فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ارتش پشتوانه‌ای مستحکم برای دولتِ برآمده از مردم، فسادستیز و عدالت‌خواه است

امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی خلق حماسه پرشکوه ملت بزرگ ایران اسلامی و انتخاب حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را به عنوان سیزدهمین رئیس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.

این پیروزی بزرگ و پشتوانه‌ی چشمگیر مردمی در شرایطی ایجاد شد که دشمنان با هجمه‌های تبلیغاتی گسترده و تحریم انتخابات، به دنبال تضعیف نظام اسلامی بودند، لکن میدان‌داری مردم با عنایات خدای متعال و برکت خون پاک شهیدان از صیادها، همت‌ها، بابایی‌ها و فلاحی‌ها تا سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی خط بطلانی بر نقشه شوم دشمنان کشید و پشتوانه عظیمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دولت آینده شد.

#ارتش  

تبریک وزیر اطلاعات در پی انتخاب رئیسی به ریاست جمهوری

حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات در پیامی انتخاب حجت الاسلام سیّد ابراهیم رئیسی را به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«حضرت آیت‌الله آقای حاج سیّد ابراهیم رئیسی (دامت توفیقاته)

با عرض سلام و تحیّت

انتخاب شایسته‌ حضرت‌ عالی را به عنوان رئیس جمهور منتخب جمهوری اسلامی ایران تبریک و شادباش می‌گویم و از درگاه خداوند منّان، توفیقات شما را مسئلت می‌نمایم.

ان‌شاءالله امیدوارم تحت توجّهات خاصه‌ی حضرت بقیّه‌الله‌الاعظم (عج) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه العالی) در تحقق برنامه‌های اعلامی که مورد استقبال ملّت ولایتمدار و فکور این سرزمین قرار گرفت موفّق و منصور باشید.

سیّد محمود علوی

وزیر اطلاعات»

انتهای پیام 

حضور پر شور مردم در انتخابات، تبلور مردم سالاری دینی است

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، ضمن ابراز خرسندی از مشارکت تحسین برانگیز ملت شریف ایران اسلامی در عرصه انتخابات، گفت: هموطنان عزیزمان با حضور پر شور خود در عرصه انتخابات علاوه بر تبلور مردم سالاری دینی در تحقق آرمان‌های اسلامی، بار دیگر مشروعیت و مقبولیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین المللی را به رخ جهانیان کشیدند و برگ زرین دیگری را به ویترین افتخارات نظام افزودند.

سرتیپ صباحی فرد با اشاره به حضور پر شور کارکنان و خانواده‌های نیروی پدافند هوایی در عرصه انتخابات، اظهار کرد: برابر تدابیر پیش بینی شده در تمامی یگان‌های پدافندی و کوی‌های سازمانی این نیرو، کارکنان پایور، وظیفه و خانواده‌های با بصیرت در تعیین سرنوشت مملکت حضوری آگاهانه و انقلابی داشتند.

#ارتش

آمریکا درصدد توافق درباره برجام تا قبل از تشکیل دولت جدید ایران

 به نقل از پایگاه آکسیوس، یک مقام آمریکایی ادعا کرد که دولت بایدن قصد دارد به توافقی با ایران برای بازگشت مجدد به برجام در شش هفته مانده به آغاز به کار دولت جدید ایران دست یابد.

 این مقام همچنین مدعی شد: اگر مذاکرات تا اوایل ماه اوت که قرار است رئیس جمهور جدید در ایران سر کار آید، ادامه پیداکند، نگران کننده خواهد بود.

او  در ادامه افزود: «اگر ما قبل از تشکیل دولت جدید ایران به توافقی نرسیم، فکر می‌کنم چالش‌هایی جدی‌ بر سر چگونگی دستیابی به این توافق ایجاد خواهد شد.»

 عباس عراقچی، مذاکره کننده ارشد ایران در مذاکرات وین، تصریح کرده است که اگرچه توافق در دور فعلی مذاکرات امکان پذیر نیست، اما ایران علاقه‌ای به اتلاف وقت ندارد و انتخابات عاملی برای تعویق در این امر نخواهد بود.

ملاحظات:چرا آمریکایی ها از دولت آینده ایران نگرانند، آیا تا الان نگرانی نداشتند؟؟؟!!!

همتی پیروزی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات را تبریک گفت

عبدالناصر همتی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری پیش از اعلام رسمی انتخابات از سوی وزارت کشور ، با انتشار پیامی در فضای مجازی، پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام به این شرح است:

همتی پیروزی در انتخابات را به حجت الاسلام رئیسی تبریک گفت

پیام تبریک قاضی‌زاده هاشمی به رئیسی

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بیانیه‌ای پیروزی سید ابراهیم رئیسی در انتخابات را تبریک گفت.

متن بیانیه وی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم غیور و شریف ایران سلام؛

بار دیگر شور و شعور مردم فهیم سرزمین ما حماسه آفرید و با لطف الهى سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در کمال آرامش برگزار شد و على‌رغم شیوع بیماری کرونا و ضرورت حفظ سلامت آحاد جامعه، گلایه‌مندی مردم از عملکرد دولتمردان فعلی و تبلیغات منفى رسانه‌هاى بیگانه، حضور گسترده و باشکوهى در پاى صندوق‌هاى رأى رخ داد که باید به چنین مردم هوشیار و وفادارى صمیمانه تبریک گفت و در برابر آنها سر تعظیم فرود آورد.

