فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

غفلت و اشتباه در پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نیست

امیر سرتیپ ابوالفضل سپهری راد معاون هماهنگ کننده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: کارکنان جوان، پویا و با انگیزه پدافند هوایی ارتش در هر تخصصی که مشغول به خدمت باشند دغدغه‌ای جز آسایش، آرامش و آسودگی خاطر هموطنان عزیزمان نخواهند داشت.

امیر سرتیپ سپهری راد ادامه داد: امنیت و ایمنی تمام پرواز‌های آسمان ایران لحظه‌ای رصد می‌شود و غفلت و اشتباه در مجموعه پدافند هوایی ارتش اصلا توجیه پذیر نخواهد بود.  ادامه مطلب ...

قصد تجاوز به هیچ کشوری را نداریم/ جواب دندان شکنی به دشمن خواهیم داد

 امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش در جمع فرماندهان و اساتید دانشگاه هوایی شهید ستاری و پایگاه شهید اکبری (کوشک نصرت) گفت: ما در مجموعه نیروی هوایی در راستای ارتقای توان و آمادگی‌های رزم برای پاسخگویی هوشمندانه به هر سطح و نوع از تهدید هوایی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمندِ تراز نظام اسلامی از اصول مهم نیروی هوایی در تعامل با سایر بخش‌های لشکری و کشوری است.

امیر واحدی با اشاره به نقش دانشگاه شهید ستاری گفت: برای رسیدن به نقطه مطلوب نباید از نقش دانشگاه علوم و فنون هوایی شهید ستاری غافل شویم؛ چرا که این دانشگاه فضایی برای تربیت افسران متعهد، متخصص و ولایتمدار است که در رسیدن به اهداف متعالی، نقش بسیار مهم و پررنگی را ایفا می‌کند.

#ارتش

بازدید جانشین نهاجا از پروژه‌های جهاد خودکفایی پایگاه یکم شکاری

 ‏امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان، جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پروژه‌های در دست اجرای جهاد خودکفایی پایگاه یکم شکاری شهید لشگری تهران بازدید کرد.

جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش ضمن دیدار با کارکنان فنی و بازدید از پروژه‌های در دست اجرای جهاد خودکفایی پایگاه شهید لشگری، کارکنان نخبه و جوان این پایگاه را سرمایه‌ای ارزشمند برای نیروی هوایی ارتش عنوان و بر حمایت جدی از کارکنان متخصص در تکمیل این پروژه‌ها تأکید کرد.

بازدید از آشیانه اف۲۷، شبیه‌ساز‌های بویینگ ۷۴۷ و سی ۱۳۰، معاونت آماد و پشتیبانی، کترینگ سا‌ها و سایر بخش‌ها، از دیگر برنامه‌های جانشین نیروی هوایی ارتش بود.

در حاشیه این مراسم امیر سرتیپ خلبان هادیان از کارکنان فعال و برگزیده سا‌ها تقدیر کرد.

ارتش

موشک‌های ایران ما را محاصره کرده است

به نقل از جروزالم پست، نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (سه‌شنبه) گفت که حتی اگر آمریکا به توافق‌هسته‌ای سال ۲۰۱۵ با ایران بازگردد، این رژیم به اقدامات خود علیه ایران ادامه خواهد داد.

وی با اشاره به مذاکرات قریب‌الوقوع هسته‌ای ایران، گفت که این رژیم در مرحله حساسی از ستیز با ایران قرار دارد.  ادامه مطلب ...