فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

فرهنگ

فرهنگی- علمی- سیاسی

ایران – بلژیک/ آغاز کار سروقامتان جوان ایران برای دفاع از قهرمانی

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان به میزبانی ایتالیا و بلغارستان از امروز آغاز خواهد شد و تا ۱۱ مهر ماه ادامه خواهد داشت. در دوره گذشته والیبال قهرمانی جوانان جهان که در سال ۲۰۱۹ به میزبانی بحرین برگزار شد، تیم ملی والیبال جوانان ایران موفق شد در فینال، تیم والیبال جوانان ایتالیا را شکست دهد و به مقام قهرمانی دست پیدا کند. تیم ملی والیبال برزیل هم با شکست تیم ملی والیبال روسیه، سوم شد. تیم ملی والیبال روسیه با ۱۰ طلا، ۲ نقره و ۴ برنز پر افتخار‌ترین تیم رقابت‌های قهرمانی جوانان جهان است و ایران هم به همراه بلغارستان و کره جنوبی با یک طلا و یک برنز به صورت مشترک در رده چهارم جدول مدال‌های این رقابت‌ها قرار دارند.

لیست ۱۳ نفره تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های جوانان جهان ۲۰۲۱:

سینا نیک‌پور، مهدی جلوه، یونس رمضانی، امیرحسین تقوی، امیرحسین توخته، عرفان جلالی نژاد، عبدالمختار بوش، محمد، ولی زاده، سهیل کمال‌آبادی، امین خواجه خلیلی، امیرحسین صداقت، علی حاجی‌پور مقدم، بردیا سعادت

کادر فنی و سایر اعضای تیم ملی:

اکبر محمدی به عنوان سرپرست، علیرضا طلوع کیان، مهران زارع و وحید صادقی (مربیان)، مهرداد سعادت‌مهر (تراپیست)، حسین خوریانی و امین علی‌اکبری (آنالیزور) و حمزه فتحی به عنوان ماساژور تیم ملی والیبال جوانان ایران را همراهی می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.