فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

پشتیبانی از نیرو‌های مسلح با قدرت ادامه خواهد داشت

قدرت تخریب موشک‌ها افزایش خواهد یافت

امیر سرتیپ امیر حاتمی در همایش مدیران ارشد وزارت دفاع با گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره)، شهدای انقلاب اسلامی، شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم به ویژه یک هزار شهید صنعت دفاعی، اظهار کرد: این روز‌ها شاهد بازگشت پیکر پاک شهید حججی به کشور هستیم که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، این شهید بزرگوار حجتی بر روی زمین برای همه ما شدند.

وی با بیان اینکه این روز‌ها فضای شهادت با بازگشت پیکر شهید حججی در جامعه موج می‌زند، افزود: امنیت و آرامش امروز کشورمان را مدیون شهدا هستیم و از خداوند می‌خواهیم این نعمت گرانبها را از ما نگیرد.

  وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در ادامه با قدردانی از اعتماد فرمانده معظم کل قوا، رئیس جمهور و نمایندگان مجلس، تصریح کرد: رأی اعتماد قاطع نمایندگان مجلس به وزیر دفاع نشانه اعتماد ملت به بخش دفاع بود که به دست نمایندگان ملت قهرمان ایران اتفاق افتاد.

امیر حاتمی با بیان اینکه نیرو‌های مسلح مورد وثوق و اعتماد ملت ایران هستند، تأکید کرد: رأی قاطع نمایندگان مجلس نشان داد اراده نمایندگان بر پشتیبانی و حمایت از نیرو‌های مسلح و بخش دفاع و قدرت بازدارندگی قرار دارد.

وی با اشاره به برنامه چهار ساله وزارت دفاع، لازمه اجرای این برنامه را همکاری و همدلی همه کارکنان در تمام بخش‌ها در سطح وزارت دفاع دانست و خاطرنشان کرد: بحمدالله در دوره‌های گذشته به ویژه در دوره سردار دهقان اقدامات بسیار خوبی در سطح وزارت دفاع انجام شد و امروز این امانت را باید با قدرت به پیش برده و به نسل آینده تحویل دهیم.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در بخش دیگری از سخنان خود اخلاق‌مداری، قانون‌گرایی، برنامه‌محوری و شایسته‌سالاری را چهار اصل مهم در اجرای امور در وزارت دفاع دانست و گفت: از همه مدیران می‌خواهم به تکریم و احترام تمام همکاران در وزارت دفاع و نیرو‌های مسلح اهتمام ویژه داشته باشند.

امیر حاتمی با بیان اینکه کارکنان وزارت دفاع جزو متعهد‌ترین، شریف‌ترین، ولایی‌ترین و پاک‌ترین نیرو‌ها هستند، گفت: تکریم ذینفعان، اخلاق مداری و رفتار‌های متناسب با آموزه‌های اسلامی و انسانی از اولویت‌های ما در صنعت دفاعی خواهد بود.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.