فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

موافقت دولت با تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه «رفاه و تأمین اجتماعی» و «کار و تعاون»

«محمدرضا خباز» به عنوان استاندار خراسان شمالی انتخاب شد

دولت با توجه به ضرورت تمرکز بیشتر بر اشتغال و کارآفرینی و تجهیز کلیه امکانات و فرصت‌های کشور برای حل مشکل بیکاری توسط یک مدیریت واحد و مسئول و نیز لزوم احساس حمایت موثرتر از اقشار نیازمند و آسیب‌پذیر جامعه در برابر تکانه‌های اقتصادی و تمرکز در ساماندهی هرچه بیشتر منابع و امکانات تخصیص یافته کشور در حوزه رفاه اجتماعی، با پیشنهاد سازمان اداری و استخدامی کشور مبنی بر تفکیک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دو وزارتخانه «رفاه و تأمین اجتماعی» و «کار و تعاون» موافقت کرد و آن را در قالب لایحه دو فوریتی برای تصویب نهایی به مجلس شورای اسلامی فرستاد.

تروریست‌ها و حامیان جنایت مریوان در انتظار انتقام سخت رزمندگان اسلام باشند

سازمان بسیج با اشاره به حمله تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرزی نیروی زمینی سپاه اعلام کرد: گروهک‌های تروریستی و ضد انقلاب و حامیان آنان در انتظار انتقام سخت و مهلک رزمندگان شجاع و فداکار اسلام نسبت به این جنایت باشند.

تروریست‌ها و حامیان جنایت مریوان در انتظار انتقام سخت رزمندگان اسلام باشند در پی حمله شب گذشته اشرار و تروریست‌های ضد انقلاب به پاسگاه مرکزی قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه در روستای دری واقع در منطقه مریوان استان کردستان، روابط عمومی سازمان بسیج بیانیه‌ای صادر کرد.



ادامه مطلب

کارت رزمندگی رونمایی شد

شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان برگزار شد.

کارت رزمندگی رونمایی شد شورای هماهنگی اجرای سند راهبردی خدمت رسانی به رزمندگان صبح امروز با حضور  سرلشکر باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، امیر سرلشکر موسوی فرمانده ارتش، سردار سلامی جانشین فرمانده سپاه، امیر حاتمی وزیر دفاع، سردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، حجت‌الاسلام علوی وزیر اطلاعات، محمود حجتی وزیر جهادکشاورزی، منصور غلامی وزیر علوم، علیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل ستادکل نیروهای مسلح برگزار و از کارت رزمندگی رونمایی شد.

انتهای پیام/

امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های ایران است

امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های ایران است

امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه مراسم ترحیم پدر سیدوحید حقانیان که عصر امروز یکشنبه 31 تیرماه برگزار شد، با اشاره به وضعیت امنیت مرز‌های کشور گفت: مرز‌های ما الحمدلله امن‌ترین مرز‌های دنیا هستند.

وی افزود: شرارت‌های مرزی در همه کشور‌ها کم و بیش وجود دارد و در نواحی مرزی کشور ما نیز اشرار و معاندین وجود دارند، ولی صلابت و اقتدار نیرو‌های مسلح ما آنقدر هست که آن‌ها قدرت نفس کشیدن نداشته باشند.

فرمانده نزاجا ادامه داد: گاهی اوقات شرارت مذبوحانه‌ای از ناحیه این معاندین ظاهر می‌شود، اما این شرارت‌ها در اقتدار نیرو‌های مسلح ما ذره‌ای خلل وارد نمی‌کند. ما به جرات می‌گوییم که امن‌ترین مرز‌های دنیا، مرز‌های جمهوری اسلامی ایران است.

وی همچنین با بیان اینکه هشدار امروز آقای روحانی به آمریکا هشدار جدیدی نبود، خاطرنشان کرد: ملت و نیرو‌های مسلح ما از سال‌ها پیش همین حرف‌های امروز رییس جمهور را زده‌اند و همچنان نیز خواهند زد.

انتهای پیام/

حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به سوریه

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی از حمله جنگنده‌های این رژیم به یک مرکز تحقیقاتی در شهر مصیاف استان حماه سوریه خبر می‌دهند.

خبرگزاری دولتی سوریه (سانا) حمله هوایی به یک مرکز تحقیقاتی در نزدیکی شهر المصیاف واقع در ریف غربی حماه را تأیید کرد. خبرگزاری سانا با بیان اینکه این حملات تنها خسارات مادی در پی داشته است افزود رژیم صهیونیستی این حملات را به هدف سرپوش گذاشتن بر فروپاشی سازمانی تروریست‌ها در استانهای درعا و قنیطره انجام می‌دهد.

حمله جنگنده‌های  رژیم صهیونیستی به سوریه

بر اساس گزارش تلویزیون المیادین، جنگنده‌های اسرائیلی با پرواز بر فراز منطقه بقاع لبنان پایگاهی در منطقه مصیاف واقع در حماه سوریه را هدف قرار داده‌اند. این شبکه همچنین افزود جنگنده‌های اسرائیلی مرکز پژوهش های علمی و کارگاه‌های وزارت دفاع سوریه را در حومه حماه هدف قرار داده‌اند.

انتهای پیام/

شگفتی خبرنگار بی‌بی‌سی از محبوبیت ایران و رهبرانقلاب در عراق +عکس

نفیسه کوهنورد، با انتشار پستی در صفحه توییتر خود نسبت به محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی و نصب تصاویر فراوان رهبر انقلاب در عراق واکنش نشان داد.

شگفتی خبرنگار بی بی سی از محبوبیت ایران و رهبر انقلاب در عراق +عکس نفیسه کوهنورد، خبرنگار بی بی سی با انتشار پستی در صفحه توییتر خود، به محبوبیت و نفوذ جمهوری اسلامی و نصب تصاویر فراوان حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای (مد ظله العالی) رهبر انقلاب در شهر بصره عراق اعتراف کرد.

این در حالی است که در روزهای اخیر رسانه های ضد انقلاب با انتشار فیلم هایی از تظاهرات مردم بصره که در اعتراض به وضعیت بد معیشتی انجام شد مدعی بودند مردم این شهر با حضور ایران در عراق مخالف بوده و جمهوری اسلامی در بین آنان محبوبیت ندارد. 

