فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

اگر از شورشی‌ها حمایت نمی‌کردیم، اوضاع سوریه اینطور نبود

دو نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا بامداد چهارشنبه برای آخرین بار در یک مناظره رو در روی هم قرار گرفتند.

به گزارش مشرق، «هیلاری کلینتون» و «دونالد ترامپ» دو نامزد اصلی انتخابات ریاست‌جمهوی آمریکا بامداد چهارشنبه (سه‌شنبه شب به وقت محلی) برای سومین و آخرین بار به مناظره رو در رو با هم پرداختند.

ترامپ: اگر از شورشی‌ها حمایت نمی‌کردیم، اوضاع سوریه اینطور نبود.وی کلینتون و باراک اوباما را به دلیل در پیش گرفتن سیاست‌هایی که به خلق داعش منجر شد مورد انتقاد قرار داد و گفت: «نتیجه وزارت خارجه کلینتون این شد که الان داعش در 32 کشور حضور دارد.»

کلینتون زن خطرناکی است؛ می‌ترسم علیه ایران جنگ به پا کند/

 تصور پای‌بندی آمریکا به تعهداتش توهم است/ شانس به سرانجام رسیدن برجام صفر است/ کلینتون زن خطرناکی است؛ می‌ترسم علیه ایران جنگ به پا کند/ آمریکا عادت دارد حرفی بزند و خلاف آن عمل کند/غلامی
کارشناس آمریکایی در گفتگو با مشرق؛
«استیون لندمن» می‌گوید در تاریخ آمریکا حتی یک توافق وجود ندارد که این کشور پای آن را امضا کرده و سپس به آن پای‌بند باقی مانده باشد.

جایگزین مورد نظر عربستان برای داعش در عراق

با فروپاشی قریب الوقوع داعش در عراق ، تلاش های گسترده ای برای جایگزینی یک گروه تروریستی دیگر در موصل از سوی عربستان دنبال می شود.
























به گزارش مشرق به نقل از روزنامه لبنانی الاخبار، بعد از آغاز درگیری‌ها بر ضد آخرین کانون نظامی تروریست‌های داعش در عراق ، بلافاصله ارتش نقشبندیه به رهبری عزت الدوری از سران سابق بعث به ویترین رسانه‌ها بازگشته است. این رویکرد نشان می‌دهد که برخی تلاش‌های منطقه‌ای و به ‌ویژه سعودی برای جایگزین کردن این گروه به جای گروه تروریستی است که به نظر می‌رسد برگه‌ های خود را در عراق از دست داده است.

درست مانند درگیری‌های انجام شده در الرمادی و فلوجه بار دیگر صحبت از انقلاب داخلی در موصل مطرح شده است.

ارتش در تدین نمونه است

ارتش در تدین نمونه است

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛  امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع معاونین و روسای عقیدتی سیاسی مقیم تهران و پیشکسوتان ارتش گفت: ما نباید از دشمن تبعیت کنیم بلکه باید در برابر حرف زور و یاوه گویی چنین دشمنانی ایستادگی نماییم و برخلاف میل آنها حرکت کرده و در پیشبرد اهداف اسلامی خود کاملا هوشیار و آگاهانه عمل کنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ما باید اصلی ترین پیام امام حسین (ع) را الگوی رابطه با دشمنان خود قرار دهیم اظهار داشت: "هیهات منا الذله" پیامی بود که حضرت سیدالشهدا(ع) برای نسل های آینده به یادگار گذاشت. با رصد تاریخ متوجه خواهیم شد که در دوره های گذشته با تبعیت از دشمنان تمام اختیارات کشور در دست دشمنان قرار داشت. اما ما با الگوبرداری از کلام و پیام امام حسین(ع)، تدابیر حکیمانه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری(حفظه الله) در عدم تبعیت از دشمن  مقابل آن هاایستادگی خواهیم کرد.a

اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!

جانشین ولیعهد عربستان در نامه‌ای خطاب به رئیس‌جمهور مصر، وی را تهدید کرد.
عربستان خطاب به سیسی: اگر به خواسته‌های ما تن ندهی، به سرنوشت مبارک دچار می‌شوی!
به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از "پانوراما الشرق الاوسط"؛ "عبدالفتاح سیسی" –رئیس جمهور مصر- در دیدار اخیر خود با سردبیران روزنامه های مصری کوشید تا وجود هرگونه اختلاف میان کشورش و عربستان سعودی را رد کند و رسانه ها را به تنش زایی میان دو کشور متهم کرد.

براین اساس، موقتا دست‌کم تبلیغات رسانه‌ای از جانب مصر آرام شد، ولی این موضوع همچنان به مانند آتش زیر خاکستر باقی است.

"مکرم محمد احمد"، روزنامه نگار کهنه‌کار مصری که یکی از نزدیکان "حسنی مبارک" –رئیس جمهور مخلوع مصر- به شمار می رود و رابطه خود با رئیس جمهور کنونی را خوب توصیف می کند، با حضور در یک برنامه تلویزیونی، دور جدیدی از انتقادها علیه عربستان سعودی را آغاز و اعلام کرد: "اسرائیل ماموریت امنیتی در دو جزیره تیران و صنافر را –که مصر به عربستان سپرده بود- تحویل خواهد گرفت".


ادامه مطلب

عملیات سوختگیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747

 

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ۶ عملیات سوختگیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف ۴ صورت گرفت.

در آخرین روز رزمایش بزرگ فداییان حریم ولایت ٦،عملیات سوخت‌گیری هوایی توسط تانکر سوخت رسان 747 به چهار فروند جنگنده اف 4 در منطقه انارک صورت گرفت.

ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش روز دوشنبه (26 مهر ماه 95) در منطقه عمومی اصفهان آغاز شده بود.

در این رزمایش سه روز انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها حضور داشتند.

آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می‌گیرد

آمادگی نیروهای مسلح جرأت و تفکر تجاوز به جمهوری اسلامی را از دشمن می گیرد

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت الاسلام آل هاشم، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش صبح امروز با حضور در منطقه رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت نیروی هوایی در جمع دست اندرکاران این رزمایش حضور یافت.

وی در جمع خبرنگاران حاضر در منطقه رزمایش با اشاره به اینکه فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر آمادگی نیروهای مسلح برای مقابله با دشمنان و تهدیدهای احتمالی آنها برگرفته از دستورات الهی است، افزود: الحمدلله نیروهای مسلح ما روز به روز و با توجه به فرامین الهی و تاکیدات فرماندهی معظم کل قوا از آمادگی بیشتری برخوردار می شوند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در ادامه افزود: رزمایش بزرگ اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت که توسط نیروی هوایی برگزار می شود در راستای همین آمادگی ها می باشد. رزمایشی که دوستان ما را امیدوار و دشمنانمان را ناامید می نماید.

نماینده ولی فقیه در ارتش همچنین گفت: اینگونه رزمایشها قطعاً در روحیه کارکنان نیروی هوایی بویژه خلبانان جوان این نیرو تأثیر به سزایی داشته و آنها را در جهت آمادگی همیشگی یاری می نماید.

چشمان بیدار پدافند، شبانه روز از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد

 امیر سرتیپ اسماعیلی:

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با حضور در منطقه پدافند هوایی شهدای سوباشی و گروه پدافند هوایی شهید اقبالپور همدان گفت: مردم ولایت مدار ایران اسلامی بدانند چشمان همیشه بیدار پدافند با تلاش شبانه روزی خود از حریم آسمان ولایت دفاع خواهد کرد.

