فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

حرف حق نماینده مجلس عراق به پادشاهان خائن عربستان بعضی دولت مردان یاد بگیرند

افسران - کاش یک هزارم این کلام قدرتمندانه و فصیح را در دولت شرمسار روحانی میدیدیم

 

تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 11:39 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

اولین سیلی را نیروی زمینی به صدامیان زدبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نیروی زمینی ارتش به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر دوران دفاع مقدس و روز تکریم سربازان غیور، مراسم معنوی و پر فیض زیارت عاشورای حسینی (ع)  به همت عقیدتی سیاسی ستاد نزاجا با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان، فرماندهان، مسئولین، کارکنان پایور و وظیفه در جوار مرقد مطهر و پاک شهدای گمنام ستاد نیروی زمینی برگزار شد.

 
در این مراسم امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان گفت: دشمن در صدد این است که خود را به ما نزدیک کند تا ضربه ای را به این مملکت وارد کند ما باید دور اندیش و مراقب باشیم و به هیچ عنوان نباید به دشمن خوش بینانه بنگریم چرا که دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هیچ وقت از در دوستی و صداقت پا به میدان نگذاشته اند .

برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , امیر پوردستان 
تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 8:58 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

نیروی هوایی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نگاه رو به جلویی را برای پیشرفت کشور در خود به وجود آورد که تا امروز این روند ادامه دارد. به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "نیروی هوایی" ارتش جمهوری اسلامی ایران یکی از ارکان اصلی دفاعی کشور بوده که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357 نگاه رو به جلویی را برای پیشرفت کشور در خود به وجود آورد که تا امروز این روند ادامه دارد.



ادامه مطلب
تاریخ : جمعه دوم مهر ۱۳۹۵ | 8:49 | نویسنده : اسکندری | نظر بدهید

نمایش اقتدار بیش از 500  شناور، تجهیزات و سامانه های رزمی و دفاعی  در آب های خلیج فارس

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بندرعباس ، سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:  رژه 170 فروند شناور موشک انداز های برد بلند ، متوسط ، راکت انداز ها و شناورهای پشیبان نیروی دریایی سپاه پاسداران ، 42 فروند شناورهای سنگین رزمی و پشتیبانی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران ،25 فروند شناور دریابانی و نیروی انتظامی  از مهمترین برنامه های این رزمایش است.
 
وی  پرواز 42 فروند بالگرد ، بال ثابت و جنگنده های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی، هوا فضاهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و هوا دریا نیروی دریایی سپاه پاسداران و ارتش جمهوری اسلامی ایران را از دیگر برنامه های رژه بزرگ در بندرعباس بر شمرد.
 
جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رژه 60 دستگاه از خودرو های محمول سپاه پاسداران، موشک ها، تجهیزات جدید ساخته شده در وزارت دفاع موشک های برد بالا ، کوتاه و متوسط ، موشک های بالاستیک و موشک های کروز پرواز و 50 دستگاه از یگان های محمول از نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ، نهاجا و پدافند هوایی  از دیگر توانمندی های نیرو های مسلح  است.
 
رژه و نمایش اقتدار یگان های نمونه سپاه، ارتش ،بسیج و نیروی انتظامی از دیگر برنامه ها در ساحل بندرعباس بود. 

 


برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دفاعی 
تاریخ : چهارشنبه سی و یکم شهریور ۱۳۹۵ | 12:47 | نویسنده : اسکندری | 2 نظر

کشور ما دشمنان شروری دارد/ توان دفاعی خود را افزایش می‌دهیم

سردار سرتیپ "سید مسعود جزایری" معاون ستاد کل نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ساز و کار و اهمیت ارتقا توان دفاعی جمهوری اسلامی عنوان داشت: کشور ما دشمنان شروری دارد که لازمه مقابله با آن‌ها قدرتمند بودن است.

وی افزود: یکی از ابزار قدرت در  هر کشور و نظامی، قدرت و اقتدار نظامی و تسلیحاتی است و خوشبختانه جمهوری اسلامی در این مولفه بسیار قدرتمند است و همینطور که در گذشته یک روند موفقیتی را داشتیم در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مسئله پیشرفت در همه عرصه‌ها از جمله عرصه نظامی باید رخ دهد و امید است که این پیشرفت هرچه بیشتر رخ دهد.
 
انتهای پیام/

برچسب‌ها: اخبار روز , ارتش , دفاعی 

برچسب‌ها: بصیرت , ارتش , دفاع
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.