فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

اجرای برنامه‌های محرم ارتش در فضای مجازی

حجت‌الاسلام و المسلمین عباس محمدحسنی، رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران   درباره فعالیت‌های فرهنگی ارتش گفت: ارتش ما یک ارتش فرهنگی است که با ارتش‌های دنیا تفاوت دارد. ارتش بسیاری از کشور‌های دنیا برای دفاع از منافع حاکمان آنها استفاده می‌شود در صورتی که ارتش ما با فعالیت فرهنگی خود در خدمت فرهنگ و مکتب اسلامی است، یعنی علاوه بر اجرای مسئولیت خود در حمایت از خاک کشور از مکتب و دین اسلام نیز محافظت می‌کند.   

  رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش تصریح کرد: اگر بخواهیم فعالیت‌های ارتش در فضای مجازی را براساس آمار بیان کنیم، باید بگوییم که ۷ سایت، ۴۰۰ کانال و ۲۲۰۰ گروه در فضای مجازی ترتیب داده ایم تا همه برنامه‌های محرم الحرام را که با توجه به شیوه‌نامه‌های ستاد مقابله با کرونا صادر شده بود، بومی‌سازی کنیم. به این معنا که به جای اجرای برنامه‌ها در فضای حقیقی، این مراسم‌ را در فضای مجازی اجرا کنند. نکته جالب توجه اینجاست که عزاداری‌های ما نسبت به سال‌های گذشته با شکوه‌تر برگزار شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ارتش برنامه‌ای برای تداوم رزمایش کمک‌های مومنانه در ماه محرم دارد، گفت: ما در مجموعه ارتش از زمانی که رهبر معظم انقلاب بحث کمک‌های مومنانه را مطرح کردند این کار‌ها را آغاز کردیم و آن را ادامه داده‌ایم. برنامه رزمایش کمک‌های مومنانه قطعاً در ماه محرم نسبت به ماه‌های دیگر مانند ماه رمضان باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.