فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ثبت‌نام دولتی‌ها برای نجات کشور از دست مردم!

حجت الله عبدالملکی در توئیتی نوشت: معاون اول و مقامات اقتصادی دولت روحانی با در دست داشتن «برنامه‌هایی جدی!» برای رفع معضلات اقتصادی و نجات کشور «از دست مردم!» در وزارت کشور حضور یافته و برای انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کردند.

خدا قوت به این قهرمانان ملی...

ثبت‌نام دولتی‌ها برای نجات کشور از دست مردم!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

اسلحه‌های ایرانی که قاتل متجاوزان خارجی هستند + تصاویر

سلاح‌های انفرادی یکی از تجهیزات و تسلیحات مورد استفاده در میدان‌های نبرد هستند که از آغاز جنگ‌های کلاسیک توسط

اسلحه‌هایی ایرانی که قاتل دشمنان و متجاوزان خارجی هستند + تصاویر

 سربازان مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این نوع از اسلحه‌ها یکی از تجهیزات اصلی در نبرد‌های تن به تن محسوب می‌شوند که قدرت و کیفیت آن‌ها از مولفه‌های اصلی شکست یا پیروزی در نبرد‌هایی است که سربازان پیاده در آن‌ها حضور دارند. در واقع سلاح‌های تهاجمی شاخه‌ای از سلاح‌های انفرادی هستند که به نیرو‌های عملیاتی اجازه می‌دهند تا به راحتی در هر لحظه از خود دفاع کنند، به همین خاطر طراحان نظامی جهان فرآیند کار ساخت چنین سلاح‌هایی را آغاز کردند.

#ارتش

شلیک سه موشک از سوریه به سمت اراضی اشغالی

به نقل از الجزیره، سه فروند موشک از خاک سوریه به سمت سرزمین های اشغالی فلسطین شلیک شد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شلیک سه فروند موشک از خاک سوریه به سمت اراضی اشغالی را رصد کرده است.

سخنگوی ارتش رزیم صهیونیستی اعلام کرد: سه فروند موشک از داخل سوریه شلیک شده که یکی از آنها داخل خاک سوریه و دو فروند دیگر در فضای باز سقوط کرده اند.

شب گذشته نیز منابع خبر گزارش دادند که چند فروند موشک از سمت لبنان  به سمت سرزمین های اشغالی شلیک شد که خسارتی به دنبال نداشت.

انتهای پیام/

رونالدو جاودانه شد

کریستیانو رونالدو ستاره ۳۶ ساله تیم فوتبال یوونتوس با گلزنی مقابل تیم فوتبال ساسولو در سری آ توانست بعد از

 گذشت کمتر از ۳ سال حضور در یوونتوس به رکورد ۱۰۰ گل برای این تیم ایتالیایی دست یابد.

رونالدو تنها بازیکنی در تاریخ فوتبال است که برای ۳ تیم مختلف باشگاهی و همچنین تیم ملی کشورش به بیش از ۱۰۰ گل دست یافته است.

این ستاره پرتغالی ۱۱۸ گل برای منچستریونایتد، ۴۵۰ گل برای رئال مادرید، ۱۰۳ گل برای تیم ملی پرتغال و ۱۰۰ گل برای تیم فوتبال یوونتوس به ثمر رسانده است.

خدا قوتی به نهاجا بگویید

 پیرو تقدیم گزارش عملکرد سه ساله نیروی هوایی ارتش از سوی ارتش جمهوری اسلامی ایران و ستاد کل نیرو‌های مسلح به محضر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده معظم کل قوا «مدظله العالی»، معظم له پس از ملاحظه گزارش مقرر فرمودند: «خدا قوتی به نهاجا بگویید».

طی مراسمی در ستاد کل نیرو‌های مسلح و با حضور سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس این ستاد و امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن ابلاغ خداقوت فرماندهی معظم کل قوا به امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و کارکنان این نیرو، با اهدای لوح تقدیر از تلاش‌های مجاهدانه و اقدامات موثرصورت گرفته در نیروی هوایی تشکر و قدردانی شد.

#ارتش

امنیت کشور مدیون وحدت و رشادت‌های نیرو‌های مسلح است

امیر سرتیپ دوم حسن کوشا فرمانده گروه پدافند هوایی تهران (شهید علی حبیبی) به منظور تعامل و هم ‎افزایی و بهره‌گیری از ظرفیت نیرو‌های مسلح با سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور جانشین پلیس راهور تهران بزرگ دیدار کرد.

