فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

پرسپولیس - استقلال / جنگ سرد در گرمای تابستان

 تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال در نود و ششمین بازی دربی در  مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، فردا در ورزشگاه آزادی ساعت ۱۹:۴۵ به مصاف یکدیگر می‌روند.

دربی سرخابی‌ها همواره  از حساسیت خاصی برخوردار بوده است. به همین علت فردا روز مهمی برای فوتبالدوستان و هواداران این ۲ تیم  به شمار می‌آید و شاهد اوج هیجان و جذابیت در دربی جام حذفی خواهیم بود.  تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس قبل از بازی دربی برابر حریفان خود در لیگ برتر به برتری رسیدند. به همین علت با روحیه بالا پا به زمین مسابقه می‌گذارند، اما صدور بیانیه‌ها و درگیری لفظی بین اعضای این ۲ تیم باعث شده است که دربی ۹۶ تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار بگیرد.

با توجه به این که این دربی حذفی است، باید یک تیم برنده بازی شود و هر ۲ تیم استقلال و پرسپولیس  تلاش می‌کنند که رقیب دیرینه خود را شکست بدهند و دل هواداران را شاد کنند.

وضعیت جدولی سرخابی‌ها در جدول رده بندی لیگ برتر به صورتی است که تیم  استقلال جایگاه سومی خود را تثبیت کرده و شانس چندانی برای کسب قهرمانی در لیگ برتر فوتبال ندارد. به همین علت  آبی پوشان نگاه ویژه‌ای به دربی حذفی دارند تا بتوانند با برتری برابر رقیب سنتی خود به مرحله نیمه نهایی صعود کرده و یکی از بخت‌های مسلم برای قهرمانی در جام حذفی باشند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.