‌خواهند به طور کامل جلوی صادرات نفت ایران را بگیرند، آنها معنی این حرف را نمی‌فهمند، چرا که این اصلا معنی ندارد که نفت ایران صادر نشود و آن وقت نفت منطقه صادر شود. اگر شما توانستید، این کار را بکنید تا نتیجه‌اش را ببینید.

انتهای پیام/

ملک سلمان در تلاش برای احیای آبروی از دست رفته خود/ چرا پرونده فلسطین از بن سلمان گرفته شد؟

ملک سلمان در تلاش برای احیای آبروی از دست رفته خود/ چرا پرونده فلسطین از بن سلمان گرفته شد؟

 به نقل از رای الیوم، سلمان بن عبدالعزیز، پادشاه عربستان سعودی با پس گرفتن پرونده فلسطین از دست فرزند و ولیعهد خود به دنبال بازگرداندن آبروی از دست رفته‌اش است.

روزنامه الکترونیکی رای الیوم در مقاله‌ای نوشت: آیا گرفته شدن پرونده فلسطین از محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و سپرده شدن آن به ملک سلمان، پادشاه این کشور نشانه مخالفت با معامله قرن است؟ اسباب و عللی که منجر به این تحول قابل توجه در عربستان شده است، چیست؟ چرا انور عشقی (ژنرال بازنشسته اطلاعاتی رژیم سعودی و پدرخوانده عادی سازی روابط عربستان و رژیم صهیونیستی) نقش خود در واسطه گری برای عادی سازی روابط با اسرائیل را به ناگاه مخفی کرده است؟

حمله جنگنده‌های سعودی به بیمارستان «الثوره» در الحدیده یمن/دست‌کم ۴۶ کشته و زخمی

افزایش شمار شهدای حمله ائتلاف متجاوز سعودی به بندر الحدیده یمن

در حمله جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی-آمریکایی به بیمارستان «الثوره» در بندر الحدیده یمن شمار زیادی از غیرنظامیان به شهادت رسیدند.

بر اساس گزارش المسیره، مدیر اطلاع رسانی بیمارستان الثوره شهر الحدیده یمن اعلام کرد بر اثر حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودی به این بیمارستان تاکنون 16 نفر شهید و 30 نفر نیز زخمی شده اند. وی افزود همه قربانیان غیرنظامی هستند و شمار شهدا رو به افزایش است.

این در حالی است که شبکه تلویزیونی المیادین شمار شهدای این جنایت وحشیانه را 40 نفر و شمار زخمی‌ ها را 70 تن اعلام کرد.

همچنین بر اساس گزارش این شبکه، یک منبع بیمارستانی در یمن از شهادت دست کم 35 غیرنظامی در حمله هوایی ائتلاف متجاوز سعودیبه اسکله ماهیگیری در بندر الحدیده واقع در غرب یمن خبر داد.

نحوه عبادت امام خمینی(ره) چگونه بود؟+عکس

فرزند امام حاج آقا مصطفی می گوید:نوافل مغرب و عشا را تند می‌خواند و حتی گاهی طمانینه را رعایت نمی‌کرد روزی به ایشان عرض کردم چرا در نوافل طمانینه را رعایت نمی‌کنید؟ فرمود: در نماز واجب هم دلیل ندارد.

یکی از ویژگی‌های بارز زندگی امام خمینی، نظم و برنامه‌ریزی دقیق در کار‌ها بود و ساعات خاصی را در دوران تبعیدِ نجف برای زیارت امیرالمومنین (ع) اختصاص داده بودند.

نحوه عبادت  امام خمینی(ره) چگونه بود؟

نمایی از بیت امام خمینی در شهر قم

ادامه مطلب