امیر سرتیپ دوم کوشا در این دیدار گفت: وحدت نیرو‌های مسلح راه را بر هرگونه دسیسه و توطئه چینی دشمنان بسته و این همبستگی خارچشم دشمنان و نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران بوده و در شرایط حساس کنونی نیاز است نیرو‌های مسلح از توانمندی همدیگر نهایت بهره برداری را بعمل آورند.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ نیز وحدت و همدلی را بهترین راهبرد در تعامل بین نهاد‌های کشور دانست و گفت: امنیت کشور مدیون وحدت، همبستگی و رشادت‌های ارتش و سایر نیرو‌های مسلح است.

#ارتش

دیدار فرمانده گروه پدافند هوایی تهران با معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران

 به نقل از روابط عمومی ارتش، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در دیدار با امیر سرتیپ دوم حسن کوشا

 فرمانده گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی بویژه آسمان بی کران آن مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی وقفه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در حال تلاشند.

وی افزود: انسجام و وحدت بین مردم و نیرو‌های مسلح، ایران را به یکی از کشور‌های قدرتمند منطقه و بین الملل تبدیل کرده است.

امیر سرتپ دوم کوشا نیز در این دیدار تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با چراغ راه قرار دادن فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا (مد ظله العالی) و با تمرکز بر توانایی‌های داخلی پدافند هوایی به خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی رسیده است.

#ارتش

انس با قرآن حلال معضلات جامعه بشری است

فرمانده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه مسابقات سراسری حدیث نهاجا با بیان اینکه نتیجه دوری از معنویت و درگیر شدن در نیاز‌های مادی، یاس

 و ناامیدی است اظهار کرد: انس با قرآن حلال معضلات جامعه بشری است.

 امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش در مراسم اختتامیه مسابقات سراسری حدیث نهاجا ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید فطر اظهار کرد: تلاوت درست و صحیح قرآن کریم، مقدمه اداراک و فهم این کتاب آسمانی است که نتیجه تلاوت و تدبر در قرآن، افزایش معنویت و طراوت روح و جان آدمی است.

#ارتش

توانایی پاسخ به هر گونه تهدید دشمنان را در بالاترین سطح داریم

امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در بازدید از مرکز آموزش درجه‍داری حضرت علی اکبر (ع) در جمع هنرآموزان و کارکنان وظیفه این یگان، ضمن تقدیر از زحمات امیر شهید جلیلوند فرمانده سابق این مرکز آموزشی، به بیان نقش بی بدیل پدافند هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس، نقش کلیدی این نیرو در عملیت‌های مختلف همچون والفجر ۸ را تشریح کرد. وی گفت: پدافند هوایی در جنگ تحمیلی در ساقط کردن جنگنده‌های بعثی موفق عمل کرد و در این زمینه شهدای فراوانی تقدیم این خاک مقدس و اسلام عزیز شد.  ادامه مطلب ...

خصوصیات اخلاقی و اصول فرماندهی شهید فلاحی در ارتش الگوست

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده معظم شهید سرلشکر فلاحی گفت: استقلال و امنیت امروز کشور مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون رشادت، پایمردی و از جان گذشتگی مردان بزرگی همچون شهید سرلشکر فلاحی است.

وی افزود: امروز همرزمان ما در نیروی زمینی ارتش مفتخر هستند که لباسی به تن دارند که همرنگ لباس شهید سرلشکر فلاحی است و تمام خصوصیات اخلاقی و اصول فرماندهی آن شهید والامقام امروز در ارتش جمهوری اسلامی ایران سرلوحه و الگو قرار گرفته است.

#ارتش

ماموریت ارتش تربیت رزمندگان ماهر برای روز حادثه است / تمرکز بیشتر آجا بر روی علوم نوپدید و شناسایی تهدیدات جدید

امیر سرتیپ علیرضا شیخ معاون تربیت و آموزش ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره اهمیت علم و دانش در این نهاد گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان نهادی که در حوزه دفاع و ماموریت دفاعی فعالیت می‌کند با تقدم تربیت و آموزش، پرورش انسان‌ها برای روز حادثه را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: ۹۹ درصد تلاش ما در حوزه آموزش باید برای یک درصد روز حادثه‌ای باشد که عنصر رزمنده بتواند در پاسخ به تهدید، توانا و قابل در شان ملت ظاهر شود. علت تمایز حوزه آموزش در ارتش و نیرو‌های مسلح به این علت متمایز است که تقدم تربیت و پرورش انسان را برعهده دارد.  