ادامه مطلب ...

پاسخ محکم روسیه به اسرائیل: هرگز با خروج ایران از سوریه موافق نبوده‌ایم

پاسخ محکم روسیه به رژیم صهیونیستی؛ هرگز با خروج ایران از سوریه موافق نبوده‌ایم

 رژیم صهیونیستی مدعی است توافق بین آمریکا، روسیه و اسرائیل درباره جنوب سوریه به‌هم خورده است.

وب‌سایت نزدیک به محافل امنیتی اسرائیل با اشاره به تماس تلفنی اخیر بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، و ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، و همچنین رایزنی تلفنی وزیر جنگ اسرائیل با وزیر دفاع روسیه نوشت فرمول آمریکا، روسیه و اسرائیل که پس از هفته‌ها بحث و تلاش نفس‌گیر به دست آمد، اجرا شدنی نیست.


ادامه مطلب

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به «وحید حقانیان»

فرمانده کل ارتش درگذشت پدر معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به «وحید حقانیان»

امیر سرلشکر «سیدعبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش در پیامی درگذشت پدر سید وحید حقانیان، معاون امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.
در پیام تسلیت فرمانده کل ارتش آمده است:
 
بسم الله الرحمن الرحیم انالله و انا الیه راجعون برادر عزیز جناب آقای سید وحید حقانیان معاون محترم امور ویژه دفتر رهبر معظم انقلاب اسلامی درگذشت ابوی ارجمندتان، مرحوم حاج سید حسن حقانیان موجب تالم و تاثر شد اما در برابر تقدیر حضرت پروردگار چاره‌ای جز تسلیم و رضا نیست که حضرتش فرمود: «و بشرالصابرین اذا اصابتهم مصیبه قالو انا لله و انا الیه راجعون»
 
ضمن ابراز همدردی از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای جنابعالی و دیگر بازماندگان محترم صبر و شکیبایی مسئلت دارم.
فرمانده کل ارتش
سر لشکرسید عبدالرحیم موسوی
انتهای پیام/

پیام تسلیت فرمانده کل ارتش به «وحید حقانیان»

جنایات دیده نشده داعشی‌های ایرانی + فیلم

کلیپی از جنایات داعشی های ایرانی را مشاهده می‌کنید.

پس از پیروزی انقلاب اسلامی سازمان منافقین علاوه بر ترور رئیس جمهور، نخست وزیر و سایر مقامات اقدام به ترور مردم بی‌گناه کوچه وبازار کرد.

منافقین که همان داعشی‌های دهه ۶۰ هستند دستشان به خون ۱۷ هزار نفر از مردم ایران آلوده است. این جنایتکاران امروز دست در دست سایر جانیان بین المللی گذاشته‌اند و برای حمله به ایران نقشه می‌کشند.

جنایات دیده نشده داعشی‌های ایرانی + فیلم 

۱۵ ستاره آینده‌دار و ارزشمند فوتبال جهان معرفی شدند!+جدول

روزنامه سان انگلیس ۱۵ بازیکن جوان آینده‌دار و ارزشمند جهان فوتبال را معرفی کرد.

 روزنامه سان انگلیس نام ۱۵ بازیکن جوان و گرانقیمت جهان را منتشر کرد. امباپه ستاره تیم فرانسه با ۱۹ سال سن و ۱۹۲.۳ میلیون یورو در صدر این فهرست و گران ترین بازیکن جوان جهان است.

۱۵ ستاره آینده‌دار و ارزشمند فوتبال جهان+عکس 

ادامه مطلب ...

چه چیزی موجب پذیرش قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی (ره) شد؟

امام خمینی (ره) با دل اندوهگین و قبلی آرام قطعنامه ۵۹۸ سازمان ملل را پذیرفتند، ولی چگونگی پذیرش این قطعنامه از جانب امام (ره) موضوع مهم دیگری است که باید به آن پرداخت.

چه کسانی امام(ره) را وادار به نوشیدن جام زهر کردند؟+ فیلم  امام خمینی(ره) در دوران دفاع مقدس با مشاهده رشادت‌ها و ایثار رزمندگان اسلام در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و همچنین دریافت شوق قلبی جوانان اسلام برای مبارزه با دشمن حاضر به قبول قطعنامه پایان جنگ نبودند ولی شرایطی که سال‌ها بعد نمایان گشت، بنیان‌گذار کبیر انقلاب را حاضر به پذیرش قطنامه کرد.

امام خمینی(ره) در فرودین ماه سال 1367 فرمودند:

"امروز روز مقاومت است چنان بر صدام و استکبار جهانی سیلی زنیم که برق آن چشمان اسکتبار شرق و غرب را کور کند. امروز روز درنگ نیست، روز جنگ است و حق را باید گرفت."

چه شد که امام خمینی(ره) با جنین نظری، قطعنامه را پذیرفتند؟ در ادامه ویدئویی را مشاهده می‌کنید که چگونگی روند پذیرش قطعنامه 598 را توضیح می‌دهد.

حمله هوایی گسترده رژیم صهیونیستی به نوار غزه/ سه راکت به شهرک‌های صهیونیست نشین شلیک شد

 به نقل از المیادین، رسانه‌های فلسطینی از حمله گسترده  جنگنده‌های  رژیم صهیونیستی به غزه و  انفجار شدیدی در این منطقه خبر داده‌اند.

شبکه تلویزیونی المیادین همچنین گزارش داد: جنگنده‌های رژیم صهیونیستی یکی از پایگاه‌های گردان‌های عزالدین قسام در منطقه الزیتون در نوار غزه را هدف قرار دادند.

شبکه تلویزیونی العالم نیز گزارش داد: نظامیان رژیم صهیونیستی از شروع عملیات گسترده هوایی در نوار غزه خبر دادند.

منابع خبری هلاکت یک افسر صهیونیست در نوار غزه را علت این حملات عنوان کرده‌اند.

پایگاه اینترنتی صهیونیستی هاآرتص نیز اعلام کرد همزمان با حمله هوایی گسترده نظامیان صهیونیست به غزه در مناطق مرزی آژیر حمله راکتی به صدا در آمده است.