 

به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

امیر سرتبپ خلبان روز خوش با اظهار رضایت از عملکرد خلبانان و کارکنان فنی شرکت کننده در ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش گفت: به تمامی اهداف از پیش تعیین شده رسیدیم.

به گزارش ستاد فرهنگی تبلیغی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش امیر سرتیپ دوم خلبان روز خوش سخنگوی ششمین رزمایش هوایی نیروی هوایی ارتش ضمن اعلام پایان مرحله عملیاتی این رزمایش گفت: پایان کامل رزمایش زمانی خواهد بود که همه جنگنده بمب افکن ها و هواپیماهای ترابری و سوخت رسان به پایگاه های اصلی خود برگردند.

وی با اشاره به دستاوردهای این رزمایش گفت: آموزشهای داده شده به خلبانان که توسط اساتید پیشکسوت نهاجا در سالهای گذشته انجام شده بسیار مثبت ارزیابی شد و این ارزیابی در خصوص کارکنان آمادی و نگهداری وتعمیر هواپیما هم همین منوال بود

امیر زوزخوش افزود: ما در این رزمایش با موفقیت موشک ها، بمب ها و تسلیحات کاملا بومب و بهینه شده را تست عملیاتی کردیم. 

اسرائیل مانند موش در مقابل حزب‌الله مستأصل است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اطلاعاتی داریم که برخی کشورهای منطقه و آل سعود خائن برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری می‌کنند.
سرویس‌های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل برای ضربه زدن به ایران با یکدیگر همکاری دارندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مراسم اختتامیه گرامیداشت 3 هزار شهید استان خراسان شمالی اظهار داشت: شهدای هر استان کشور ویژگی‌های خاصی دارند و شهیدان استان خراسان شمالی از غیرت و جوانمردی بالایی برخوردار بودند که باعث شد حماسه های بزرگ‌ آفریده شود که آثار آنها امروزه هم در کشور و هم در منطقه دیده می‌شود.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: شهدا مظهر اقتدار ملی و شکوه انقلاب و محور اصلی ایستادگی و مقاومت در برابر نظام سلطه هستند که این ایستادگی خود حماسه‌های خارق‌العاده‌ای را خلق کرده‌ است.
فرمانده کل سپاه با بیان اینکه اطلاعات کاملی داریم که نشان می‌دهد سرویس های اطلاعاتی عربستان و اسرائیل با یکدیگر همکاری دارند، یادآور شد: آنها به دنبال برنامه‌ریزی برای ایجاد ناامنی در ایران هستند که البته می‌بینیم که امروز امنیت سیستان و بلوچستان و کردستان شبیه امنیت تهران است و ما باید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
وی ادامه داد: اولین جامعه‌ای که از دوران دفاع مقدس درس گرفت شیعیان جنوب لبنان بودند که با تشکیل حزب‌الله استقامت و پایداری انجام شد، چند سال طول کشید که آنها تجاوزات رژیم صهیونیستی را دفع کنند و امروز مقتدرانه حزب‌الله در حاشیه مرزهای خودشان در حال دفاع است و اسرائیلی‌ها همچون موشی ترسناک در مقابل حزب‌الله مستأصل شده و به زانو افتاده‌اند. 

سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

بمباران منطقه توسط جنگنده های صاعقه/سوختگیری هوایی فانتوم ها با پشتیبانی F14

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در ادامه دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت، هواپیماهای بومی صاعقه با بمب های 500 پوندی اهداف فرضی بر روی باندهای پروازی منطقه نبرد را با موفقیت منهدم کردند.
 
امیر روزخوش سخنگوی ششمین رزمایش فدائیان حریم ولایت، اجرای عملیات سوختگیری هوایی را بخش دیگری از این رزمایش بزرگ عنوان کرد و گفت: جنگنده بمب افکن های فانتوم سوختگیری هوایی از هواپیمای سوخت رسان را به منظور نفوذ در عمق منطقه نبرد و افزایش شعاع عملیاتی در دستیابی به اهداف برد بلند را با اجرای ماموریت TOP COVER توسط هواپیماهای اف-14 اجرا کردند.

 

تامکت‌های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردند

تامکت های نهاجا در منطقه رزمایش قدرت نمایی کردندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در دومین روز از رزمایش فدائیان حریم ولایت 6 نیروی هوایی ارتش انواع سامانه‌های پیشرفته ارتباطی نهاجا با استفاده از بسترهای امن شبکه‌های بی‌سیم و باسیم انواع سامانه‌های تسهیلات پروازی و انواع سامانه‌های تاکتیکی، ماموریت‌های ابلاغ شده در جنگ الکترونیک را با موفقیت انجام دادند.

امیر خلبان مسعود روزخوش سخنگوی رزمایش همچنین اعلام کرد: در این مرحله با استفاده از هواپیمای جنگ الکترونیک فالکون 50 تحت عنوان پروژه تحقیقاتی سایه، عملیات اختلال امواج راداری نیروهای دشمن فرضی با موفقیت انجام شد.

سخنگوی رزمایش در ادامه گفت: همچنین جنگنده اف 14 به اجرای ماموریت دشت هوایی مسلح و انجام ماموریت تاپ کاور پرداخت.

روزخوش تصریح کرد: همچنین جنگنده‌های اف 14 و میگ 29 با انجام عملیات رزم هوایی شرایط درگیری در صحنه واقعه نبرد را با موفقیت تمرین کردند.

 

پایان اختلاف دستمزد بازنشستگان وشاغلان/حذف بازنشستگی پیش از موعد

به گزارش صد خبر ، سعید نمکی از طرح ویژه دولت برای ساماندهی حقوق بازنشستگان خبرداد و گفت: تیمی کارشناسی از سوی سازمان برنامه و بودجه به شدت مشغول کار بر روی لایحه‌ای هستند تا صندوق‌های بازنشستگی و بازنشستگان کشور را تحت حمایت قرار دهد؛ به نحوی که تحت عنوان لایحه‌ای که در سازمان حال آماده‌سازی است، تلاش شده تا میان دریافت حقوق بازنشستگی در مقاطع مختلف تغییر ایجاد کرده و فاصله آن را به حداقل برسانیم تا به نوعی عدالت در پرداخت را به بازنشستگان کشور هدیه دهیم.

معاون امور اجتماعی سازمان برنامه و بودجه افزود: بر اساس لایحه‌ای که آماده خواهد شد، میزان دریافتی بازنشستگان با سایر دریافتی‌های بعدی آن‌ها، خیلی تفاوت نخواهد داشت؛ ضمن اینکه شرایطی فراهم خواهد شد تا تفاوت فاحشی بین دریافتی بازنشستگان با شاغلان، بعد از بازنشستگی آنها ایجاد نشود.

 

ادامه مطلب ...

استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجا

30 فروند جنگنده امروز به پرواز درخواهند آمد/ استفاده از بمب‌های نقطه زن بومی در رزمایش نهاجاامیرسرتیپ دوم خلبان مسعود روز خوش سخنگوی رزمایش  فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره سازوکار رزمایش در دو روز آینده عنوان داشت: ما طبق برآوردهایی که از صحنه عملیات داشتیم امروز بالغ بر 30 فروند هواپیما در منطقه رزمایش به پرواز در خواهند آمد.

وی افزود: این هواپیماها با استفاده از تسلیحات مشقی اهداف فرضی را مورد اصابت قرار می‌دهند.

سخنگوی رزمایش فداییان حریم ولایت نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه پس از ارزیابی از انجام عملیات امروز، چهارشنبه از تسلیحات اصلی با حجم آتش سنگین استفاده خواهیم کرد، ادامه داد: همچنین از بمب‌های لیزری ساخت متخصصین بومی نیز  بهره خواهیم برد.

