فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

تانک T90، غول بی‌رحم روس‌ها

رسانه‌های غربی گزارش دادند این تانک جزو سلاح های پیشرفته ای قرار می‌گیرد که ایران مایل است پس از لغو تحریم ها از روسیه خریداری کند.

 
ادامه مطلب ...

کشف و خنثی سازی حمله بزرگ داعش به زائران اربعین

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، قرار بود این عروسک‌ها در جاده بغداد تا کربلا و در میان زائران اربعین که اکثراً از شیعیان این کشور هستند، توزیع شود.

کشف و خنثی سازی حمله بزرگ داعش به زائران اربعین


کشف و خنثی سازی حمله بزرگ داعش به زائران اربعین

روند ساخت ناوشکن سهند بیشترین پیشرفت را داشته است

به گزارش صدخبر؛ امیر دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه مراسم اختتامیه سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری کارکنان نداجا که در رواق دارالهدایه در جمع خبرنگاران برگزار شد اظهار داشت: مهمترین مأموریت نیروی دریایی حفظ مرزهای آبی و حفظ منافع کشور در دریاها است.

وی افزود: وقتی دزدان دریایی ناامنی ایجاد می‌کنند موظف هستیم مقابل آنها بایستیم تا آسیبی به کشورمان وارد نشود و نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اقتدار از مرزهای آبی کشور دفاع می‌کنند.

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به عملکرد صورت گرفته در بحث مقابله با دزدان دریایی خاطرنشان کرد: طی 7 سال گذشته 2500 کشتی سالم عبور کردند و به دنبال دستگیری دزدان دریایی نیستیم بلکه تنها هدفمان دور کردن آنها از مرزهای آبی کشور و مزاحمت‌هایشان است.

سیاری تصریح کرد: آخرین ناوشکن‌ها پیشرفت‌های خوبی از 10 تا 90 درصد داشتند که بالاترین آن مربوط به ناوشکن سهند بوده است.

سازماندهی ۲ هزار گردان امام حسین و بیت‌المقدس در کشور

به گزارش صد خبر  ، رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس بسیج با حضور 120 گردان از بسیجیان کشور در یکی از مناطق اطراف قم درحال برگزاریست.

سردار سرلشکر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سخنانی در جمع بسیجیان حاضر در رزمایش بزرگ الی بیت‌المقدس، با بیان اینکه آمادگی دفاعی بسیج در ابعاد مختلف از جمله ساختاری و سازماندهی در مقایسه با قبل تغییر کرده است،‌ گفت: اکنون در استان‌های مختلف کشور 500 گردان امام حسین (ع) و 1500 گردان بیت‌المقدس تشکیل و سازماندهی شده است.

سردار جعفری گفت: کشورهای مختلف حسرت داشتن چنین نیرویی را می‌خورند.

وی با اشاره به کارکرد بسیج در حوزه‌های امنیتی، دفاعی، سیاسی، فرهنگی و جنگ نرم و کمک به اقتصاد مقاومتی و ایجاد وضعیت مناسب اجتماعی گفت: یکی از پیام‌های این رزمایش دفاع همه جانبه از انقلاب اسلامی است و این اولین رزمایش مشترکی است که یگان‌های بیت‌المقدس تحت فرماندهی واحد انجام می‌دهند.

سرلشکر جعفری با اشاره به ایجاد ناامنی به وسیله تحریک دشمنان در کشورهای منطقه و اروپا، حوادث پاریس را اوج این ناامنی‌ها دانست و تصریح کرد:‌ دشمن تلاش زیادی کرد تا کشور ما را نیز ناامن کند اما با اقتدار و تلاش نیروهای امنیتی همه این توطئه‌ها خنثی شد.

وی اظهار داشت: این ناامنی‌ها امروز از منطقه فراتر رفته اما باید توجه داشت که هدف اصلی آنها، انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی است ولی دشمن امروز فهمیده است که نمی‌توان با زبان زور با جمهوری اسلامی ایران صحبت کرد و به اینکه ایران اسلامی امروز یک ابرقدرت منطقه‌ای است اذعان دارند.