#ارتش

آماده کمک به دولت و ملت افغانستان برای کاهش آثار حادثه اخیر هستیم

روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی، شهادت و مجروح شدن ده‌ها دانش آموز بی گناه و جمعی از مردم در پی وقوع انفجار تروریستی در کابل را به ملت و دولت افغانستان تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:  ادامه مطلب ...

مخالفت روحانی با مصوبه شورای نگهبان درباره داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری

 در پی ابلاغ مصوبه شورای نگهبان درخصوص شرایط داوطلبان ثبت‌نام در انتخابات ریاست‌جمهوری به وزارت کشور؛ رئیس‌جمهور به وزارت کشور دستور داد که در برگزاری انتخابات بر اساس جمع‌بندی نظریه تفسیری معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری و طبق قوانین موجود عمل نماید.(عملا مصوبه شورای نگهبان نادیده گرفته شود).

در جمع‌بندی نظریه معاونت حقوقی ریاست جمهوری تاکید شده است که «وزارت کشور مکلف است وظایف اجرایی خود در زمینه انتخابات ریاست‌جمهوری را بر اساس قوانین موجود و آئین‌نامه‌ها و مقررات مربوط به آن‌ها انجام دهد.»

معاونت حقوقی ریاست‌جمهوری در پی ابلاغ مصوبه اخیر شورای نگهبان به وزارت کشور، طی نامه‌ای در ۷ بند تفسیر حقوقی خود از این مصوبه را ارائه کرد.

دریادار خانزادی:راه و منش شهدای نیروی دریایی ارتش راهنما و نجات بخش است

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت اولین سالگرد شهادت تعدادی از دریادلان این نیرو در حادثه شناور کنارک، خطاب به خانواده «شهدای رمضان» پیامی صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:  ادامه مطلب ...

نقش مؤثر کارکنان وظیفه حوزه بهداشت در عرصه مقابله با کرونا

 امیر سرتیپ خلبان «مهدی هادیان» معاون هماهنگ‌کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده قرارگاه حضرت علی‌اکبر (ع) در راستای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حوزه کارکنان وظیفه و مصوبات ستاد کل نیرو‌های مسلح به همراه جمعی از فرماندهان و مسئولین این نیرو، ضمن بازدید از قرارگاه سربازی شهید لطیف زمانی اداره بهداشت و درمان نهاجا، فعالیت‌ها و تجهیزات این قرارگاه را مورد ارزیابی قرار داد و بر تأمین، تجهیز و بازسازی بخش‌های مختلف این قرارگاه تأکید کرد.

امیر هادیان در این بازدید ضمن تجلیل از حضور کارکنان وظیفه درمانی در عرصه خدمت‌رسانی اظهار کرد: در بخش مبارزه با ویروس کرونا بیمارستان بعثت نیروی هوایی ارتش به‌عنوان مرکز درمانی شرق پایتخت در طی یک سال و چند ماه اخیر که ویروس منحوس کرونا در سطح کشور گسترش یافته، خدمات شایسته و ارزشمندی را به هموطنان عزیزمان ارائه داده است که در این بین، کارکنان وظیفه درمانی نقش به‌سزایی دارند.

#ارتش

نیروهای مسلح موظف به همکاری با قرارگاه پدافند هوایی هستند

 سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح در آئین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیا که صبح امروز یکشنبه در ستاد این قرارگاه برگزار شد، گفت: در ابتدای مراسم از امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارزشمند ارتش جمهوری اسلامی ایران و فرمانده این قرارگاه ارزشمند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح با بیان اینکه امیر رحیم زاده امروز با حکم فرماندهی معظم کل قوا کار خود را در سمت جدید آغاز می‌کند، افزود: اعطای این حکم نشانه اعتماد و انتظار مسئولیت سنگین از این عزیز رزمنده است. انشاءالله که تمامی وعده‌های الهی ذکر شده در قرآن کریم و دعای اهل بیت دعای امام سجاد (ع) و دعای حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و دعا و مطالبات فرماندهی معظم کل قوا پشتیبان این قرارگاه و یکایک رزمندگان پدافند هوایی کشورمان خواهد بود.

#ارتش

قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، سنگین ترین ماموریت ها را با سربلندی پشت سر گذاشته است

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در آیین معارفه فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم‍‌ الانبیا (ص) کشور که صبح امروز یکشنبه در ستاد این قرارگاه برگزار شد گفت:در طی دو سال اخیر، با حمایت و پشتیبانی ستاد ارتش و نیروی پدافند هوایی که واقعا شیره جان خود را به قرارگاه پدافند هوایی خاتم‍ الانبیا (ص) کشور تزریق کردند، قرارگاه موفق شد همه مصوبات و دستورالعمل‌های ابلاغی ستاد کل را اجرا کند و اینک از مرحله گذار عبور کرده و کاملاً استقرار یافته است.

