فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ساعت صفر اعلام آزادی یمن از اشغال تروریست‌ها نزدیک است.

یکی از رهبران انصارالله یمن ضمن تشریح پیروزی‌های تازه نیروهای انصار الله و ارتش یمن در مناطق مختلف این کشور اعلام کرد که ساعت صفر اعلام آزادی یمن از اشغال تروریست‌ها نزدیک است.

خبرگزاری فارس: ساعت صفر اعلام آزادی یمن از وجود تروریست‌ها نزدیک است
 

  «عدنان علی الحوثی» یکی از رهبران جنبش انصارالله یمن در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارسدر صنعا خبر داد: نیروهای انصار الله با پشتیبانی ارتش و کمیته‌های انقلابی منطقه عقاقه در استان تعز را پاکسازی کردند تا بدین ترتیب دو منطقه مشرعه و حدنان را در سیطره کامل خود داشته باشند.

الحوثی با اشاره به پیروزی‌های بزرگ انصار الله و کمیته‌های انقلابی در نبرد مناطق مختلف یمن گفت: ساعت صفر برای اعلام آزادسازی کامل یمن از لوث عناصر القاعده و شبه نظامیان منصور هادی نزدیک است.

وی افزود: در استان البیضاء ارتش و نیروهای مردمی صفوف القاعده و شبه نظامیان مزدور هادی را در هم کوبیده و با وارد آوردن تلفات سنگین به تروریست‌ها، شماری از آنها را بازداشت کردند.

این رهبر انصار الله تاکید کرد: در استان مارب، ارتش و کمیته‌های مردمی در عملیاتی منحصر به فرد یک تانک متعلق به تروریست‌های القاعده و مزدوران دشمن سعودی را با یک فروند موشک ضد زره هدف گرفتند که با سرنشین آن به آتش کشیده شد.

وی ادامه داد: از سوی دیگر مقر فرماندهی سوم در مارب با چندین خمپاره و موشک هدف گرفته شد که با کشته و زخمی شدن دستکم بیست و شش نفر از شبه نظامیان هادی و مزدوران عربستان همراه بود.

الحوثی گفت: در استان ابین، گروهی از عناصر تروریستی قصد داشتند با پشتیبانی هوایی دشمن سعودی به سوی مواضع انصار الله و کمیته های مردمی حرکت کنند، اما نیروهای مردمی با دفع این تحرکات تروریست‌ها، تلفات سنگینی به صفوف آنها را وارد کرد و مابقی پا به فرار گذاشتند.

وی ادامه داد: پیروزی‌های انصار الله و کمیته‌های مردمی در میدان مبارزه درس عبرتی به دشمن سعودی و سربازان آن داده و هیچ گاه همچون جنایات دشمن سعودی در کشتار شهروندان و تخریب محله‌های مسکونی و نابودی دارایی‌های آنها قوانین جنگ را نقض نکرده است.

این رهبر انصار الله حمایت قبیله آل الاسود در منطقه حبان استان شبوه را ستود و گفت: فرزندان این قبیله قاطعانه با ورود تررویست به منطقه حبان مخالفت کرده  و در برابر نفوذ آنها دلاورمردانه ایستادند.

الحوثی از همه مردم شریف یمن خواست در صفوفی یکپارچه به مبارزه با تروریسم در کشورشان رفته و ریشه آن را از خاک خود جدا کنند.

وی تاکید کرد: تروریسم ساخته و پرداخته دست عربستان است و رژیم آل سعود از آن برای نابودی کشورها و ملت‌های اسلامی در راستای منافع آمریکا و اسرائیل استفاده کرده است.

انتهای پیام

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.