وی یکی دیگر از دستاورد های بسیج را گره خوردن نیروهای مردمی و مدافع انقلاب به یکدیگر در ایران، سوریه و عراق و یمن دانست و گفت: همه این نیروها با هم وحدت دارند که به معنای تشکیل امت واحده اسلامی است و این وحدت و همدلی ان‌شاءالله تا زمان ظهور امام زمان (عج) ادامه خواهد داشت.

وی در پایان تصریح کرد: از آنجا که تهدیدات علیه امت اسلامی در حال تغییر است، ما نیز باید توان خود را به روز کنیم و رزمایش امروز تمرینی برای مقابله با تهدیدات فرامنطقه‌ای و جنگ‌های نیابتی علیه کشورمان است.

شما گمان نکنید که از غرب برای ما یک تحفه ای می آورند.

افسران - شما گمان نکنید که از غرب برای ما یک تحفه ای می آورند.

شما گمان نکنید که از غرب برای ما یک تحفه ای می آورند . شما گمان نکنید که از غرب برای ما چیزی می اورند که ما را مترقی کنند ، ترقی به ما بدهند . غرب تا ما را در سطح پایین نگه ندارد ، نمی تواند از ما استفاده کند . کوشش انها این اسست که ماها ، این ممالک اسلامی ، این ممالک مستضعف در یک سطح پایینی از همه امور باشیم . هر امری را که آنها برای ما بیاورند ، یک امر استعماری است . یعنی اگر طب را برای ما بیاورند طب استعماری است ، اگر دارو برای ما صادر کنند آن هم استعماری است ، اگر دانشگاه برای ما بخواهند درست کنند آن هم دانشگاه استعماری است . همه چیز را آنها می خواهند به طوری درست کنند که برای خودشان نافع باشد و ما چشم و گوش بسته تسلیم آنها باشیم و الآن که به خواست خدای تبارک و به برکت اسلام ما از این قید و ببند خارج شدیم ، باید خیلی متوجه باشیم به این که مبادا ما را دوباره در این قید و بندها قرار بدهند .
صحیفه نور ، جلد 13 ، ص 184.

دشمن باید بداند هیچ راه نفوذی در کشور ندارد


به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ آیت الله سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه قم  گفت: توصیه تقوا به این معنا نیست که تقوا وجود ندارد بلکه به این معنا است که تقوا را باید حفظ کرد، شیطان در کمین تقوا بوده و باید با دشمنان تقوا مقابله کرد.

آیت الله سعیدی امام جمعه قم گفت: دشمن به دنبال ایجاد دوقطبی و تضعیف نیروهای ارزشی در کشور است و تا مردم با توجه به هدایت‌های رهبری نقشه نفوذ دشمن در کشور در آستانه انتخابات را برملا می‌کنند.

با جنبه‌ ها وارد شوند+تصاویر

برای دیدن تصاویر فتوطنزی لازم است فقط با جنبه ها وارد شوند.
به گزارش گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این هفته نمک نمدان فتوطنزی را برسر نمایندگان مجلس می ریزیم، امیدواریم باجنبه باشند و اگر نیستند لطفا همین الان این خبر را ببندند.
 
ادامه مطلب ...

پوتین با رهبر معظم ایران دیدار خواهد کرد

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المنار لحظاتی پیش در خبر فوری گزارش داد: کرملین اعلام کرد "ولادیمیر پوتین،" رئیس‌جمهور روسیه در سفر به تهران با آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم ایران دیدار خواهد کرد. 
ولادیمیر پوتین قرار است در سفر خود به تهران همچنین با دکتر "حسن روحانی،" رئیس‌جمهور ایران دیدار کند.
 
پوتین روز دوشنبه به تهران سفر خواهد کرد.

 

منشأ پیدایش داعش آمریکا و متحدانش هستند


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، وزیر امور خارجه روسیه اعلام کرد گروه تروریستی داعش به وسیله کسانی ایجاد شده است که‌ آمریکا آنها را در عراق و افغانستان برای مدتی به زندان انداخته بود ولی بعدا آنها را آزاد کرد.

: برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس منابع مالی تروریسم در آفریقا هستند

رادیو بین المللی فرانسه در گزارشی نوشت: بخشی از منابع مالی گروه های افراطی در آفریقا از سوی برخی کشورهای حاشیه خلیج فارس تامین می شود.


چگونه دوری از گناه را در خود تقویت کنیم

 برای دوری از گناه باید آنچه را که خداوند بر ما واجب فرموده بدون چون و چرا اطاعت کنیم؛ همان گونه که وقتی خداوند به حضرت ابراهیم(ع) فرمان داد سر از بدن جوان رشید خود جدا کند، تبعیت کرد.  ادامه مطلب ...

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

 به گزارش مشرق، برای بسیاری از مردم این سوال وجود دارد که چرا بر گنبد نورانی امیرالمومنین(علیه السلام) پرچمی وجود ندارد در حالی که تمامی گنبدهای ائمه اطهار(علیهم السلام) پرچم دارند؟ 

چرا گنبد حرم امیرالمؤمنین(ع) پرچم ندارد؟

پرچم نمادی به نشانه خون‌خواهی و طلب تقاص است و تقاص خون امام علی(علیه السلام) توسط فرزندش امام حسن(علیه السلام) از ابن ملجم ملعون گرفته شد؛ در حالی که سایر امامان معصوم(علیهم السلام) در انتظار قیام امام منتظر برای قصاص قاتلان هستند. 
گنبد حضرت زینب(سلام الله علیها) نیز پرچمی نداشت تا اینکه بارگاه نورانی اش به دست شمر صفتان بمباران شد و مدافعان حرم حضرت زینب پرچم تقاص را بر گنبد ملکوتی اش بر افراشتند.

عربستان یا قطر؛ کدامیک عامل سقوط هواپیمای روسیه بوده‌اند؟

اکنون در بین نخبگان و صاحبنظران روسی بحث بر سر اینست که عربستان پشت سر قضیه اقدام تروریستی علیه هواپیمای متروجت پرواز 9268 بوده است یا قطر؟ آیا سعودی‌های زخم‌خورده از اقدام نظامی روسیه در سوریه به تلافی برخاستند و یا شیخ جاه‌طلب قطری که عدم برکناری اسد را برابر با مرگ منافع خود و آبرو ریزی داخلی می‌داند؟

نقش اسراییل، عربستان، و قطر در سقوط هواپیمای روسی چقدر بوده است؟

سه نکته از ده ها نکته مهم درخصوص حوادث پاریس

 مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند. 

تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد. 

فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.

سه نکته از ده ها نکته مهم درخصوص حوادث پاریس

 مطابق مشی قبلی رسانه های غربی، داعشی های دخیل در حملات فرانسه می بایست "پیکارجو" خوانده میشدند که اینگونه نبود و مهاجمان بالفظ "تروریست" مورد خطاب قرار می گرفتند. 

تمام رسانه های دنیا بسیج شدند تا اخبار لحظه به لحظه این حمله را گزارش کنند ولی کشته شدن روزانه ۲۰۰ نفر در یمن، سوریه، عراق، فلسطین و... هیچ جذابیتی برای این رسانه ها نداشته و بعضا مورد بایکوت خبری قرار می گیرد. 

فرانسه بتازگی بزرگترین ناو جنگی خود؛ یعنی ناو هواپیمابر شارل دوگل را برای حضور در ائتلاف غربی برضد داعش به منطقه خاورمیانه اعزام کرده. با توجه به اینکه مهاجمان این حمله را "۱۱ سپتامبر فرانسه" نامیدند، بعید نیست این حمله یک توجیه برای حمله گسترده به سوریه و اشغال نظامی آن باشد.

انهدام مواضع داعش با « قوی سفید » روسیه

به گزارش  گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛بمب افکن های راهبردی دور پرواز توپولف -160 مشهور به « قوی سفید » با برد 7 هزار کیلومتر ، روز گذشته شدیدترین بمباران ها را علیه مواضع تروریست ها به ویژه در سوریه انجام دادند.