امیر روز خوش در پایان خاطر نشان کرد: همچنین در رزمایش فداییان حریم ولایت از بمب‌های نقطه زن بومی نیز استفاده خواهیم کرد.


افشاگری عجیب از برنامه ریزی اسراییل برای حمله به ایران+ جزییات

افشاگری از تلاش اسراییل برای حمله به ایران

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شبکه خبری فلسطین (PNN) امروز یکشنبه به نقل از رادیو رژیم صهیونیستی اعلام کرد که سایت آمریکایی ویکیلیکس به تازگی اسنادی منتشر کرده که نشان می دهد اسرائیل در صدد ایجاد یک پایگاه نظامی در شمال عربستان است تا با استفاده از آن به ایران حمله کند.
 
بر اساس این اسناد، رژیم صهیونیستی از چهار سال گذشته در تلاش برای ساخت این پایگاه بوده و همچنان به دنبال آن است که این پایگاه را در خاک عربستان ایجاد کند.
 
اسناد منتشر شده حاکی از آن است که دستگاه اطلاعات آمریکا (سیا) نامه هایی به هیلاری کلینتون وزیر خارجه آمریکا ارسال کرده که نشان می دهد اسرائیل در تلاش برای ایجاد یک پایگاه نظامی هوایی در شمال عربستان است تا با استفاده از آن تاسیسات هسته ای جمهوری اسلامی ایران را هدف قرار دهد.
 
بر اساس این اسناد، اسرائیل آماده است تا تعداد زیادی از جنگنده های بسیار پیشرفته خود را برای حمله به تاسیسات هسته ای ایران به خاک عربستان منتقل کند.

 

هواپیماهای نیروی هوایی ارتش برای شرکت در رزمایش «فدائیان حریم ولایت» به پرواز درآمدند

هواپیماهای نیروی هوایی ارتش برای شرکت در رزمایش «فدائیان حریم ولایت» به پرواز درآمدند + فیلم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ساعاتی قبل تیزپروازان نیروی هوایی ارتش از پایگاه های خود در سراسر کشور جهت حضور در ششمین رزمایش اقتدار هوایی "فدائیان حریم ولایت" به پرواز درآمدند.
 
لازم به ذکر است که در این رزمایش از انواع هواپیماهای شکاری رهگیر، شکاری بمب افکن، ترابری نیمه سنگین و سبک، هواپیماهای ارتباطی و شناسایی، سوخت رسان و انواع پهپادها استفاده می‌شود.
 

فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با عماد

  موشک بالستیک "عماد" بعد از موشک سوخت جامد و دو مرحله‌ای  سجیل  و موشک سوخت مایع  قدر، دوربردترین موشک زمین به زمین ایران است. موشک "عماد"  قابلیت پیشی گرفتن بر سامانه دفاع موشکی پیکان 3 رژیم صهیونیستی  را دارد. وبگاه امور دفاعی، موشکی اسرائیل نوشت: ایران موفق شده موشک جدید بومی خود که بردی متوسط داشته و «عماد» نام دارد را با موفقیت شلیک نماید. آنطور که سردارحسین دهقان وزیر دفاع ایران اعلام کرده است، موشک عماد را می‌توان تا اصابت به هدف هدایت و کنترل نمود. 
بر اساس تخمین تحلیلگران، این موشک جدید سال آینده عملیاتی خواهد شد. این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران اینک دارای موشک‌های سطح به سطح با برد حدود  2000 کلیومتر است و می‌تواند پایگاه‌های آمریکا و اسرائیل را در منطقه هدف قرار دهد.
فلج شدن پایگاه‌های رژیم صهیونیستی با عماد/ نقطه زنی موشک ایرانی به اهداف دشمن+ تصاویر///در حال تکمیل.......

 

جزئیات دستگیری 11 عضو یک گروه تروریستی در عملیات ضربتی پلیس

بنا بر خبر دریافتی، سردار سعید منتظرالمهدی با اشاره به تلاش ماموران جان بر کف پلیس، در راستای تامین نظم و امنیت در کشور به ویژه در ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان، اظهار کرد: 

 پلیس در مواجهه با هرگونه تحرک گروهک‌های تروریستی اضافه کرد: همچنین با متصور بودن عملیات تروریستی توسط گروهک های تکفیری در استان فارس، با مشارکت و همکاری ماموران اطلاعات استان بلافاصله طرح های کنترل اطلاعاتی و انتظامی توسط پلیس در سراسر استان به مرحله اجرا در آمد.
 
وی افزود: در همین راستا، گروهی از تروریست ها در یکی از شهرستان های جنوبی استان فارس در حال تهیه مقدمات عملیات تروریستی بودند که بلافاصله تیم های ویژه عملیاتی پلیس در چند عملیات ضربتی 11 نفر را دستگیر و از ادامه فعالیت آن ها جلوگیری به عمل آوردند. در این عملیات پیش دستانه بیش از ده ها دستگاه خودرو و موتورسیکلت بازبینی و توقیف گردید و بالغ بر بیش از یکصد کیلوگرم مواد منفجره و متعلقات مربوطه و یک قبضه سلاح جنگی کشف و ضبط شد.

اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس+ عکس

جنگنده اف 18 آمریکایی با رنگ استتار روسیه و حتی حک کردن ستاره سرخ ارتش روسیه در سوریه دیده شد. 
به گفته کارشناسان این استتار اف 18 در لباس سوخو برای تدارک عملیات اشتباهی علیه ارتش سوریه و مقاومت و انداختن این اشتباه به گردن ارتش روسیه است.
 
اف 18 آمریکایی در لباس سوخوی روس + عکس

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

دشمنان اجازه تهدید ما را ندارند

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: حضور نیروهای مسلح آماده در کشور و استفاده از ظرفیت‌های بومی باعث شده است تا کشور در سطح مطلوبی از امنیت پایدار برخوردار باشد و دشمنان اجازه تهدید کشور ما را به خود ندهند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیر سرتیپ فرزاد اسماعیلی فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به وجود توانمندی‌های دفاعی متنوع در سطح نیروهای مسلح، این توانمندی‌ها را باعث ایجاد سطح مناسبی از بازدارندگی در مقابل دشمنان دانست.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , پدافند 
تاریخ : یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۵ | 15:23 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

رهبر انصارالله یمن با بیان اینکه آنچه یزید در کربلا انجام داد، عربستان با حمایت آمریکا در یمن انجام می‌دهد، بر انتقام‌گیری مردم یمن از سعودی‌ها تأکید کرد.

کاریکاتور/ شمر زمانه‌ات را بشناس!!!


تاریخ : یکشنبه بیست و پنجم مهر ۱۳۹۵ | 9:6 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
"ذوالفقار" یکی از دقیق‌ترین موشک‌های ساخت ایران است که از این پس به جمع موشک‌های بالستیک ایران اضافه شده است.
برخی پایگاه های نظامی آمریکا همچون "شیخ عیسی"، "ملک خالد"، "پرینس سلطان"، "العدید"، "الخلید الصابر"  و ... در فاصله کمتر از 700 کیلوتری مرزهای ایران قرار دارند که می‌تواند در صورت اقدام اشتباه آمریکا با پاسخ این موشک راهبردی مواجه شوند. 

هلال سفید در پایین ناخن نشانه چیست؟

هلال سفید در پایین ناخن نشانه  چیست؟

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ساینس هایر، ساختار ناخن بسیار با اهمیت است. سفیدی ریشه ناخن که به لانولا(lunula) و یا هلال ته ناخن معروف است مسئول حفاظت از رگ‌های خونی واقع در پنجمین لایه پوستی است.
 
