فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ایران پیروز میدان است و آمریکا باید از عراق و سوریه خارج شود

 یک سرهنگ بازنشسته آمریکایی با حضور در شبکه فاکس نیوز، درباره نحوه رفتار ترامپ در منطقه صحبت کرد 

ایران پیروز میدان است و آمریکا باید از عراق و سوریه خارج شود + فیلم

و با اشاره به حمله موشکی ایران به پایگاه عین الاسد، گفت: ایران پیروز میدان است. هیچ دلیلی برای ماندن آمریکا در عراق وجود ندارد.

ادامه مطلب ...

ارسال مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی مناطق سیل زده

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: برابر اوامر مقام معظم رهبری " حفظه الله تعالی" از همان روز نخست تیپ‌های ۱۸۸، ۲۸۸، ۳۸۸، گروه رزمی مهندسی، شبکه بهداشت و درمان و هوانیروز با حضوری پرتوان و باقدرت در منطقه حضور یافتند.

مواد غذایی و بازگشایی راه‌ها و معابر روستایی از مهمترین نیازمندی‌های مردم سیل زده است

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه آشپزخانه‌های سیار را در منطقه مستقر کردیم گفت: با توجه به اینکه منازل مسکونی مردم منطقه دچار سیل شدند، در حال حاضر نیاز مردم مواد غذایی است، با استقرار آشپزخانه سیار روزانه بالغ بر ۱۵۰۰ پورس غذای گرم طبخ و در روستا‌های حادثه دیده پخش می‌شود.


ارتش_مردمی_انقلابیمقتدر

ادامه مطلب

درهم کوبیدن پایگاه نظامی امریکا+تشیع باشکوه سردارسلیمانی"یوم الله"است

حضورعاشقانه میلیونی درتشیع سردارسلیمانی +درهم کوبیدن پایگاه نظامی امریکا«یوم الله"است

آیت الله خامنه‌ای (رهبر  انقلاب اسلامی) نمازجمعه،۲۷ دی ۱۳۹۸: حضور معجزه‌گون ملت فهیم در تشییع پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی و یارانش و نیز پاسخ کوبنده سپاه در حمله به پایگاه آمریکایی‌ها در عین الاسد را دو یوم‌الله هستند.

دستور خداوند به حضرت موسی(ع) مبنی بر یادآوری ایام‌الله به مردم را نشان‌دهنده اهمیت و کارکرد مهم آن برای هدایت افراد صبّار و شکور یعنی اهل صبر و استقامت و شکرگزاری هستند.

بیشتربخوانید:درهم کوبیدن پایگاه نظامی امریکا+تشیع باشکوه سردارسلیمانی"یوم الله"است

  ادامه مطلب ...

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی

سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران در پی مشخص شدن علت سقوط هواپیمای اوکراینی سخنرانی کرد.

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلمسردار حاجی‌زاده در صحبت‌های خود گفت: بعد از شنیدن خبر سقوط هواپیمای اوکراینی آرزوی مرگ کردم. اکنون هر تصمیمی مسئولان بگیرند مطیع اجرای آن هستیم.

سردار حاجی زاده: تمام مسئولیت این کار را می‌پذیریم

توضیحات مهم سردار حاجی‌زاده درباره هواپیمای اوکراینی + فیلم

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛

.

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی/صادقانه و صریح با مردم مطرح کنیدپس از سقوط هواپیمای مسافربری بلافاصله تحقیقات در مورد چگونگی این رویداد در دستور کار مسئولان مربوط قرار گرفت. صبح جمعه در فاصله کمتر از ۴۸ ساعت پس از این اتفاق، با محرز شدن خطای انسانی برای فرماندهان ارشد نظامی کشور، رهبر معظم انقلاب و رئیس جمهور در جریان موضوع قرار می‌گیرند.