انهدام مواضع داعش با « قوی سفید » روسیه

«پهپاد یسیر» عملیاتی شد

 

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان در جریان رزمایش محمد رسول الله ۳ گفت: پهپاد مهاجر ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری و «پهپاد یسیر» ماموریت خود را با موفقیت به انجام رساندند. 
فرمانده نیروی زمینی ارتش ادامه داد: در مرحله نهایی رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ پهپاد مهاجر که در دو نوع ۵۰ و ۱۰۰ کیلومتری است برای شناسایی و عکسبرداری از منطقه رزمایش فعالیت خود را با موفقیت به انجام رساند. 
امیر سرتیپ احمد رضا پوردستان افزود: پهپاد یسیر که توسط جوانان برومند نیروی زمینی ارتش در گروه پهپادی تهیه، تولید و قبلا رونمایی شده بود برای اولین بار در رزمایش محمد رسول الله(ص) ۳ عملیاتی شد. 

 

آخرین عکس عکاس ژاپنی چه بود؟ + عکس

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این آخرین عکس، «Michio Hoshino» عکاس ژاپنی بود که در آخرین لحظات عمرش گرفته و بعد بدست همین خرس کشته شد. 

آخرین عکس عکاس ژاپنی چه بود؟ + عکس

انهدام تیم تروریستی داعش در کرمانشاه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد کلانتری مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه از بازداشت اعضای چند تیم از گروه تروریستی داعش توسط سپاه و وزارت اطلاعات خبر داد.
وی اظهار داشت: دستگیر شده ها از نظر نظامی کاملا آماده بوده و اسلحه، حمایل نظامی به همراه داشتند.
مسئول روابط عمومی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در ادامه گفت: با همت نیروهای امنیتی و انتظامی امنیت کامل در کرمانشاه بر قرار است و هیچ نگرانی از جهت حفظ امنیت در این استان وجود ندارد.
منبع: میران

داعش با ما کاری ندارد، ایران منبع نگرانی ما است

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از الأخبار، «موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خطاب به شهرک نشینان این رژیم گفت: علی رغم اینکه ما چندین مرز مشترک با داعش در اطراف خود داریم، اما داعش کاری با ما ندارد، ولی آنچه ما را نگران می کند حضور ایران در منطقه است.

 

پایگاه پانوراما الشرق الاوسط در گزارشی پیرامون سرنوشت سفیر سابق ایران در بیروت نوشت که خبرهای انتشار یافته حاکی از آن است که عربستان غضنفر رکن آبادی را تحویل رژیم صهیونیستی داده است.

  ادامه مطلب ...

هلاکت دهها مزدور سعودی در مواجهه با کمین نیروهای یمنی

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه تلویزیونی المسیره گزارش داد: در کمین نیروهای یمنی واقع در پایگاه نظامی العمری در باب المندب استان تعز دهها تن از مزدوران عربستان به هلاکت رسیده و یا مجروح شدند.
این شبکه همچنین از رسیدن چندین خودروی حامل کشته ها و مجروحان مزدوران سعودی به عدن خبر داد.
المسیره افزود: دولت امارات یکی از سرکرده های خود را که جزء مجروحان بود با هواپیمای اختصاصی برای درمان به کشور خود منتقل کرد.
المسیره در ادامه به نقل از منابع یمنی تاکید کرد: نام این سرکرده و مزدور عربستان هاشم السید است که از ناحیه سر مجروح شده است.
این شبکه افزود: فرزند وی و یکی از نزدیکان او نیز در کمین نیروهای یمنی در باب المندب به قتل رسیده اند.

سیاست غرب در قبال ایران باید به نفع گروهک منافقین تغییر کند

پایگاه اینترنتی "هیل" در گزارشی مدعی شد: اعضای گروهک تروریستی منافقین در مواجهه با حملات مرگبار ایران، بی دفاع هستند.  ادامه مطلب ...

