فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

نیروی پهپادی توانمندی‌های خود را در رژه ۲۹ فروردین به نمایش می‌گذارد

 امیر شهرام حسن نژاد فرمانده گروه پهپاد حضرت ولیعصر (عج) نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز چهارشنبه در نشست خبری به مناسبت فرارسیدن روز ارتش اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که در ۲۹ فروردین وارد مرحله جدیدی از حیات خود شد، نقش بسیار سازنده و بی بدلیلی طی این ۴ دهه داشته است و بعد از جنگ تحمیلی شاهد رشد و شکوفایی بیش از پیش ارتش جمهوری اسلامی ایران و به خصوص نیروی زمینی هستیم.  امیر حسن‌نژاد با اشاره به گام دوم انقلاب اسلامی و ریل گذاری آن توسط رهبر انقلاب و فرماندهی معظم کل قوا گفت: بخش مهمی از این گام به علم و پژوهش بر می‌گردد. در این زمینه پهپاد‌ها نتیجه علم، پژوهش و تفکر بومی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیرو‌های مسلح هستند. روند این علم در کشور ما نهادینه شده که خروجی این علم و فناوری ظهور قدرت پهپادی در آجا و نزاجا در زمان تحریم بوده است.

وی به آموزش خلبانان پهپاد اشاره کرد و گفت: یکی از خلاقیت‌هایی که ارتش جمهوری اسلامی ایران داشته، استفاده بهینه از توانمندی‌های تمام نیرو‌ها در حوزه پهپادی است. به خاطر همین دانشکده پهپاد در مرکز آموزش و دانشگاه شهید ستاری نیروی هوایی تاسیس شده و به صورت یک دوره کامل افسری و درجه داری آموزش‌های فنی و خلبانی در آنجا برگزار می‌شود. این افراد آموزش دیده در نیرو‌های مختلف ارتش به کار گرفته می‌شوند.

امیرحسن نژاد افزود: برای اولین بار نیروی پهپادی ارتش در رژه ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران قسمتی از توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

#ارتش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.