#ارتش

آیین معارفه فرمانده جدید قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء(ص)

 آیین معارفه امیر سرتیپ قادر رحیم زاده فرمانده قرارگاه مشترک پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور، صبح امروز یکشنبه در ستاد این قرارگاه برگزار شد.

در این مراسم سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیرو‌های مسلح، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سرتیپ محمد شیرازی رئیس دفتر فرماندهی معظم کل قوا، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح، حجت الاسلام و المسلمین علی سعیدی رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا، حجت الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، سردار سرتیپ امیر علی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه، امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده پدافند هوایی ارتش، امیر سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، معاونان ستاد کل نیرو‌های مسلح و دیگر فرماندهان و مسئولان حضور داشتند.

#ارتش

تولید نظریه‌های دفاعی جدید در دافوس ارتش برای تولید تسلیحات نوین

امیر سرتیپ حسین ولی‌وند زمانی فرمانده دانشگاه فرماندهی و ستاد (دافوس) ارتش جمهوری اسلامی ایران، درباره اهمیت ارتقای علمی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما در این دانشگاه تعلیم و تعلم را ارج می نهیم و اعتقاد داریم که با علم آموزی و پژوهش محوری می توانیم رشد کنیم و این موضوع به عنوان رسالت در دستور کار ارتش جمهوری اسلامی ایران قرار دارد.

امیر سرتیپ ولی وند در پایان یادآور شد: دانشجویان و اساتید در کلاس‌های درسی دافوس بحث‌های مختلف دوجانبه دارند که انتظار داریم به تولید نظریه تبدیل شده و در نهایت به تولید تسلیحات بومی منجر شود.

#ارتش

روحیه سلحشوری ملت ایران موجب مصونیت نظام در مقابل تهدیدات است

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در دیدار با خانواده‌های معظم شهیدان والامقام «علی کهوری‌نژاد» و «جمشید مرشدی» از شهدای وظیفه نیروی دریایی ارتش در بندرعباس با بیان اینکه دیدار با خانواده‌های شهدا یک وظیفه ملی است و این دیدار‌ها یک تجدید خاطره با دوران دفاع مقدس است، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی یاد و خاطره و رشادت‌های شهدا را هیچ‌گاه فراموش نخواهند کرد.

وی افزود: تا زمانی که این روحیه سلحشوری در دفاع از آرمان‌های انقلاب در ملت ایران وجود داشته باشد، دشمن هیچ‌گاه نمی‌تواند آسیبی به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کند.

#ارتش

قدس تنها نیست، ما می آییم/ فتح قدس نزدیک است

 آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، بنا به گفته امام خمینی (ره) روز جهانی قدس نامگذاری شده است، روزی که نه تنها مردم ایران بلکه تمامی مردم آزادی‌خواه و حق‌طلب، خشم خود را علیه رژیم کودک‌کش اسرائیل و دیگر کشورهای مستکبر در خیابان‌های کشورهای جهان فریاد می‌کشند، اما دو سالی می‌شود که به دلیل تاخت و تاز بی‌رحمانه ویروس کرونا، بسیاری از رویدادهای مهم جهانی، از جمله راهپیمایی‌های بزرگ به حالت تعلیق یا تعطیل درآمده است.

به همین منظور، در دومین سالی که ویروس کرونا اسب چهار نعل خودش را در جهان به ویژه کشور عزیزمان می‌تازد، راهپیمایی روز جهانی قدس نیز امسال هم در فضای مجازی داغ‌تر از سال‌های حضور مردم در خیابان‌هاست و کاربران شبکه‌های اجتماعی با هشتگ #القدس_اقرب، #قدس_شریف_نزدیکیم و ...، تصاویر و مطالب ویژه‌ای را با یکدیگر به اشتراک گذاشتند.

گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‌ای به نظام جمهوری اسلامی ایران وارد کند

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همایش سیاسی که با حضور فرماندهان و کارکنان این نیرو برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری مولای متقیان حضرت علی (ع) اظهار کرد: تأکید مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات است و ما به عنوان یک نیروی نظامی باید با تمام وجود به منویات معظم‌له گوش فرا داده و همچنان که همیشه مرد میدان نبرد هستیم در این عرصه نیز باید با مشارکت حداکثری، ولایتمداری و ولایت‌محوری خود را بار دیگر ثابت کنیم.