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه به مسابقات نظامی روسیه اعزام می‌شود

سرهنگ ابوالقاسم کاظمی سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه فردا به مسابقات نظامیان جهان در روسیه اعزام خواهد شد، اظهار داشت: بخشی از مسابقات نظامی جهان در شهر نیزا در روسیه برگزار می‌شود.

وی افزود: مسابقات نظامی و بین المللی روسیه بیش از ۴۰ سال است که برگزار می‌شود و دو سه سال است که سپاه ماموریت پیدا کرده تا در این رقابت‌ها حضور یابد.

سرهنگ کاظمی تاکید کرد: تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه شامل بخش‌های توپخانه، پدافند هوایی و سلاح سبک سال گذشته رتبه سوم رقابت‌های بین المللی را کسب کرد و امسال هم با یک تیم قدرتمند در مسابقات حضور خواهد یافت.

سرپرست تیم اربابان سلاح نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه تیم اربابان سلاح نزسا از بین یک مجموعه ۷۰ نفری انتخاب شده، گفت: از بین ۷۰ نفر ۱۸ نفر را به عنوان تیم برگزیده انتخاب کردیم.

 

واکنش کاربران به حمله پهپادی انقلابیون یمن به پالایشگاه ریاض +تصاویر

کاربران فضای مجازی با انتشار پست‌هایی حمایت‌های خود را از حمله پهپادی نیروهای یمنی به پالایشگاه شرکت آرامکو در پایتخت عربستان نشان دادند.

در خواست انقلابیون یمن از کاربران در فضای مجازی + تصویر

ادامه مطلب

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

یک فروند هواپیمای F14 در پایگاه شهید بابایی اورهال شد

متخصصان پیشکسوت و جوان نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، عملیات اورهال(بازآماد) یک فروند هواپیمای F14 را در پایگاه شهید بابایی به اتمام رساندند.

متخصصان و کارکنان فنی گردان اورهال پایگاه هوایی شهید بابایی با صرف بیش از 35000 نفر ساعت کار و تلاش مستمر، توانستند یک فروند هواپیمای F14 را باز آماد کنند.

این هواپیما پس از تست نهایی به ناوگان عملیاتی نیروی هوایی ارتش پیوست.

انتهای پیام/

 

انصارالله: حمله به آرامکو تجربه‌ای موفق و ویژه بود

سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن حمله پهپادی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی این کشور به شرکت نفتی آرامکوی سعودی در شهر ریاض را تجربه‌ای موفق و ویژه توصیف کرد.

انصارالله: حمله به آرامکو تجربه‌ای موفق و ویژه بود

به نقل از شبکه تلویزیونی المسیره، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی انصارالله یمن در صفحه خود در شبکه اجتماعی توییتر نوشت: "بمباران پالایشگاه شرکت آرامکو در شهر ریاض توسط نیروی هوایی با یک فروند پهپاد دورپرواز از نوع صماد2 تجربه‌ای موفقیت‌آمیز و ویژه به‌شمار می‌رود".

افزایش مخالفت‌ صهیونیست‌ها با هرگونه تجاوز نظامی به غزه؛ نتیجه جنگ جدید شکست خواهد بود

با وجود افزایش درخواست‌ها در میان صهیونیست‌‌ها برای جنگ علیه غزه ، اخیرا صداهای مخالفی نیز در درون این رژیم بلند شده است که درباره پیامدهای جنگ افروزی جدید هشدار داده‌اند. 

افزایش مخالفت‌ صهیونیست‌ها با هرگونه تجاوز نظامی به غزه؛ نتیجه جنگ جدید شکست خواهد بود

به نقل از منابع صهیونیستی، بلند شدن این صداهای مخالف از روی دوست داشتن فلسطینی ها نیست بلکه به این خاطر است که آنها از قبل نتیجه چنین جنگی را می دانند و معتقدند که رژیم صهیونیستی دچار "ناکامی و شکست بزرگی" خواهد شد.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام‌جهانی!

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال گفت: ما در جام‌جهانی هر کاری کردیم برای دفاع از وطن، خاک و خوشحالی مردم بود.

واکنش «بیرانوند» به تمجید رهبر انقلاب از عملکردش در جام جهانی ۲۰۱۸ علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم‌ملی فوتبال در واکنش به خبر تمجید رهبر انقلاب از عملکرد اعضای تیم‌ملی در بازی‌های جام‌جهانی در دیدار اخیر با هیات دولت که به‌طور مشخص تلاش دروازه‌بان تیم‌ملی را مورد ستایش قرار داده بودند، افزود: «این باعث خوشحالی ماست که رهبر انقلاب از عملکرد ما رضایت داشتند.»


بیرانوند که از سوی کارشناسان بزرگ فوتبال در دنیا به‌عنوان یکی از ستاره‌های تیم‌ملی در روسیه معرفی شده، در پایان اظهار داشت: «من همیشه آرزو داشتم با رهبر انقلاب دیدار داشته باشم و امیدوارم این توفیق نصیب من شود.»

ادامه مطلب

آمریکا به شکایت ایران واکنش نشان داد

وزارت خارجه آمریکا شکایت ایران به دیوان بین‌المللی دادگستری را «بی‌اساس» خواند

 دو روز بعد از آنکه وزیر خارجه ایران از شکایت تهران از واشنگتن به دیوان بین‌المللی دادگستری به دلیل اعمال تحریم‌های یکجانبه و غیرقانونی آمریکا خبر داد، امروز چهارشنبه وزارت خارجه آمریکا به این مسئله واکنش نشان داد.

وزارت خارجه آمریکا در واکنش به شکایت ایران از این کشور به دیوان بین‌المللی دادگستری، شکایت ایران را «بی‌اساس» خواند.

یک مقام ارشد وزارت خارجه آمریکا روز چهارشنبه به شرط ناشناس‌ماندن به خبرگزاری رویترز گفت: «گرچه ما درباره مسائل خاص (به صورت رسمی) اظهارنظر نمی‌کنیم، اما شکایت ایران بی‌اساس است و ما در دیوان بین‌المللی دادگستری قویاً از خود دفاع می‌کنیم».