آسیب ندیدن هلال ناخن بسیار مهم بوده و اختلال در این مکان موجب بد فرمی‌های ناخن و رشد ناهماهنگ آن خواهد شد.
 
براساس یافته‌های جدید این قسمت بدن ویژگی‌های خاصی دارد و حاکی از سلامت فرد است. در طب چینی هلال ناخن بیانگر سلامت فعلی شخص است و اگر در این قسمت قرمزی ایجاد شود فرد مذکور به نوعی به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلاست.
 
همچنین هلالی نبودن ناخن حاکی از بیماری کم‌خونی و دیابت است و حالت چروکیده در این قسمت ناخن حاکی از میزان سم درون بدن و کاهش متابولیسم است.
 
طب سنتی چینی می‌گوید هلال ناخن میزان سطوح انرژی دریافتی شما را تعیین می‌کند. اگر این قسمت بزرگ و برجسته باشد شما به قدر کافی انرژی دریافت می‌کنید، اما اگر این قسمت کاملا از بین رفته باشد شما انرژی کمی دریافت کرده و دچار سوءتغذیه هستید.
 
هر شخص سالمی هشت تا 10 lunula که غالبا سفید رنگ هستند در دو دست خود دارد. به علاوه اگر فقط شست شما دارای lunula است شما انرژی جسمی کمی دارید و بیشتر اوقات بیمار هستید.


رهبر انقلاب چه توصیه ای به مداحان دارند؟

رهبر انقلاب چه توصیه ای به مداحان دارند؟

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR مجموعه توصیه‌های حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به مداحان اهل‌بیت (علیهم‌السلام)، مطرح‌شده در دیدارهای رهبر انقلاب در سال‌های 1390 تا 1395 را در قالب «بایدهای مداحی» و «نبایدهای مداحی» مرور می‌کند.

 
1. باید نسل جوان را، به عمل به دین سوق دهید.
2. باید بنیه‌ی فکری جوان را تقویت کنید.
3. باید جوانها را به انسانهای کارآمد با عزم جزم تبدیل کنید.
4. باید از وسایل تبلیغات جمعی برای هدایت مردم بهره‌مند شوید.
5. باید با سینه‌زنی، معرفت‌افزایی کنید.
6. باید آنچه برای عاقبت به خیری احتیاج است به مردم بدهید.
7. باید از مباحث کاربردی زندگی ائمه (علیهم السلام) استفاده کنید.
8. باید حدود و ضوابط مداحی را رعایت کنید.
9. باید از محتوا و مضمون شایسته کنید.
10. باید هر کلمه‌ی شعرتان آموزنده باشد.
11. باید از شعر و مضمون خوب استفاده کنید.
12. باید مناقب متقن را بخوانید.

ادامه مطلب

خطر مرگ! لطفا وارد این مثلث نشوید

پزشکان درباره دستکاری و فشار دادن جوش‌ها و دمل‌‌ها در نقاط خاصی از صورت که به «مثلث خطر» (Danger Triangle) معروف است، هشدار دادند.

خطر مرگ! لطفا وارد این مثلث نشوید

ادامه مطلب

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی

رمزگشایی از هشدار سپاه پاسداران به عربستان سعودی
منطقه خلیج فارس به عنوان گنج انرژی جهان، با مداخلات قدرت های خارجی ابعاد امنیتی جدیدی یافته که ممکن است بار دیگر به درگیری و جنگ ختم شود.

 رزمایش نظامی عربستان سعودی که در خلیج فارس در حال برگزاری است با واکنش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روبه رو شد و این نیرو نسبت به ایجاد چالش و ورود به آب های ایران، به عربستان هشدار شدیدی داد. این تحولات در حالی صورت می گیرد که خلیج فارس به ویژه در چند دهه اخیر به منطقه نظامی و امنیتی تبدیل شده که آمریکا به بهانه های مختلف حضور خود را در آن تثبیت کرده است.

ادامه مطلب

با این ترفندها صاحب دوقلو شوید

اگر می خواهید دستگاه سونوگرافی صدای تپش قلب دو جنین را به شما نشان دهد می توانید با این راهکارهای ساده صاحب دوقلو شوید.با این ترفندها صاحب دوقلو شوید



ادامه مطلب
تاریخ : جمعه شانزدهم مهر ۱۳۹۵ | 9:17 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

یک محقق و پژوهشگر طب سنتی گفت: مبتلایان به سرماخوردگی می توانند با مصرف این آنتی بیوتیک طبیعی و مرکبات خیلی زود بهبود یابند.

بهترین دم کردنی ها برای رفع سرماخوردگی



ادامه مطلب
تاریخ : پنجشنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۵ | 9:26 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

کمبود ویتامین D در بدن احتمال ابتلا به سرطان ها، ام اس و بیماری های قلبی را افزایش می دهد.

ویتامین همه فن حریف  علیه ام اس!



ادامه مطلب
تاریخ : پنجشنبه پانزدهم مهر ۱۳۹۵ | 9:23 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

تضعیف دیواره‌ دفاعی کشور خواست دشمن است        

امروز وضعیت به گونه ای است که کودکان دبستانی نیز درک می‌کنند که باید قدرت دفاعی داشته باشیم.

تاریخ : سه شنبه سیزدهم مهر ۱۳۹۵ | 14:2 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

به گزارش صدخبر  ،به نقل از ساینس الرت نوشت: «این مطالعه روی ۱۵ هزار نفر انجام گرفته‌ است و نتایج آن نشان می‌دهد میزان جیوه در خون افرادی که دارای هشت دندان پر شده هستند، نسبت به افرادی که هیچ دندان پر شده‌ای ندارند، ۱۵۰ درصد بیشتر است.

به گفته محققان دانشگاه جورجیا، پوسیدگی دندان یکی از رایج‌ترین بیماری‌های مزمن است که بیشتر انسان‌ها آن را تجربه کرده‌اند و دست کم یک دندان پر شده در دهان دارند اما معمولا کسی درباره نوع موادی که دندان‌ها با کمک آنها پر می‌شود، صحبتی به میان  نمی‌آورد. ماده مورد بررسی محققان آمالگام دندانی نام دارد. نوعی ارزان‌قیمت و مقاوم از ترکیبات نقره که برای ۱۵۰ سال به عنوان ماده پر کننده دندان مورد استفاده قرار گرفته‌است اما ۵۰ درصد از این ماده را نیز جیوه تشکیل می‌دهد.

همین موضوع می‌تواند نگران‌کننده باشد، زیرا وجود مقادیر زیادی جیوه در بدن انسان می‌تواند زمینه‌ساز بروز آسیب‌هایی در مغز، قلب، کلیه، ریه و سیستم ایمنی بدن شود اما این نکته همواره نادیده گرفته شده‌ است زیرا هر دندان پر شده به تنهایی برای وارد کردن آسیب به بدن کافی نیست.

به گفته محققان جیوه نوعی سم است اما قدرت آسیب‌زایی آن به مقدارش بستگی دارد. از این رو اگر تنها یک دندان پر شده داشته‌ باشید مشکلی ایجاد نخواهد شد اما اگر این تعداد به بیش از هشت دندان برسد، خطر عوارض این ماده در بدن افزایش پیدا خواهدکرد.

سردار جزایری:

تضعیف دیواره‌ دفاعی کشور خواست دشمن است       امروز وضعیت به گونه ای است که کودکان دبستانی نیز درک می‌کنند که باید قدرت دفاعی داشته باشیم.

