فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

امیر عبداللهیان: حمایت ما از محور مقاومت ادامه دارد

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری العهد لبنان، معاون وزیر امور خارجه ایران در امور عربی و آفریقایی در مصاحبه اختصاصی با این پایگاه خبری گفت بر حمایت ایران از محور مقاومت تاکید داریم و حزب الله زینت این مقاومت است. 

حسین امیر عبداللهیان  در ادامه این مصاحبه سالروز پیروزی مقاومت اسلامی در جنگ ژوئیه سال 2006 را به دبیر کل حزب الله و ملت و دولت لبنان تبریک گفت.  



  وی در ادامه اعلام کرد: فرهنگ و اندیشه مقاومت در برابر رژیم صهیونیستی در منطقه و جهان اسلام و در سایه بیداری اسلامی ادامه دارد. 
 
امیر عبداللهیان افزود با وجود اوضاع کنونی در منطقه و ائتلاف گروه های تروریستی با صهیونیست ها، هر یک از جنگ های 33 در لبنان و جنگ 22  روزه و 8 روزه و 51  روزه در غزه ثابت کرده اند که تل آویو امروز در دشوارترین روزهای خود قرار دارد و از بحران شدیدی رنج می برد. 
 
معاون وزیر امور خارجه ایران در ادامه  بر حمایت جمهوری اسلامی از محور مقاومت تاکید کرد و از جهان اسلام خواست از ملت مظلوم فلسطین حمایت کند. 
 
وی تاکید کرد: حزب الله امروز زینت مقاومت در منطقه است و نقش مؤثر و سازنده ای در مبارزه با تروریسم و کمک به برقراری امنیت در منطقه ایفا می کند. 
 
امیر عبداللهیان در پایان گفت ما از حزب الله شیعه و حماس و جهاد اسلامی سنی در محور مقاومت به یک شکل حمایت می کنیم.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.