تبریک رضایی به حجت الاسلام رئیسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری

محسن رضایی نامزد سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری قبل از اعلام رسمی نتایج انتخابات ریاست جمهوری در نامه ای پیروزی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی را  در انتخابات تبریک گفت.

متن پیام به این شرح گفت:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، در مقابل چشم ناظران و تحلیلگران جهانی، یکبار دیگر ثابت کرد که ملت سرافراز ایران، در پاسداشتِ نظام اسلامی و تقویت اقتدار و امنیت آن، از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند و بی تردید این آزمون بزرگ، برگ زرین دیگری بر تاریخ مجاهدات ملت تاریخ ساز ما افزود.

این حماسه شکوهمند را به محضر مقام معظم رهبری، ملت شریف و فداکار ایران و به منتخب ملت، برادر ارجمندم آیت الله جناب آقای حاج سیدابراهیم رئیسی تبریک عرض نموده، از محضر الهی، دوام توفیقات ایشان را در این مسئولیت خطیر، طلب میکنم.
محسن رضایی

پیام همدلی ناوگروه نیروی دریایی ارتش از اقیانوس اطلس به ملت ایران

فرماندهان و کارکنان هفتاد و هفتمین ناوگروه اعزامی نیروی دریای ارتش مستقر در شمال اقیانوس اطلس، طی پیامی همدلی و همراهی خود را با آحاد مردم ایران در خصوص مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۴۰۰ اعلام کردند.

متن پیام ارسالی از رزمندگان ناوگروه اعزامی به اقیانوس اطلس شمالی به این شرح است:   ادامه مطلب ...

حضور فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ۱۴۰۰

فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز جمعه ۲۸ خردادماه در سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان‌دوره‌ایحضور فرماندهان ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در انتخابات ۱۴۰۰ مجلس خبرگان رهبری و اولین میان‌دوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند.

#ارتش

تفنگداران و تکاوران نوک پیکان نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد هستند

 امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی، جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در تیپ یکم دریایی امام حسین (ع) منطقه یکم امامت این نیرو، با تبریک دهه مبارک کرامت، گفت: شرایطی که امروز در منطقه و جهان وجود دارد شرایطی پیچیده و مبهم است. از طرف دیگر سیر سرعت تحولات بسیار زیاد است، به گونه‌ای که نظریه پردازان هم در یک سردرگمی هستند که در آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.

وی افزود: امروز با توجه به مقاومت مردم مسلمان در محور مقاومت شاهد این موضوع هستیم که آمریکایی ها از دو کشور همسایه ما یعنی افغانستان و عراق در حال فرار یا جابجایی هستند و دیگر در منطقه آرام و قرار ندارند.

 وی خاطرنشان کرد:مهمترین وظیفه نیروی دریایی ارتش در حوزه توسعه قدرت کشور ایران در آب‌های بین المللی است که تفنگداران و تکاوران دریایی نوک پیکان این ماموریت هستند

#ارتش

ارتش با استفاده از ظرفیت علمی خود بیانیه گام دوم انقلاب را اجرا می‌کند

امیر دریادار دوم شهرام ایرانی جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش ، درباره نحوه اجرایی شدن بیانیه گام دوم انقلاب در ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: معاونت آموزش به عنوان یک رکن اساسی و مهم ترین مولف آمادگی رزم در نیروهای مسلح به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران است که فعالیت دارد و آنچه به عنوان فرامین ابلاغ می‌شود قطع به یقین در آموزش ارتش ریشه دارد.

جانشین معاونت تربیت و آموزش ارتش با بیان اینکه ما از همان ابتدا در ارتش با استفاده از ظرفیت علمی و دانشگاهی خود این بیانیه را مورد توجه قرار داده ایم، اظهار کرد: در راستای اجرای بیانیه گام دوم انقلاب ۷ دانشگاه ارتش جمهوری اسلامی ایران فعالیت‌های علمی خود در این زمینه را آغاز کردند و هر کدام از دانشگاه‌ها هیئت‌های خبرگی خود را تشکیل دادند و همه مفاد مندرج در بیانیه گام دوم انقلاب را از ابتدا موشکافانه، با نگاه به آینده و با دقت بالا مد نظر قرار دادیم.

#ارتش

نوشتن کد انتخاباتی نامزد‌های ریاست‌جمهوری الزامی نیست

 جمال عرف رئیس ستاد انتخابات کشور، اعلام کرد: ۳ نفر از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری رسما انصراف خود را به ما اعلام کرده‌اند از این رو ۴ نفر از نامزد‌ها در صحنه انتخابات باقی مانده‌اند.

وی افزود: با توجه به آنکه تشابه اسمی در بین نامزد‌ها نداریم، نوشتن کد انتخاباتی آن‌ها ضروری نیست. کسی هم بنویسد کار ثوابی کرده است.

این گوی و این میدان؛ مردم ایران فردا چگونه در عرصه جهان ظاهر خواهند شد؟

تنها چند ساعت به برگزاری یکی از مهم ترین رویداد‌ها برای هر کشوری باقی مانده است؛ رویدادی که مهم‌ترین بازیگر آن مردماین گوی و این میدان؛ مردم ایران فردا چگونه در عرصه جهان ظاهر خواهند شد؟ هستند. در این میان هم عده‌ای مردم را به حضور در آن تشویق می کنند و عده‌ای خارج نشین هم اصرار به عدم حضور مردم در این صحنه دارند. حال سوالی که بر جا مانده این است که حضور مردم در انتخابات هر کشوری چه تاثیری دارد؟  ادامه مطلب ...

