فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ایران برای نابودی اسرائیل یا آمریکا به سلاح اتمی نیاز ندارد

 به ادعای وب سایت «دوک کرانیکل»، آمریکایی‌های حامی توافق هسته‌ای ایران، این نکته را فراموش کرده‌اند که تهاجم این کشور به سلاح اتمی محدود نیست.

 

نظریه: اینها دیدگاهشونم مانند عملکردشونه، فکر می کنند با زور سلاح و تهدید می توان بر مردم کشورها مسلط شد. در صورتی که باید بر قلوب خدا جوی ملت ها وارد شد.که اینها از خداجویی ملت ها غافلند و به هر بهانه ای دیگران را به دخالت متهم می کنند. با جرم و جنایت که نمی توان بر قلوب ملتها مسلط شد و این چیزی است که اینها نمی توانند درک کنند که ایران قلوب ملتها را تسخیر می کند نه خاک کشورها را.


 

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان «دوک کرانیکل» در گزارشی ادعا کرد: «حکومت ایران برای دست‌یابی به اهدافی مانند نابودی اسرائیل و آمریکا، نیاز به سلاح اتمی ندارد؛ بلکه بیش از هر چیز نیازمند قدرت و پول است تا به دیدگاه‌های افراطی‌اش جامه عمل بپوشاند.»
 
در ادامه این گزارش برای منطقی جلوه دادن ادعاهای مطرح شده آمده است: «همان‌طور که یکی از فرماندهان ایرانی گفت، هدف آن‌ها دست‌یابی به سلاح اتمی نیست، بلکه نابودی صهیونیسم است.»
 
در این گزارش ادعا شده است: «مقامات ایرانی از ساده‌لوحی سران غربی برای آزاد کردن 100 میلیارد دلار پول بلوکه شده خود سوء‌استفاده کردند. باید به این مبلغ سالانه ده‌ها میلیارد دلار سودی را که پس از لغو تحریم‌ها و در نتیجه تجارت با کشورهای دیگر نصیب ایران خواهد شد اضافه کرد.»
 
بنابر ادعای بی‌اساس این وب سایت: «حامیان توافق ایران چشمان خود را به روی حقیقت دخالت این کشور در همه بخش‌های خاورمیانه بسته‌اند. به طور مثال، ایران برای نابودی اسرائیل و گسترش شیعه، بزرگترین حامی حزب الله لبنان به لحاظ مالی، آموزشی و سیاسی محسوب می‌شود. این کشور سالانه 100 تا 200 میلیون دلار برای دست‌یابی به هدف مذکور به این گروه تروریستی کمک می‌کند.»
 
در ادامه ادعاهای مضحک این گزارش آمده است: «حمایت ایران از دولت بشار اسد نیز نمونه دیگری از مداخلات این کشور در خاورمیانه است. اگر ایران در سوریه دخالت نمی‌کرد، جنگ داخلی آن وارد این مسیر مرگبار نمی‌شد.»
 
به ادعای نگارنده این گزارش: «ایران در ماه‌های نخست سال 2015، درست در زمان انجام مذاکرات هسته‌ای با گروه 5+1، ده‌ها میلیون دلار به حماس کمک مالی کرد تا بتواند تونل‌هایی را که برای حمله به اسرائیل از آن‌ها بهره می‌برد بازسازی کند.» 
 
در پایان ادعاهای بی‌اساس این گزارش آمده است: «ایران کشوری است که حقوق مردم خود را برای کمک به گسترش خشونت در جهان زیر پا می‌گذارد. نادیده گرفتن اهداف این کشور در جهان، احمقانه و اعتقاد به خوب بودن توافق هسته‌ای آن ساده‌انگارانه است.»


برچسب‌ها: ستارگان ایران کهن 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.