امیر سرتیپ حیدری تأکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امروز با تقدیم هزاران شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است که گزافه‌گویی‌های دشمنان نمی‌تواند خدشه‌ای به آن وارد کند.

#ارتش

سفر در تعطیلات عید فطر ممنوع شد

جلسه کمیته‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا روز پنج‌شنبه در حضور رئیس جمهور برگزار شد.

در این جلسه به پیشنهاد قرارگاه عملیاتی و کمیته بهداشت و درمان، به منظور مدیریت و مقابله دقیق‌تر و ویژه در کنترل پیک چهارم، همه سفر‌ها در سراسر کشور در همه رنگ‌بندی‌ها از ساعت ۲ بعد از ظهر روز سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت تا ظهر روز شنبه ۲۵ اردیبهشت مصادف با تعطیلات عید سعید فطر ممنوع خواهد بود.

انتهای پیام/

آغاز مأموریت مهم و جدید برای خانواده مشهور پهپاد‌های ایرانی/ «مهاجر ۶» مهیای سرکوب پدافند هوایی دشمن می‌شود + تصاویر

مبحث کشف سامانه‌های راداری، هشدار به سامانه‌های پروازی خودی و اخلال روی سیستم‌های دشمن از جمله مسائل بسیار مهم و حیاتی برای بقاء پذیری در میادین نبرد امروزی است. امروزه با افزایش سیستم‌های پدافند دفاعی متحرک نیاز به داشتن سیستم‌های جنگال برای پرنده‌های بدون سرنشین نیز بدل به یک مسئله مهم شده و با شناخت دقیق این نیازها، اخیرا جهاد خودکفایی نیروی زمینی ارتش طیف کاملی از محصولات در حوزه هشدار دهنده ها، سیستم‌های کشف و اخلال راداری را رونمایی کرده که می‌تواند یک گام مهم در افزایش توانایی پهپادی نیروی زمینی ارتش   به صورت خاص و نیرو‌های مسلح کشور به صورت کلی باشد

#ارتش

معاون هماهنگ‌ کننده جدید نیروی دریایی ارتش منصوب شد

به پیشنهاد امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تصویب امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر دریادار دوم محمدرضا عزیزی به‌ عنوان معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش منصوب شد.  ادامه مطلب ...

آمادگی ارتش برای احداث بیمارستان صحرایی در سراسر کشور برای مبارزه هر چه بیشتر با کرونا

 امیر دریادار حبیب‌الله سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در خصوص فعالیت‌های ارتش در حوزه مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهار کرد: قرارگاه پدافند زیستی حضرت امام رضا (ع) ارتش جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد بنا به درخواست ستاد ملی مبارزه با کرونا در تهران و هر کدام از شهر‌هایی که ارتش در آنجا مستقر است، هر گونه کمکی را در اختیار وزارت بهداشت و کادر درمانی قرار دهد.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون ظرفیت ۸۰ الی ۱۰۰ درصدیِ ۴۰ بیمارستان ارتش در اختیار بیماران کرونایی قرار گرفته است، افزود: همچنین حدود ۴۵۰ درمانگاه نیز در این رابطه مشغول به فعالیت هستند.

#ارتش

اگه جنگنده های اسرائیلی بیان ایران ...

یک کاربر توئیتر نوشت: وزیر اطلاعات اسرائیل گفته هواپیماهای جنگی ما توان رسیدن به ایران رو دارن. خب ابله، مهم توان برگشت و مکان برگشته که ندارن.

اگه جنگنده های اسرائیلی بیان ایران ...

خروج آمریکا از افغانستان نشانه چیست؟

حسن عابدینی در توئیتی نوشت: خروج جنگجویان امریکایی پس از ۲۰ سال اشغالگری، شکنجه و کشتار با سرافکندگی از افغانستان آغاز شد. امپراتوری بریتانیا در قرن ۱۹ و اتحاد جماهیر شوروی در قرن بیستم پس از اشغال افغانستان از ابرقدرتی به زیر کشیده شدند. آیا ایالات متحده هم به چنین سرنوشتی دچار خواهد شد؟

خروج آمریکا از افغانستان نشانه چیست؟

پاسخ گنجی به آشنا: حداقل قصور شما قابل کتمان نیست

عبدالله گنجی در پاسخ به حسام الدین آشنا که در توئیتی خود را در ماجرای انتشار فایل صوتی ظریف بی تقصیر جلوه داده است، نوشت: إن شاالله القای آدرس مبهم و موهوم برای شانه خالی کردن نباشد. جناب‌عالی مدیر آنجا بودید. إن شاالله تقصیر ندارید. اما قصور نه قابل توجیه است نه قابل کتمان.