شاگردان آلکنو مغلوب سرمای کوه‌های آلپ شدند/ایران یک – اسلوونی ۳

تیم ملی والیبال ایران در یازدهمین دیدار خود در لیگ ملت‌های والیبال با نتیجه ۳ بر یک مغلوب تیم ملی والیبال برزیل شد.ایران یک – اسلوونی یک/ گزارش لحظه به لحظه سروقامتان ایران در بازی دوازدهم خود در این دوره از رقابت‌ها، از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف اسلوونی رفتند.

ترکیب تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، رضا عابدینی، سعید معروف (کاپیتان)، سیدمحمد موسوی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، مرتضی شریفی، علی‌اصغر مجرد، میثم صالحی، آرمان صالحی، امیرحسین اسفندیار، بردیا سعادت و جواد کریمی.

هدایت تیم ملی والیبال ایران بر عهده ولادیمیر آلکنو است.

اسلوونی‌ در مجموع ۳ بر یک تیم ملی والیبال کشورمان را شکست داد.


هیچکس نگوید رأی منِ تنها چه تأثیری دارد

کم‎کم به بیست هشتم خردادماه که روز رأی گیری و انتخاب رئیس جمهور اصلح توسط مردم است نزدیک‌تر می‌شویم. با وجود آنکه مردم کشورمان در سال‌های اخیر شرایط اقتصادی سختی را پشت سر گذاشته و اوضاع نابسامان اقتصادی را تجربه کرده‎‌اند اما باید توجه داشت که شرکت در انتخابات و رأی دادن به کاندیدایی که توانایی حل مشکلات را داشته باشد بهتر از بی تفاوت بودن به اوضاع مملکت است.

به همین منظور صفحه مجازی منتسب به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به تازگی و در حالی که تنها 3 روز به انتخابات باقی مانده، پستی را در فضای مجازی منتشر کرده است که در ادامه مشاهده می‌کنید.

" ۳ روز تا جشن انتخابات
گاهی یک رأی هم مؤثّر است؛ هیچکس نگوید رأی منِ تنها چه تأثیری دارد. گاهی یک رأی یا چند رأی، در سرنوشت یک کشور اثر میگذارد"

۳ روز تا جشن انتخابات

 

افتتاح مجهز‌ترین مجتمع دندانپزشکی تابش نیروی هوایی ارتش

مجهز‌ترین مجتمع دندانپزشکی تابش نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور امیر دریادار «حبیب‌الله سیاری» معاون هماهنگ کننده ارتش، امیر سرتیپ خلبان «عزیز نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و زالی فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران و جمعی از فرماندهان و مسؤلان در مرکز دندانپزشکی نیروی هوایی در شرق تهران برگزار شد.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در کنار افزایش دامنه ساخت محصولات دفاعی بر روی ریل بومی سازی، نگاه ویژه‌ای به توسعه خدمات درمانی و بهداشتی به نیرو‌های مسلح به ویژه ارتشیان دارد.

#ارتش

در حال تکمیل... 

حضور ۱۲ هزار نفر از کادر پزشکی نیروی زمینی ارتش در مقابله با کرونا

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه ۲۵ خردادماه در حاشیه مراسم افتتاح مرکز واکسیناسیون کرونا و دومین بیمارستان پایش سلامت نزاجا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: نیروی زمینی برای مقابله با ویروس کرونا ۲۸ بیمارستان اصلی خود را به بیماران کرونایی اختصاص داد و به تعداد مورد نیاز بیمارستان صحرایی در دیگر مناطق ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه ۱۲ هزار نفر از کادر پزشکی نزاجا در این رابطه وارد میدان شدند، گفت: امروز هم نیروی زمینی مراکزی را در حوزه واکسیناسیون ملت شریف ایران راه‌اندازی می‌کند تا مردم به سهولت نیازمندی خود در این زمینه را مرتفع کنند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون پنج بیمارستان صحرایی را جهت واکسیناسیون پیش‌بینی کرده‌ایم که در صورت نیاز این میزان تا ۱۵ بیمارستان افزایش خواهد یافت.

#ارتش  

ساعت سخنرانی تلویزیونی رهبر انقلاب تغییر کرد

در آستانه برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، حضرت آیت الله خامنه‌ای چهارشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ ساعت ۱۹ به صورت تلویزیونی با مردم سخن خواهند گفت.

انتهای پیام/

مراکز آموزشی نیروی پدافند هوایی به سوی تخصص‌محوری پیش می‌رود

امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از مرکز

 آموزش‌های​ تخصصی این نیرو بازدید کرد.امیر صباحی‌فرد در این بازدید ضمن ابراز خرسندی از برنامه‌های راهبردی مرکز آموزش‌های تخصصی نیروی پدافند در ارتقای آموزش و سطح مهارت‌آموزی کارکنان این نیرو، اظهار داشت: مراکز آموزشی نیروی پدافند در تربیت نیروی انسانی ماهر، متعهد و کارآمد و تحویل آن به بدنه این نیرو نقش مهم و اساسی دارند که بحمدالله با وجود مدیران، فرماندهان و استادان توانمند در این حوزه بیش از پیش شاهد شکوفایی و افزایش توان رزم کارکنان هستیم.