واکنش آمریکا به شکایت ایران. آمریکا به شکایت ایران واکنش نشان داد

در حوزه صنایع دفاعی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم/ آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواه

در حوزه صنایع دفاعی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم/آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواه

وزیر دفاع با بیان اینکه در حوزه صنایع دفاعی جزءِ کشورهای برتر دنیا هستیم، گفت: سلاح‌ها و تجهیزات دفاعی براساس اقتضائات مورد نیاز نیروهای مسلح تولید می شوند.

امیر سرتیپ  امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امروز چهارشنبه 27 تیرماه در بازدید از گروه صنایع زرهی بنی هاشم دورود با بیان اینکه بحمدالله این صنعت یکی از مجموعه‌هایی است که در شکافتن علم و فناوری بر مدار ایمان و عمل خالصانه حرکت می‌کند، اظهار داشت:  عبور از مرزهای دانش، ابتکار و خلاقیت مبتنی بر دانش بومی،  نشانگر وجود ظرفیتی عظیم از جوانان نخبه و متعهد کشور در این صنعت است.

بیشتر بخوانید:

در حوزه صنایع دفاعی جزو کشورهای برتر دنیا هستیم/ آمادگی کامل نیروهای مسلح برای پاسخ دندان شکن به هر متجاوز بدخواه

بازگشت پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به میهن

بازگشت پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به میهن

پیکر پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 تیرماه از مرز شلمچه به میهن بازگشت.

این شهدا مربوط به مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر ۸ هستند که با استقبال مردم وارد خاک کشور شدند.

پیکرهای پاک این ۷۵ شهید، برای وداع به شهر بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل می شوند.

انتهای پیام/

ایران و پاکستان بر مبارزه مشترک با تروریسم تاکید کردند

ایران و پاکستان بر مبارزه مشترک با تروریسم تاکید کردند سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و فرمانده ارتش پاکستان شامگاه سه‌شنبه 26 تیرماه بیانیه مشترکی صادر کردند.
در بیانیه مشترک سرلشکر باقری و ژنرال قمر جاوید باجوا که در پایان سفر رئیس ستاد کل کشورمان به پاکستان صادر شد آمده است : دو کشور در خصوص رسیدن به یک چارچوب جامع نظامی برای همکاری دو جانبه در حوزه امنیتی و مبارزه با تروریسم و تبادل اطلاعات به تفاهم رسیدند.

جهانبخش گران قیمت ترین فوتبالیست ایرانی

Alireza Jahanbakhsh in match against Syria (crop).jpg

علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی لیگ هلند حال با ارزش ترین فوتبالیست شاغل در اروپا است

به نقل از سایت ترانسفرمارکت علیرضا جهانبخش ستاره ایرانی لیگ هلند که در فصل گذشته توانست عنوان آقای گلی این لیگ را به خود اختصاص دهد و حال بعد از پشت سر گذاشتن جام جهانی 2018 از تیم های مطرح اروپایی پیشنهاد هایی دارد.جهانبخش با ارزشی معادل 16.20 میلیون یورو( 160میلیارد تومان)گران ترین بازیکن ایرانی تاریخ لقب گرفت.

شایعاتی مبنی بر پیوستن جهانبخش به لیگ جزیره مطرح شده است. سایت ترانسفر مارکت از علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از گزینه هایلستر سیتی برای خرید تابستانه نام برده بود و گفته بود که به احتمال 55% این انتقال انجام می گیرد . حتی در چند روز گذشته شنیده شده بود جهانبخش آماده حضور در تست های پزشکی این تیم است.اما دیگر خبری در این خصوص  منتشر نشد  و حالا از او به عنوان یکی از گزینه های تیم تاتنهام نام برده می شود.گفته شده است جهانبخش از تیم ناپولی ایتالیا نیز پیشنهاد دارد. 

معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت

مقام معظم رهبری در دیدار با دست اندرکاران حج فرمودند: سیاست شیطانی معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت.

رهبر انقلاب: معامله قرن هرگز تحقق نخواهد یافت + فیلمدست اندرکاران و کارگزاران حج کشورمان صبح امروز با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

مقام معظم رهبری در این دیدار درباره معامله قرن فرمودند: به کوری چشم دولتمردان آمریکا، قضیه فلسطین از یادها نخواهد رفت و شهر بیت المقدس برای مسلمانان باقی خواهد ماند. 

بازگشت پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به میهن

بازگشت پیکر ۷۵ شهید تازه تفحص شده از مرز شلمچه به میهن

سردار سید محمد باقرزاده رئیس کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح  امروز دوشنبه 25 تیرماه گفت: پیکر پاک ۷۵ شهید تازه تفحص شده از دوران دفاع مقدس چهارشنبه هفته جاری (۲۷تیرماه) از مرز شلمچه به میهن باز می گردند. 

باقرزاده افزود: این شهدا مربوط به مناطق عملیاتی محرم، رمضان، کربلای چهار و تک پشتیبانی عملیات والفجر ۸ هستند.

به گفته وی، پیکر مطهر این شهدای تازه تفحص شده ساعت ۹ صبح چهارشنبه همین هفته از مرز شلمچه وارد خاک میهن اسلامی می شوند. 

باقرزاده اظهار کرد: پیکرهای پاک این ۷۵ شهید، برای وداع به شهر بندر امام خمینی در خوزستان انتقال داده می شوند و پس از آن برای شناسایی و تشییع و تدفین به تهران منتقل می شوند.

وحشت صهیونیست‌ها از موشک‌های مقاومت؛

سامانه دفاعی «گنبد آهنین» در تل آویو مستقر شد

اویخای ادرعی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه 25 تیرماه اعلام کرد که ارتش این رژیم بر اساس ارزیابی شرایط موجود سامانه دفاع موشکی گنبد آهنین را در منطقه «گوش دان» واقع در تل آویو و مرزهای مشترک با نوارغزه مستقر کرده است.

وی افزود: ارتش تعدادی از نیروهای ذخیره خود را برای تقویت بخش دفاع هوایی فراخوانده است.

ادرعی تاکید کرد که ارتش رژیم صهیونیستی خود را برای هر سناریویی آماده کرده است.

به دنبال تشدید حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه و پاسخ موشکی قاطع نیروهای مقاومت فلسطین به این حملات ارتش رژیم صهیونیستی از ترس احتمال عملیات نیروهای فلسطینی در آماده باش بسر می برد.