رهبر معظم انقلاب به محض اطلاع از خطای فاجعه‌بار صورت گرفته در سامانه پدافند کشور، روز گذشته (ظهرجمعه) دستور تشکیل فوری جلسه شورای عالی امنیت ملی و بررسی موضوع را صادر کرده‌ و تاکید می‌کنند به محض اتمام بررسی در جلسه شورای عالی امنیت، اصل حادثه و نتایج بررسی‌ها، صریح و صادقانه از سوی نهادهای ذیربط به اطلاع مردم رسانده شود.

در پی دستور رهبر انقلاب جلسه شورای عالی امنیت ملی شب گذشته (جمعه ۲۰ دی ماه) با حضور اعضا تشکیل شده و بیانیه صبح امروز ستاد کل نیروهای مسلح و پیام رئیس جمهور خطاب به ملت ایران بخشی از نتایج این جلسه بوده است.

انتهای پیام/

دستور رهبر انقلاب بعد از اطلاع از خطای انسانی؛

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود

.

علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بودستاد کل نیرو‌های مسلح در پی سقوط هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی اوکراین امروز شنبه  اطلاعیه‌ای صادر کرد.

ملت شریف و انقلابی ایران اسلامی

درپی وقوع حادثه دلخراش سقوط یک فروند هواپیمای مسافربری بوئینگ ۷۳۷ خطوط هوایی کشور اوکراین در اولین ساعات صبح چهارشنبه۹۸/۱۰/۱۸ و در بحبوحه تهاجم موشکی به پایگاه آمریکای جنایتکار و احتمال تاثیر اقدامات نظامی در این حادثه، ستاد کل نیرو‌های مسلح بلافاصله به منظور بررسی این احتمال اقدام به تشکیل هیئت بازرسی متشکل از کارشناسان فنی و عملیاتی، مستقل از سازمان هواپیمایی کشوری نمود که نتایج بررسی شبانه‌روزی و دقیق این هیئت به استحضار ملت شریف ایران می‌رسد:

بیشتر بخوانید:علت سقوط هواپیمای اوکراینی خطای انسانی بود

قطعا آمریکا را تنبیه می‌کنیم

فرمانده کل ارتش در خصوص انتقام سخت ایران از آمریکا در پی شهادت سپهبد سلیمانی گفت: کسانی که خطا کردند، حتماً تنبیه خواهند شد.

قطعا آمریکا را تنبیه می‌کنیمامیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم میلیونی تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در تهران اظهار کرد: پاسخ خطای آمریکا باید داده شود.

او با اشاره به تهدید رئیس جمهور آمریکا مبنی بر حمله به ۵۲ نقطه در ایران، در صورت اقدام تلافی‌جویانه کشورمان گفت: اگر متجاوزی خطای خود را تکرار کند، مجدداً با او برخورد خواهیم کرد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: دنیا باید بداند کسانی که خطا کردند، حتماً تنبیه خواهند شد.

#ارتش_مردمی_انقلابی_مقتدر-شهادت سردار سلیمانی ، ارتش ، سردار سلیمانی

شهادت سردار سلیمانی رنگ و بوی دیگری به جبهه مقاومت بخشید

  امیر دریادار حبیب الله سیاری رییس ستاد و معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت سردار قاسم سلیمانی اظهارکرد: جبهه مقاومت از این پس رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت.

سردار شهید سلیمانی متعلق همه بود
دریادار سیاری افزود: نگاه به مقوله مقاومت متفاوت خواهد شد به یقین دشمنان مقاومت در دنیا بیکار و ساکت نخواهند نشست.

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمن همیشه به دنبال بهانه ایست تا ضربه‌ای به کشور وارد کند.

وی افزود: آنانی که در دنیا مسیرحق و حقیقت را دنبال می‌کنند به واقع می‌دانند باعث بوجود آمدن تروریست در منطقه خود آمریکا و هم پیمانانشان هستند.

دریادار سیاری اظهار کرد: آمریکا همواره از عوامل تروریست در منطقه پشتیبانی و موجبات ایجاد ناامنی را در منطقه فراهم کرده است.

 #ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش٬

مراسم گرامیداشت شهید ستاری برگزار شد

.

مراسم گرامیداشت شهید ستاری برگزار شد مراسم گرامیداشت سرلشکر شهید منصور ستاری فرمانده اسبق نیروی هوایی ارتش صبح امروز یکشنبه در محل دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد.

