فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

بر فعالیت‌ تروریست‎ها در عراق و افغانستان تسلط کامل داریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه اقدامات تروریست‌ها را لحظه به لحظه رصد می‌کنیم، گفت: ما روی آنها اشراف کامل داریم، چه در عراق و چه در افغانستان بر روی آنها مسلط هستیم.

  


تسلط کامل بر فعالیت‌های تروریست‎ها در عراق و افغانستان داریم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراسم رژه 31 شهریور و هفته دفاع مقدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که ارزیابی شما از اقدامات آمریکایی‌ها برای نفوذ در ایران و منطقه چیست، گفت: آمریکا در منطقه نفوذی ندارد، اما آنها پس از پیروزی انقلاب اسلامی همواره سعی کردند تا در ایران نفوذی پیدا کنند که با توجه به تدابیر رهبر انقلاب و هدایت‌های ایشان، جای پای آنها قطع شده است. 
وی افزود: پس از برجام، آمریکایی‌ها سعی کردند از طریق کشورهای اروپایی جای پایی برای خودشان در ایران پیدا کنند.
فرمانده نیروی زمینی ارتش همچنین در پاسخ به سوال که ارزیابی شما از گروهک‌های تروریستی و تهدیدشان برای ایران چیست، گفت: ما روی آنها اشراف کامل داریم، چه در عراق و چه در افغانستان بر روی آنها مسلط هستیم.
امیر پوردستان اضافه کرد: این مرز 40 کیلومتری که مشخص کرده‌ایم، اگر بخواهند از این مرز عبور کنند با پاسخ تند ما مواجه می‌شوند. 
وی در پایان با بیان اینکه ما لحظه به لحظه اقدامات گروهک‌های تروریستی را رصد می‌کنیم، گفت: اگر آنها اقدامی کنند، حتما پاسخ تندی را از جانب ایران دریافت خواهند کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.