هواپیماهای شناسایی رژیم صهیونیستی نیز به صورت گسترده در حریم هوایی نوارغزه به پرواز درآمدند.

انتهای پیام/

قهرمانی دوباره خروس‌های آبی پس از ۲۰ سال

تیم ملی فوتبال فرانسه با شکست ۴ بر ۲ کرواسی برای دومین بار و پس از ۲۰ سال قهرمان جام جهانی شد.

فرانسه برای دومین بار قهرمان جهان شددیدار نهایی جام بیست و یکم بین فرانسه و کرواسی از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه امروز با قضاوت «نستور پیتانا» از آرژانتین در ورزشگاه «لوژنیکی» مسکو آغاز شد. در این بازی فرانسوی‌ها برای سومین بار و کرواسی برای نخستین بار به فینال جام جهانی رسیدند.

نیمه اول

کرواسی با ترکیب «دنیل سوباشیچ»، «دوماگوی ویدا»، «شیمه ورسالینکو»، «دیان لوورن»، «ایوان استرینیچ»، «مارسلو بروزویچ»، «ایوان پریشیچ»، «ایوان راکیتیچ»، «لوکا مدریچ»، «ماریو مانژوکیچ» و «آنته ربیچ» با سرمربیگری «زلاتان دالیچ» در این مسابقه حاضر شد و فرانسه در فینال با ترکیب «هوگو لوریس»، «بلیز ماتویدی»، «اولیویه ژیرو»، «پل پوگبا»، «آنتوان گریزمان»، «کیلیان امباپه»، «بنجامین پاوارد»، «رافائل واران»، «ساموئل امتیتی»، «انگولو کانته» و «لوکاس هرناندز» و با سرمربیگری «دیدیه دشان» وارد میدان شد.

ادامه مطلب

رمزگشایی از حملات سایبری به اسرائیل با کمک سگو+ تصاویر

آیا بزرگ‌ترین جاسوس تاریخ رژیم صهیونیستی به ایران اطلاعات می‌داد؟/ حملات سایبری به اسرائیل با اطلاعات �سگو� انجام می‌شود تصاویر

شکی وجود ندارد که رژیم صهیونیستی بزرگ‌ترین و اصلی‌ترین دشمن خود را جمهوری اسلامی ایران می‌داند. نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم بار‌ها ایران را دشمن شماره یک و بزرگ‌ترین تهدید برای رژیم صهیونیستی معرفی کرده و در موقعیت‌های مختلف  از جمله طی مصاحبه‌ای مشهور با شبکه فاکس‌نیوز آمریکا، سه تهدید بزرگ علیه اسرائیل را به ترتیب اهمیت �ایران، ایران و ایران� می‌داند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/decryption-of-cyberattacks-to-israel/

ارتش سوریه منطقه «خربة السرایا» در غرب درعا را آزاد کرد

ارتش سوریه منطقه «خربة السرایا» در غرب درعا را آزاد کرد

 به نقل از العالم، نیروهای ارتش سوریه منطقه «خربة السرایا» و تپه های اطراف آن را در حومه غربی درعا آزاد کردند.

گروههای تروریستی در درعا البلد، جاسم و انخل، تحویل سلاح‌های سنگین خود را به ارتش سوریه آغاز کرده اند. آنها این کار را بر اساس توافق آشتی انجام می دهند. بر اساس این توافق، آن عده از افراد مسلحی که می خواهند در مناطق خود بمانند، به دولت تعهد می دهند دست به سلاح نبرند و آنهایی که این توافق را قبول ندارند، به استان ادلب منتقل می شوند.

در همین حال افراد مسلح در نوی و زمرین برای ورود به توافق آشتی، مهلت خواسته اند و هفته آینده همه روستاها و مناطق درعا به توافق آشتی ملحق خواهند شد. این در حالی است که دولت سوریه برچیدن خاکریزها را از جاده بین المللی درعا به مرزهای اردن آغاز کرده است.

انتهای پیام/

گرفتار شدن عربستان در باتلاق یمن با سیاست «هم خدا و هم خرما» + تصاویر

در سال ۲۰۱۵ عربستان با همکاری ۹ کشور دیگر حمله گسترده علیه مردم یمن را آغاز کردند که منجر به کشته و زخمی شدن هزاران نفر از مردم بی‌گناه یمن شد اما این حملات که عزم مردم را نشانه رفته بود در اندک زمانی ناتوانی خود را در نابودی عزم ملت یمن نشان داد، در این مرحله عربستان طرق عاقلانه برخورد با این باتلاق را منتهی به انزوا، شکست سنگین و بی‌آبرویی خود می‌دید چراکه از یک‌سو پایان نبرد دو نتیجه سوء و ادامه‌ی آن نیز سه نتیجه منفی برای آنان در پی داشت.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/the-capture-of-saudi-arabia-in-the-yemeni-swamp/ 

نزدیک شدن ارتش سوریه به بلندی های اشغالی جولان

نزدیک شدن ارتش سوریه به بلندی های اشغالی جولان

 یک فرمانده میدانی ارتش سوریه امروز یکشنبه 24 تیرماه اعلام کرد که نیروهای سوری توانستند کنترل شهرک مسحره واقع در حومه القنیطره را که در ۱۲ کیلومتری بلندی های اشغالی جولان سوریه است به دست بگیرند.

وی افزود: نیروهای ارتش سوریه بعد از فرار عناصر مسلح از این منطقه به سمت شهرک نبع الصخر واقع در حومه قنیطره وارد شهرک مسحره شدند.

منبع مذکور تاکید کرد: ارتش سوریه عملیات نظامی خود را برای به دست گرفتن کنترل شهرک مذکور از نخستین ساعات بامداد امروز آغاز کرده و با عناصر مسلح گروه تروریستی جبهه النصره درگیر شد که به دنبال آن تعدادی از آنها به هلاکت رسیده و باقی عناصر مسلح فرار کردند.

جبهه النصره پیشتر تمام مواضع خود را در درعا و حومه آن تخلیه کرده و به سمت قنیطره حرکت کرده بود.