نیروی هوایی ارتش "کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو" ساخت

نیروی هوایی ارتش

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دستگاه کاهنده مصرف سوخت و آلایندگی خودرو که توسط یکی از کارکنان نیروی هوایی ارتش ساخته شده، قادر است با انجام فرایند الکترولیز آب، مصرف سوخت خودرو را تا میزان قابل توجهی کاهش دهد. 
 
کارکرد این دستگاه بر اساس احتراق سوخت هیدروژن موجود در آب همراه با سوخت های دیگر موجود در سیلندر است که این امر موجب کارکرد بهینه خودرو، کاهش 50 درصدی آلاینده های ناشی از سوخت و همچنین افزایش شتاب اولیه می شود. 
 
ساخت این قطعه بومی به صورت کامل در داخل کشور انجام شده و آزمایش های مختلف کنترل کیفیت آن نیز در نیروی هوایی ارتش پایان یافته است. 
 
گفتنی است، این دستگاه که حاصل پژوهش های 3 ساله یکی از کارمندان نیروی هوایی ارتش است، قابلیت نصب بر روی همه خودروهای بنزینی و دیزلی را دارد. 

پاسخ ایران به هر تعرضی کوبنده خواهد بود

به گزارش صدخبر  ، امیر دریادار حبیب الله سیاری  در گفت وگو با برنامه "من طهران" شبکه خبری العالم در خصوص پیشرفت ها و اقتدار نیروی دریایی تصریح کرد: ما در نیروی دریایی در بحث آموزش، نگهداری، ساخت و تعمیر شناورها وابستگی شدید داشتیم اما به برکت انقلاب و طبق فرمودۀ امام (ره) و با توجه به دستاوردهایی که از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون داشته ایم، امروز می توانیم ادعا کنیم در بحث آموزش و تربیت نیروی انسانی خودکفا شده ایم و البته این دلیل نمی شود که از علم دنیا بی نیاز باشیم.

وی افزود: ما می توانیم ارتباطات علمی و آموزشی با سایر کشورها داشته باشیم اما استفاده از دانش دنیا شرایط ویژه خود را دارد و نباید سلطه پذیر یا تحت استعمار باشیم. ما خودمان صاحب علم و تجربه هستیم و می توانیم با دانشگاه های دنیال تبادل اطلاعات کنیم.

 

محرم است یادمان باشد

اول نماز حسین، بعد عزای حسین.
اول شعور حسینی، بعد شور حسینی.
محرم و صفر زمان بالیدن است نه فقط نالیدن، 
بساطش آموزه است نه موزه.
تمرین خوب نگریستن است نه فقط خوب گریستن...!!!
السلام علیک یا ابا عبد الله:  
نگو شهادت عباس(ع)
بگو وضوی عشق
اول دست راست
بعد دست چپ
نوبت به مسح سر که رسید
عمود آهنین آمد...

 

تکاور درستکار کیف ۳ میلیارد تومانی را به صاحبش پس داد + عکس

یک تکاور ارتشی در تیپ ۳۵ نیرو مخصوص نزاجا کرمانشاه، کیف حاوی سه میلیارد تومان را به صاحبش پس داد.

سعید بابایی مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا در این باره گفت: صبح امروز یکی از کارکنان متعهد تیپ ۳۵نیرو مخصوص نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران پس از خروج از منزل در کرمانشاه به قصد عزیمت به محل خدمت، کیفی حاوی اسناد و مدارک را پیدا می‌کند.

تکاور درستکار کیف 3000000000 تومانی را به صاحبش پس داد + عکس 
 وی ادامه داد: این تکاور کرمانشاهی که گروهبان یکم عرفان فرهادی نام دارد، کیف را بلافاصله به بازرسی پادگان تحویل داده و پس از تماس با صاحب آن، کیف به وی بازگردانده می‌شود.

مسئول روابط عمومی تیپ ۳۵نیرو مخصوص نزاجا گفت: کیف مذکور شامل دسته چکهای سفید امضا و کارتهای اعتباری همراه با رمز کارتها و دفترچه های بانکی به ارزش تقریبی سه میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گروهبان یکم عرفان فرهادی یابنده این مدارک هدف از این کار خداپسندانه را اعتقاد به ارزشهای اسلامی و اخلاقی و حس نوع دوستی عنوان کرد.

منبع: ایسنا

ما کجا، اینها کجا؟؟؟؟؟؟!!!!!!

بازیگر مشهور هالیوود، آرنولد شوارزنگر که با نقش ترمیناتور خود خیلی مشهور است، روز جمعه در ایستگاه قطار مونیخ در آلمان با شهرت خودش از چنگ قانون فرار کرد.
 
آقای بازیگر باز هم از قانون فرار کرد +تصاویر
 
این بازیگر 69 ساله هالیوود و فرماندار سابق کالیفرنیا روز جمعه به طور غیر قانونی در جایگاه ایستگاه قطار مونیخ در کشور آلمان در حال دوچرخه‌سواری بود که یک مأمور پلیس او را دید.
 
به طور طبیعی افرادی که به صورت غیر قانونی در شهر مونیخ دوچرخه‌سواری می‌کنند، با جریمه نقدی مواجه می‌شوند اما این افسر پلیس در عوض نوشتن جریمه به آرنولد پیشنهاد کرد که با او سلفی بگیرد و بگذارد که او برود.
 
آقای بازیگر باز هم از قانون فرار کرد +تصاویر
 
پلیس فدرال اعلام کرد که آرنی روز شنبه در پایگاه پلیس حضور یافت و توضیح داد که به دلیل توانایی نداشتن در راه رفتن از دوچرخه در ایستگاه قطار استفاده کرده است و از همه مردم بابت این موضوع عذرخواهی کرد.

 

یا حسین(ع)

افسران - یاحسین

السلام علیک یا اباعبدالله(ع)


تاریخ : شنبه دهم مهر ۱۳۹۵ | 12:54 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، شبکه های اجتماعی با انتشار عکسی از محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین در مراسم تشییع شیمون پرز، رئیس اسبق رژیم صهیونیستی و جلاد قانا نوشتند که عباس همسر پرز را برای دلجویی در آغوش گرفت.
 
دلجویی از همسر پرز به روش محمود عباس+عکس
 
بر این اساس، محمود عباس در مراسم تشییع پرز همچنین با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی و همسرش لحظات کوتاهی گفت و گو کرد.

تاریخ : شنبه دهم مهر ۱۳۹۵ | 12:54 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
افسران - ماکت پدر شهیدش را که دید به سوی او دوید، اما...