در این مراسم امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، سردار سرتیپ پاسدار ابوالفضل شکارچی سخنگوی ارشد ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر حسن شاه‌صفی جانشین ستاد ارتش، سورنا ستاری معاون علمی و پژوهشی ریاست جمهوری و فرزند شهید ستاری، امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی و جمعی از دانشجویان این دانشگاه حضور داشتند.

انتهای پیام/

#ارتش_مردمی_انقلابیمقتدر

دانشجویان باید با خودسازی جا پای سرداران و امیران بگذارند

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم بزرگداشت سرلشکر 

دانشجویان باید با خودسازی جا پای سرداران و امیران بگذارند

شهید ستاری که صبح امروز یکشنبه در دانشگاه هوایی شهید ستاری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی هوایی ارتش اظهار کرد: همهن فرماندهان ما مبدع و نخبه بودند؛ شهید ستاری مبتکر تاکتیک‌های پیشرفته پدافندی و فردی بود که زیرساخت های اساسی و به یادماندنی از جمله یک دانشگاه هوایی را از خود به جای گذاشت.


   # ارتش_مردمی_انقلابی_مقتدر

ادامه مطلب

در درگیری احتمالی مشخص می‌شود اعداد ۵ و ۲ متعلق به چه کسانی است

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم بزرگداشت سرلشکر 

در درگیری احتمالی مشخص می‌شود اعداد ۵ و ۲ متعلق به چه کسانی است

شهید ستاری و در جمع خبرنگاران، در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان در واکنش به توئیت اخیر رئیس جمهور امریکا مبنی بر هدف قرار دادن ۵۲ هدف در خاک ایران اظهار کرد: آنها برای حفظ وجه خود این کار زشت و غیرقابل توجیهِ ترور سپهبد سلیمانی را انجام دادند.

فرمانده کل ارتش ادامه داد: آنها مجبور هستند سخنانی را بگویند تا آن کار زشت را تحت شعاع قرار دهند، اما در یک درگیری احتمالی آینده که بعید می‌دانم آنها جراتش را داشته باشند، مشخص می‌شود اعداد ۵ و ۲ به کجا تعلق می‌گیرد.

#ارتش_مردمی_انقلابی_مقتدر-شهادت سردار سلیمانی ، ارتش ، سردار سلیمانی

پاسخ به ائتلاف عبری، عربی و غربی پشیمان کننده است

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت: نیروهای مسلح ایران از توانمندی بالایی برخوردار هستند و قطعا پاسخ پشیمان کننده‌ای به ترور شهید سلیمانی خواهند داد.

ائتلاف عبری، عربی و غربی منتظر پاسخ پشیمان کننده باشند  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش امروز یکشنبه در مصاحبه با برنامه «مشق شیدایی» رادیو ایران که به مناسبت شهادت سردار سپهبد پاسدار قاسم سلیمانی انجام شد، در مورد ویژگی‌های سردار قاسم سلیمانی گفت: ایشان از وقتی خودشان را شناختند در خدمت انقلاب اسلامی و مردم بودند، ایشان شخصیتی بودند که پس از پایان جنگ تحمیلی کار را رها نکردند و در جریان مقاومت حضور پیدا کردند، سردار سلیمانی از روح بزرگی برخوردار بودند و این روح بزرگ اجازه نمی داد که ایشان لحظه ای آرامش داشته باشند و تمام وجود ایشان خدمت به مردم انقلاب و رهبری بود.

ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش٬

ارتش با تمام توان پشتیبان سردار قاآنی در نیروی قدس سپاه است

 در پی انتصاب سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی به سمت فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با انتشار پیامی این انتصاب را تبریک گفت.

ارتش با تمام توان پشتیبان سردار قاآنی در نیروی قدس سپاه استمتن پیام بدین شرح است؛

ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش
ادامه مطلب

انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

در پی شهادت سردار پرافتخار اسلام حاج قاسم سلیمانی و شهدای همراه او بویژه مجاهد بزرگ اسلام جناب آقای ابومهدی المهندس، حضرت آیت‌اللّه خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی پیامی صادر کردند.