انتهای پیام/

سرکوب تروریسم در سوریه دستیابی به نتایج سیاسی را فراهم کرد

سرکوب تروریسم در سوریه دستیابی به نتایج سیاسی را فراهم کرد

 بشار اسد امروز (یکشنبه) در دیدار حسین جابری انصاری دستیار ارشد وزیر امور خارجه کشورمان در امور ویژه سیاسی اظهار کرد: سرکوب تروریسم در سراسر این کشور زمینه مناسبی را برای دستیابی به نتایج بهتر سیاسی فراهم کرده است که می‌تواند به پایان جنگ منجر شود.

رئیس جمهور سوریه افزود: آنچه از پایان یافتن این جنگ جلوگیری می‌کند، پیش شرط‌هایی است که کشور‌های حامی تروریسم تعیین می‌کنند.

وی درباره پیروزی‌های اخیر در استان درعا گفت: این دستاورد‌ها نشانه اراده آهنین ارتش سوریه و نیرو‌های هم پیمان در آزاد سازی کامل خاک سوریه از تروریسم است.

جابری انصاری نیز در این دیدار پیروزی‌های اخیر ارتش و نیرو‌های مسلح سوریه را به رئیس جمهوری و ملت این کشور که از طریق عملیات نظامی و مصالحه به دست آمده را تبریک گفت.

هشدار رهبر انقلاب به وزیر اطلاعات تأیید شد/ حجت الاسلام علوی: تابع نظر رهبری هستم

هشدار رهبر انقلاب به وزیر اطلاعات تأیید شد/ حجت الاسلام علوی: تابع نظر رهبری هستم

 حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات ضمن تأیید خبر هشدار رهبر انقلاب به وی درباره اظهارات اخیرش گفت که من تابع نظر رهبر انقلاب هستم.

روز گذشته در خبری اعلام شده بود که بر اساس شنید‌ه‌ها در پی اظهارات اخیر منتشر شده از سوی حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات "به‌ضرر وزارت اطلاعات" و نیز "به‌ضرر اقتصاد ملی" است.

متن کامل مصاحبه خبرگزاری تسنیم با وزیر اطلاعات درباره ماجرای هشدار رهبر انقلاب متعاقباً در این خبرگزاری منتشر می‌شود.

منبع: تسنیم

انفجار انتحاری تروریست‌های داعش در بلوچستان پاکستان

 انفجار انتحاریتروریست‌های تکفیری داعش در گردهمایی انتخاباتی حزب عوامی در بلوچستان پاکستان 128 کشته و 200 زخمی بر جای گذاشت.

منابع امنیتی پاکستان با تأیید اینکه انفجار رخ داده از نوع انتحاری بوده است، اعلام کرده‌اند که حدود ۱۶ تا ۲۰ کیلوگرم ماده منفجره در این حمله مورد استفاده قرار گرفته است.

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت امور خارجه ایران حمله انتحاری به یک تجمع انتخاباتی در بلوچستان پاکستان را محکوم و با دولت، مردم و خانواده قربانیان ابراز همدردی کرد.

طرح بستن تنگه هرمز؛ برگ برنده نظام اسلامی در برابر زورگویی و زیاده خواهی مستکبرین

تنگه هرمز

 روزهای گذشته بارها نکاتی در مورد بستن تنگه هرمز درصورت منع صادرات نفت ایران، مطرح شده که نشان می‌دهد که این موضوع، راهبرد کلی نظام است و به احتمال زیاد تدابیری برای اجرایی کردن آن نیز در حال شکل‌گیری است.

همچنین مقامات مختلفی اعم از نظامی، سیاسی و حکومتی در این باره مواردی را اعلام کرده‌اند که بیانگر در دستور کار بودن کامل آنست. هر چند این طرح و ایده منتقدان بسیاری دارد و بی‌شک بسیاری هم بر این باورند که نمی‌شود آن را اجرایی کرد، اما اگر ایران اراده انجام آنرا داشته باشد، کسی نمی‌تواند مقابل آن بایستد.

چند روز پیش هم وزیر امور خارجه بی‌ادب و هتاک آمریکا مدعی شد که این کشور متعهد به تسهیل جریان انرژی است و امکانات آنرا فراهم خواهد کرد.

پمپئو البته نگفت که ایران نمی‌تواند تنگه هرمز را مسدود کند، بلکه ادعا کرد که آمریکا جریان انرژی را تسهیل خواهد کرد.

در این حرف پمپئو نکات بسیاری نهفته است: نخست اعتراف به توانایی ایران برای بستن تنگه هرمز، اگر در غیر این صورت بود، او که مدت‌ها رئیس سازمان جاسوسی آمریکا بوده، می‌گفت که ایران توانایی چنین کاری را ندارد یا آنکه ما اجازه نمی‌دهیم.

 

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (یکشنبه) در دیدار رئیس‌جمهور و اعضای هیئت دولت با تأکید بر توانایی کشور برای عبور از مشکلات اقتصادی با کار و تلاش شبانه‌روزیِ همه مسئولان و همکاری و همراهی آحاد مردم، شرایط و الزامات مقابله با نقشه‌های دشمن در مقطع کنونی را برشمردند.

مشروح این خبر متعاقباً منتشر خواهد شد.

عملیات نیروهای یمنی علیه مزدوران در جیزان آغاز شد

عملیات نیروهای یمنی علیه در جیزان آغاز شد

  عملیات های ارتش یمن علیه متجاوزان همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، نیروهای یمنی بامداد امروز یکشنبه 24 تیرماه عملیات گسترده ای را علیه متجاوزان سعودی در شهر مرزی جیزان ترتیب دادند.

به دنبال این عملیات مواضع متجاوزان هدف حملات گسترده یمنی ها قرار گرفت.

منابع یمنی اعلام کردند که نیروهای این کشور موفق شدند بر ۴ پایگاه متجاوزان سعودی در جیزان مسلط شوند.

در این عملیات تعدادی از خودروهای متعلق به متجاوزان هدف قرار گرفته و منهدم شدند.

انتهای پیام/

 

در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم

در راه تحقق اهدافمان از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کنیم

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست هم‌اندیشی با جمعی از درجه‌داران مرکز تربیت و آموزش پشتیبانی شهید فیض‌الله امانی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه پیش از این اولین گزارش خود را اواخر آذرماه سال گذشته در قالب اعلام برنامه‌ها به اطلاع همرزمان خود در ارتش رسانده است، افزود: برنامه‌های من برای ارتش، 5 ساله و شامل بخش‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که طبعا برخی برنامه‌ها هنوز کامل نشده و در دست اجرا است و بر همین اساس گزارش پیشرفت ها که در واقع گزارش دوم اجرای برنامه‌های یک ساله است، اوایل آبان ماه سال جاری به آحاد کارکنان عزیز ارتش ارائه می‌شود.