فرزند خردسال شهید سامانلو در بدو ورود به غرفه شهدای مدافع حرم با ماکت تصویر پدرش روبرو می‌شود و تصور می‌کند که پدرش آمده و بالای غرفه روی بلندی ایستاده، با عجله به سمت پدر می‌دود و زمانی که پای ماکت رسید و می‌فهمد که پدرش نیست، شروع به ‌گریه کردن می‌کند.
همسر شهید سعید سامانلو متن کوتاهی را در خصوص این اتفاق نوشته که در ادامه می‌آید:
فقط قصد بازدید از نمایشگاه بود که با تمثیل پدرش روبه‌رو شد و بچه کمی هیجان‌زده شد. خدا داعشی و دشمنان اسلام را لعنت و نابود کند. ما واقعا ممنون از برگزارکنندگان چنین نمایشگاه‌هایی در سراسر کشور هستیم که ترویج فرهنگ شهید و شهادت را به نحو احسن انجام می‌دهند. محمدحسین کوچک باید با واقعیت روبه‌‌رو شود تا بفهمد دشمنان پدر قهرمانش را چه کردند؟ محمدحسین و علی خوشحال‌اند که اگر پدر فداکارشان نیست مردمی هستند که یاد آنها را زنده نگه می‌دارند.
محمدحسین بعد از رو‌به‌رو شدن با تصویر پدر آرام شد و او را نوازش کرد و بوسید و عکس‌های یادگاری قشنگی با آن گرفت. ما ممنون و سپاسگزار طراح تمثیل‌ها هستیم.
من مادر محمدحسین و علی علاوه بر همسر شهید بودن فرزند شهید نیز هستم و بیشتر از هر کسی فرزندانم را درک می‌کنم. یادم می‌آید وقتی بچه بودم زمانی دلم به درد می‌آمد که حس می‌کردم، مردمی که پدر من به خاطرشان رفته حتی یاد و خاطره او را زنده نگه نمی‌دارند.
شاید با یادآوری خاطرات پدر، اشک از چشمانم سرازیر می‌شد اما آن اشک سریع تبدیل به شعف و شادی می‌شد و می‌گفتم خدایا مواظب این مردم عزیز باش؛ پدر من که برای آسایش آنها رفت، آنها هنوز پدر مرا در خاطر دارند و یادش را زنده نگه داشته‌اند.


تاریخ : جمعه نهم مهر ۱۳۹۵ | 12:0 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
افسران - ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!

هیلاری کلینتون: داعش را خودمان ساختیم

ترامپ: من واقعیت را می‌گویم؛ اوباما و کلینتون موسس داعش هستند!
 


تاریخ : جمعه نهم مهر ۱۳۹۵ | 11:59 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
تاریخ : پنجشنبه هشتم مهر ۱۳۹۵ | 11:29 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
افسران - در محضر خورشید ولایت

Image result for ‫دانش آموختگی دانشگاه شهید ستاری‬‎

در محضر خورشید
نگاهی به سر تیتر فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش 
امروز ملت ایران به دلیل پافشاری بر اسلام، استقلال، ارزشهای والای خود و اعتقاد به حاکمیت دین خدا، با جبهه وسیعی از دشمنان مواجه است.
نیروهای مسلح باید همواره آماده ایفای نقش در صورت نیاز باشند.
به لطف و توفیق الهی، فردای کشور به مراتب بهتر و درخشانتر از امروز خواهد بود.
نیروهای جوان، مؤمن و کارآمد ثروت بزرگ و واقعی کشور است.
دوران دفاع مقدس ، آزمونی دشوار بود که در آن جوهر ارتش آشکار و کارهای برجسته و درخشانی به دستنیروهای ارتش انجام شد.
جنگ تحمیلی در واقع یک جنگ بین‌المللی و تهاجم همه جانبه قدرت‌های بزرگ به مرزها ، هویت ، ارزشها ، نظام اسلامی و انقلاب ملت ایران بود
در این قیامت کبری و معرکه عظیم ، ملت بزرگ ایران و نیروهای مسلح با اتکاء به نیروی ایمان و مقاومت و اعتماد به خدا و متکی به روح الله ، قیامِ لله کردند و توانستند بر همه قدرت‌ها غلبه کنند.
امروز دوست و دشمن به عظمت،، شجاعت و اقتدار ملت ایران معترف هستند
نسل گذشته شما چنین نسل پر افتخاری بود و اکنون شما جوانان میراث‌بَر آنها هستید.


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دانش آموختگی 

انبوهی از موشک‌های ذوالفقار تا پایان سال تحویل نیروی هوافضا می‌شود

سردار حاجی زاده

 












فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: موشک ذوالفقار در حال ورود به سازمان رزم نیروی هوافضای سپاه است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری تسنیم، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه برگزاری جشنواره مالک اشتر، طی سخنانی در جمع خبرنگاران با اشاره به موشک ذوالفقار گفت: این موشک در حال ورود به سازمان رزم نیروی هوافضای سپاه است و تا پایان سال به تولید انبوه رسیده و تحویل یگان‌ها خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره احتمال تولید موشک‌هایی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر نیز اظهار داشت: ما برد بالای 2 هزار کیلومتر نداریم چون نیاز هم نداریم. دورترین برد مورد نیاز برای موشک‌، سرزمین‌های اشغالی است که موشک‌های متناسب با آن را هم داریم.

انتهای پیام/*

تاریخ : سه شنبه ششم مهر ۱۳۹۵ | 13:24 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

کری انتقال منافقین به اروپا را «دستاورد دیپلماتیک آمریکا» توصیف کرد

کاریکاتور/ دیپلماسی در خدمت تروریسم!

تاریخ : سه شنبه ششم مهر ۱۳۹۵ | 13:21 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
کاریکاتور/ حمله بیولوژیکِ گسترده صهیونیستها علیه ایران

 

تاریخ : سه شنبه ششم مهر ۱۳۹۵ | 11:57 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید
صیاد 2

 

اولین سامانه موشکی تلاش در آینده نزدیک در مرکز ایران مستقر شده و وظیفه دفاع پدافندی از آسمان مرکز ایران را عهده‌دار خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار روز , موشک 
تاریخ : سه شنبه ششم مهر ۱۳۹۵ | 11:51 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

 به گزارش مشرق، سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان بار دیگر تصریح کرد که این جنبش در سوریه از موجودیت خود دفاع می‌کند و همه نیز بر این مسئله واقف هستند.

حرف آخر در میدان نبرد زده می‌شود

نصرالله با تأکید بر اینکه راهکار سیاسی هیچ افقی در سوریه ندارد، اظهار داشت که حرف آخر در میدان نبرد زده می‌شود.

وی در دیدار سالانه خود با خطبا و ذاکرین اهل بیت علیهم که در آستانه آغاز ماه محرم  برگزار میشود، اعلام کرد: آنچه در سوریه به دست آوردیم بسیار مهم است. ما خطر را دفع و دور کردیم ولی هنوز به پایان نرسیده است؛ به ویژه اینکه گروههای تکفیری همچنان از حمایت عربستان، قطر، ترکیه، آمریکا  وفرانسه برخوردار هستند».


برچسب‌ها: اخبار روز , نصرالله , سوریه , حزب الله 
تاریخ : سه شنبه ششم مهر ۱۳۹۵ | 11:42 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

به گزارش مشرق، «ربات مسلح نذیر 4*4»، «بلدوزر کنترل از راه دور» و «سامانه دود چند پارامتری ستار» جدیدترین دستاوردهای نیروی زمینی ارتش صبح امروز(دوشنبه) باحضور سرتیپ «احمدرضا پوردستان» فرمانده این نیرو عملیاتی شدند.
 
ربات مسلح نذیر 4*4 قابلیت کنترل از راه دور و برنامه ریزی جهت انجام ماموریت‌های شناسایی و رزمی، توانایی حمل حدود 600 کیلوگرم محموله و قابلیت نصب یک سلاح متوسط موشک ضد زره یا تیربار 12/7 م م دارد. شعاع عملکرد عملیاتی این ربات مسلح بدون سرنشین 2 کیلومتر  است.
 
بلدوزر کنترل از راه دور نیز طراحی شده توسط کارکنان مبتکر گروه 433 مهندسی رزمی شمال غرب نزاجا است که قابلیت‌های کنترل از فاصله 1500 متر، قابلیت پاکسازی میادین مین، کنترل تمامی فرامین به وسیله اپراتور از راه دور در مناطق عملیاتی، انجام کلیه عملیات مهندسی با قابلیت انعطاف بالا، نصب بر روی کلیه بلدوزرها بدون ایجاد تغییر در فرامین و استفاده از تجهیزات داخلی با طراحی و فناوری بومی را دارد.
 