انتقام سختی در انتظار جنایتکاران استدر متن پیام رهبر انقلاب آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ملت عزیز ایران!

سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد. دیشب ارواح طیبه‌ی شهیدان، روح مطهر قاسم سلیمانی را در آغوش گرفتند.

  ادامه مطلب ...

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شود

  امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز جمعه در ارتباط تلفنی با شبکه خبر با موضوع شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی گفت: برابر وعده‌های خداوند بزرگ شهادت‌ها موجب تقویت و بالندگی جبهه مقاومت خواهد شد.

شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت می‌شوداو افزود: رژیم تروریستی آمریکا با اقدام اخیر خود کار زشتی کرده و حقانیت جبهه مقاومت را بیش از پیش در دنیا ثابت کرد ضمن اینکه واقعیت چهره کریه آن‌ها نیز به همه جهانیان نشان داده شد.


برچسب‌ها#ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش

ادامه مطلب

جلسه فوق‌العاده شورای عالی امنیت ملی در پی ترور سردار سلیمانی تشکیل می‌شود

کیوان خسروی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی با تسلیت شهادت غرورآفرین سردار سپهبد شهید حاج قاسم 

شورا

سلیمانی، فرمانده پرافتخار نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اعلام کرد: از ساعاتی دیگر جلسه فوق‌العاده شورای عالی امنیت ملی برای بررسی اقدام جنایتکارانه حمله به خودرو سردار سلیمانی در بغداد که منجر به شهادت ایشان شد، برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

#انتقام سخت

شهادت سردار سلیمانیسردار سلیمانی, #انتقام سخت

شهادت سردار سلیمانی در حمله تروریستی آمریکا بدون پاسخ نخواهد ماند

  به دنبال شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده مجاهد و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به دست جنایتکاران آمریکایی؛ امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران پیامی صادر کرد.

در این پیام آمده است:

جبهه مقاومت با این خون‌ها بیش از پیش تقویت خواهد شدبسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت اجر و پاداش خداوند متعال برای مردان بزرگی است که با سال‌ها مجاهدت مخلصانه در میدان‌های مبارزه با شیاطین، جان در طبق اخلاص گذاشته اند و دل به معبود داده اند.

شهید سردار سپهبدحاج قاسم سلیمانی فرمانده سرافراز و دلاور نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدی خستگی ناپذیربود که جز شهادت هیچ پاداشی برازنده او نبود.

اینجانب از سوی خود و همرزمانم در ارتش جمهوری اسلامی ایران شهادت فرمانده ولایی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم امام زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، امت شهید پرور، غیورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و رزمندگان جبهه مقاومت تبریک و تسلیت گفته و به جنایتکاران اعلام می‌داریم این حمله تروریستی و ددمنشانه آمریکای جنایتکار که نشانه‌ای بارز از خوی تروریستی دولت آمریکا است بدون پاسخ نخواهد ماند.

بدون تردید در پی این اقدام تروریستی جنایتکاران خبیث و به برکت این خون‌های پاک، جبهه مقاومت بیش از پیش تقویت خواهد شد.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی

انتهای پیام/

ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش٬

سپهبد حاج قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل شد

 سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پی حمله بالگرد‌های آمریکایی به فرودگاه بغداد به شهادت رسید.

سردار حاج قاسم سلیمانی به فیض شهادت نائل شد
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با صدور بیانیه‌ای خبر شهادت سردار سلیمانی را تایید کرد.

مدیر وبلاگ اخبار روز شهادت این سرباز رشید اسلام را به عموم ملت ایران تسلیت می‌گوید.


رهبر انقلاب در پی شهادت سردار سلیمانی: انتقام سختی در انتظار جنایتکاران است

# ارتش_در_محضر_ولایتارتش_مردمی_انقلابیبیعتم_تا_آخرین_قطره_خونممرد_میدان_یاش٬