دشمن واقعی ما وهابیت است

اگر می‌خواهیم کسانی را در گوانتانامو زندانی کنیم، بهتر است که مبلغین سلفی و وهابی را به آنجا ببریم، نه کسانی را که فریب این آموزه‌ها را خورده‌اند.» 
ادامه مطلب ...

دروازه آشیانه‌های اژدهای شرق روی فرماندهان ارتش ایران گشوده شد +عکس

 هفته گذشته تحول مهمی در مراودات نظامی میان ارتش کشورمان با کشورهای دیگر رخ داد و امیر خلبان حسن شاه‌صفی، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در سفری به کشور چین، ضمن دیدار با فرماندهان نظامی این کشور از صنایع هواپیماسازی چین و همچنین یکی از یگان های نیروی هوایی ارتش این کشور بازدید کرد.  ادامه مطلب ...

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/

به گزارش مشرق، علی شمخانی درباره روابط ایران و عربستان و افق موجود برای حل مشکلات بین دو کشور گفت: اگر سعودی ها بخواهند، مشکلات میان دو کشور حل خواهد شد؛ آنها باید دست از شرارت علیه ایران بردارند. شمخانی با بیان اینکه عربستان در محیط داخل ایران دست به اقدامات ناخوشایندی می زنند، اظهار داشت: تیمی که اخیرا در دزفول علیه یک هیئت مذهبی تیراندازی و دو نفر را شهید کرد، از سرویس امنیتی سعودی حقوق می گرفت. 

عربستان در تیراندازی دزفول نقش داشته است/ کمتر از 50 نیروی ایرانی در سوریه شهید شده اند / تحویل اس 300 در حال طی کردن مراحل فنی است
وی تأکید کرد: در منطقه امروز ریال سعودی نقش تعیین کننده ای در سوریه دارد؛ این کشور مردم بی دفاع یمن را بمباران می کند. 
شمخانی اظهار داشت: عربستان در هر محفلی به دنبال بسیج بی دلیل اعراب علیه ایران است، در حالی که نیازی به این کار نیست؛ ما رابطه تاریخی خوبی باعرب ها داریم، باید شکاف در جهان اسلام را کم کرد؛ به نظر می آید که دوستان سعودی باید به کارنامه عملشان بهتر بنگرند و در صورت تغییر این رویه اگر اراده کنند به طور قطع موضوع از طرف ایران قابل حل است. 

رونمایی از اهداف شبکه «نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی

براساس گزارش‌های منتشر شده، «نزار ذکا» شاه‌مهره لبنانی- آمریکایی دستگیر‌شده در ایران، ماموریتی ویژه در حوزه فناوری اطلاعات ایران داشته و به همین جهت نیز با وزارت ارتباطات مرتبط بوده است. اما سوال اینجاست که این ماموریت چه بوده است؟و رابطین ایرانی زاکا چه کسانی هستند؟

از دست‌درازی دولت به حساب‌های شخصی مردم تا کلید بازگشایی آمریکا در دستِ ... ؟؟!

  ادامه مطلب ...

حدیث روز/ سخن پیامبر(ص) درباره تاثیر کم بودن بدهی در طول عمر

 کتاب من لا یحضره الفقیه؛ پیامبر خدا حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله فرمود: هر که جاودانگى را مى‌‏خواهد - والبته جاودانگى‏‌اى [براى غیر خدا] نیست - باید که چاشت را زودتر بخورد، کفش خوب ( و مناسب) بپوشد، رَداى سَبُک برگیرد، و کمتر با زنان بیامیزد.
پرسیدند: اى پیامبر خدا! رداى سَبُک چیست؟
فرمود: «کم بودن بدهى» .
متن حدیث: 
کتاب من لا یحضره الفقیه عن رسول اللّه‏ صلى‏ الله ‏علیه و ‏آله و سلّم:
مَن أرادَ البَقاءَ - ولا بَقاءَ - فَلُیباکِرِ الغَداءَ، وَلیُجَوِّدِ الحِذاءَ، وَلیُخَفِّفِ الرِّداءَ، وَ لیُقِلَّ مُجامَعَةَ النِّساءِ.
قیلَ: یا رَسولَ اللّه‏ِ، و ما خِفَّةُ الرِّداءِ؟
قالَ: قِلَّةُ الدَّینِ.