 حضور حداکثری هموطنان عزیزمان بالاخص جوانان پرشور، متعهد و با اخلاص در عرصه انتخابات، موجب ناامیدی و کوری چشم دشمنان این مرز و بوم خواهد شد.

#ارتش

پایان نتانیاهو چگونه رقم خورد؟

بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، سرانجام به پایان راه رسید و رقبایش توانستند با یک ائتلاف هر چند شکننده او را از نخست‌وزیری برکنار کنند.

بزرگترین کابوس نتانیاهو خداحافظی با پست نخست‌وزیر بود که اکنون محقق شده است. او پس از ۱۲ سال در برابر رقبای خود شکست را پذیرفته و اکنون باید در انتظار محاکمه و زندان باشد. اما چه دلایلی باعث شد که نتانیاهو موفق به تشکیل کابینه نشود؟

ققنوس می‌توان شد در شعله‌های آتش/ایران - عراق

تیم ملی فوتبال کشورمان، سه شنبه از ساعت ۲۱ در آخرین دیدار خود در چارچوب مرحله نخست مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، در شهر منامه بحرین به مصاف تیم ملی عراق می‌رود.

این دیدار اهمیت بسیار زیادی برای هر ۲ تیم دارد و تکلیف صعود آن‌ها به مرحله نهایی را مشخص می‌کند. در پایان این مسابقه یا هر ۲ تیم و یا یکی از آن‌ها راهی مرحله بعدی می‌شوند. البته شانس صعود تیم ملی عراق حتی در صورت شکست مقابل ایران بسیار بالا است و آن‌ها در صورت شکست مقابل ایران فقط در صورتی صعود نمی‌کنند که تیم‌های ملی اردن، امارات، ازبکستان و چین بازی‌های هفته آخر خود را پیروز شوند. فقط در این صورت است که عراق به دور بعدی صعود نخواهد کرد  که احتمال رخ دادن چنین اتفاقی با توجه به تیم‌هایی که این تیم‌ها مقابل آنها بازی دارند شاید حدود یک درصد باشد.

الحاق ناوشکن دنا و مین شکار شاهین به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش

ناوشکن دنا و مین شکار شاهین ، با دستور رئیس جمهور به صورت ویدئوکنفرانس و با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح،  امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش و دیگر مقامات لشکری و کشوی به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس ملحق شد.   ادامه مطلب ...

امام خامنه‌ای چهارشنبه ساعت ۲۰ سخنرانی تلویزیونی خواهند داشت

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در آستانه‌ی برگزاری سیزدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، چهارشنبه ۲۶ خرداد ساعت ۲۰ به صورت زنده و مستقیم با ملت ایران سخن خواهند گفت.

این برنامه از شبکه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و سایت و صفحات KHAMENEI.IR در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت زنده پخش خواهد شد.

ناوشکن دنا نشانگر رویش تمدن دریایی ایران

امیردریادارخانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به رشد فزاینده نیروی دریای ارتش در گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در مسیر چهار دهه حرکت پرشتاب انقلاب اسلامی شاهد افتخارات غرور آفرین نیروی دریایی در دفاع از کیان انقلاب اسلامی و تحقق دفاع از آرمان های هستیم  و اکنون در مرحله تمدن سازی به مرحله خودکفایی و تولید توان رزم برای تقویت امنیت بومی هستیم.

امیر دریا دار خانزادی در مراسم ناوشکن دنا و مین شکار شاهین به ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش در بندرعباس افزود: ناوشکن دنا آرایه دفاعی پیچیده حاصل سال ها انباشت دانش، تجربه ،زیرساخت و فناوری های داخل و اراده فرزندان ایران اسلامی است و آماده است عازم ماموریت محوله در اقیانوس ها  و دریاهای آزاد در خلیج عدن، تنگه باب المندب و دریای سرخ گردد

#ارتش

فرمانده‌ای که جان داد تا قله کهنه‌ریگ سومار را ندهد + تصاویر

ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های چهارگانه آن نقش موثر و تعیین کننده‌ای در دفاع از تمامیت ارضی کشورمان دارند. نقش دفاع از مرز‌های زمینی ایرانشهید جاودانیان اسلامی برعهده نیروی زمینی محوری ارتش قرار دارد که این نیرو از همان سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی با استفاده از کارکنان انقلابی و مومن خود در تامین امنیت کشورمان تلاش‌های بسیاری کرد. نزاجا در حین اجرای ماموریت‌های خود برای دفاع از کشورمان تعدادی بسیاری شهید، جانباز و آزاده تقدیم اسلام و کشورمان کرده است.

شهید جمشید جاودانیان را بهتر بشناسیم

#ارتش   ادامه مطلب ...

محصولات صنایع دفاع، ما را در حوزه بمب‌های هوشمند خودکفا می‌کند

امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از نمایشگاه دستاورد‌ها و پیشرفت‌های صنعت دفاعی وزارت دفاع در حوزه رزم زمینی بازدید کرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این بازدید؛ برگزاری نمایشگاه پیشرفت‌ها و دستاورد‌های دفاعی را بستر بسیار مناسبی برای شناخت هر چه بهتر ظرفیت صنعت دفاعی کشور دانست و تأکید کرد: ارائه توانمندی‌های سازمان صنایع دفاع به صورت یک جا در این نمایشگاه تأثیر بسزایی در شناخت نیرو‌های مسلح از ظرفیت‌ها و هدایت نیرو‌ها به سمت توانمندی‌های صنعت دفاعی خواهد داشت.

