فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

میانجی‌گری سیاستمداران عراقی برای خروج امن تروریست‌ها از فلوجه

خبرگزاری فارس: میانجی‌گری سیاستمداران عراقی برای خروج امن تروریست‌ها از فلوجه
«اسکندر وتوت» عضو کمیته امنیت و دفاع پارلمان عراق در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بغداد در خصوص عملیات آزادسازی فلوجه که از دوشنبه آغاز شده است، گفت: برخی سیاستمداران با نفوذ عراقی در حال مذاکره با دولت بغداد هستند تا با امان دادن به عناصر داعش آنها را بدون جنگ و درگیری از فلوجه خارج کنند.

وی افزود: همان‌هایی که بسیج مردمی را به ارتکاب جرائم متهم کردند، امروز برای نجات جان داعشی‌ها پادرمیانی می‌کنند، اما این اقدامات کاملا رد شده و غیر قابل قبول است.

وتوت گفت: رحم کردن به تروریست‌هایی که دست به ذبح، کشتار و آواره ساختن هزاران عراقی می‌زنند، جایز نیست و باید مثل خودشان با آنها رفتار کرد.

به گزارش فارس،ارتش عراق دوشنبه گذشته از آغاز عملیات آزادسازی استان انبار خبر داد و در این عملیات که اولویت آن عقب راندن تروریست‌های داعش و بازپس‌گیری شهرهای رمادی و فلوجه عنوان شده، پنج هزار نیرو حضور دارند.

«کریم النوری» سخنگوی بسیج مردمی عراق تأکید کرد که نیروهای داوطلب مردمی، شهر فلوجه در 40 کیلومتری شرق الرمادی را از همه طرف در محاصره کامل خود قرار داده‌اند تا این شهر را از الرمادی جدا کرده و مانع فرار تروریست‌ها از فلوجه به دیگر استان‌ها شوند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.