رسوایی جدید رسانه‌های ضدانقلاب این بار درباره تصادف در سنندج/ ماجرا چیست؟

گزارش: رسوایی جدید رسانه‌های ضدانقلاب این بار درباره تصادف در سنندج/ ماجرا چیست؟

 چند شب گذشته یک تانکر حامل مواد سوختی در سنندج با یک اتوبوس حامل مسافران تصادف کرد که این حادثه منجر به نشت مواد سوختی و انفجار تانکر و آتش‌سوزی وسیع در محل حادثه شد. 

در این حادثه، اتوبوس آتش گرفته و بر اثر آتش‌سوزی اتوبوس و به‌دلیل حضور تعدادی از مسافران در آن، جمعاً طبق اعلام رسمی مقامات استانی، ۱۱ نفر کشته و تعدادی نیز مجروح شدند.

بیشتر بخوانید:

http://javaninews.ir/%d8%b1%d8%b3%d9 

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

ناکامی طرح نظامی عربستان در استان «المهره» یمن

ناکامی طرح نظامی عربستان در مرکز استان «المهره» یمن

  اعتراضات گسترده یمنی ها علیه حضور نظامیان سعودی در فرودگاه غیر نظامی الغیظه واقع در استان المهره این کشور باعث عقب نشینی ریاض از طرح خود برای تبدیل این فرودگاه به یک پایگاه نظامی شد.

نظامیان سعودی بر اساس یک توافق امضا شده با تحصن کنندگان یمن در فرودگاه غیرنظامی الغیظه واقع در استان المهره در شرق یمن از این فرودگاه خارج شدند.

فرمانده نظامیان سعودی در کنار نماینده تحصن کنندگان این توافق نامه را که در برگیرنده ۶ بند است امضا کردند. بر اساس مفاد این توافق نامه، نظامیان سعودی باید کنترل گذرگاه های شحن، صرفیت و بندر نشطون را به نیروهای محلی تحویل داده و محدودیت های اعمال شده بر روند صادرات و واردات کالا در این ۲ گذرگاه و بندر را لغو کنند. هم چنین فرودگاه الغیظه مانند قبل، تحت نظارت نیروهای محلی به کار خود ادامه دهد.

یک منبع تاکید کرد که عقب نشینی نظامیان سعودی از بخش غیر نظامی فرودگاه الغیظه باعث می شود که تحصن معترضان یمن طی امروز به پایان برسد.

آیا اسرائیل ابرهای ایران را می‌دزدد؟

یک کارشناس روس و یک صهیونیست پاسخ دادند؛

اذعان تحلیلگر صهیونیست به احتمال دستکاری ابرهای ایران بوسیله اسرائیل

 به نقل از اسپوتنیک، سردار غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل ایران، اخیرا در یک سخنرانی، تل‌آویو را به دستکاری در شرایط آب و هوایی و سرقت ابرهای ایران متهم کرد. در پی انتشار این خبر، اسپوتنیک با یک کارشناس روس و یک تحلیلگر صهیونیست درباره این مسئله گفتگویی انجام داد.

ولادیمیر سمنوف، معاون موسسه فیزیک اتمسفر در آکادمی علوم روسیه، در پاسخ به احتمال انجام این کار ضمن تایید این مسئله گفت می‌توان به طور محلی در وضعیت آب و هوا دست برد و تغییراتی انجام داد.

وی تصریح کرد: «در حقیقت، برای پراکنده کردن ابرهای باران‌زا و ابرهای عادی، می‌توان از هواپیماهایی با تسلیحات مملو از مواد شیمیایی خاص استفاده کرد.»

ادامه مطلب

برگزاری همایش ارتش با هدف تحقق احکام صادره فرماندهی معظّم کل قوا

معاون فرهنگی‌ و‌ روابط عمومی ارتش‌ گفت: مهم‌ترین هدف از برگزاری همایش ائمه جماعات و فرماندهان پایگاه‌های بسیج ارتش را تحقق احکام صادره فرماندهی معظم کل قوا در جهت ارتقای ارتباط، تعامل و هم‌افزایی با سایر نیروهای مسلح برشمرد.

برگزاری همایش ارتش با هدف تحقق احکام صادره فرماندهی معظّم کل قوا به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ دوم تقی‌خانی معاون فرهنگی‌ و‌ روابط عمومی ارتش‌جمهوری اسلامی صبح امروز (پنجشنبه 21 تیرماه) در نخستین همایش مسئولان بسیج و ائمه جماعات کوی‌های سازمانی ضمن خیر مقدم به مهمانان حاضر در همایش، عنوان کرد: بیش از 6 ماه است که مقدمات برگزاری هرچه اثر بخش‌تر این همایش در دستور کار سازمان عقیدتی سیاسی ارتش قرار دارد و برای تحقق این مهم جلسات متعددی در سازمان عقیدتی سیاسی و ادارات تابعه برگزار شد.

وهابیت و نسل‌کُشی شیعیان در آفریقا + تصاویر

یکی از پیامدهای دلارهای نفتی که از عربستان به سمت قاره سیاه برای تقویت گروه‌های افراطی سرازیر می‌شود، شیعه‌کُشی و سرکوب مردم آزاده است.

 زمانی که وهابی‌ها در انتشار تفکر افراطی خود در آفریقا ناکام ماندند چندین روش را برای مقابله با این موضوع و گسترده شدن هر چه بیشتر شدن این مکتب ساختگی در پیش گرفتند.

وهابیت و نسل‌کُشی شیعیان در آفریقا +عکس و فیلم

  ادامه مطلب ...

همه ارتشی‌ها بسیجی هستند و این را در عمل نشان داده‌اند

همه ارتشی‌ها بسیجی هستند و این را در عمل نشان داده‌اند

 به نقل از روابط عمومی ارتش، امیر دریادار دوم حسین آزاد، فرمانده پایگاه‌های بسیج ارتش، امروز (پنجشنبه 21 تیر) در حاشیه برگزاری اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج شهرک های مسکونی ارتش گفت: به اعتقاد من، همه ارتشی‌ها بسیجی هستند و ریشه این موضوع در پیوستن ارتش به انقلاب، تبعیت از رهبری و مرجعیت دینی است.