امیر سرتیپ نصیرزاده ضمن ابراز خُرسندی از توانمندی ارائه شده در حوزه هوشمند سازی و نقطه زنی مهمات به ویژه مهمات هوا به زمین تاکید کرد: محصولات تولیدی سازمان صنایع دفاع ما را در حوزه بمب‌ها و مهمات هوشمندِ بی نیاز خواهد کرد.

#ارتش

مشکلات کشور فقط با مشارکت حداکثری در انتخابات حل خواهد شد

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در همایش فرماندهان و مسئولان ارشد ارتش در آستانه انتخابات ۱۴۰۰ که بصورت ارتباط صوتی و تصویری با یگان‌های ارتش در سراسر کشور برگزار شد، گفت: انتخابات حق طبیعی مردم است و مردم در قبال این حق مسئولیت دارند و باید از حق طبیعی خود استفاده و به مسئولیت خود عمل کنند.

فرمانده کل ارتش یادآورشد: مطمئناً مردم بصیر و انقلابی ایران اسلامی با حضور پرشور در انتخابات، تودهنی محکمی به دشمنان خواهند زد و ثابت خواهند کرد که حافظ آرمان شهدایی که خونشان را هدیه کردند، جانبازانی که سلامتی خود را نثار آن کردند و ایثارگران هستند.

#ارتش 

تمامی توان بالگردی ارتش در اختیار ستاد انتخابات کشور است

 امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نخستین همایش بنیاد اکرام و افتتاحیه بنیاد باران رحمت در جمع خبرنگاران با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: در پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیروی زمینی با تمام قوا پای کار آمده است تا یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

وی ادامه داد: تأکید ما در یگان‌های نظامی بر مشارکت گسترده خانواده‌ها و همرزمان و تمام کسانی که در قلمرو نیروی زمینی و مسلح هستند بر مشارکت گسترده و انتخاب فرد اصلح است.

امیر حیدری با بیان اینکه تمام توان بالگردی در اختیار ستاد برگزاری انتخابات قرار گرفته است تا صندوق‌های رای را به روستا‌ها و جا‌هایی که امکان تردد خودرو وجود ندارد ببرند، افزود: خلبانان و فرماندهان پایگاه‌ها در این زمینه توجیه شده‌اند.

#ارتش  

برنامه سومین مناظره انتخاباتی اعلام شد

سومین و آخرین مناظره نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در روز شنبه ۲۲ خردادماه با موضوع «دغدغه‌های

 مردم» روی آنتن می‌رود.

این مناظره از ساعت ۱۷ از شبکه‌های یک، خبر، جام جم و سلامت پخش می‌شود که شبکه سلامت همراه با رابط ناشنوایان آن را پوشش می‌دهد. همچنین رادیو‌های ایران و انتخابات هم مناظره آخر را همچون دو مناظره قبل مستقیم پخش می‌کنند.  ادامه مطلب ...

شهید ایرج آبگون، فرمانده‌ای که رفت و هیچ وقت برنگشت

شب عملیات بیت‌المقدس ۵ در ۲۳ فروردین ماه سال ۱۳۶۷ فرا رسید. او هنگامی که به همراه سربازانش در حال حمله به سویشهید آبگون دشمن بعثی بودند در حین پیشروی مورد اصابت گلوله مستقیم دشمن قرار گرفت. در آن موقع سربازانش می‌خواهند او را عقب ببرند ، ولی فریاد می‌زند مرا رها کرده و به پیشروی ادامه دهید در همان حال زخمی، سربازانش را به جلو هدایت می‌کند.  در آن تاریکی شب، خدا می‌داند که باز هم گلوله به او اصابت کرد یا نه، همان طور که آرزویش بود، سریعاَ هدف تسخیر شد، فردا صبح وقتی هوا روشن شد سربازان و دیگر کارکنان پایور، اثری از فرمانده زخمی لیکن شجاع و با روحیه خود مشاهده نکردند.

آری او و معاون چالاک و با ایمانش مفقود الاثر شدند،‌ ای کاش ارتفاعات مرزی مریوان به زبان می‌آمدند و نحوه شهادت مظلومانه آنان را برای ما بازگو می‌کردند تا شاید تسلی خاطری برای دل تنها دختر به جا مانده و چشم به راه ایرج آبگون می‌شد.

#ارتش

نرم افزار مسیریاب بومی سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح به زودی رونمایی می‌شود

امیر سرتیپ دوم ستاد مجید فخری رئیس سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های

 مسلح صبح امروز پنجشنبه ٢٠ خرداد ماه در نشست خبری که با محوریت روز ملی جغرافیا و دستاورد‌های سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح برگزار شد، گفت: تولید چارت‌های دریایی مورد نیاز نیرو‌های مسلح و کشور یکی از کار‌های مهم ما بوده است. اکنون ناوگروه‌های نیروی دریایی راهبردی ارتش که در سراسر نقاط جهان به دریانوردی مشغول هستند، بر اساس این چارت‌هایی که در سازمان جغرافیایی تولید شده حرکت می‌کنند و افتخار داریم که این خدمت کوچک را به عزیزان می‌دهیم.  ادامه مطلب ...

چشمان بیدار پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور است

 امیر سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در ایستگاه رادار پونل از بخش‌های مختلف این ایستگاه راداری بازدید کرد.