«من لا یحضره الفقیه، جلد 3، صفحه 555- دانش نامه احادیث پزشکی،ج1،ص100»

داعش تهدیدی برای اسرائیل نیست

داعش تهدیدی برای اسرائیل نیست
به گزارش خبرنگار  دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر ستاد  "آموس یادلین"  رئیس سابق سازمان اطلاعات  (حفاظت اطلاعات) رژیم صهیونیستی اظهار داشت: داعش تا مدت‌ها تهدیدی استراتژیک برای اسرائیل محسوب نمی‌شود.
شایان ذکر است مسئولین صهیونیست از هیچ کمکی به تروریست‌های تکفیری در جنوب سوریه دریغ نمی‌کنند. سایت گلوبال ریسرچ  ( Global Research ) نوشت: بر اساس مشاهدات شورای امنیت سازمان ملل (United National Security Council) در 18 ماه گذشته نیروهای دفاعی اسرائیل (Israel Defence Force) یا (IDF) ارتباط منظمی با شورشیان سوریه از جمله نظامیان دولت اسلامی (تروریست‌های داعش) داشته‌اند. روزنامه هاآرتص  (Haaretz ) گزارش داد: روابط نزدیک بین شورشیان مسلح سوریه و ارتش اسرائیل بر اساس مستندات سازمان ملل وجود دارد.
سایت آی 24 نیوز  ( i24news )  درباره کمک‌های رژیم صهیونیستی به تروریست‌های تکفیری نوشت: بر اساس گزارش‌های شورای امنیت سازمان ملل از مارچ 2013، اسرائیل مجروحان (شورشی) را به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) جهت مداوا در بیمارستان شهرستان‌های (شهرک‌های) "صفد" و "نهاریا" منتقل کرده است.

این تصاویر زیرآبی را بی شک ندیده اید +عکس

تصاویری که همه ما در فیلم های علمی و تخیلی از دنیای زیرآب می بینیم برگرفته از همین موجودات عجیب دریایی هستند که به دلیل شرایط زندگی شان در اعماق اقیانوس ها کمتر دیده شده اند. 

این تصاویر زیرآبی را بی شک ندیده اید!

ادامه مطلب ...

ایرانی‌ها تروریست‌هایی هستند که پولدار شده‌اند

نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در اظهاراتی گستاخانه و توهین‌آمیز ملت ایران را "تروریست" خواند.  ادامه مطلب ...

نیروی هوایی عامل واکنش سریع در پدافند غیر عامل

:نیروی هوایی عامل واکنش سریع در کلیه مباحث پدافندی است

به گزارش خبرنگار اخبار داغ   گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش پدافند غیرعامل به ارتباط خوب ارتش و سپاه در حوزه پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: تعامل سپاه و ارتش در این زمینه از ابتدای جنگ تاکنون به نحو مطلوب ادامه داشته است.
 معاون اطلاعات و عملیات سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: نیروی هوایی مؤثرترین عاملِ واکنش سریع در کلیه مباحث پدافند عامل و غیرعامل محسوب می‌شود.

به زودی در روسیه جوی خون به راه می‌اندازیم

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، پایگاه اینترنتی «سایت» ،که فعالیت افراط گراها را در اینترنت پیگیری می کند، روز پنج شنبه اعلام کرد: گروه داعش با پخش تصاویری ویدئویی تهدید کرد «در آینده بسیار نزدیک» حملاتی در خاک روسیه انجام خواهد داد.  
 این پایگاه اینترنتی افزود" مرکز رسانه ای «الحیات،» وابسته به گروه داعش، ویدئویی را به زبان روسی پخش کرد که در آن شعار داده می شود: «به زودی... در آینده ای بسیار نزدیک... جوی خون به راه خواهد افتاد.» 