وی با بیان این که بسیج، میراث گرانبهای امام(ره) است افزود: وقتی امام راحل (ره) مردم و ارتش را برای پیوستن انقلاب فراخواندند، نیروهای ارتشی با پیوستن به انقلاب در راستای تبعیت از مرجعیت دینی، اولین جرقه های بسجی بودن را روشن کردند.

دریادار دوم آزاد با اشاره به تلاش های استکبار و صهیونیسم جهانی برای اثرگذاری بر کم اثر کردن ابعاد فرهنگی و معنوی در انقلاب اسلامی، یادآور شد: امروزه فعالیت استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و صهیونیسم جهانی در مواجهه با آرمان های انقلاب و در تقابل با نظام جمهوری اسلامی است و شکل فعالیت های آمریکا و اسرائیل نسبت به چهار دهه گذشته تغییر محسوس و اثرگذاری داشته است.

ارتش و بسیجیان ارتش به نحو مطلوب در کم اثر کردن آن، نقش داشته و آن را خنثی کرده اند.

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

شمارش معکوس برای پایان عمر دشمنان آغاز شده است

 امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در اولین همایش ائمه جماعات و فرماندهان بسیج کوی‌های سازمانی ارتش جمهوری اسلامی ایران که شامگاه پنجشنبه 21 تیرماه برگزار شد، با بیان این که خداوند بزرگ را شاکریم که نام ما را در فهرست بسیجیان عالم ثبت کرده است، یادآور شد: این شکر متکی به یک اعتقاد عمیق و منطق قوی است. انتظاراتی که خداوند بزرگ از انسان‌ها دارد، در فرهنگ بسیج متجلی است. این نعمت بزرگی است که انسان در مسیر و جریانی قرار گیرد که شفاف‌ترین راه و نزدیک‌ترین مسیر به هدف خلقت انسان و انتظارات خداوند بزرگ از انسان‌هاست.

وی با بیان این که «شیطان هم کار خود را می‌کند و دائم در تلاش است که انسان‌ها را از مسیر الهی باز بدارد»، اضافه کرد: بی دلیل هم نیست که شیاطین بزرگ و کوچک این قدر در برابر بسیج با بغض و دشمنی برخورد می‌کنند. 

ادامه مطلب ...

دروازه بانان استقلال و پرسپولیس نامزد بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا

کنفدراسیون فوتبال آسیا، اسامی نامزد‌های بهترین دروازه بان لیگ قهرمانان آسیا را منتشر کرد، که در این میان نام علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس و مهدی رحمتی از تیم فوتبال استقلال نیز به چشم می‌خورد.

در این نظرسنجی کنفدراسیون فوتبال آسیا نام چهار دروازه بان را قرارداده است و از مردم خواسته بهترین دروازه‌بان لیگ قهرمانان ۲۰۱۸ را انتخاب کنند.

دروازه بانان استقلال و پرسپولیس نامزد بهترین‌های لیگ قهرمانان آسیا

هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی

هشدار رهبر معظم انقلاب به وزیر اطلاعات بابت اظهارات اخیر درباره مفسدان اقتصادی

 به نقل از تسنیم؛ برخی شنیده‌ها حاکی است در پی اظهارات اخیر منتشر شده از سوی حجت الاسلام و المسلمین سید محمود علوی وزیر اطلاعات مبنی بر اینکه نباید با مفسدان اقتصادی با تندی برخورد کرد، رهبر معظم انقلاب به حجت الاسلام علوی هشدار داده‌اند که این بیانات به "ضرر وزارت اطلاعات" و نیز به "ضرر اقتصاد ملی" است.

گفتنی است حجت الاسلام محمود علوی وزیر اطلاعات 16 تیرماه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنان خود گفته بود که نباید با متخلفان برخورد قهرآمیز(تند) شود، بلکه باید با توجیه و راهنمایی از انحراف آنها جلوگیری کرد.

انتهای پیام/

فغانی: از همه عذرخواهی می‌کنم که بیشتر از این نشد

فغانی

داور موفق فوتبال ایران که در بازی رده بندی جام جهانی قضاوت خواهد کرد، امیدوار است عملکرد خوبی در این دیدار داشته باشند.

 علیرضا فغانی بعد از انتخاب شدن به‌عنوان داور دیدار تیم‌های بلژیک و انگلیس در رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ در گفت‌وگو با شبکه ورزش اظهار کرد: تمام تلاشمان را کردیم تا عملکرد خوبی از خودمان در جام جهانی بر جای بگذاریم و در آخر منتهی به این شد برای بازی رده بندی انتخاب شدیم. 

او ادامه داد: از همه عذرخواهی می‌کنم که بیشتر از این نشد ولی امیدوار هستم این بازی را هم به خوبی پشت سر بگذاریم. 

فغانی اضافه کرد: به نظرم وقتی اسم و تیم داوری ایران همیشه در مراحل پایانی بازی ها عنوان می‌شد، برای ما افتخار بوده ولی باز هم اگر کم‌کاری از طرف ما اتفاق افتاده عذرخواهی می‌کنم.

ارتش یک نیروی مردمی و ولایتمدار است

ارتش یک نیروی مردمی و ولایتمدار است

حجت‌الاسلام و المسلمین علی ملکوتی، عضو مجلس خبرگان رهبری، در جمع کارکنان تیپ ارتش جمهوری اسلامی مستقر در آذربایجان شرقی، گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران با حفاظت از ارزش‌های معنوی، از نیروهای نظامی با اقتدار دنیا محسوب می‌شود.

وی افزود: دشمنان هر لحظه به فکر تجاوز به میهن اسلامی هستند اما اقتدار نظامی نیروهای مسلح ایران، باعث شده تا دست به کار خطایی نزنند.

عضو خبرگان رهبری تاکید کرد: استقلال نیروهای مسلح، عدم وابستگی به صنعت دفاعی بیگانگان و قدرت و توان بالا در حوزه عملیاتی، امتیازهای بی نظیر ارتش ایران در دنیاست.