وی در دیدار با کارکنان این یگان با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اینکه «امروز پدافند هوایی در اولویت اول است» گفت: چشمان بیدار پدافند هوایی ضامن امنیت آسمان کشور است و هر چشم بیدار در پدافند هوایی، نقش موثر در امنیت کل کشور دارد.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: کارکنان پدافند هوایی همه با جدیت دست در دست هم در دفاع از اقتدار جمهوری اسلامی ایران محکم ایستاده‌اند و همین روحیه و غیرت رزمندگان ما موجب شده تاکنون هیچ دشمنی به خود اجازه ندهد چشم طمعی به کشور ما داشته باشد.

#ارتش

الحاق ناوشکن دماوند به ناوگان نداجا در هفته دفاع مقدس

امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت ناوشکن دماوند اظهار کرد: ناوشکن دماوند در روز‌های گذشته جهت انجام تنش‌گیری سازه وارد آب‌های شمال کشور شد.

فرمانده نداجا اضافه کرد: کار بازسازی ناوشکن دماوند با سرعت در حال انجام است و تلاش داریم که در صورت امکان الحاق این ناوشکن را در هفته دفاع مقدس سال جاری داشته باشیم.  ادامه مطلب ...

تولید واکسن بومی کرونا در نیرو‌های مسلح کاری خیره‌کننده است

ایرج حریرچی معاون کل وزارت بهداشت صبح امروز چهارشنبه ١٩ خرداد ماه در مراسم آغاز فاز دوم کارآزمایی

 بالینی واکسن ایرانی فخرا با بیان اینکه در دوران کرونا ستاد کل نیرو‌های مسلح فعالیت‌های زیادی برای سلامت مردم کرد، گفت: تولید واکسن کرونا در نیرو‌های مسلح کاری خیره کننده در سطح منطقه و جهان است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی جزو کشور‌های محدودی است که توانسته واکسن کرونا را تولید کند و در ما‌های آینده خودکفا خواهد شد. 

ادامه مطلب ...

توپ های ضدهوایی ایرانی؛ راهبردی برای دفاعِ زمین به هوا + تصاویر

شرایط کنونی ایران در پرتو قدرت نظامی بازدارنده به نحوی شده که کشورمان هم اکنون از امنیت واقعی برخوردار است و پایدار نگه داشتن این امنیت در گرو حفظ بنیه دفاعی کشور و تقویت مؤلفه‌های آن است. این تصور که ما می‌توانیم بدون ایستادگی و افزایش قابلیت‌های دفاعی، حقوق خود را از آمریکا و جبهه استکبار پس بگیریم اشتباه است. زیرا تنها دلیلی که آمریکا را پای میز مذاکره با ایران کشاند همین قدرت نظامی بود و اگر این قابلیت‌ها نبود آمریکا همان سناریویی را که در افغانستان و عراق اجرا کرد در مقابل ایران نیز به کار می‌گرفت.

همین توان دفاعی باعث ناامیدی دشمنان در حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای و در نهایت باعث افزایش قدرت چانه‌زنی مذاکره‌کنندگان هسته‌ای ایران در دفاع از حقوق هسته‌ای ایران شده است.

#ارتش

ساختار نظام جمهوری اسلامی و انتخابات برگرفته از قرآن کریم است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در اختتامیه اولین دوره تربیت داوران مسابقات قرآن کریم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خلبان نهاجا اظهار کرد: یکی از افتخارات نیروی هوایی این است که اولین دوره تربیت داوران قرآن کریم در این نیرو برگزار شده است و هدف نهایی ما تحقق فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر پرورش ۱۰ میلیون حافظ قرآنی است.  ادامه مطلب ...

دستاورد‌های گروه مخابرات ارتش فزاینده و جهشی است

 امیر دریادار حبیب الله سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش صبح امروز در بازدید از گروه مخابرات ارتش ضمن بررسی میزان آمادگی رزمی این گروه در مقابله با تهدیدات آفندی دشمن در حوزه تجهیزات و سامانه‌های تخصصی مخابراتی و ارتباطی، عملکرد دفاعی گروه مخابرات ارتش در یکسال گذشته را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید و در گفت‌وگو با خبرنگاران، گفت: جای بسی خوشحالی است که گروه مخابرات ارتش در بسیاری از امور محوله، پیشرفت‌های قابل توجهی داشته است و بویژه در حوزه‌های تخصصی از جمله زیرساخت‌های ارتباطی، کنترل فرکانس‌ها و شبکه‌های ثابت و سیار مخابراتی به صورت فزاینده و جهشی کار کرده و دستاورد‌های ارزشمندی به دست آورده است.

#ارتش

بازدید جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش از پایگاه دریایی شهدای تکاور

امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در شهرستان خرمشهر و بهمنشیر از قسمت‌های مختلف پایگاه‌های نیروی دریایی ارتش بازدید کرد.

امیر دریادار کاویانی، ارزیابی و سنجش آمادگی و توان رزمی یگان‌های عملیاتی و پشتیبانی پایگاه دریایی خرمشهر را هدف از این بازدید عنوان کرد و گفت: پایگاه دریایی خرمشهر به عنوان قلب تپنده نیروی دریایی ارتش در دفاع از دشمن بعثی در ۸ سال دفاع مقدس بوده و همه فرماندهان و کارکنان این نیرو به این پایگاه دریایی، افتخار می‌کنند.