پاسخ گنجی به آشنا: حداقل قصور شما قابل کتمان نیست

پیام تبریک وزیر دفاع در پی دریافت نشان درجه یک فتح توسط امیر سرتیپ حیدری

امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح با صدور پیامی دریافت نشان درجه یک فتح با حکم فرماندهی معظم کل قوا را به امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

#ارتش  ادامه مطلب ...

آمار‌ها حاکی از سلامت مراکز آموزشی و نظامی در برابر شیوع ویروس کروناست

 امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش، با حضور در مرکز آموزش شهید عبدالحمید انشایی نیروی زمینی ارتش ضمن بازدید از شرایط زیستی و خدمتی اولین دوره آموزش سربازی سال جدید در جریان روند آموزش، خدمات بهداشتی و درمانی، وضعیت تغذیه و نحوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کرونا قرار گرفت. 

امیر دریادار سیاری در جمع خبرنگاران گفت: همانطور که به خاطر دارید در سال‌های گذشته با پیدایش و شیوع ویروس کرونا اعلام کردیم که پادگان‌ها امن‌ترین مکان‌ها برای افراد هستند امروز نیز آمار‌ها نشان می‌دهد که مراکز آموزشی و نظامی ما پاک‌ترین و امن‌ترین مکان‌ها هستند.

#ارتش

ارتباط گسترده گروه پهپادی نیروی زمینی ارتش با مراکز دانش بنیان

امیر سرتیپ دوم شهرام حسن‌نژاد فرمانده گروه پهپاد ولیعصر(عج) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران  درباره حرکت این گروه بر لبه دانش  و فناوری گفت: با توجه به سرعت قابل توجهی که پیشرفت علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران دارد امروز نیروی زمینی ارتش تلاش می‌کند بیش از گذشته در رابطه با شرکت‌های دانش بنیان، ایجاد مراکز علمی و پارک‌های فناوری فعالیت کند.    ادامه مطلب ...

شما جیب ملت رو نزن، آورده پیشکش

سیدیاسر جبرائیلی، کارشناس مسائل سیاسی در توییتر نوشت: ‏دیپلماسی در خلاء عمل نمی‌کند و پشتوانه‌اش قدرت میدان است.

دیپلماسی التماسی که جمع بندی آن ‎تقریبا هیچ برای ملت بوده است، چه داشته است که خرج میدان کند؟

شما جیب ملت رو نزن، آورده پیشکش...

شما جیب ملت رو نزن، آورده پیشکش

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

دستمریزاد به آقای‌دیپلماسی!

علی رجبی رییس اداره امور اخبار مجلس شورای اسلامی در توییتر نوشت: ‏آقای ظریف؛ اول ‎فاتحه شهید سلیمانی را در ایران‌اینترنشنال و بی‌بی‌سی خواندند؛

بعد هم رفتند در ‎میدان و به شهید سلیمانی ادای احترام گذاشتن را دراوردند.

دستمریزاد اقای‌دیپلماسی.

دستمریزاد به آقای‌دیپلماسی!

 *بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

تصمیم اصلاح طلبان برای تحریم غیرفعال انتخابات

علی علیزاده در توئیتی نوشت ورود آقای تاجزاده یک معنا دارد: بخشی از اصلاح‌طلبان با توجه به نرخ پایین مشارکت در نظرسنجی‌ها از امکان بسیج پایگاه اجتماعی شان و پیروزی قطع امید کرده و تصمیم بر عدم مشارکت یا تحریم غیرفعال گرفته‌اند و مقصر را هم ردصلاحیت شورای نگهبان معرفی خواهند کرد.

تصمیم اصلاح طلبان برای تحریم غیرفعال انتخابات

تعطیلی مراکز تعویض پلاک تا نارنجی شدن شهر‌های قرمز

 سرهنگ عین الله جهانی معاون پلیس راهور ناجا با اشاره به تعطیلی مراکز تعویض پلاک گفت: مراکز تعویض پلاک در شهر‌های قرمز به دلیل پیشگیری از شیوع کرونا تا نارنجی شدن این شهر‌ها تعطیل است.

وی ادامه داد: نوبت‌های رزرو ابطال شده و پس از عادی شدن شرایط در شهر‌های قرمز، ثبت نام جدید صورت می‌گیرد.

