فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

به زودی شاهد سقوط تکفیری‌ ها خواهیم بود

سفیرایران در عراق گفت: از افتخارات شوشتری ها این است که درایامی که تکفیری ها دست به اقدامات ناجوانمردانه می زنند برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) شهدای بزرگی را تقدیم کرده اند  


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، دانایی فر اظهارداشت: یاد ونام شهید مختاربند به عنوان یکی از فرماندهان موثر و فکور همچون شهیدان مدافع حرم شهید تقوی و شهید کجباف لرزه بر اندام تکفیرها در سوریه می انداخت.

وی با اشاره به این که اجرو پاداش مجاهدت شهادت است افزود: شهید مختاربند از مجاهدین بزرگ قبل از پیروزی انقلاب بود که در سرنگونی رژیم پهلوی در شهرستان شوشتر بافعالیت های سیاسی خود نقش موثری ایفا کرد.

دانایی فر خاطرنشان کرد: شهید حمید مختاربند از بیش از ۲ سال قبل باانتخاب و اختیاری که از طرف خودش بود و بدون هیچ چشم داشتی مادی وارد جهاد با تکفیری ها شد.

وی افزود : این شهید والامقام با تمام وجود در مقابل یزدیان زمان ایستاد و دریک عملیات ویژه قهرمانانه جنگید و عملیات را با موفقیت به اتمام رساندند و دراین راه حاج حمید مختاربند شهید شد.

سفیرایران در عراق،این تکفیری ها می خواستند حضرت زینب (س) یک بار دیگر به اسارت بگیرند زیرا آن ها هرکجا را که گرفتند به مقدسات شیعه،سنی و دیگر ادیان رحم نکردند اشاره کرد و گفت: یزدیان زمان به خیال خام خود به دنیال این بودندکه بتوانند وارد حریم اهل بیت(ع) شوند.

وی تصریح کرد: اما مختاربند و مختاربندها،کجباف و کجباف ها اجازه این گستاخی را به آن ها ندادند و هرکجا که دستشان رسید قطع کردند و پاهایشان را قلم نمودند.

حسن دانایی فر تاکید کرد: ما برشهدای خود می بالیم و کسی این اشتباه را نکند که ما برشهیدانمان نمی نالیم و ما به جوانان غیرتمند خود افتخار می کنیم.

وی گفت: یزدیان زمان تصور می کردند که ماجرای سوریه را ظرف ۲ یا ۳ هفته می توانند تمام کنند اما به پاس این شجاعت ها و رشادت های مدافعان حرم نتوانستد.

سفیر ایران در عراق تاکید کرد: تکفیری ها بدانند که ما هستیم و می توانیم و خستگی در بین ما معنا ندارد و همین طور که سقوط شاه،صدام و داعش را دیدیم،سقوط تتمه این تکفیری ها را خواهیم دید.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.