#ارتش


یوزهای ایرانی با انتقام گیری، منامه را فتح کردند

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه شب در ششمین دیدارش در مسابقات مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲، از ساعت ۲۱ به مصاف تیم ملی بحرین رفت. دیداری که با توجه به وضعیت جدول گروه سوم رقابت ها، حساس‌ترین دیدار ملی پوشان ایران محسوب می‌شد.

این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به نفع تیم ملی فوتبال ایران به پایان رسید.

آیا تحصیل کارمندان و مسئولان ممنوع است؟

 یک کاربر در توئیتی نوشت: برخی ترول‌های مجازی دوره افتاده‌اند که رئیسی در زمان مسئولیت چطور ادامه‌ی تحصیل داده؟

قانون‌گذار نه تنها تحصیل کارمندان و مسئولان را ممنوع نکرده بلکه با مشوق‌هایی مثل اعطای بورس، تحصیل آنها را مورد حمایت قرار داده، به شرطی که در ساعات اداری نباشد و از ماشین و راننده استفاده نکنند.

آیا تحصیل کارمندان و مسئولان ممنوع است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

فریب همگان برای همیشه ممکن نیست!

حسن عابدینی در توئیتی نوشت: همه مردم را گاهی و برخی را برای همیشه می توان فریب داد اما فریب همگان برای همیشه ممکن نیست.

این نخستین قاعده ای است که بر سر کلاس درس عملیات روانی نوشته می شود.

باطل چونان کف روی آب است، زمانی که همهمه موج دروغ، تهمت، انگ و ..فرو نشیند زلالی حق هویدا می شود.

فریب همگان برای همیشه ممکن نیست!

فریب همگان برای همیشه ممکن نیست!

آمادگی لشکر ۲۳ متحرک هجومی برای مقابله با تهدیدات

 امیر سرتیپ دوم ستاد اکبر نجفی فرمانده لشکر ۲۳ متحرک هجومی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگویی در خصوص ساختار این لشکر اظهار کرد: لشکر ۲۳ با دارا بودن دو تیپ ۲۲۳ واکنش سریع و تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی، آماده است که بنا به فرمان سلسله‌مراتب فرماندهی ارتش و نیرو‌های مسلح هر نوع مأموریت را در هر نقطه از کشور به نحو احسن انجام دهد.

وی افزود: تیپ ۱۲۳ متحرک هجومی در مقاطعی از سال‌های گذشته در بخش‌هایی از مناطق مرزی کشور حضور یافت و مأموریت مراقبت از مرز‌ها را به بهترین شکل اجرا کرد.

امیر نجفی با اشاره به تغییرات ساختاری در نیروی زمینی ارتش گفت: در سال‌های اخیر شاهد تغییراتی در سطح نیروی زمینی بودیم که طی آن یگان‌های زرهی، مکانیزه و پیاده به تیپ‌های متحرک هجومی و واکنش سریع تبدیل شدند و به لحاظ قدرت، سرعت و چالاکی ارتقا یافتند.

#ارتش

فرمانده کل ارتش: سربازان جوان باید پرچمداران موفق گام دوم انقلاب باشند

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، با حضور در منطقه پدافند هوایی شرق، ضمن بازدید از سایت‌ها و مواضع این منطقه پدافندی، میزان آمادگی دفاعی و توان رزمی کارکنان آن را مورد ارزیابی قرار داد.

وی در جمع فرماندهان و کارکنان منطقه پدافند هوایی شرق، گفت: با توجه به توانمندی و ظرفیت بالای ارتش در انتقال آموزش و تربیت سربازان، باید به نحوی برنامه ریزی شود که سربازان و نسل جوان، پرچمداران موفق گام دوم انقلاب باشند.

امیر سرلشکر موسوی در ادامه با تاکید بر اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات، افزود: دشمنان این مرز و بوم با کم اهمیت جلوه دادن حضور در انتخابات و حق انتخاب سرنوشت، در پی ضربه زدن، ایجاد دودستگی و رخنه در ریشه انقلاب اسلامی هستند که این بار هم به یاری خداوند متعال و با تعصب، غیرت و آگاهی هموطنان عزیزمان، این توطئه‌ها نیز خنثی خواهد شد.

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی و امیر سرتیپ نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش، در این بازدید امیر سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش را همراهی کرد.

#ارتش  

اختصاص بیمارستان صحرایی ارتش برای واکسیناسیون عمومی

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش صبح امروز (پنجشنبه ١٣ خرداد) در افتتاحیه پروژه‌های عمرانی بیمارستان فوق تخصصی خانواده ارتش گفت: قصد نیروی زمینی این است که به منزلت اجتماعی کارکنان خود احترام بگذارد و الگوی ویژه‌ای برای دیگر اقشار جامعه در بحث بهداشت و درمان باشد، بنابراین ما در ۲۸ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی که داریم در ۱۸ بیمارستان نهضت سازندگی و احیاء آن‌ها را دستور کار قرار دادیم.

سرتیپ حیدری افزود: الان که بحث واکسیناسیون شروع شده است باز هم با همین توان در خدمت مردم هستیم یعنی در ۲۸ بیمارستان مبادرت به انجام این کار داریم و از همه مهمتر اینکه در روز‌های آینده یک مرکز بزرگ صحرایی را برای بحث واکسیناسیون مردم اختصاص دادیم که در ۲۴ ساعت بتواند این سرویس را به مردم بدهد و به سرعت کار واکسیناسیون انجام شود.