سرهنگ جهانی افزود: افرادی که برای تعویض پلاک به صورت سیستمی ثبت نام کرده‌اند، باید بعد از نارنجی شدن شهر‌های قرمز بار دیگری برای ثبت نام اقدام کنند.

انتهای پیام/

سردار مهری رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی، اظهار کرد: در سال‌های ۹۴ تا ۹۷ کسانی که بیش از هشت سال غیبت داشتند، می‌توانستند با مراجعه و ثبت‌نام، جریمه غیبت سربازی را پرداخت کنند.

سردار مهری ادامه داد: در سازمان نظام وظیفه عمومی هم برای این افراد کارت سربازی خاصی صادر می شد و مجلس هر سال این قانون را در بودجه تصویب می‌کرد.

وی افزود: در سال ۹۸تا ۱۴۰۰ دیگر این قانون وجود ندارد و همه مشمولین باید به خدمت سربازی بروند.

رئیس سازمان نظام وظیفه عمومی تصریح کرد: از همه خانواده‌ها خواهش می‌کنیم که اسیر فضا سازی‌های که معمولا در فضای مجازی وجود دارد، نشوند چرا که برابر با قانون همه موکلف هستند، به سن هجده سالگی که رسیدند برای تعیین و تکلیف خدمت سربازی اقدام کنند.

سردار مهری گفت: خوشبختانه در دوران پاندمی ویروس کرونا مشمولین برای تعیین  تکلیف خدمت سربازی آمدند و اعزام هم شدند که در حال حاظر در پادگان‌ها مشغول به گذراندن دروان سربازی خود هستند.

وی خاطرنشان کرد: کشور جمهوری اسلامی ایران نیاز به امنیت دارد.

انتهای پیام/

اگر ۲۰ درصد واردات همسایگان سهم ایران می شد

یک کاربر توئیتر نوشت: ۱۵ کشور همسایه حدود ۱۱۰۰ میلیارد دلار واردات دارند. اگر ۲۰ درصد یعنی ۲۲۰ میلیارد دلار سهم ما میشد، دیگر لازم نبود سانتریفیوژها را از کار بیندازیم یا در کلندریای رآکتور اراک بتن بریزیم.

آقای ظریف، دیپلماسی فقط لبخند زدن و سفر رفتن نیست. تحقق سهم ایران از تجارت منطقه وظیفه شماست.

اگر ۲۰ درصد واردات همسایگان سهم ایران می شد

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

یه دونه نفتکش زدید، جوابش چندتاس؟

یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت:

‏یادتونه یه نفتکش ما توقیف شد چندتا توقیف کردیم!؟

حالا یه دونه نفتکش زدید،جوابش چندتاس؟!

یه دونه نفتکش زدید، جوابش چندتاس؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

مسیح پولی نژاد نمیخواد حق این دختر بی حجابو بگیره؟+عکس

یک کاربر توئیتر نوشت: به صورت دختر دانشجوی ۲۱ ساله مسلمان تو نیویورک اسید پاشیدن. از ناحیه صورت، چشم، سینه و بازو دچار سوختگی شدید شده. در زمان وقوع این حمله، لنز تو چشم داشته که سوخته و چسبیده به چشمش و شاید بیناییش رو از دست بده.

مسیح پولینژاد نمیخواهی حق این دخترو بگیری

حجابم نداره ها

مسیح پولی نژاد نمیخواد حق این دختر بی حجابو بگیره؟+عکس

خرابکاری‌ها جلوی ایران هسته‌ای را نمی‌گیرد

رمزی کلارک، دادستان اسبق آمریکا از مخالفان سیاست‌های خصمانه آمریکا علیه ایران مدتی پیش از فوت در ۹۳ سالگی، در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما مستقر در سازمان ملل گفت: ایران کشوری با قدرت و نفوذ در جهان است و بهتر است آمریکا با ایران هسته‌ای کنار بیاید.

کلارک هرگونه خرابکاری در مسیر برنامه هسته‌ای ایران را بی فایده می‌دانست و این سئوال را مطرح کرد که اگر قرار است توافقی صورت بگیرد چرا توافقی جهانی بر سر حذف و امحای سلاح‌های هسته‌ای آمریکا و رژیم صهیونیستی و سایر کشور‌های دارنده سلاح اتمی را شامل نشود؟

از نگاه رمزی کلارک تفاوتی میان روسای جمهور آمریکا نیست، چون نقش لابی‌های ضد ایرانی تعیین کننده و یکسان است.

