فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری

با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در سازمان هوافضای وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.   

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی  گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با حضور سردار سرتیپ پاسدار دکتر حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ،خط تولید موشک کروز نصر هواپایه در سازمان هوافضای وزارت دفاع افتتاح و به بهره برداری رسید.

سردار "حسین دهقان" وزیر دفاع  در حاشیه افتتاح این خط تولید طی سخنانی، توسعه توان موشکی در راستای تقویت قدرت رزمی نیروهای مسلح و افزایش سطح بازدارندگی موثر را از راهبردهای اصلی وزارت دفاع ذکر کرد و افزود:موشک کروز نصر هواپایه در همین ارتباط طراحی و در خط تولید قرار گرفته است.

وزیر دفاع گفت:با بهره برداری موشک نصر هواپایه در نیروهای هوایی ارتش و سپاه توان عملیاتی و قدرت تاکتیکی این نیروها به طور چشمگیری افزایش می یابد.

وزیر دفاع افزود:این موشک با توجه به جستجوگر راداری از دقت بالایی در اصابت و انهدام اهداف مورد نظر برخوردار است و پس از شلیک از هواپیما های جنگنده نیازی به پشتیبانی نداشته، هواپیمای جنگنده می تواند به سرعت از نقطه خطر دور شود.

وزیر دفاع گفت:سیستم سلاح نصرهواپایه می تواند بر روی انواع جنگنده ها نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

سردار دهقان بکارگیری این سلاح در هواپیماهای بدون سرنشین را از دیگر برنامه های وزارت دفاع دانست و اظهار امیدواری کرد :با همت و تلاش محققان و متخصصان زبده و کارآمد سازمان صنایع هوافضای وزارت دفاع به زودی عملیاتی شود.

وزیر دفاع با قدردانی از تلاش دانشمندان ،محققان و متخصصان صنعت دفاعی که با تفکر ، روحیه ،کار و مدیریت جهادی قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدات را افزایش می دهند تأکید کرد:راهی که امام راحل عظیم الشان و پیروان راستینش،شهیدان سرافراز برای استقلال و عزت ایران اسلامی آغاز کردند با قدرت و صلابت ادامه خواهیم داد و هیچ مانعی نمی تواند سد راه اراده خلل ناپذیر فرزندان خمینی و خامنه ای عزیز باشد.

خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری



خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری

خط تولید موشک کروز نصر هواپایه با حضور وزیر دفاع افتتاح شد+گزارش تصویری 

نظرات 2 + ارسال نظر
سحر سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 23:14 http://saereh.mihanblog.com/

ولادت امام خوبی ها، امام رضا(ع) رو بهتون تبریک میگم.با آرروزی بهترینها
85618

ممنون از لطف شما.منم متقابلاً به شما تبریک میگم.

معرفی کتاب سه‌شنبه 3 شهریور 1394 ساعت 22:31 http://ostorlabasrar.blogsky.com/

سلام
ولادت امام رضا علیه السلام مبارک باد
زندگی بهتر از منظر امام رضا علیه السلام
در کلام کوتاهى از حضرت رضا (ع)[1] نکته ‏اى است که باید شعور و غیرت‏ را بلرزاند و حرکت بدهد. حضرت به على بن شعیب مى ‏فرماید: «یابن شُعَیْب ارَایْتَ مَنْ احْسَن النّاسِ عیشةً»؛ پسر شعیب مى ‏دانى چه کسى زندگى بهتر را دارد؟

در برابر این سؤال هر کس جوابى خواهد داشت. چه در بعد مادى و چه معنوى، زندگى بهتر زندگى همراه ایمان، همراه رضا، همراه یقین، همراه قرب خداست. و یا این که بهتر در اطاعت و تقوى و اجابت دستور حق است و یا این که زندگى بهتر در ثروت زیاد و قدرت زیاد و لذت زیاد و ... است.

حضرت به هیچ کدام از این دو گونه جواب نمى ‏پردازد و پس از واگذارى شعیب و این که شما آگاه ‏ترید مى ‏فرماید:

«مَنْ‏ حَسُنَ‏ عَیْشُ‏ النَّاسِ‏ فى‏ عَیْشِهِ‏»

زندگى بهتر زندگى کسانى است که دیگران، در زندگى آن‏ها به خوبى رسیده ‏اند و خوبى دیگران در باغ دست ‏هاى آن‏ها روییده است. زندگى مادى و معنوى تو اگر با تولید و تکثیر تو همراه نباشد، بر تو وبال مى ‏شود. در زندگى مادى اگر تو بهترین‏ها را براى خودت جمع کنى و لذت و قدرت و ثروت را براى خودت بخواهى و به دیگران نرسى و پول را نپاشى و پخش نکنى، حتما منتظر باش که حسادت‏ها و دشمنى ‏ها و چشم‏ها و دست‏ها در آشکار و پنهان، مزاحمت بشوند. و از دست و دل و دماغت بیرون بیاورند، که تا پول را نپاشى و نکارى پولى برداشت نمى‏ کنى
[1] تحف العقول، ص 448، کلمات قصار حضرت رضا( ع) و غررالحکم آمدى، ص 445، ح 10166
برگرفته از کتاب عا لمی با صفا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.