فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

می‌توانیم با عمل به قرآن در مقابل نفوذ دشمن بایستیم

به گزارش صد خبر  ، دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش که به منظور افتتاح نمایشگاه دریایی راهیان نور به خوزستان سفر کرده است در محفل انس با قرآن کریم که با حضور جمعی از فرمانده هان و مسئولین نداجا، در مسجد جامع شهرستان خرمشهر برگزار شد شرکت کرده و گفت: با عمل به قرآن می توانیم در مقابل نفوذ دشمن بایستیم.

وی همچنین به نمایشگاه این نیرو در خرمشهر اشاره کرد و افزود: نمایشگاه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایگاه دریایی خرمشهر آماده پذیرایی از کاروان های راهیان نور جهت نمایش تجهیزات و دستاوردهای این نیرو است.

در ادامه دریادار سیاری از مسجد جامع خرمشهر به عنوان سمبل مقاومت در هشت سال دفاع مقدس یاد کرد و ادامه داد: هر وجب از خاک این شهر با خون شهدا آمیخته شده است به همین دلیل بر دروازه های شهر نوشته شده است «بدون وضو وارد نشوید «.

فرمانده نیروی دریایی ارتش افزود: در آغاز جنگ تحمیلی، دشمن با تجهیزات و برنامه کامل قصد تصرف یک روزه خرمشهر و سه روزه آبادان را داشت و روز هفتم جنگ، صدام می خواست در تهران با رسانه ها مصاحبه کند، اما دلیل اینکه ۳۴ روز تصرف خرمشهر به طول انجامید، مقاومت همه اقشار مردم و تکاوران نیروی دریایی ارتش در خرمشهر بود. دفاعی که حتی در بعضی مواقع با دست خالی و نثار جان انجام می گرفت و همین مقاومت ۳۴ روزه، اولین شکست بزرگ دشمن در جنگ تحمیلی بود که البته ضربه بزرگی هم به صدام وارد کرد.

دریادار سیاری در ادامه خاطر نشان کرد: با عمل به قرآن و سرلوحه قرار دادن آن می توانیم در زندگی موفق باشیم و از انقلاب در مقابل دشمنان محافظت کنیم و در جنگ امروز که همان جنگ نرم و نفوذ فرهنگی است، در مقابل دشمن بایستیم.

منبع: مهر 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.