سامانه دود چند پارامتری ستار نیز توانایی مختل نمودن سامانه‌های لیزری، پوشش بصری در هنگام عملیات‌های عقب روی تاکتیکی و واکنش سریع، قابلیت مختل نمودن دوربین‌های حرارتی و قابلیت ساخت و به کارگیری در ابعاد مختلف بنا بر نیاز عملیاتی دارد. طراحی و ساخت این سامانه کاملا بومی بوده است.
 
منبع: دفاع پرس

برچسب‌ها: اخبار روز , جوان , امیر پوردستان , ارتش , دفاع 
تاریخ : دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ | 11:34 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

به گزارش مشرق، وبگاه صهیونیستی«دبکا فایل» نزدیک به محافل امنیتی تل‌آویو به نقل از منابع نظامی خود مدعی شد که ایران از طریق ایتالیا و سوریه به پایگاه‌های دریایی در مدیترانه دست می‌یابد.

بر اساس این گزارش، ایران مذاکراتی را با طرف ایتالیایی در زمینه تبادلات دریایی و حضور کشتی‌های جنگی‌اش در بنادر آن کشور با هدف حکمرانی در آب‌های راهبردی منطقه انجام داده است.

 به نوشته دبکا فایل، در همین زمینه پنتاگون و روسای نیروی دریایی آمریکا مجددا به اسرائیل تاکید کردند تا ناوگان جنگی خود را بروزرسانی و گسترش دهد.

دبکا فایل با بیان این ادعا که نیروی دریایی ایران در برهه کنونی در برابر ناوهای «میسترال» مصر یا زیر دریایی «دلفین» اسرائیل ساخت آلمان ناتوان است نوشت: به همین دلیل ایران نزدیک شدن ایران به ایتالیا برای افزایش ظرفیت نیروی دریایی و برد عملیاتی‌اش  را در نظر گرفته است.

این گزارش می‌افزاید ایران پول و اراده لازم برای سرمایه گذاری در خرید کشتی‌های جدید را دارد در حالی‌که ایتالیا نیز اراده برای ساخت چنین کشتی‌هایی را برای ناوگان دریایی ایران دارد. ایتالیایی‌ها نیز اجازه می دهند ناوگان ایران از پایگاه مدیترانه‌ای آن‌ها استفاده کرده و مخالفتی با این موضوع ندارند .

 
منبع: فارس

برچسب‌ها: اخبار روز , جوان , نیروی دریایی , ارتش , دفاع 
تاریخ : دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ | 11:28 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

به گزارش مشرق، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران صبح امروز در صبحگاه مشترک یگان‌های ارتش در پادگان شهید امانی با اشاره به عملیات ثامن الائمه(ع) و گرامیداشت سالروز شکستن حصر آبادان، گفت: روزهای آغازین جنگ وضعیت کشور یسیار ملتهب بود و عمده یگان‌های ارتش درگیر ضدانقلاب در کردستان بودند؛ برخی می‌گویند در ابتدای جنگ ارتش غافلگیر شد، این سخن، سخن نادرست و غلطی است و در گزارش‌های ارتش آمده بود که عراق در حال انجام عملیات‌های نظامی است. اگر ارتش آماده نبود در همان ابتدا چگونه مرزهای کشور پر از یگان‌های ارتش شد.

وی گفت: اگر ارتش آماده نبود چگونه نیروی هوایی ارتش 140 فروند را آماده پرواز به‌سمت عراق کرد؟ نیروی دریایی ارتش چنان درسی به عراق داد که ارتش عراق جرئت حمله از دریا را به خود نداد؛ امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی با اعتماد به نفس در برابر هر تهدیدی می‌ایستند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه دست قدرت نیروهای مسلح تا کیلومترها دورتر می‌تواند هر دشمنی را سر جای خودش بنشاند، تصریح کرد: در جنگ‌های نیابتی اگر تهدیدی صورت بگیرد، هم مهاجمین و هم کشوری که از آنها حمایت می‌کنند پاسخی سخت دریافت خواهند کرد چرا که ما با هیچ کشوری تعارف نداریم.

امیر پوردستان با اعلام "دکترین ما دفاعی و مبتنی بر بازدارندگی است"، گفت: هیچ توقفی در راه ارتقای توان دفاعی و نظامی خود نمی‌پذیریم؛ متجاوزین بدانند اگر ضربه‌ای وارد کنند ضربه‌های سختی دریافت خواهند کرد.


برچسب‌ها: اخبار روز , جوان , امیر پوردستان , ارتش , دفاع 
تاریخ : دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ | 9:53 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

از سنین کودکی به افراد توصیه می‌شود با مصرف میوه و سبزیجات، ویتامین C مورد نیاز و همچنین با نوشیدن شیر و بازی در فضاهای باز، کلسیم و ویتامین D لازم برای بدن را تامین کنند اما چرا به این ویتامین‌ها به خصوص ویتامین D نیاز داریم؟



ادامه مطلب
تاریخ : دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ | 9:38 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

ملت ایران در سایه اتحاد و انسجام ملی در برابر دشمنان نقش آفرینی می‌کند

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز (یکشنبه، 4 مهر ماه) با حضور در صحن علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته دفاع مقدس به نمایندگان خانه ملت اظهار کرد: درآستانه روز پنجم مهرماه روز عملیات ثامن‌الائمه هستیم، عملیاتی که به عنوان یک نقطه آغاز و نقطه عطف در تاریخ دفاع مقدس ملت عزیزمان است.

وی ادامه داد: در زمان انجام این عملیات، ما عملیات موفقی به جز عملیات محدود فرماندهی کل قوا نداشتیم و بیشتر همت رزمندگان برای سلب آسایش و امنیت نیروهای متجاوزی بود که تلاش داشتند مناطقی که مورد هدفشان بود را اشغال کنند، صرف می‌شد.

سردار دهقان ادامه داد: تا پایان سال جاری سه موشک تولید خواهد شد که عبارتند از موشک قدیر با سوخت جامد برای بردهای بلند و موشک سجیل نیز با برد بلند و قدرت اصابت بالا تولید خواهد شد و همچنین موشک خرمشهر را با دقت اصابت بالا و برد بلند نیز تولید خواهد شد.


برچسب‌ها: اخبار روز , سردار دهقان , موشک , ملت ایران , هفته دفاع مقدس 
تاریخ : دوشنبه پنجم مهر ۱۳۹۵ | 9:24 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ بدن انسان با کاهش فعالیت و کم تحرکی، همچنین مصرف مواد غذایی حاوی کالری بالا بدون سوخت و ساز متناسب در یک اقدام تدافعی شروع به تولید چربی می کند که بیشتر این چربی ها در ناحیه شکم متمرکز می شوند.
 
هنگامی که چاقی به سراغتان می آید، اولین کار انواع رژیم های لاغری برای کاهش وزن است که برخی از آنها آسیب های فراوان جسمی و روحی به بدن وارد می کند، اما می توانید با استفاده از یک نوشیدنی چربی سوز طبیعی که در هنگام خواب بدن شما را وادار به سوزاندن کالری های اضافه می کند، هر روز صبح با تناسب اندام بهتر از خواب بیدار می شوید.


ادامه مطلب
تاریخ : یکشنبه چهارم مهر ۱۳۹۵ | 8:18 | نویسنده : اسکندری | 1 نظر

به گزارش مشرق، امیر سید عبدالرحیم موسوی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه تهران با اشاره به جنگ 8 ساله ایران و عراق و بیان این سوال که چرا جنگ برما تحمیل شد، گفت: جنگ علیه ایران یک علت اصلی و یک سری عوامل تشدید کننده و تسریع کننده داشت. 
 