روحانی از چگونگی بازگشایی سفارت آمریکا در ایران گفت


رئیس جمهور کشورمان اعلام کرد توافق هسته‌ای می تواند به روابط بهتر ایران و آمریکا و در نهایت بازگشایی سفارتخانه‌های دو کشور منتهی شود.

تنها شرط رابطه با آمریکا از زبان امام خمینی(ره)

ما از خدا می خواهیم آمریکا رابطه اش را با ما قطع کند!

 برای حفظ منافع خود از آمریکا استمداد نطلبید

با آمریکا روابط ایجاد نخواهیم کرد، مگر این که آدم بشود و از ظلم کردن دست بردارد و از آن طرف دنیا نیاید در لبنان، و نخواهد دستش را به طرف خلیج فارس دراز کند. 

رابطه و دوستی موجب پایان خصومتها و توطئه‌های آمریکا نمی‌شود/ برخی با بزک‌کردن چهره آمریکا فرصت خنجر زدن برای او ایجاد می‌کنند/ شرع، عقل، وجدان و انسانیت به ملت حق نمی‌دهد دست دوستی به طرف آمریکا دراز کنند/ غفلت از دشمن اصلی و پرداختن به منازعات درونی خطایی بزرگ است

 رابطه و دوستی موجب پایان خصومتها و توطئه‌های آمریکا نمی‌شود/


اعزام "زبده ترین" نیروهای زمینی روس به سوریه برای نابودی داعش+ تصاویر


اعزام

 به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ "کریستین تودی" در گزارشی مدعی شد: دولت روسیه "بی رحم ترین" نیروهای زمینی خود را برای نابودی گروه تروریستی داعش و دیگر دشمنان بشار اسد به سوریه اعزام کرده است. 

نیروهای ویژه روسیه به نام "اسپتسناز" – نیروهایی که در برنامه های آموزشی مشقت باری شرکت کرده تا مهارت های جنگی لازم را کسب کنند – به همراه گردان چتربازان روس برای مبارزه با داعش وارد سوریه شده اند. این نیروها آماده شکار عناصر داعش و دشمنان دولت بشار اسد، رئیس جمهور سوریه هستند.

محبت حسین (ع)

امام جعفر صادق (علیه السلام):

هرکس که خدا خیرخواه او باشد محبت حسین (ع) و یارانش را در دل او می اندازد و هر کس که خدا بدخواه او باشد کینه و خشم حسین (ع) و خشم زیارتش را در دل او می اندازد.


ایران به‌زودی در خلیج فارس قدرت‌نمایی می‌کند

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، اندیشکده آمریکایی بنیاد دفاع از دموکراسی در گزارشی با موضوع «رشد نیروهای مسلح ایران در دوران پسا تحریم» نوشت: ایران هم اینک ارتش نیرومندی ندارد ولی دارای مجموعه‌ای از جنگ افزارهای خطرناک نبرد نامتقارن است. ارتش این کشور به خاطر سال‌ها تحریم‌های بین‌المللی و تسلیحاتی بشدت قدیمی شده است اما تحت توافق وین ایران به زودی به سلاح‌های نظامی خارجی دست می‌یابد و این رویداد به طور قابل ملاحظه‌ای جمهوری اسلامی را قادر می‌سازد نیروهای نظامی خود را ارتقا داده و به تلاش‌ها جهت بی‌ثبات سازی‌اش واکنش نشان دهد.

خیلی‌ها که آدمهای بدی نبودند در فتنه 88 بخاطر کمبود بصیرت لغزیدند

جمعی از رؤسای دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، روسای دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دانشگاه آزاد اسلامی و همچنین مسئولان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند. 
برخی کار فرهنگی در دانشگاه‌ها را با کنسرت و اردوهای مختلط اشتباه گرفته‌اند، کار فرهنگی یعنی تربیت افراد مؤمن، متخلّق، انقلابی، معتقد به آرمانها، دوستدار کشور و نظام، دارای بصیرت و عمق دینی و سیاسی، با اعتماد بنفس، با انگیزه و سرشار از امید، با فهم درست از موقعیت کشور، معتقد به استقلال، مؤمن به مبانی انقلاب و نظام.
  رهبر انقلاب با بیان اینکه جوان باید دارای بصیرت باشد تا به هر شبهه کوچک نلغزد، خاطر نشان کرند: خیلی‌ها که آدمهای بدی نبودند در فتنه 88 بخاطر کمبود بصیرت لغزیدند، شما که معتقد به نظام هستی و حاضر شدی جانت را برای حفظ نظام بدهی وقتی عده‌ای شعار دادند انتخابات بهانه است اصل نظام نشانه است چه باید بکنی، این بدلیل نبودن بصیرت و ملتفت نشدن وظیفه در لحظه لازم است.