#ارتش

ایران ۳ - کانادا یک/ سرو قامتان ایران شاخ گوزن‌ها را شکستند/ تدابیر آلکنو جواب داد

 تیم ملی والیبال کشورمان در ادامه رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۱ در دیدار دوم خود، امروز از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف کانادا رفت.

اعضای تیم ملی والیبال ایران:

میلاد عبادی‌پور، سعید معروف (کاپیتان)، سید محمد موسوی، پوریا فیاضی، محمدرضا حضرت‌پور، مسعود غلامی، صابر کاظمی، علی اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، آرمان صالحی، امیر حسین اسفندیار و بردیا سعادت

هدایت تیم ملی والیبال ایران را ولادیمیر آلکنو بر عهده دارد.

اعضای تیم ملی والیبال کانادا:

تیلر ساندرز، بلنک‌نائو، اسکلاتر، ورنون، وندورن، ون‌برکل، ویگراس، شووارک، دمیانکو، پرین، مارشال، هوگ، لوپکی، پریرا

هدایت تیم ملی والیبال کانادا را هم گلن هوگ بر عهده دارد.

 سرو قامتان ایران شاخ گوزن‌ها را با نتیجه 3 بر 1 شکستند

برگزاری انتخابات پرشور موجب تحکیم پایه‌های مردمسالاری نظام می‌شود

ستاد کل نیرو‌های مسلح با صدور بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی و فرا رسیدن سالروز قیام تاریخی ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ و همچنین تسلیت ایام شهادت ششمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت امام جعفر صادق (ع) بر حضور باشکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری به عنوان تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و شهیدان تاریخ‌ساز نهضت ۱۵ خرداد، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، از اقشار مختلف ملت ایران برای حضور حماسی و باشکوه در انتخابات ریاست جمهوری و تجدید میثاق با آرمان‌های بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ایران دعوت به عمل آورده و تاکید نموده است: «بی‌گمان رمز ماندگاری انقلاب و نظام اسلامی، اطاعت از، ولی فقیه زمان، اهتمام در راستای تحقق اهداف گام دوم انقلاب و حفظ وحدت و بصیرت و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان می‌باشد.»

ضربه سنگین وزارت اطلاعات به باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و سلاح و مهمات

با رصد اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف)، یک باند بزرگ قاچاق مواد مخدر و سلاح و مهمات در آذربایجان غربی شناسایی و مورد ضربه قرار گرفت.

در این عملیات بیش از یک هزار و صد کیلوگرم هروئین در شهرستان‌های ارومیه، ماکو و پیرانشهر کشف و ضبط شد.

همچنین وزارت اطلاعات از اول سال تا کنون علاوه بر این میزان مواد مخدر کشف شده، بیش از یک تن نیز انواع مواد مخدر (تریاک، هروئین، مرفین و شیشه) به همراه ۴۰۰ قبضه انواع سلاح جنگی و شکاری و مهمات را کشف و ضبط کرده اند.

انتهای پیام/

بسیاری از مسائل به انتخابات گره خورده است

 امیر خلبان عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در جمع اساتید و فرماندهان دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری، با بیان اینکه با همت و تلاش شما عزیزان این دانشگاه رو به پیشرفت است، گفت: ریل گذاری صورت گرفته در دانشگاه شهید ستاری، درست و در حال حرکت و پیمودن راه به سمت جایگاه مطلوب است.

وی با اشاره به اینکه ما نباید به این وضع قانع شویم افزود: اساتید دانشگاه شهید ستاری مغز متفکر نیروی هوایی ارتش و یاران اجرایی در دانشگاه هستند و رسیدن به مطالبات اعلا با همت شما عزیزان ممکن است.

امیر نصیرزاده با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری پیش رو با بیان اینکه برحسب وظیفه همه شما برادران عزیز و اطرافیانتان را به شرکت پرشور در انتخابات توصیه می‌کنم گفت: حضور پرشور و انتخاب فرد اصلح، اولین و مهمترین هدف در این اتتخابات است.

#ارتش 

بازدید امیر سرلشکر موسوی از مرکز آموزش ۰۴ نیروی زمینی ارتش

امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، اماکن مذهبی، خدماتی، آموزشی، ورزشی و همچنین بخش‌های مهارت آموزی سربازان را مورد بازدید قرار داد.

کارگاه‌های مهارت آموزی مرکز آموزش ۰۴ بیرجند یکی از موفق‌ترین قسمت‌های مهارت آموزی در ارتش است که تاکنون صد‌ها نفر از سربازان وظیفه در این کارگاه‌ها با انواع مهارت‌های مورد نیاز برای اشتغال آموزش داده شده اند.

امیر سرلشکر موسوی ضمن دیدار چهره به چهره با کارکنان پایور و وظیفه، نقطه نظرات آنان را برای ارتقای امور ارتش جویا شد.

گفتنی است در این بازدید امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش، امیر سرلشکر موسوی را همراهی کرد.

#ارتش

مشارکت پر شور در انتخابات زمینه ساز جهش به سمت آرمان‌های اسلامی است

امیر سرتیپ صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ضمن ابراز خرسندی از آمادگی عملیاتی و توان رزمی منطقه پدافند هوایی شرق، اظهار کرد: مشارکت پر شور در انتخابات زمینه ساز جهش به سمت آرمان‌های اسلامی است و ما وظیفه داریم با توجه به شاخص‌های موجود، انقلابی‌ترین رئیس جمهور را بر سرکار بیاوریم.  ادامه مطلب ...