وی افزود: علت اصلی ماهیت نظام سلطه و تقابل آن با انقلاب اسلامی بود. چرا که انقلاب اسلامی با ماهیت الگوسازی، ‌آرمانگرایی و عدم اطاعت از مستکبرین و ایجاد تمدن نوین اسلامی به پیروزی رسیده بود و نظام استکبار نیز به سرکردگی آمریکا جهانخوار تمامیت خواهی خود را از دست رفته دیده بود و لذا در تقابل انقلاب اسلامی برآمد. 
 
جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: علت تسریع کننده این جنگ نیز این بود که اردوی استکبار طی برآورد غلط و اشتباه خود انقلاب اسلامی را فاقد قدرت دفاعی ارزیابی کرده بود و به این واسطه حیوان دست آموز خود یعنی صدام را به جنگ علیه ایران واداشتند. 
 

برچسب‌ها: 

انتقاد «فرمانده» از حقوق‌های نجومی و خوش بینی به دشمن

به گزارش مشرق، امیر فرزاد اسماعیلی در مراسم گرامیداشت شهدای 8 سال دفاع مقدس، با تقدیر از رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا و رزمندگان کشورمان در 8 سال جنگ تحمیلی اظهار کرد: آنچه امنیت کشورمان را در آسمان و فضا و زمین تضمین کرده، ترس دشمنان از موشک‌ها و سلاح‌های ما نیست، بلکه هراس این دشمنان خدعه‌گر از دل‌های شجاع مردم مومن ایران است. 
 
وی با تقدیر از رشادت‌های شهدای مدافع حرم افزود: نکته جالب اینجا است که اغلب این شهیدان مدافع حرم، حتی امام خمینی را نیز به چشم ندیده بودند و برخی از آن‌ها نیز حتی در زمان جنگ به دنیا نیامده بودنده ولی پای ایمان و آرمان‌های انقلاب و کشورمان ایستادند و در برابر داعش و تروریست‌هایی که شقاوت‌ آن‌ها در تاریخ کم نظیر است مردانه ایستادگی کردند. 
فرمانده پدافند هوایی خاتم الانبیا با انتقاد از حقوق‌های نجومی گفت: برخی‌ سیاسیون معتقدند برای رضایت دشمنان، باید به آن‌ها لبخند بزنیم غافل از آنکه نمی‌دانند ما احتیاجی به رضایت آنها نداریم.
 

تهران آرایش موشکی گرفت/

به گزارش مشرق، هفته دفاع مقدس بهانه‌ای شد تا میدان بهارستان همچون سالهای اخیر، آرایش موشکی به خود بگیرد.

بمناسبت این هفته، بخشی از توانمندی موشکی کشورمان در این میدان به نمایش گذاشته شده که موشک بالستیک قدر، سامانه دفاع هوایی موشکی کوتاه برد تور.ام1 و سامانه پدافندی سام-6 از جمله این سامانه‌هاست.

موشک بالستیک قدر در دو نوع F و H در واقع ادامه پروژه موشکی شهاب است که بُرد آن افزایش یافته و کلاهک جنگی آن نیز تغییر کرده است.

این موشک با سخت مایع می‌تواند اهداف را دز فاصله دور (حدود 2هزار کیلومتر) مورد اصابت قرار دهد. 


ادامه مطلب

ایران در موازنه قدرت با دشمنان دست برتر دارد

پزشک پل شفابخش خدا و بشر

به گزارشحوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران پزشک را پل شفابخش بین خدا و بشر دانست و افزود: پزشکان در دفاع مقدس نمایشی هنرمندانه از فداکاری داشتند که از درخشان ترین مجاهدت های جامعه پزشکی محسوب می شود. 
 
وی اخلاق را رمز موفقیت و طهارت تمام حوزه ها از جمله پزشکی خواند و افزود: اخلاق درمانی به عنوان شاخه ای از علم پزشکی در دنیای امروز درحال بررسی برای ورود به عرصه درمان است.
 
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران استخوان های شهدا را ستون های عزت، آرامش، پیشرفت و امنیت ایران کنونی خواند و ادامه داد : این استخوان ها امروز همچنین ستون مستحکم تمدن اسلامی در حال ساخت محسوب می شود. 

حرف حق نماینده مجلس عراق به پادشاهان خائن عربستان بعضی دولت مردان یاد بگیرند

افسران - کاش یک هزارم این کلام قدرتمندانه و فصیح را در دولت شرمسار روحانی میدیدیم

 

تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 11:39 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

اولین سیلی را نیروی زمینی به صدامیان زدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و روز تکریم سربازان غیور، مراسم معنوی و پر فیض زیارت عاشورای حسینی (ع)  به همت عقیدتی سیاسی ستاد نزاجا با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرماندهان، مسئولین، کارکنان پایور و وظیفه در جوار مرقد مطهر و پاک شهدای گمنام ستاد نیروی زمینی برگزار شد.

 
در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گفت: دشمن در صدد این است که خود را به ما نزدیک کند تا ضربه ای را به این مملکت وارد کند ما باید دور اندیش و مراقب باشیم و به هیچ عنوان نباید به دشمن خوش بینانه بنگریم چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت از در دوستی و صداقت پا به میدان نگذاشته اند .

برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , امیر پوردستان 
تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 8:58 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

نیروی هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نگاه رو به جلویی را برای پیشرفت کشور در خود به وجود آورد که تا امروز این روند ادامه دارد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "نیروی هوایی" ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارکان اصلی دفاعی کشور بوده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نگاه رو به جلویی را برای پیشرفت کشور در خود به وجود آورد که تا امروز این روند ادامه دارد.



ادامه مطلب
تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 8:49 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

نمایش اقتدار بیش از 500  شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی  در آب های خلیج فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  رژه 170 فروند شناور موشک انداز های برد بلند ، متوسط ، راکت انداز ها و شناورهای پشیبان نیروی دریایی سپاه پاسداران ، 42 فروند شناورهای سنگین رزمی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،25 فروند شناور دریابانی و نیروی انتظامی  از مهمترین برنامه های این رزمایش است.
 
وی  پرواز 42 فروند بالگرد ، بال ثابت و جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضاهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوا دریا نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های رژه بزرگ در بندرعباس بر شمرد.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه 60 دستگاه از خودرو های محمول سپاه پاسداران، موشک ها، تجهیزات جدید ساخته شده در وزارت دفاع موشک های برد بالا ، کوتاه و متوسط ، موشک های بالاستیک و موشک های کروز پرواز و 50 دستگاه از یگان های محمول از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، نهاجا و پدافند هوایی  از دیگر توانمندی های نیرو های مسلح  است.
 
رژه و نمایش اقتدار یگان های نمونه سپاه، ارتش ،بسیج و نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها در ساحل بندرعباس بود. 

 


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دفاعی 
تاریخ : چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۵ | 12:47 | نویسنده : اسکندری | 2 نظر

کشور ما دشمنان شروری دارد/ توان دفاعی خود را افزایش می‌دهیم

سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار و اهمیت ارتقا توان دفاعی جمهوری اسلامی عنوان داشت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در  هر کشور و نظامی، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این مولفه بسیار قدرتمند است و همینطور که در گذشته یک روند موفقیتی را داشتیم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسئله پیشرفت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه نظامی باید رخ دهد و امید است که این پیشرفت هرچه بیشتر رخ دهد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دفاعی 

برچسب‌ها: بصیرت , ارتش , دفاع