 

حمایت از سوریه؛ شکست تمام سناریوهای آمریکایی در منطقه

کمی دقت در مسئله سوریه ثابت می‌کند که مسئله این سرزمین، شورشی خارجی بیش نیست.

  ادامه مطلب ...

اسرائیل به دنبال نابود کردن عراق و سوریه است

مسئول غربی: اسرائیل به دنبال نابود کردن عراق و سوریه است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، یک مقام پارلمان اروپا که به بغداد سفر کرده است، گفت: رژیم صهیونیستی مصمم است عراق و سوریه را نابود کند و در برابر هر تلاشی برای ایجاد کشور و نظام قدرتمند در عراق بایستد. 
منابع بلندپایه عراقی گفتند خاویر نارد عضو کمیسیون های امنیت و دفاع و روابط خارجی در پارلمان اروپا در دیدار روز یکشنبه خود با مقامات عراقی گفت: اسرائیل مصمم به تجزیه کشورهایی است که پس از ورود سازمان تروریستی داعش به آنها، صحنه تنش های امنیتی و سیاسی هستند. 
به گفته منابع عراقی، خاویر نارد در دیدار با مقامات شیعه و سنی عراقی تاکید کرد: اسرائیل خواستار نابود کردن سوریه و عراق است و نمی خواهد شیعه و سنی در کنار یکدیگر زندگی کنند.  
وی افزود: طرح اسرائیل این است که برای هر قوم و دینی، کشوری کوچک تشکیل شود تا امنیت و ثبات اسرائیل در منطقه تضمین شود. 

پلان آخر "آزادی سوریه" با نقش اولی روسیه

حضور پررنگ نظامی روسیه در روزهای اخیر با هدف تقویت جبهه مقاومت مردم سوریه نشان دهنده لجام گسیختگی برنامه های ایالات متحده در خاورمیانه است.

 
ادامه مطلب ...

فرودگاه نظامی حلب آزاد شد

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، نیروهای ارتش سوریه محاصره فرودگاه نظامی "کویرس" را شکستند و وارد این فرودگاه شدند.
این فرودگاه نظامی در حومه شرقی حلب قرار دارد.
نیروهای ارتش سوریه، در این عملیات خسارت‌های سنگینی را به داعش وارد کردند و شمار بسیاری از عناصر این گروه تروریستی را از پا درآوردند.
نیروهای ارتش سوریه همچنین امروز روستای "رسم العبد" در حومه شرقی سوریه را تحت کنترل درآوردند.

"سامانه S300" تا پایان سال جاری میلادی تحویل می‌شود

سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی و امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی بر زمان تحویل سامانه اس 300 پاسخ داد: ما با روسیه قرارداد بسته‎ایم و این قرداد مرحله اجرایی را طی کرده و در پایان همین سال میلادی ما این سامانه را تحویل خواهیم گرفت.
سردار دهقان ادامه داد: نیروهای ما در حال آموزش برای استفاده از این سامانه هستند.
وزیر دفاع در پاسخ به سوالی مبنی بر تعداد اس 300 های خریداری شده از روسیه گفت: ما سامانه اس 300 را در حد نیاز خود خریده ایم.

ایران درپی فروپاشی اتحاد واشینگتن و ریاض

وب‌سایت "میدل‌ایست‌آنلاین" در گزارشی ادعا کرد ایران آماده رها کردن متحدان خود به شرط فروپاشی اتحاد آمریکا و عربستان سعودی است.

 
ادامه مطلب ...