فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

دسترسی به فناوری شبیه‌سازها؛ دستاورد دوران تحریم

خلبان هادیان گفت: جمهوری اسلامی ایران به لطف خدا و علی‌رغم همه سنگ‌اندازی‌ها و تحریم‌های دشمنان، به فناوری پیچیده شبیه‌سازها دست یافته است.

دسترسی به فناوری پیچیده شبیه‌سازها در دوران تحریم امکان‌پذیر شد  امیر سرتیپ خلبان مهدی هادیان معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست حاکم بر نظام در بحث اقتصاد مقاومتی به ویژه در مباحث دفاعی کشور با هدف قطع وابستگی به خارج و نگاه به ظرفیت‌ها و داشته‌های داخل کشور، عملکرد بسیار خوبی داشته است.

 

  بخشی از دستاورد‌های حوزه دفاعی در بدنه نیرو‌های مسلح به ویژه ارتش و سپاه در نمایشگاه‌های مختلف به سمع و نظر مردم می‌رسد، امروز نظام جمهوری اسلامی در بحث تولید محصولات دفاعی در لبه فناوری قرار دارد، این فناوری در دنیا بالاترین طبقه‌بندی را دارد و معمولا از پیشرفته‌ترین تکنولوژی روز برخوردارند. با بهره مندی از جوانان متخصص و نخبگان سطح ارتش و به ویژه در نیروی هوایی ارتش، جهاد خودکفایی، دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و شرکت‌های دانش بنیان در فضای تعاملی فعال هستند و با محوریت وزارت «دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح» در حوزه صنایع دفاعی، وضعیت مطلوب و ارزشمندی داریم.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.