انهدام یک تیم تروریستی در سیستان و بلوچستان + تصاویر

 به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: این تیم  که قصد عملیات تروریستی را در منطقه داشت، در رصد اطلاعاتی و کمین رزمندگان قرارگاه قدس قرار گرفت و منهدم شد.

بر اساس این گزارش در این عملیات، سه نفر از اعضای تیم تروریستی به هلاکت رسیدند و مقادیری سلاح و مهمات هم از آنان به دست آمد.
 

 

تروریست

مهمات

کشته های تیم ترور

انتهای پیام/س

حالا فهمیدین که موشک و پهپاد به چه درد ایران میخوره

قیس قریشی، تحلیل‌گر مسائل سیاسی مقیم لندن طی توییتی نوشت: ‏میگفتن موشک و پهپاد به چه درد ایران میخوره وقتی آمریکا و اسرائیل هواپیماهای پیشرفته جنگی دارند!

فرمانده سنتکام:

برتری هوایی آمریکا برای اولین بار از سال ۱۹۵۰ دربرابر پهپاد های شناسایی و هجومی ایران از دست رفته!

دقت موشک های ایران بسیار بالاست و البته نگران کننده‎

حالا فهمیدین که موشک و پهپاد به چه درد ایران میخوره


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.


نتیجه عبورهای روحانی از دیدگاه شریعتی

مالک شریعتی نماینده تهران نوشت:

روحانی در اقتصاد: از رکود عبور کردیم

روحانی در سلامت: از پیک کرونا گذشتیم

روحانی در سیاست خارجی: با برجام تحریمها لغو شد

نتیجه: سقوط بورس، پرواز مرغ، مسکن ودلار، بقای تحریمها، توقف هسته ای و روزی یک هواپیما تلفات کرونا

جهانگیری، آخوندی، ظریف و لاریجانی یعنی دولت سوم روحانی

نتیجه عبورهای روحانی از دیدگاه شریعتی

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

لعنت به تزویر در لباس تدبیر

 یک کاربر فضای مجازی در توییتر نوشت: ‏موشک‌هایمان در فلسطین اشغالی و ‎دیمونا برایمان عزت به ارمغان می‌آورند و دیپلمات‌هایمان در وین خفت!!!

از مرحله فشار به آمریکا برای لغو تمام تحریم‌ها رسیده‌ایم به فشار به نظام برای کوتاه آمدن در مقابل آمریکا!!!

لعنت به تزویر در لباس تدبیر...

لعنت به تزویر در لباس تدبیر

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

در مورد بی‌حجابی اجباری نظری ندارید؟

کاربرفضای مجازی در توییتر نوشت: ‏تو لیگ بانوان بلژیک داور مسابقه؛ "یاسمن فرمانی" همسر "علی قلی‌زاده" بازیکن تیم ملی رو به دلیل داشتن حجاب از حضور در بازی محروم کرد

اونایی ک میگن ایران حجاب اجباریه، در مورد بی‌حجابی اجباری نظری ندارن؟

در مورد بی‌حجابی اجباری نظری ندارید؟

یک سوالی کلیدی از نامزدهای ریاست‌جمهوری

فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: ‏یک سوال عینی در حوزه‌ی سیاست خارجی که نامزدهای ریاست جمهوری باید بهش جوابِ "شفاف" و "مصداقی" بدن:

اگر در انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۴ آمریکا (۱۴۰۳ خورشیدی)، ترامپ یا فردی شبیه به او وارد کاخ سفید شود و مجددا از توافق هسته‌ای خارج شود، کشور را چگونه اداره می‌کنید؟

یک سوالی کلیدی از نامزدهای ریاست‌جمهوری

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

عکس/ افطار در میان سربازان تیپ ۲۳۰ ارتش گرگان

ماه مبارک رمضان سربازان روزه دار لشگر ۳۰ پیاده ارتش گرگان بعد از انجام کارهای خدمت با همکاری یکدیگر به آماده سازی مراسم افطار مشغول می‌شوند.

آقای زیباکلام چرا عصبانی شد؟

 عبدالله گنجی، فعال رسانه‌ای در توییتر نوشت: کسی که مرتب با شبکه سعودی اینترنشنال مصاحبه کرده و بهشون حال میداده یک بار جمله ای ازش پخش کردند که بوی حمایت از نظام میدهد. چنان عصبانی است که قاطی کرده و حمله کرده به٢٠/٣٠ایران و اعصابش خرد است که چرا از قول من گفتند نظام باید بماند. نماند از کجا حقوق می گیری بهش فحش بدهی؟

آقای زیباکلام چرا عصبانی شد؟

آقای زیباکلام چرا عصبانی شد؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.